01.06.2009 18:07
Řezňa-
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH
Založil jsem tohle vlákno aby se zde netovřili zbytečná. Pište vaše skušenosti a vychytávky. Ptejte se na vše.
Manuál tu: http://www.ulozto.cz/7848696/manualinhai-pdf
Katalog náhradních dílů tu: http://www.ulozto.cz...i260h-parts-book-pdf
Katalog dílů Linhai 400: http://ulozto.cz/xsG66w2b/katalog-400-pdf
Katalog dílů Linhai 500: http://crossfiremoto...hicle-Parts-List.pdf
Vyřazení omezovače: Odpojit krabičku pod plastem před řídítky, krabička má nápis SPEED LIMITED, dá se to vyřešit i vypojením zadního konektoru na převodovce, efekt stejný. (POZOR! přestane fungovat ukazatel zařazené rychlosti!)
Svíčka: NGK DR8EA, nebo DR8EAD, popř. Brisk B12S, DENSO X24ESR-U 4101
Odblokování CDI: (pouze pro některé typy CDI): Odmontovat CDI (je přišroubované pod předním plastem před řídítky, vpravo nahoře - pohled čelem ke čtyřkolce), z druhé strany bude čouhat drátek -> drátek přestřihnout a zaizolovat.
Ložiska v nohavici zadní osy: 2x 6206Z
"Kuchání" výfuku: viz. strana 3
Úprava podloží stupaček: http://zaks.rajce.idnes.cz/Uprava_stupacek/
Oleje: motor 10W-40 polosyntetika, převodovka, rozvodovka SAE 80W/90 GL5 nebo obyčejný převoďák PP80 nebo 90.
Chladící kapalina: jakákoliv neagresivní vůči hliníku (většinou zelená barva)
Radlice na sníh str. 89
Úprava nosiče + přední rám Linhai 420: viz. strana 148
Úprava variátoru: Lze zkrátit trubku ve variátoru, ale zkracovat se smí pouze ty, které mají z výroby 62,5 mm, ty které jsou z výroby kratší nikdy nezkracujte!! Obrázek na straně 313.
Nastavení rozvodu motoru:
Displej Linhai 400 str. 247
Naposledy editováno 27.11.2020 20:21:31
Pro toto téma je zástupce07.02.2010 19:57 #1501 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
Řezňa-
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH
08.02.2010 15:40 #1502 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:94.241.90.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
POMOOOC! Kamarádi,chtěl bych trochu zalaborovat z variem.Mám tady kluka,kterej je opravdu šikovnej na skutry,a prý není problém udělat z variem cokoli,je to stejné jak u skutrů.Jde mi o to,že bych chtěl aby to šlo ještě více to tahu,Stormer mi jede v pohodě 80km/h,ale to já fakt nevyužiju,prostě bych chtěl aby byl lepší spodek i na úkor toho že by maximálka byla menší.
Otázka tedy zní-jaké válečky jsou tam origo-rozměr a gramáž?
-a jaké tam dát?
-popř,jak moc to poznám?
Díky za odpovědi,já se jdu prolouskávat vlákny jestli tam něco nepochytím
08.02.2010 16:26 #1503 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
08.02.2010 16:34 #1504 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:94.241.90.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
leoant> 8?Já myslel,že je jich tam 6!A napůl laicky,pokud tam dám ty 11gr(prostě lehčí),tak ajk to cca v reálu pojede?Poznám to na rozjíždění?Maximálku fakt neřeším,po asfaltu jezdím minimálně(jo a i kdyby měla stoupnout spotřeba mi nevadí)prostě mi jde o spodek,rozjezd a rychlost do 60km/h.Díky
08.02.2010 16:52 #1505 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
je jich tam 8! V reálu lehčí válečky zlepší zátah odspodu, měl by být razantnější rozjezd /analogie z auta, jako bys měl zařazenou nižší rychlost/ maximálku možná velmi mírně sníží, ale to ti nevadí. Dosažení maximálky bude trvat déle. Při rozjezdu rozhodně pocítíš rozdíl, stejně tak i větší sílu při nižších rychlostech, tedy přesně to co potřebuješ.
Zkusil bych tohle : http://www.scootland...s-valecky-20x12-8ks/
verzi 11,5 gr
Ale válečky RMS nejsou nic moc, ber to spíše jako zkušební sadu. Pokud se ti to osvědčí, při další výměně bych doporučil kvalitnější válečky Mallosi. U těch je bohužel nevýhoda větší cena a to že se prodávají v sadě po 6 ks, takže musíš koupit 2 sady za cca 1600,- a 4 ks ti zbydou na příště. Ale jsou to dobře investované peníze, vydrží několikanásobně více než RMS
08.02.2010 17:06 #1506 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:94.241.90.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
08.02.2010 17:11 #1507 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
Variátor má 400 stejnej jako 300 /ověřeno z dokumentace/ takže v tomto směru můžeš bý klidný.
Ohledné vůlí, to co ti psal Zaks je rozmezí, já když dělám ventily, dávám to doprostřed, takže 0,10 a 0,18
Servisní manuál zatím nikde není, ale katalog ND je ke stažení, pokud ho nemáš, tak si to stáhni, je tam spousta výkresů a i ty můžou být užitečné : http://www.impexta.c..._nahrad_dily&menu=80
08.02.2010 17:15 #1508 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:94.241.90.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
08.02.2010 17:18 #1509 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
08.02.2010 17:41 #1510 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:94.241.90.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
joukám na to-ty Mallosi jsou docela za ránu,a ještě k tomu jak jsi psal jsou jen po šesti.Nechce se mi draze experimentovat a dávat prve levnější a pak dražší.Takže tam rovnou dám ty Mallosi,dělají je po celých gramech,takže 11gr nebo 12gr?Běžím na"jedno"rychlý,už mi z toho přemýšlení a čísel jde hlava kolem
08.02.2010 17:44 #1511 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
jericho9
Město: Nové Sedlo
IP:90.179.182.xxx
Offline 0/19
08.02.2010 17:48 #1512 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
fanda9> dej tam ty 11 g, 12g jsem zkoušel a myslím že změna není taková jako při 11 g. Ale to vše testováno na 300 ! Vario je sice stejný, ale motor je přece jenom silnější, jestli tam dáš ty drahý a bude ti klouzat řemen tam mi nenadávej že jsi vyhodil balík za válečky, já bych to nejdřív zkusil s těma levnýma...
08.02.2010 17:52 #1513 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
jericho9>Zdarec koukám žádná odpovědˇ na dotaz ohledně toho ,že to teplý nedobíjí díky
08.02.2010 18:14 #1514 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
jericho9
Město: Nové Sedlo
IP:90.179.182.xxx
Offline 0/19
08.02.2010 19:08 #1515 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.61.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
fanda9 : o experimentu s válečkama jsem už psal - měl jsem pocit, že to brzy podřazuje. Dal jsem všech 8 po 11,5 gr (cena 390 Kč) a rozdíl je výrazný. Lépe akceleruje, lépe do kopce, lépe ve sněhu atd (nemusíš tak brzy na redukci) Možná je to moc lehké (neklouže řemen), ale jede to teď po rovině cca 76 (tacho) jenže při 7200 ot. Na jaře zkusím ještě půl na půl 11,5 gr a 14 gr. Třeba to bude zlatý střed. V neděli jsem jezdil ve dvou a díky za lehčí válečky - jinak jsme já i dcera naklepaní jak řízek - část cesty po poli, jak na valše
manuál na seřizování mám na 260 ccm, mělo by to být stejné (je to tam i s nákresama), má asi 24 MB, tak jsem ho nemohl dát do profilu. Hodnoty na seřízení ventilů jsou tam jak píše Leoant.
leoant : na tu shodu varia jsem se ptal v servisu - řemen + válečky stejné, ale některé díly se prý liší/jsou větší ale nevím jak to ověřit (až budu mít oba vedle sebe, tak to opticky zkontroluju )
08.02.2010 19:40 #1516 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
caprighia> ověřit se to dá snadno, díval jsem se do katalogu ND na 400 a komplet variátor i spojka je z 260/300 liší se v pár položkách.
Je tam jiný přítlačný disk, o chlup větší řemenice s ventilátorem, kratší trubka varia /u starých modelů se zkracovala o 2,5 mm/ a dvě drobnosti na spojce, pružiny a obložení, toť vše
08.02.2010 19:48 #1517 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.61.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Hurá sláva, to jsem rád. Teď nějaký čas nic měnit nebudu, akorát musím předělat ten můj pohon 4x4 z merkuru na něco lidštějšího, v neděli jsem musel ohýbat do vhodného tvaru unavené merkur součástky Až budu měnit vario, dám tam rovnou Malossi (ale mám teprve 1100 km) Teď mě ty válečky 11,5 g hodně pomohly - v neděli jsem jezdil s dcerou a mých 120 kg + ona 60 kg + plné vaky oblečení a vercajku atd tak 30 kg a na redukci jsem dal všechno co bylo v cestě za výjezdy. A na lesních tam kde jsem dřív musel na redukci sám, teď ve dvou na dlouhou...
08.02.2010 20:11 #1518 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:94.241.90.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
08.02.2010 20:42 #1519 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
DrZoidberg
Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer
08.02.2010 20:49 #1520 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.61.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
08.02.2010 20:51 #1521 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
DrZoidberg
Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer
08.02.2010 20:58 #1522 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.61.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
08.02.2010 21:38 #1523 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
08.02.2010 21:43 #1524 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
DrZoidberg
Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer
leoant> Já jen abys to nebral jako že cucák poučuju staršího. Pokud to bereš jen podle čísel dílů tak v tom maj soudruzi v číně trochu bordel. Třeba u glada má několik úplně rozdílnejch věcí stejný číslo. U linhajů se to třeba liší jen písmenkem za číslem. (310 má A, 320 myslim F, a sino B) ale nejsem si jistej. Jako obvykle.
08.02.2010 21:57 #1525 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
DrZoidberg> nejsem ješitnej, když je cucák chytřejší, rád se poučím
Já jsem to psal, vycházím pouze z čísel dílů, 4stovku jsem ještě nekuchal takže jiný zdroj informací nemám, servisní manuál taky ne, a už ho asi ani shánět nebudu, i když jsem svého času o 400 uvažoval, volba nakonec byla jiná, tedy 400 jo, ale od jiného výrobce
09.02.2010 07:13 #1526 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
šutrák
Město: Rosnice
IP:193.179.76.xxx
Offline 0/57
09.02.2010 08:46 #1527 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.51.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Nepřiřadil jsi předek za jízdy ? Toho se také bojím - aby ono elektrické řazení třeba samo neseplo, není nad mechaniku. Ono stačí mít navoleno 4x4, při nějakém skou/rázu se vyřadí (mimo samotný úkon řazení to není pod proudem a může se vyřadit), tím jak se změní poloha posuvné páky řazení čidlo zjistí blbou polohu a sepne motorek, který se zase snaží vrátit páku do původní polohy tj. do 4x4.
Nezbývá než rozebrat - třeba to bude jen ten spojovací unášený kus/protikus.
V inriminovaném místě do sebe zapadají tři kolečka - cena každého je lehce pod litr... , třeba bude v háji jen jedno
09.02.2010 08:56 #1528 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
šutrák
Město: Rosnice
IP:193.179.76.xxx
Offline 0/57
09.02.2010 11:58 #1529 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
Doris
Město: Radim
IP:90.176.117.xxx
Offline 0/95
Zdarec chlapi,možná to myslím špatně ale podle mě je varianta lehčích a těžších válečků blbost ,protože když se ti roztočí vario tak 14g bude na vrchu a 11g ještě někde dole nebo v pulce tím bude docházet k většímu opotřebení těch těžších a výsledek pěkné jízdy podle mě nebude na dlouho.Rozhodně bych dal všechny válečky se stejnou hmotností.Ale možná se pletu
09.02.2010 18:49 #1530 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.170.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
kluci je tady další z mých"chytrých otázek" ,mám ted ve Stormeru(všude-krom motoru ),převodový olej 80W-90 5GL,takhle nějak to bylo označeno.A dostal jsem od kamaráda převodový olej GYROL 80W 4G,pár balení.Jsou to ty samé lahve jako na obrázku.Můžu ho tam nalít při příští výměně převod.oleje a do difu a rozvodovky,nebo je to něco jinýho?
A dnes jsem objednal ty válečky,nakonec 12gr a podařilo se mi sehnat od Mallosi balení 8ks!!Takže nemusím kupovat dvě sady po šesti,a cenu ještě přesně nevěděl,ale mělo by to být kolem 600Kč
http://img535.imageshack.us/img535/4123/pevodk.jpg
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.47s