29.03.2009 13:03
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
Zakládám toto téma k užitku všem již současným a jistě i budoucím uživatelům tohoto stroje. A doufám, že se zde budou objevovat příspěvky a potřehy spojené s provozem této 4 kolky. Zdůverného zdroje vím, že se X 5tek mělo již prodat cca 60 kousků...
Zároveň bych zde chtel poděkovat p. Friedlovi od Journeymana za příjemný zákaznický servis a profesionální přístup.
Upozorňuji, že příspěvky mimo problematiku, nebo obsahující vzájemné napadání budou neprodleně odstraněny!!!
Naposledy editováno 12.07.2010 10:49:30
25.03.2010 08:23 #1111 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
25.03.2010 08:32 #1112 Téma: Journeyman X5-A
BananaYoe
Město: Lipovec
IP:90.180.25.xxx
Offline 1/81
Journeyman Gladiator X5 - A
25.03.2010 08:40 #1113 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
25.03.2010 08:43 #1114 Téma: Journeyman X5-A
BananaYoe
Město: Lipovec
IP:90.180.25.xxx
Offline 1/81
Journeyman Gladiator X5 - A
25.03.2010 08:51 #1115 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
25.03.2010 15:28 #1116 Téma: Journeyman X5-A
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
BananaYoe> Hele nevím jak jede stříkačka zavřená, ale karbec nejede skoro vůbec a pak když se otevře tak je to velkej rozdíl. Kamoš než mu otevřeli karbec tak byl doslova neštastnej, jak to uvidělo kopec tak je max 40, ale tet je to nebe a dudy! Stříkačka možná jede zavřená líp než karbec tak to potom takovej rozdíl není!
25.03.2010 15:59 #1117 Téma: Journeyman X5-A
BananaYoe
Město: Lipovec
IP:90.180.25.xxx
Offline 1/81
Journeyman Gladiator X5 - A
25.03.2010 18:56 #1118 Téma: Journeyman X5-A
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
25.03.2010 18:59 #1119 Téma: Journeyman X5-A
starydingo
Město: Modřice
IP:81.19.14.xxx
Offline 1/3777
Access Tomahawk 300
26.03.2010 07:16 #1120 Téma: Journeyman X5-A
lubossg
Město: Marianka
IP:84.16.33.xxx
Offline 0/133
starydingo- skus tu: http://www.quadmania...&fid=3&fkid=&&pgr=33
xsob- uplne suhlasim,mne ho otvorili minulý tyzden a je to hodne velky rozdiel. Pred tym tak max 70Km/h a teraz +90 km/h bez ohladu na podmienky
26.03.2010 08:33 #1121 Téma: Journeyman X5-A
BananaYoe
Město: Lipovec
IP:90.180.25.xxx
Offline 1/81
Journeyman Gladiator X5 - A
26.03.2010 08:37 #1122 Téma: Journeyman X5-A
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
27.03.2010 13:15 #1123 Téma: Journeyman X5-A
wildorf36
Město: Bohumín-Nový Bohumín
IP:94.242.95.xxx
Offline 1/43
Journeyman Gladiator X5 - A
Zdravím všechny 4kolkáře.
Rozhodoval jsem se jestli to má cenu zde něco psát ale po přečtení celého vlákna X5 a vše o Čínských strojích jsem se rozhodl ,že také přispěju své informace.
Když si toto vlákno přečte člověk , který nikdy na 4kuli nejel nebo nemá žádné zkušenosti a chce poradit ,tak opravdu neví co by si měl myslet.Jsou mezi námi zastánci 4kolek různých značek .Jsou takoví kteří píšou rozumě , vysvětlí důvody proč koupit a proč ne a takoví kteří píšou pořád dokola o závadách , které se jim staly , nebo které mají čekat že se jim stanou atd .Nebudu zde uvádět o koho se jedná (stačí si od začátku toto vlákno přečíst),ale taky se stačí podívat na profil člověka který má pořád nějaké problémy jak se ke stroji chová , co sním dělá a v jakém je stroj stavu .
Já mám X5-A od loňského roku , k dnešnímu dni najeto něco přes 2000 km.Za celou dobu byly tyto závady -2x měněno gufero na zadní poloose,1x gufero přední poloosa ,1x gufero kardán , startovací relátko ,těsnění ve spoji výfuku.Toto jsou veškeré závady na mém stroji ,které byly odstraněny vrámci záruky bez jakýhkoliv problémů.Řadím se mezi jezdce ,kteří po každé vyjížďce stroj zkontrolují , vyčistí , promažou vše potřebné no prostě starají se jak nejlépe umí.Tyto závady , které jsem popsal nejsou zase tak strašné abych tvrdil že je to sračka,šrot,vergl atd. jak tady někteří píšete.Já si tento stroj vybral v době ,kdy jsem vlastnil Jumbo 302 a to proto ,že se mi líbil , znám lidi kteří ho mají a nemají žádné problémy protože se o stroj starají.U nás v jedné velké nejmenované firmě měli gladiátora 510 kterého měla ostraha , s tímto strojem jezdilo X lidí protože se střídali ve směnách po 12 hodinách a stroj jim vydržel bez velkých oprav 25 nebo 27 tisíc km.Nyní mají X5 protože byli spokojeni jak se čtyřkolkou tak se servisem a celkově s fimou Jorneyman.
Někteří z vás mě odsoudí že hájím X5 nebo firmu ale já se strojem nebo s firmou problém nemám.
Nemůžu také říct že bych měl problémy z jinou značkou nebo jiným servisem a firmou ,ale taky proto nikde nic nepíšu a neurážím jiné stroje jen proto že jsem někde něco slyšel , nebo proto že mi ten nebo onen povídal.
Já osobně jezdím často se ženou a takové pohodlí a výbavu kterou mi nabízí X5-A mi za ty peníze nikdo nenabídne.
Závěrem chci říct , že v budoucnu další 4kule bude na 99% Journeyman možná X8 nebo X9 ,protože 250 a více tisíc za 4kolu nedám.
Ať už se něco co jsem napsal někoho dotklo tak se omlouvám a přeju všem 4kolkářům hodně km bez nehod a poruch a já osobně na každé vyjížďce jsem rád když potkám jakéhokoliv 4kolkáře s čínou,japoncem nebo amerikou.
27.03.2010 20:05 #1124 Téma: Journeyman X5-A
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
06.04.2010 11:51 #1125 Téma: Journeyman X5-A
Johanik
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:85.70.61.xxx
Offline 4/1607
Polaris Sportsman XP 850/EPS
Pánové řešil tu někdo spínání ventilátoru na vypínač ? Chtěl bych zachovat pro normální ježdění spínání na čidlo, ale ještě si udělat vypínač, abych mohl sepnout kdykoli budu potřebovat nezávisle na čidle. Vím, že když vyndám konektory z čidla a spojím je, větrák se sepne, takže vím odkud brát, ale dotaz je spíš na to, jestli použít relé, nebo to jen "natvrdo" napíchnout přes vypínač ? Případně použít usměrňovací diodu, aby nešel proud jakoby zpět do čidla ? NEjsem elektrikář, tak doufám, že sem to vysvětlil nějak rozumně :)
06.04.2010 14:34 #1126 Téma: Journeyman X5-A
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.213.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
06.04.2010 14:35 #1127 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
Johanik> když budeš mít slušnej vypínač tak to nekomplikuj a rozhodně bez relátka, tam taková proudová zátěž nebude, udělej si odbočky z přívodů na to čidlo a dotáhni si to rovnou k vypínači - tedy spíš spínači, diodu vynech. Jen postrádám smysl té úpravy, případně to vysvětli.
06.04.2010 15:30 #1128 Téma: Journeyman X5-A
Johanik
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:77.104.253.xxx
Offline 4/1607
Polaris Sportsman XP 850/EPS
Pokud to pujde bez rele, tak super.
Bulda : smysl upravy jednoduchy, ted pri vyjizdce prahou sem to lehce zavaril, umrelo cidlo na chladici, tudiz bych nemusel improvizovat a spojovat dratky a sepl v pohode a pri dalsi taketo pomale jizde bych si mohl v klidu sepnout vetrak i bez ohledu na teplotu, to same pri vetsi zatezi pri pomale jizde nekde v terenu, proste pomoci chlazeni
06.04.2010 16:16 #1129 Téma: Journeyman X5-A
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
06.04.2010 16:27 #1130 Téma: Journeyman X5-A
Johanik
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:77.104.253.xxx
Offline 4/1607
Polaris Sportsman XP 850/EPS
06.04.2010 18:06 #1131 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
06.04.2010 18:12 #1132 Téma: Journeyman X5-A
Johanik
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:212.158.136.xxx
Offline 4/1607
Polaris Sportsman XP 850/EPS
06.04.2010 19:13 #1133 Téma: Journeyman X5-A
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
07.04.2010 02:06 #1134 Téma: Journeyman X5-A
kmet
Město: Praha
IP:213.180.38.xxx
Offline 0/66
Johanik>Pánové řešil tu někdo spínání ventilátoru na vypínač ? Chtěl bych zachovat pro normální ježdění spínání na čidlo, ale ještě si udělat vypínač, abych mohl sepnout kdykoli budu potřebovat nezávisle na čidle. Vím, že když vyndám konektory z čidla a spojím je, větrák se sepne, takže vím odkud brát, ale dotaz je spíš na to, jestli použít relé, nebo to jen "natvrdo" napíchnout přes vypínač ? Případně použít usměrňovací diodu, aby nešel proud jakoby zpět do čidla ? NEjsem elektrikář, tak doufám, že sem to vysvětlil nějak rozumně :)
07.04.2010 09:05 #1137 Téma: Journeyman X5-A
Johanik
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:85.70.61.xxx
Offline 4/1607
Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.04.2010 09:58 #1138 Téma: Journeyman X5-A
McBart
Město: Česká Třebová
IP:90.180.215.xxx
Offline 0/18
07.04.2010 11:07 #1139 Téma: Journeyman X5-A
Johanik
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:85.70.61.xxx
Offline 4/1607
Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.04.2010 19:29 #1140 Téma: Journeyman X5-A
SilverX5
Město: Zbečno
IP:213.195.224.xxx
Offline 0/270
Journeyman Gladiator X5
...zdar pánové,dotaz na pérování X5 ky s plynokapalinovejma tlumičema,je to tvrdý jako prase a nevim co s tim,co jsem se vozil na starším modelu tak tam byli obyčejné a to bylo zas moc měké,jak na člunu,co jsem koukal na jiný kolky,tak ta moje X5ka má bezkonkurenčně nesilnější pružiny.Už jsem povolil matice na 1/3 od spodu... a pořád nic moc
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.61s