asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

následující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 53

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:42   #1 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

06.12.2015   19:58   #2 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072



Výška jezdce 190 cm.

Citace | Odpovědět

04.01.2016   17:48   #3 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072



Naposledy editováno 04.01.2016 17:50:50

Citace | Odpovědět

04.01.2016   20:00   #4 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

Tak dnes další jízda a nemohl jsem věřit ze tachometr mi ukázal 105 km/h, samozřejmě z mírného kopce v terénu běžně okolo 70

Citace | Odpovědět

04.01.2016   20:06   #5 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839

Air23> zavřená jo?

Citace | Odpovědět

05.01.2016   08:01   #6 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

nene otevřená samozřejmě

Citace | Odpovědět

05.01.2016   10:09   #7 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Superbobo75 Superbobo75 Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT

Air23>Ahoj,

jakou má spotřebu?
To EPS je v základu? jak se to chová?

Citace | Odpovědět

05.01.2016   10:22   #8 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

spotřeba ??? tak tu absolutně nepočítám (zatím) střízlivý odhad okolo 9-10 l/100 km, ale na čtyřkolce je spotřebu měřit věc značně složitá
EPS je za příplatek 15.000,- Kč
No ohledně chování, co přesně máš na mysli ? Za mě je to klidné , i v té rychlosti kterou jsem uváděl, v terénu čitelné, ve výjezdech stabilní - na to že je to kraťas



Naposledy editováno 05.01.2016 10:25:15

Citace | Odpovědět

05.01.2016   10:47   #9 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Superbobo75 Superbobo75 Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT

Aby to nepapalo třeba 20 litrů :D To by byl dražší provoz než dražší :D Vím že je to složité, ale u mě jak u Kymco mxu 250 tak i 500 IRS - bohužel už nemám, byla spotřeba v podstatě stejná jak na silnici tak i v terénu.

K tomu EPS jsem to myslel tak, jestli se dá popsat rozdíl bez a s. Pokud to jde např. vypínat jako v autě. Vím co to má dělat v autě - v něm to mám. Ale jak moc to může pomáhat na kolce, to si nedokážu moc představit.

A jak výrazný rozdíl je výkon, oproti té x550 v terénu atd? Stačí ji v pohodě?

Citace | Odpovědět

05.01.2016   11:10   #10 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

Já spotřebu neřeším, takže jen to co dokáži odhadnout viz výše.
EPS nelze vypnout, samozřejmě značně napomáhá řízení v terénu, kdy je potřeba složitě manévrovat, bez EPS zkrátka potřebuješ více síly, na silnici rozdíl bez EPS nebo s, skoro nepoznáš.
Rozdíl mezi X550 a X450 ve výkonu rozhodně je, 550 lépe akceleruje již od spodního pole otáček, 450 nemá zkrátka takový spodek, ale pokud se roztočí zábava začíná. Pokud jedem společně 550 a 450 stačíme si v pohodě, vše je samozřejmě o řidiči

Citace | Odpovědět

05.01.2016   11:14   #11 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

takto jsem již v předchozím foru o X450 svůj názor na X450 popsal (verze bez EPS)


Tak názor na X 450 short verze..... Po usednutí za řídítka, s mojí postavou (193 cm 100 kg), se samozřejmě dostavil pocit že je to zkrátka menší stroj. Posez však komfortní, výška a sklon řídítek super. Start proběhnul naprosto hladce, vstřikování od Bosche, pracuje naprosto skvěle, žádné zakuckání nebo delší točení, nic takového nečekejte. Zvukový projev motoru je takřka totožný jak u X 550, laik rozdíl nepozná. Řazení rovněž klasika - Gladiátorské, nožní brzda a šup tak s kvaltem Vario se rozebíhá skvěle již od nižších otáček, bez zbytečného vytáčení motoru. Beru za plyn a jedeme, ihned mě mile překvapuje volnost řízení, nic težkého nic s čím se peru, první terén a šup do díry, ale nic, žádný rachot, rána nebo něco podobného, lidi ten podvozek si to pobral a já se usmál. Následuje skok (samozřejmě nechtěný) a zase .....podvozek pobere, neozve se, nenaříká. Beru za plyn jjjj nejde za ním jak X 550, nebo X 800, zkrátka není tam spodek, ale pokud se rozjede tak se příjemně vytáčí a pádí skvěle dopředu. Aaaa zase skok ....a nic, dolet do měkka, do mechu Přichází rovná polňačka a po pravé ruce si všimnu žlutého stroje s dvěma válci, beru za plyn a pomalu zrychluju, samozřejmě výsledek je jasný, ale přijde zatáčka a já s lehkostí driftuju a kolega na žlutém stroji brzdí a brzdí a až potom driftuje, přičemž prohrabe nejmíň 50 koní. Jasně se žlutými stroji s rakouskými motory nelze X 450 srovnávat, ale tohle je nenáročná hračka pro dospělého chlapa, no a pro babu to také není k zahození. Přichází pořádné koryto s potokem a mezička, pouštím X 450 čumákem do potoka, preventivně L ......sjedu hladce, vyjedu také hladce a 4x4 zůstane nedotčeno. Další potok, mez, větší náklon.... sjíždím, ale v půlce sjezdu se necítím a chci vycouvat, zakvedlám R a v pohodě vycouvám bez jakéhokoliv prohrábnutí, bez 4x4. Důvěra ve stroj je maximální a tak to zkouším znova a je to zábava, 450 funguje přesně tak jak má a přesně pro to co byla stvořena. Čím tohle uzavřít ???? .......Mě se líbí, padne mi do ruky, je lehká, má příjemný motor se skvělým podvozkem, ovládá se skvěle. Je to prostě malorážka ze které si skvěle zastřílíte a nebude vás to stát hodně, jako u nějakého velkého kalibru....hauk domluvil jsem a suďte sami



Naposledy editováno 05.01.2016 11:16:45

Citace | Odpovědět

05.01.2016   11:36   #12 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Superbobo75 Superbobo75 Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT

Tak zpátky na stromy, jsem si popletl zkratky EPS a ESP A EPS se v autě vypnout nedá Posledně kdy jsem jel s EPS (posilovačem řízení) tak to byl půjčený CanAm (to už je ale nějaký pátek) - a dost mi to vadilo, právě hlavně na silnici, kdy jsem měl pocit, že to zatáčí jinak než chci a bylo to nepříjemné. Nevím ale, jestli to bylo tím, že jsem na invalidním vozíků, takže čtyřkolku když řídím tak i držím přes řídítka.

Citace | Odpovědět

05.01.2016   11:46   #13 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

jjj je to o pocitu, já osobně EPS nepreferuji, ale tohle je stroj pro dámu, takže ta vznesla jasný požadavek, na 550 EPS nemám
jinak mezi námi MXU 250 mám doma taky ale pssst (byla moje první a stará láska nerezaví)

Citace | Odpovědět

05.01.2016   14:56   #14 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Dzobo287 Dzobo287 Město: Žilina
IP:158.255.30.xxx
Offline 1/12
Journeyman Gladiator X450

Ahoj chcem sa spýtať aké máte skúsenosti so studeným štartovaním na tejto štvorkolke. S bratom
sme si kúpili obaja tieto štvorkolky no akonáhle sa vonku trošku ochladí stačí aj na -5 stupňov štvorkolky nechcú naštartovať. Keď sa nám ich podarí naštartovať potom idú úplne normálne no keď zase postoja vo vonkajšej garáži cez noc ráno už zase nejdu naštartovať. No keď je vonku teplejšie štartujú hned na 1x.

Citace | Odpovědět

05.01.2016   14:56   #15 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Superbobo75>Tak zpátky na stromy, jsem si popletl zkratky EPS a ESP A EPS se v autě vypnout nedá Posledně kdy jsem jel s EPS (posilovačem řízení) tak to byl půjčený CanAm (to už je ale nějaký pátek) - a dost mi to vadilo, právě hlavně na silnici, kdy jsem měl pocit, že to zatáčí jinak než chci a bylo to nepříjemné. Nevím ale, jestli to bylo tím, že jsem na invalidním vozíků, takže čtyřkolku když řídím tak i držím přes řídítka.



SUperbobo, Taky mě po prvník km strašně vadil posilovač pořád to někam zatáčelo jak jsem byl zvyklý na hrubé zacházení na kolce bez posilovače. Jezdil jsem na minimum posilovaní , po čase jsem dal střední sílu posilovače a teď jezdím na maximum. je to o vývoji . Teď bych na kolku bez posilovače ani nesedl. Po prvních km je to prostě divné hlavně asfalt . přejezdy. Posilovač je hlavně na tlumení rázů v terénu. Jen pro Tvoji info 450 je jen 400 ccm a 550 je jen 500 ccm tady se to furt omýlá 450 550 tak aby ses pak nedivil.

Citace | Odpovědět

05.01.2016   15:07   #16 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Superbobo75 Superbobo75 Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT

leos2> Jojo, to stěmi kubatůrama to vím, to není nic nového :) To se děje pořád, třeba TGB 550 Jinak díky za info s tím posilovačem.

Air23> jde nastavovat sílu toho posilovače?

Citace | Odpovědět

05.01.2016   15:21   #17 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

Dzobo287>Ahoj chcem sa spýtať aké máte skúsenosti so studeným štartovaním na tejto štvorkolke. S bratom
sme si kúpili obaja tieto štvorkolky no akonáhle sa vonku trošku ochladí stačí aj na -5 stupňov štvorkolky nechcú naštartovať. Keď sa nám ich podarí naštartovať potom idú úplne normálne no keď zase postoja vo vonkajšej garáži cez noc ráno už zase nejdu naštartovať. No keď je vonku teplejšie štartujú hned na 1x.



něco podobného jsem zažil při zajíždění X550, řešil jsem to tak že jsem opakovaně vymáčknul chípák asi tak třikrát vždy do doby než vypnulo čerpadlo, nebo jsem při startování jemně přidal páčkou, pak to ve velké zimě startovalo, než jsem se dostal na garanci ,,problém" zmizel



Naposledy editováno 05.01.2016 15:28:14

Citace | Odpovědět

05.01.2016   15:47   #18 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

Mám taky kousek jeden mě startuje vymrzlá na po 3 pak už pohoda ale hučí mě startér. Když je malinko teplá startér uplně v klidu...

Citace | Odpovědět

05.01.2016   16:49   #19 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Dzobo287 Dzobo287 Město: Žilina
IP:158.255.30.xxx
Offline 1/12
Journeyman Gladiator X450

Air23> Tiež som pár krát skúšal vypnúť a znovu zapnúť chcípak no aj tak to nepomohlo. Akurát keď ho viac krát stlačím a čerpadlo natiahne viac benzínu tak štvorkolka normálne odpáli a povrčí trošku dlhšie ako keď ho stlačím len raz. Máme doma 2 tieto štvorkolky obi dve kúpené naraz asi pred 2 mesiacmi a každá ma ten istý problém stým štartovaním v zime. Keď je teplo naštartujú na 1x.

Citace | Odpovědět

06.01.2016   10:59   #20 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DrakTP DrakTP Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450

Mám dotaz, dají se vypnout světla? Sice tam je OFF, ale přepínání do polohy nedostanu, a když startuju svítí už světla, takže vlastně ty led postrádají smysl, ale hlavně když chci nechat prohřát motor tak nemusí svítit.

Citace | Odpovědět

06.01.2016   11:04   #21 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Dzobo287 Dzobo287 Město: Žilina
IP:158.255.30.xxx
Offline 1/12
Journeyman Gladiator X450

DrakTP> Nazdar svetla sa vypnut daju len treba prerobit elektriku. Moj predajca ked som snim naposledy volal mi povedal ze to s ich elektrikarom vyriesili a ze mi to na prvej garancke prerobia tak aby svietili iba ledky a svetla si si mohol zapnut kedy potrebujes

Citace | Odpovědět

06.01.2016   11:45   #22 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DrakTP DrakTP Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450

Dzobo287> díky za info, požádám taky při garančce, přijde mi to lepší, tak uvidím jak se na to bude můj prodejce tvářit

Citace | Odpovědět

20.01.2016   18:19   #23 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

20.01.2016   18:50   #24 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

22.01.2016   19:07   #25 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450



Uuuuf to to trvalo



Naposledy editováno 22.01.2016 19:09:42

Citace | Odpovědět

22.01.2016   19:11   #26 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

hejda11> Fotka jde nahrát rovnou. Podívej se pod okno "Nahrej fotku", nikoliv nad okno "Obrázek".

Citace | Odpovědět

22.01.2016   19:15   #27 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Superbobo75 Superbobo75 Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT

A nějaké nové info, zkušenosti atd?

Citace | Odpovědět

22.01.2016   19:19   #28 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Kontroloval někdo tachometr podle GPS, kolik proměřuje?

Citace | Odpovědět

23.01.2016   10:35   #29 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:185.76.11.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Superbobo75> Jojo, to stěmi kubatůrama to vím, to není nic nového :) To se děje pořád, třeba TGB 550

Ale u TGB je poslední dvoučíslí označením nápravy. S obsahem to nemělo nikdy nic společného (na rozdíl od jiných značek)
525 = tuhá zadní náprava
550 = nezávislé zavěšení



Naposledy editováno 23.01.2016 10:38:56

Citace | Odpovědět

23.01.2016   19:19   #30 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

následující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 53

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce