asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman X5-A

29.03.2009   13:03

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Zakládám toto téma k užitku všem již současným a jistě i budoucím uživatelům tohoto stroje. A doufám, že se zde budou objevovat příspěvky a potřehy spojené s provozem této 4 kolky. Zdůverného zdroje vím, že se X 5tek mělo již prodat cca 60 kousků...
Zároveň bych zde chtel poděkovat p. Friedlovi od Journeymana za příjemný zákaznický servis a profesionální přístup.
Upozorňuji, že příspěvky mimo problematiku, nebo obsahující vzájemné napadání budou neprodleně odstraněny!!!

Naposledy editováno 12.07.2010 10:49:30

předchozínásledující 1 ... 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 ... 69

Odpovědi: Journeyman X5-A

02.05.2010   20:52   #1201 Téma: Journeyman X5-A

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.32.xxx
Offline 3/1414

Drobek-Žižkov> Už nejméně v jednom případě stála ušetřená stovka za filtr majitele poškozený motor a samozřejmě neuznanou záruku. Pokud to používáš, já ti to zakazovat nebudu, ale nenaváděj k tomu ostatní.

Citace | Odpovědět

03.05.2010   18:08   #1202 Téma: Journeyman X5-A

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

JourneyMan> Journey, v čem je origo filtr jiný než kvalitní od kvalitního výrobce stejných rozměrů?

Citace | Odpovědět

03.05.2010   19:17   #1203 Téma: Journeyman X5-A

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.32.xxx
Offline 3/1414

Roxteedy> Nejsem zas tak velký odborník přes filtry, ale jistě není u univerzálního filtru lehké splnit kritéria propustnosti, filtrace, odolnosti proti vibracím, atd. Olejový systém musí mít nějaký tlak a k tomu je konkrétní filtr navržen. Stokrát to nic nemusí udělat a po stoprvní může být problém. Motor čtyřkolky není "ingot z tanku", ale je to vyvážený a poměrně citlivý mechanizmus. Upřímně: ani by mě nenapadlo dávat do svého stroje neoriginálí filtr, jen proto, abych ušetřil stovku.

Citace | Odpovědět

03.05.2010   19:25   #1204 Téma: Journeyman X5-A

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Roxteedy> Ty hele on ten Jm má trochu pravdu. Stačí spíš stlačit cenu oleje (doporučenýho), kterýho tam je několik litrů a máš ušetřeno daleko víc jak za 1 kus filtru, navíc rysk že ti pak neuznají záruku kvůli filtru a nemusí to bít ani jím.... Asi bych se na to vykvák a dal tam ten origo

Citace | Odpovědět

06.05.2010   10:07   #1205 Téma: Journeyman X5-A

Drobek-Žižkov Drobek-Žižkov Město: Praha 3-Žižkov
IP:194.228.51.xxx
Offline 0/81

JourneyMan> Ano a ne. JM používá obvyklé záruční zaklínadlo. Ano do aut dávám originál všechno. Ne, třeba Ford mi NEprodává filtr dráž než jiný stejný (a i na srovnávacím listu uvedený). Jen pro zajímavost Originál Motorcraft u Fordu stojí 220,- s DPH. No, ono celkem o tu stovku nejde! Olej do Glada také dávám doporučený Motorex z Vašich stránek. Ale to neznamená, že ho budu kupovat za vyšší cenu než jsem ho schopen sehnat jinde! Jsem poslední kdo by dával třeba do vozidla neoriginální filtr!. Moje poznatky ohledně dílů na JM nejsou naváděním někoho k něčemu, ale spíš poukázkou na to, že by díly měly odpovídat cenově i té čtyřkolce. Ano filtr stojí stovky. Rozdíly v ceně stejného oleje jsou desetikoruny. Nijak mi to kapsu nenatrhne, ale to neznamená, že si nechám diktovat ceny! Což je přesně to o co se JM (a nejen tato firma) snaží! Čtyřkolka (nejen JM) a ani její motor není žádný zázrak techniky, je to naprosto běžný motor starší generace. Filtr CFMOTO už vůbec není žádným zázrakem naopak se jedná o obyčejný olejový filtr k dostání v Číně za pakatel. Navíc mám přístup ke spoustě zajímavých informací a odborníkům na tuto problematiku. Prostě nejsem z těch uživatelů, co si nechají všechno líbit.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   10:29   #1206 Téma: Journeyman X5-A

Drobek-Žižkov Drobek-Žižkov Město: Praha 3-Žižkov
IP:194.228.51.xxx
Offline 0/81

xsob> Ahoj! Já nechci bejt za "prudiče", vždy se snažím vyjít s lidmi, filtr za 3 kila si klidně koupím, ale tenhle diktát výrobce mi fakt vadí. JM není žádný zázrak a bych mu nekřivdil žádná 4kolka není žádný zázrak techniky. Jsou to generačně zastaralé věci (až na vyjímky). Ale pokud si něco koupím, mám právo vědět o té věci vše. Třeba parametry filtru. Ono se na to trochu zapomíná. A dělají to skoro všichni. Samozřejmě že si chrání prodej svého, ale "vocamcaď pocamcaď". Musí existovat konkurence! Pak třeba zjistíme, že filtr stojí 80Kč.



Naposledy editováno 06.05.2010 10:32:41

Citace | Odpovědět

06.05.2010   10:32   #1207 Téma: Journeyman X5-A

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.53.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Možná se pletu, ale "originální" filtr stejně výrobce čtyřkolek nakupuje od výrobce filtrů a ten na to pro svého zákazníka dává logo výrobce čtyřkolky. Takže mi z toho vychází, že mezi "originálním" filtrem a filtrem od kvalitního výrobce filtrů nebude žádný rozdíl, kromě marže.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   12:34   #1208 Téma: Journeyman X5-A

Milda72 Milda72 Město: Strakonice
IP:93.99.19.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario

marek.sm> máš naprostou pravdu. A tak je to i s olejem a ostatníma věcma. Pokud se dodrží stanovená norma co se týče vlastností oleje,tak je uplně jedno jaké logo výrobce je na kanystru.Platí se jen za známost značky.(naše společnost oleje prodává takže o tom něco vím)

Citace | Odpovědět

06.05.2010   15:03   #1209 Téma: Journeyman X5-A

Tomas-JM Město: Strančice
IP:89.235.0.xxx
Offline 0/606

Drobek-Žižkov> Samozrejme mas pravdu, muze to byt filtr, ktery je stejne vhodny, jako je original. Ale ne kazdy je technicky tak zdatny, aby to poznal. Kolega to myslel tak, ze pokud nekdo pouzije nevhodny filtr a bude mit problem s motorem, je nasnade se domnivat, ze ten problem je zpusobeny prave pouzitim nevhodneho filtru. Takze se nejedna o nejake nase obvykle zaklinadlo.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   17:58   #1210 Téma: Journeyman X5-A

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Pánové dnes jsem si mohl konečně vyzkoušet tu novou X6 kolka je to docela pěkná, ale co mně dostalo bylo pérování,asi to bylo nastavené pro tři lidi,protože se mnou (80kg)se zadek propéroval asi cenťák a předek byl na tom o trochu lépe, zadku nepomohlo ani když jsem se pověsil celou váhou na zadní nosič, bylo to jako prkno,taky ty péra jsou jak z tanku. Je to normální?

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:06   #1211 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:81.0.198.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

Honza73> Pokud tam byly hydropneumatické tlumiče tak to normální je.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:09   #1212 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Honza73> každému to vyhovuje jinak, vždyť se to dá povolit a nastavit na svojí váhu.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:10   #1213 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:81.0.198.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

bulda> Nevím jak by na tebe koukali kdyby sis chtěl na předváděcí jízdě nastavovat vše na sebe Tlumiče, sbíhavost apod. To není jako v autě si posunout sedačku a přihnout zrcátka.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:12   #1214 Téma: Journeyman X5-A

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

NeedToSpeed> Tak to se na mně nezlob ale to normální není,jo a byla to ta delší verze. Já jsem původně myslel že tam zapomněli nějakou aretaci.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:13   #1215 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:81.0.198.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

Honza73> Tvojí otázku sem nepochopil "je to normální" ve smyslu "má to tak bejt. Já jí pochopil jestli je to normální (jako obvyklý) u glada s hydropneumatikama
Bejt to tak nemá ale je to tak běžný



Naposledy editováno 06.05.2010 18:14:02

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:19   #1216 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

NeedToSpeed>bulda> Nevím jak by na tebe koukali kdyby sis chtěl na předváděcí jízdě nastavovat vše na sebe Tlumiče, sbíhavost apod. To není jako v autě si posunout sedačku a přihnout zrcátka.


jasně, ale povolit tlumiče není takovej problém, max 10 minut času. Sbíhavostí se nehejbe, ta je daná konstrukcí kolky potažmo geometrií přední nápravy!!! Vono je lepší 10 minut povolovat tlumiče, než si pak ve zlomku vteřiny rozbít tlamu o strom a zrušit mašinu jen proto, že ti kolka na nerovnostech v zatáčce nevykopíruje cestu a vyskáče mimo ní.... Tohle sou podle mě základní věci, které si jezdec v zájmu své bezpečnosti MUSÍ nastavit na sebe a je to právě jako u auta to nastavení sedačky. Samozřejmě pro nějaké krátké svezení ne, ale pokud máš s tím jezdit tak z toho budeš mít na tvrdým podvozku jen negativní zážitky a budeš pak říkat jakej má ten Gladec na hovno podvozek, ale tak to podle mě není.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:20   #1217 Téma: Journeyman X5-A

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Takže ten rozsah nastaveni tam teda je jo, já jen žě s tímto nastavením se to chovalo jak kdyby to bylo na pevno.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:22   #1218 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:81.0.198.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

Jo, rozsah nastavení tam je. Nikde jsem ale nenašel jak moc tlumiče držet pod tlakem tak s ventilkem radši nehýbám

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:25   #1219 Téma: Journeyman X5-A

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Honza73> jasně, když mrkneš na ty tlumiče tak pod pružinama máš dvě matice, kterými se nastavuje pomocí klíče předpětí pružin a tím i tvrdost podvozku, ventilkama se řeší útlum - charakteristika tlumení, čím vyšší tlak tak tím tlumí více to znamená, že laicky řečeno pomaleji se tlumič vysouvá zpět na svojí plnou délku. Pracovní tlak cca 7At.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:45   #1220 Téma: Journeyman X5-A

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

bulda> To chapu něco podobného mám také, matky byly zhruba uprostřed možného nastavení, což by mnělo být optimální nastavení,ale nebylo. Takže když to sešroubuji až dolů tak je to měké a pohodlné jo, s tím si nejsem tak moc jistý,jinak proti kolce nic nemám,jen jsem chtěl vědět jestli není moc tvrdá třeba proti ostatním.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   18:47   #1221 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:81.0.198.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

Honza73> Pokud si to zkoušíš u prodejce zkus si i klasické tlumiče.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   19:03   #1222 Téma: Journeyman X5-A

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

NeedToSpeed> jo jo dík, až pojedu kolem tak se na to pořádně kouknu.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   20:31   #1223 Téma: Journeyman X5-A

SilverX5 SilverX5 Město: Zbečno
IP:213.195.224.xxx
Offline 0/270
Journeyman Gladiator X5

Honza73> už jsem tu o tom psal,sice nevážim metrák,ale matice dole a žádná změna,koukal jsem že pružiny jsou abnormálně silné proti ostatním,nijak kolku netrápím,ale nedavno jsem si nějak víc skočil a málem mi to urazilo pr... ,na druhou stranu jsem jel na starý 530ce a to bylo zase moc měký.Na práci je to pohoda nekejve se to jak plachetnice a na silnici to sedí i v 90ti.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   20:44   #1224 Téma: Journeyman X5-A

hesin1 hesin1 Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD

SilverX5>Honza73> už jsem tu o tom psal,sice nevážim metrák,ale matice dole a žádná změna,koukal jsem že pružiny jsou abnormálně silné proti ostatním,nijak kolku netrápím,ale nedavno jsem si nějak víc skočil a málem mi to urazilo pr... ,na druhou stranu jsem jel na starý 530ce a to bylo zase moc měký.Na práci je to pohoda nekejve se to jak plachetnice a na silnici to sedí i v 90ti.


kolegové,co mají X5 a X6 mají stejný problém a poradit,natož nastavit se to nikomu ani v servisu nepovedlo.Zvykni si,že ti bude stroj v terénu lámat ruce.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   20:52   #1225 Téma: Journeyman X5-A

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

hesin1> Kamarád má X5 s těma nitrogenama, nějak to povolil a když jsem mu to bral na garančku a najížděl na vozík tak jsem se šel prvně podívat jestli nejsou prázdý kola, jak se to kolíbalo. Jel jsem s tím po poli a díra nedíra, pobralo to vše bez zádný rany do zadku. Nevím co stím dělal.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   20:54   #1226 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:81.0.198.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

xsob> Tak to z něj dostaň

Citace | Odpovědět

06.05.2010   21:29   #1227 Téma: Journeyman X5-A

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

NeedToSpeed> Bylo mi to divný protože když to dovez domů nový tak to bylo dvrdý jako Slon (Jumbo) aspoň zadek. Jak ho potkám a bude střízlivej, to taky moc často není tak to z něj vymlátím

Citace | Odpovědět

07.05.2010   00:05   #1228 Téma: Journeyman X5-A

kmet kmet Město: Praha
IP:213.180.38.xxx
Offline 0/66

NeedToSpeed>bulda> Nevím jak by na tebe koukali kdyby sis chtěl na předváděcí jízdě nastavovat vše na sebe Tlumiče, sbíhavost apod. To není jako v autě si posunout sedačku a přihnout zrcátka.


Nevím jak by koukali na tebe, ale já bych trval na tom, aby mi na zkušební jízdu nastavili tlumiče na mojí váhu. Ne že by jsi si to nastavoval ty, ale prodejce by ti to měl nastavit. Obvzláště proto , že je předpoklad že u nich necháš za nový stroj cca 150.000,- Kč ! + následný servis a náhradní díly, které jsou další tržba a tím pádem i zisk dodavatele.
Prodejci je jasné, že když nebudeš s jejich jednáním spokojen, tak půjdeš tam , kde ti vyhoví.



Naposledy editováno 07.05.2010 00:09:40

Citace | Odpovědět

07.05.2010   07:19   #1229 Téma: Journeyman X5-A

lubossg lubossg Město: Marianka
IP:84.16.33.xxx
Offline 0/133

Zdar páni, mne tá tvrdosť toho podvozku nevadí-dovolí mi aj nejaký ten skok a nejde do kolien a aspon drží stopu ked frčíš plný kotel

Citace | Odpovědět

07.05.2010   07:21   #1230 Téma: Journeyman X5-A

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:81.0.198.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

Člověk si zkrátka zvykne. Nicméně pro jízdu v terénu jsou měkčí tlumiče mnohem pohodlnější pro nás a šetrnější pro kolku protože to ani s ní tolik neklepe.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 ... 69


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce