31.01.2017 17:13 Journeyman Gladiator X8, TGB Blade 1000 EFI
athlan
Město: Milevsko
IP:80.188.182.xxx
Offline 2/268
Zdravím, vím že tu je těchto témat řada, nicméně chci se zeptat, pouze zda má někdo srovnání těchto konkrétních dvou modelů, stran dostupnosti dílů, jejich ceny a přístupu servisu v záruční době.
Čtyřkolku chci výhradě na práci, zejména přibližování v lese atp., na blbnutí mám motorky.
Případě zda má někdo zkušenosti výhradě s tímto způsobem zátěže.
TGB jsem si s posilovačem projel, X zatím jen bez, s bych měl zkusit zítra. Zatím vede X8, čistě svým projevem, to TGB je jistě výkonější, ale přijde mi to jak splašená koza. Ale zas nabízí řadu technologie navíc, i kdybych pominul silnější motor. Nevím, děkuji.
31.01.2017 17:34 #1 Téma: porovnání servisů tbg, cfmoto
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
IP:86.49.110.xxx
Offline 0/25
Tak třeba výměna předních kulových čepů.Info od Motostehlík.
Cituji příspěvek zde z fóra TGB 1000 :dle rozkresu dílů výměna jen čepů nelze. pouze cele rameno jak spodní tak horní ,
horní rameno 4490,- s dph
spodní rameno 4330,- s dph to je 17.640,- Kč bez práce. Snad ti to pomůže, protože čepy se budou časem měnit tomu se nevyhneš
31.01.2017 17:45 #2 Téma: porovnání servisů tbg, cfmoto
athlan
Město: Milevsko
IP:80.188.182.xxx
Offline 2/268
31.01.2017 17:49 #3 Téma: porovnání servisů tbg, cfmoto
Philipezk
Město: Praha
IP:37.48.43.xxx
Offline 0/138
31.01.2017 19:36 #4 Téma: porovnání servisů tbg, cfmoto
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
athlan> na svým TGB mám pořád originální čepy a vše je bez vůle, tak nevím co tu pořád řešíte. A to už tu kolku mám devátým rokem. Jediný ND, co jsem kupoval byla hruška rozvodovky za cca 2500, příruba karburace a startér, ten jsem ale dojebal vlastni vinou. Jinak starter stál 4500. Polaris mám 2,5 roku, díly jsou hrozně drahý, ale zatím jsem nic nekupoval. Polárka je na dřevo do lesa skvělá, má supersilnou redukci, hodně odolný plasty, silný rám a na spodku je kovová plotna.
Spíš než vybírat podle ceny nd je lepší koupit něco co se hned nevyjebe a něco, co když se náhodou položí na bok, hned celý nepopraská jak tyhle čínský pozlátka v metalíze a na hliníkách. Polárku jsem loni položil na bok, plast se promáčkl a po chvíli se vrátil do původního tvaru. Na TGB už mám dost plastů posvařovaných, kámoš loni položil X8 na bok a má ji pěkně orvanou.
31.01.2017 20:06 #5 Téma: porovnání servisů tbg, cfmoto
athlan
Město: Milevsko
IP:80.188.182.xxx
Offline 2/268
On je ten les dost specifickej, při tahání občas škubeš, chytíš, ty nápravy trpěj. A celkově, měl jsem několik ariant a díly se kupovali na všechno. Polárku sem měl rok, osmistovku, ale rok 2007 a silná byla dost, ale během toho roka jsem musel dvakrát měnit řemen. U SMC 720 mi drží čtyři roky a je ok, ale zase se serou jiný věci, každý má svoje. Prostě chci něco jiného a proto se ptám na ty díly a přístup servisu u vybraných variant. A za relevantní postřehy děkuji všem.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s