asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

12.03.2016   21:02 Linhai ATV 300

Primitiv-gay Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:79.98.107.xxx
Offline 1/36

Nazdar pánové,na konkurenčních diskuzních forech se probírá zajímavé téma.Prý podle evropské legislativy již nebude možné od roku 2017 přihlásit novou čtyřkolku do provozu ,která nebude splnovat přísné celkem šibeniční normy.

Odpovědi: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

13.03.2016   12:52   #31 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:62.212.73.xxx
Offline 1/36

.

Tak ale neměň téma. Hovoříme o stroji s registrací a SPZ/RZ na silnici? Tam jde o život mě, tobě i všem okolo. Do lesa na chalupě si jezdi čím chceš. Na to nepotřebuješ SPZ a tedy je to mimo toto vlákno.


Blbost.SPZ potřebuješ všude.Mužeš jezdit bez SPZ pouze na soukromém pozemku...

Citace | Odpovědět

13.03.2016   12:56   #32 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:62.212.73.xxx
Offline 1/36

Sobol>Primitiv-gay> nevím to mas pravdu. Tim ze vyměním ložiska na předním náboji a za týden lehne převodovka je vyložení muj problém. Je to porad z bambusu a vylozene nebezpečných. O elektrice nemluvně. Kdyby to stalo 20 tisíc tak neřeknu nic proti.

Docela nedávno jsi tady hledal informace jak vubec motor funguje a ted je z tebe odborník.



motory jsou dobré,když se k tomu majitel nechová jak kurva k dětsku tak vydrží jako značkový motor.A ložisko,no bože za 300kč koupíš japonské a máš klid....kdo chce Čínu hanit ...argument si vždycky nějaký vymyslí...

Citace | Odpovědět

13.03.2016   12:59   #33 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Primitiv-gay>.

Tak ale neměň téma. Hovoříme o stroji s registrací a SPZ/RZ na silnici? Tam jde o život mě, tobě i všem okolo. Do lesa na chalupě si jezdi čím chceš. Na to nepotřebuješ SPZ a tedy je to mimo toto vlákno.
Blbost.SPZ potřebuješ všude.Mužeš jezdit bez SPZ pouze na soukromém pozemku...


Máš skoto pravdu. Ještě dodám, že i na soukromém pozemku může být problém, v případě, že se jedná o "veřejný charakter (soukromé) účelové komunikace".

http://frankbold.org...zemni-komunikace.pdf

Citace | Odpovědět

13.03.2016   13:13   #34 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Lagarto Lagarto Město: Mělník
IP:217.66.163.xxx
Offline 3/125

martinur> Díky za super přehled.

Píšeš:

VYPADÁ TO NA KONEC VELMI SNADNÉHO OTEVÍRÁNÍ VÝKONU MOTORŮ ČTYŘKOLEK?


ale jestli dobře rozumím, tak toto platí u kategorie L7e-A

Na druhou stranu by mělo být možné koupit kolky bez nutnosti něco otevírat v kategorii L7e-B1 s rychlostí do 90 kmh-1. Omezovač rychlosti v devadesátce by mi asi nevadil

Citace | Odpovědět

13.03.2016   13:15   #35 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:46.148.26.xxx
Offline 1/36

to jsem zvědav jak tedy chtějí omezovat na 15kw ty velké krávy typu X8 atd.Co jsem četl na čínských a jiných evropských diskuzních forech ,tak prý číňani všechno ted budou homologovat na kategorii T3 jako zemědělské vozidlo na žluté SPZ.

Citace | Odpovědět

13.03.2016   13:29   #36 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Lagarto> Myslím, že to chápeme stejně.

Citace | Odpovědět

13.03.2016   13:32   #37 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Primitiv-gay>to jsem zvědav jak tedy chtějí omezovat na 15kw ty velké krávy typu X8 atd.Co jsem četl na čínských a jiných evropských diskuzních forech ,tak prý číňani všechno ted budou homologovat na kategorii T3 jako zemědělské vozidlo na žluté SPZ.


Po celý rok 2016 (co jsem vyčetl) by neměl být problém, protože čtyřkolka, kterou uvádíš, byla homologována před několika lety, tedy před 1.1.2016.
Od roku 2017 nepůjde X8 v současné podobě homologovat.

Pokud se budou čtyřkolky (nejen čínské) homologovat jako traktory, tak asi podle této směrnice:
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) č. 167/2013
ze dne 5. února 2013
o schvalování zemědělských a lesnických vozidel a dozoru nad trhem s těmito vozidly.

V rychlosti jsem to prošel a obávám se, že homologovat jako traktor půjdou pouze Side by Side, protože mají volant. Vše co má řídítka je "motocykl".



Naposledy editováno 13.03.2016 13:41:40

Citace | Odpovědět

13.03.2016   13:59   #38 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Lagarto Lagarto Město: Mělník
IP:217.66.163.xxx
Offline 3/125

martinur> beru připomínku a omluva za nepřesnost.

Máš skoto pravdu. Ještě dodám, že i na soukromém pozemku může být problém, v případě, že se jedná o "veřejný charakter (soukromé) účelové komunikace".



Šlo o fakt, že na vesnicích do lesa jezdí ledasjaké staré Lakatoše, doma vyrobené traktůrky z 70. a 80. let, nebo traktory muzejního charakteru (Škoda, Zetor, Ursus aj.). Kdo co má. Toto je dnes částečně vyměněno za kolky (byť stařičký LKT je samozřejmě zcela jiná liga), resp. není třeba vyrábět podomácku traktůrky. A jestli někdo chce kolkou nahradit tuto potřebu dovozu dřeva do krbu, tak mu může být homologace, CoC listy, legislativa aj. jedno. Ale napsal jsem to špatně To beru.

Citace | Odpovědět

13.03.2016   14:03   #39 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Lagarto> Ještě, že máme internet!

Citace | Odpovědět

13.03.2016   14:03   #40 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:77.247.181.xxx
Offline 1/36

Toto třeba převzato ze zahraničních fór.

The new Euro 4 certificate is crazy. It requires all ATV must be equiped with front and rear differentials.
By doing this all ATV must be IRS (Independent rear suspension extra cost 450 USD) and differentials extra cost 900usd.
This will kill all the Chinese ATV busines. So we have to change another way to pass T3 catagory
,T3 ATV maximum speed 60KM. This is a limist of speed.



Naposledy editováno 13.03.2016 14:05:48

Citace | Odpovědět

13.03.2016   17:08   #41 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:185.76.11.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Je hezký jak člověk spojený s LevnýmOtou skoro pupeční šňůrou, hledá pro svého chlebodárce informace, který nutně potřebuje informace co bude dál s jeho byznysem z číny

Citace | Odpovědět

13.03.2016   17:30   #42 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Primitiv-gay>Toto třeba převzato ze zahraničních fór.

The new Euro 4 certificate is crazy. It requires all ATV must be equiped with front and rear differentials.
By doing this all ATV must be IRS (Independent rear suspension extra cost 450 USD) and differentials extra cost 900usd.
This will kill all the Chinese ATV busines. So we have to change another way to pass T3 catagory
,T3 ATV maximum speed 60KM. This is a limist of speed.


Ptám se laicky. Co má emisní norma Euro 4 společného s výrobními požadavky na konstrukční provedení podvozku?

Citace | Odpovědět

13.03.2016   18:37   #43 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:108.61.166.xxx
Offline 1/36

1Pegas>Je hezký jak člověk spojený s LevnýmOtou skoro pupeční šňůrou, hledá pro svého chlebodárce informace, který nutně potřebuje informace co bude dál s jeho byznysem z číny



Přesně tak,LevnýOtta místo toho aby zatelefonoval na Ministerstvo dopravy,tak tahá informace od místních inženýrů.Prosím už mě netrap svými příspěvky ,nebo mě prasknou žaludeční vředy

Citace | Odpovědět

13.03.2016   18:48   #44 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:176.10.104.xxx
Offline 1/36


Ptám se laicky. Co má emisní norma Euro 4 společného s výrobními požadavky na konstrukční provedení podvozku?



myslím ,že stroje budou muset být osazany motory které splnují euro 4 ,tedy vstřikovací motory.

Citace | Odpovědět

13.03.2016   19:24   #45 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

BIGMAN BIGMAN Město: Vlašim
IP:176.4.99.xxx
Offline 1/334
Journeyman Gladiator X8

Primitiv-gay> a jses si jisty ze motory se vstrikovanim plni euro4? Neni zo i presto euro 3? Zadny katik, zadny filtr pevnych castic?

Citace | Odpovědět

13.03.2016   19:25   #46 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

pirda pirda Město: Děčín I-Děčín
IP:37.48.37.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Primitiv-gay> prosím tě,jdi si ještě zahulit,pak je z tebou větší sranda

Citace | Odpovědět

13.03.2016   19:29   #47 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

retardovaná komunita -to od někoho kdo má nick Primitiv-gay opravdu sedí.
Můj mladej by řekl-to je hustej týpek.

Citace | Odpovědět

13.03.2016   19:30   #48 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:176.10.104.xxx
Offline 1/36

BIGMAN>Primitiv-gay> a jses si jisty ze motory se vstrikovanim plni euro4? Neni zo i presto euro 3? Zadny katik, zadny filtr pevnych castic?



No možná že i s karburátorem by se docílilo Euro4,ale v těch regulích je tuším ještě "palubní diagnostika OBD"

Citace | Odpovědět

13.03.2016   19:31   #49 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Primitiv-gay> Dej sem odkaz na to forum, mrknu na to. Nezdá se mi to.

Citace | Odpovědět

13.03.2016   19:36   #50 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Možná bude lepší, když sem přestanou přispívat lidé, kteří mají pocit, že mají co napsat, ale opak je pravdou. Třeba jim to dojde samotným ...

Citace | Odpovědět

13.03.2016   19:37   #51 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

BIGMAN BIGMAN Město: Vlašim
IP:176.4.99.xxx
Offline 1/334
Journeyman Gladiator X8

Primitiv-gay> beru to podle auta, jrstli se pletu opravte me, euro 3 vstrikovani, katalisator, euro 4 filtr pevnych castic, euro 5 spolecne s AD Blue, euro 6 hybrid

Citace | Odpovědět

13.03.2016   19:44   #52 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Primitiv-gay>BIGMAN>Primitiv-gay> a jses si jisty ze motory se vstrikovanim plni euro4? Neni zo i presto euro 3? Zadny katik, zadny filtr pevnych castic?

No možná že i s karburátorem by se docílilo Euro4,ale v těch regulích je tuším ještě "palubní diagnostika OBD"



Podle směrnice EU 168/2013 musí nově homologované čtyřkolky po 1.1.2016 splňovat emisní a akustické limity podle Euro 4. Čtyřkolky homologované po 1.1.2020 musí spňovat Euro 5. Karburace tyto limity jistě plnit nebude.

Čtyřkolky homologované před 1.1.2016 musí plnit Euro 2.



Naposledy editováno 13.03.2016 19:45:09

Citace | Odpovědět

13.03.2016   19:54   #53 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:171.25.193.xxx
Offline 1/36

stejně jedna nastartovaná Tatrovka vydá za všechny naše čtyřkolky a oni z toho dělají takové drama...ty chcanky pro Euro 5 to se leje i do benzínu nebo pouze do nafty?

Citace | Odpovědět

13.03.2016   20:29   #54 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Primitiv-gay> chcanky se vystřikují pouze do výfuku,tak si děj na to pozor,ať někomu špatně neporadíš

Citace | Odpovědět

13.03.2016   20:32   #55 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Primitiv-gay Město: Turkovice
IP:94.242.246.xxx
Offline 1/36

tak to já vím ,že to nepřidávaš do paliva jako olej do dvoutaktu...ale já že se o tom mluví spíše v souvislosti s kamiony a celkově naftovými motory...Jak se kluci vloží avatar ke svému Nicku?

Citace | Odpovědět

13.03.2016   20:35   #56 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

pirda pirda Město: Děčín I-Děčín
IP:37.48.37.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Primitiv-gay> genius tvého kalibru by tohle měl zvládnout bez mrknutí oka,nebo se pletu????

Citace | Odpovědět

13.03.2016   20:36   #57 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Primitiv-gay> Moje nastavení - registrace - vložit foto ...

Citace | Odpovědět

13.03.2016   20:42   #58 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Tak v jednom má primitiv pravdu,nástupem euro5 u čtyrkolek končí jednoduchost a spolehlivost těchto strojů

Citace | Odpovědět

13.03.2016   20:44   #59 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

čudla74 čudla74 Město: Čtyřkoly
IP:188.75.128.xxx
Offline 1/340
Can-Am Outlander L 500, Access Motor Tomahawk 250

Primitiv-gay> tak teď jsem zmatenej jak včela...nechápu souvislost....Primitiv...gay...avatar??

Citace | Odpovědět

13.03.2016   20:46   #60 Téma: Konec čtyřkolek "nejen" z Číny...

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

čudla74> To se nevylučuje.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce