29.03.2009 13:03
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
Zakládám toto téma k užitku všem již současným a jistě i budoucím uživatelům tohoto stroje. A doufám, že se zde budou objevovat příspěvky a potřehy spojené s provozem této 4 kolky. Zdůverného zdroje vím, že se X 5tek mělo již prodat cca 60 kousků...
Zároveň bych zde chtel poděkovat p. Friedlovi od Journeymana za příjemný zákaznický servis a profesionální přístup.
Upozorňuji, že příspěvky mimo problematiku, nebo obsahující vzájemné napadání budou neprodleně odstraněny!!!
Naposledy editováno 12.07.2010 10:49:30
15.02.2012 12:41 #1831 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
15.02.2012 13:50 #1833 Téma: Journeyman X5-A
mufiček
Město: Kutná Hora
IP:82.99.180.xxx
Offline 3/143
Journeyman Gladiator X8
15.02.2012 15:05 #1834 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
15.02.2012 16:55 #1835 Téma: Journeyman X5-A
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
15.02.2012 17:11 #1836 Téma: Journeyman X5-A
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
16.02.2012 12:25 #1837 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
19.02.2012 21:51 #1838 Téma: Journeyman X5-A
CROZ
Město: Strážkovice
IP:188.120.194.xxx
Offline 0/139
Journeyman Gladiator X5 - A
20.02.2012 21:19 #1840 Téma: Journeyman X5-A
CROZ
Město: Strážkovice
IP:188.120.194.xxx
Offline 0/139
Journeyman Gladiator X5 - A
Nechuťák> je to taky možné, je to přeložené přes gůgl tak že s rezervou
Mikumi
4: vzepře ve výfukových
Poznámka:
Je normální, že mnoho vysoce výkonné systémy, výfukové až mírně kontraproduktivní, nebo pop, když je plyn uzavřen od střední-k-vysokých otáčkách. Ve skutečnosti by se očekávat, dobře ladil vysoce výkonný motor "pop" a "praskat", když je plyn uzavřen ve vysokých otáčkách. odprýskávání je výsledkem vzduchu / palivové směsi stále velmi štíhlá, kdy je uzavřen plyn a Motor se otáčí vysoko nad volnoběžných otáčkách. Je také nutné, aby výfukový systém má spíše otevřené tlumiče.
Proč to (obvykle) se stane:
1) Když škrticí klapka je v klidovém pozici, palivo neproudí z hlavního systému (jehla, jehly jet, hlavní tryska). Palivo je pouze do motoru pilotem (v klidu) systému.
2) Kombinovaný účinek uzavřeného plynu a zvýšené otáčkách motoru je vytvořit poměrně silný podtlak v sacím potrubí. Toto vakuum, pak způsobuje vysoký průtok vzduchu přes malé mezery, kterou tvoří škrtící klapky karburátoru a krku.
3) Za těchto podmínek se pilot (v klidu) systém nemůže zajistit dostatek paliva k vytvoření normální, hořlavý vzduch / palivo poměr. Směs příliš suchá vypálit spolehlivě ve spalovací komoře. Se dostane poslal do výfukového systému zůstává nespálena a sbírá tam.
4) Pokud zvláštní palba z chudé směsi dojde, je odeslána, stále hoří, do výfukového systému, kde to je někdy zapálí směs syrové, který shromážděné ---- výfuku pak vyskočí, nebo selže.
5) Zcela akciové Harleys nedělají, dokud open-end šály, jako je například populární Screamin 'Eagle mokasíny, jsou instalovány. Výfukový musí být jak sypký a mají otevřený výstup pro objevovat nastat.
Další možné příčiny: Air uniká tekutina:
Každý zdroj čerstvého vzduchu do výfukového systému může vytvářet nebo zhoršovat podmínky, které přinášejí informace o vyčerpat vymstí. Nejčastějším vstupním bodem je křižovatka záhlaví potrubí a šály. I malý únik vzduchu může dramaticky zvýšit intenzitu či pravděpodobnost výfukového systému vymstí. vysoké teploty silikonový tmel, jak lze nalézt v mnoha obchodech auto díly, může být použit k utěsnění potrubí / tlumiče křižovatku.
Štíhlá Karburátor:
Zatímco výfukový systém praskání může být považováno za normální, je to jistě zhoršuje příliš štíhlé prázdný obvod. ujistěte se, že karburátor je pilot jet je správná velikost a že volná směs vzduchu šroub je správně nastaven, než hledat jiné příčiny o praskání. Postup pro nastavení pilotního obvod je uvedeno v manuálního ladění .
Zapalování:
Je-li výfukový systém je velmi hlasité praskání, nepravidelné a doprovázeny ztrátou energie, pak byste měli podezření, že zapalování nefunguje, jak má. Pokud z nějakého důvodu, zapalování ohně někdy v nevhodnou dobu, poté vyčerpá objevovat se může stát velmi energický (nahlas). Podívejte se pro nedostatek vede vysokého napětí (plug dráty), není-li zapalovací cívka (S) a zejména vypínače nebo konektory jako možné příčiny.
20.02.2012 21:42 #1841 Téma: Journeyman X5-A
QUADPOINT
Město: Praha 9-Újezd nad Lesy
IP:81.0.253.xxx
Offline 0/383
Journeyman Gladiator X8
bulda>chlapi dík, odvětrání ve víčku je ok, to jsem taky konroloval. svíčka tam je skoro nová a pálí dobře, to sání zkontroluju asi až zítra, zároveň to zkusim živit napřímo z flašky.
21.02.2012 10:32 #1842 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
21.02.2012 15:10 #1843 Téma: Journeyman X5-A
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.248.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
21.02.2012 15:13 #1844 Téma: Journeyman X5-A
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.248.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
21.02.2012 16:04 #1845 Téma: Journeyman X5-A
QUADPOINT
Město: Praha 9-Újezd nad Lesy
IP:81.0.253.xxx
Offline 0/383
Journeyman Gladiator X8
22.02.2012 09:28 #1846 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
FIGURA>bulda> zkoušel jsi ji dát jinej benzín????? Jednou jsem udělal generálku na skútru, než mě to napadlo. Vod tý doby je to vždy první co udělám
22.02.2012 16:20 #1847 Téma: Journeyman X5-A
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.248.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
23.02.2012 10:15 #1848 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
FIGURA> ne tys to nepochopil, navrčim ohřeju, nebo shrnuju třeba hodinu, pak jí vemu po silnici na plnej plyn a cca po 500 metrech jak když tě někdo chytne za prdel a začne zpomalovat a jak držim ten plnej furt tak palba do vejfuku, podle mě tam nejde benzín, jak uberu tak se to plazí a je to líný cca 5-10 sec a pak se zase rozjede. Já si myslim že v tý zimě to sejtko co je na jehlovým ventilku nepropustí dostatek paliva a prostě to vyjede co je v karbci a nestíhá to tam dotejkat.
edit: ještě jsem se na to nedostal,m zrovna řešim čerpadlo na pračce
23.02.2012 10:39 #1849 Téma: Journeyman X5-A
Tomas-JM
Město: Strančice
IP:89.235.0.xxx
Offline 0/606
23.02.2012 10:45 #1850 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
23.02.2012 11:28 #1851 Téma: Journeyman X5-A
Tomas-JM
Město: Strančice
IP:89.235.0.xxx
Offline 0/606
23.02.2012 16:22 #1852 Téma: Journeyman X5-A
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.248.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
23.02.2012 16:24 #1853 Téma: Journeyman X5-A
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
24.02.2012 16:10 #1854 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
takže dneska trocha laborace : výměna svíčky, furt stejný, jak je na fotce vidět - je dost do běla to by značilo chudou směs, Potom jsem udělal z pixly od oleje externí nádržku na benzín, na fotce je bez odvětrání, s tou kolka jela normálně. Taky jsem našel trochu poposunutý hrdlo od filtru z karbce, když jsem měl karbec dole tak jsem si toho všimnul, vše nasadil OK a stejně se to hnulo, asi bude třeba posunout filtrbox nepatrně k motoru.
jo a chtěl jsem se zeptat, teda bude li někdo vědět, kolik otáček je ptimální nastavení bohatosti směsi, v manuálu jsem to nějak nenašel.
24.02.2012 16:46 #1855 Téma: Journeyman X5-A
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.248.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
24.02.2012 16:49 #1856 Téma: Journeyman X5-A
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
02.03.2012 16:09 #1857 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
Tak jsem dneska měl čas rozházet kolku a zase složit. Zkontroloval jsem přírubu karbce, ta byla OK, seřídil jsem ventily, znova rozborka karbce a seřízení hladiny, oproti manuálu byla nízká tak jsem to trochu zvednul, to se ale neosvědčilo kolka nešla od 70km do tahu takže jsem jí vrátil zpět, pak jsem odstranil to malé sítko co je na jehlovém ventilku v karbci to si myslím, že bylo hlavním problémem, kladlo odpor a bylo to i evidentní když se do toho foukalo pusou, namontil jsem jinej palivovej filtr a pak celý poskládat. Potom jsem si trochu hrál se šroubkem bohatosti, celkem věda, ale kolka už jede jak má.
02.03.2012 16:25 #1858 Téma: Journeyman X5-A
renda1977
Město: Valašská Bystřice
IP:85.71.138.xxx
Offline 1/453
Linhai ATV 300 LH
02.03.2012 16:34 #1859 Téma: Journeyman X5-A
Tomas-JM
Město: Strančice
IP:194.213.210.xxx
Offline 0/606
02.03.2012 17:06 #1860 Téma: Journeyman X5-A
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
to kladivo bylo origo nářadí ke Gladovi , podle mě je zanešený to mikrosejtko z jehlového ventilu a má sníženou propustnost.Vubec se tomu nedivim, stačí si čuchnout k benzínu, smrdí to všelijak jen ne jak benzín před 20ti lety. Proto jsem ho vyndal uplně ven. Ono i ty ventily byly dost volný. na sacích 0.20
Jo na kladivo se ptáte, ale na co je to zrcátko co je na levým podběhu nikdo nevíte, he???
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.34s