01.06.2009 18:07
Řezňa-
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH
Založil jsem tohle vlákno aby se zde netovřili zbytečná. Pište vaše skušenosti a vychytávky. Ptejte se na vše.
Manuál tu: http://www.ulozto.cz/7848696/manualinhai-pdf
Katalog náhradních dílů tu: http://www.ulozto.cz...i260h-parts-book-pdf
Katalog dílů Linhai 400: http://ulozto.cz/xsG66w2b/katalog-400-pdf
Katalog dílů Linhai 500: http://crossfiremoto...hicle-Parts-List.pdf
Vyřazení omezovače: Odpojit krabičku pod plastem před řídítky, krabička má nápis SPEED LIMITED, dá se to vyřešit i vypojením zadního konektoru na převodovce, efekt stejný. (POZOR! přestane fungovat ukazatel zařazené rychlosti!)
Svíčka: NGK DR8EA, nebo DR8EAD, popř. Brisk B12S, DENSO X24ESR-U 4101
Odblokování CDI: (pouze pro některé typy CDI): Odmontovat CDI (je přišroubované pod předním plastem před řídítky, vpravo nahoře - pohled čelem ke čtyřkolce), z druhé strany bude čouhat drátek -> drátek přestřihnout a zaizolovat.
Ložiska v nohavici zadní osy: 2x 6206Z
"Kuchání" výfuku: viz. strana 3
Úprava podloží stupaček: http://zaks.rajce.idnes.cz/Uprava_stupacek/
Oleje: motor 10W-40 polosyntetika, převodovka, rozvodovka SAE 80W/90 GL5 nebo obyčejný převoďák PP80 nebo 90.
Chladící kapalina: jakákoliv neagresivní vůči hliníku (většinou zelená barva)
Radlice na sníh str. 89
Úprava nosiče + přední rám Linhai 420: viz. strana 148
Úprava variátoru: Lze zkrátit trubku ve variátoru, ale zkracovat se smí pouze ty, které mají z výroby 62,5 mm, ty které jsou z výroby kratší nikdy nezkracujte!! Obrázek na straně 313.
Nastavení rozvodu motoru:
Displej Linhai 400 str. 247
Naposledy editováno 27.11.2020 20:21:31
Pro toto téma je zástupce09.02.2010 20:02 #1531 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:90.180.250.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
09.02.2010 20:13 #1532 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.13.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
09.02.2010 20:13 #1533 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.170.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
prý ne.Říkal mi že když vezmeš v potaz,že je jich tam 8 a ne 6,tak ty 12gr budou prý rozhodně znát,pak byly na výběr 11gr,a to je moc lehký.A je údajně lepší dát všechny setjnou gramáž,než se k požadované hmotnosti dostat mícháním různých gramáží...No nevím,tak 12gr proti 14gr snad určitě poznat bude,a jestli to nebude kýžený efekt,tak to vyměním,až budu dělat řemen.A aspoň zkušenost,o kterou se rozdělím s ostatními.Uvidíme.
Leoant-a jak je to prosím tě s tím olejem?
09.02.2010 20:15 #1534 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.170.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
10.02.2010 07:12 #1535 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
šutrák
Město: Rosnice
IP:193.179.76.xxx
Offline 0/57
10.02.2010 15:27 #1536 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.154.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
šutrák> já mám všude pardubický PARAMO 80W-90,jen mě zajímalo jestli ten GYROL 80 je to samý,popř záměný.Přece jen to není Subaru Impreza abych tam lil nějaký ultramoderní a předražený oleje.Ten co tam mám je údajně zcela dostačující,normy splňuje,měnit budu pravidelně,tak jaký pak štráchy s tím
10.02.2010 15:52 #1537 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:83.208.191.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
10.02.2010 15:58 #1538 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
Doris
Město: Radim
IP:90.176.117.xxx
Offline 0/95
No je fakt že impreza to opravdu není,ale určitě bych do difu dal hypoidní a do převodovky třída GL-5,myslím že za kilčo to není moc http://www.okoil.cz/...hp?oil_id=1112141211
10.02.2010 16:01 #1539 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.154.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
leoant> to víš že jo ,jsem jakou dobu špekuloval co do motoru,Castrol,Motorex a jiné special ATV oleje za 350Kč litr ,jak jste mi tady pomohli,poradili-oddělený mazání,suchá spojka-koupil jsem Q8 10W-40 (doporučují BMW a MB) kanystr,litr mě vyšel na 115Kč ,a jak si brumlá,a určitě dlouho bude.
A budu ještě jednou drzej,mám zužitkovat i ten GYROL,nebo je to jin bazmek?
Doris-výrobce udávává všede stejný olej,podle mě je lití hypoidy do difu zbytečný,vůbec mi přijde zbytečný lít všude jiný druh.Pakliže tam dáš to co tam má být,a k tomu 4kole dopřeješ ten luxus,že to každou sezonu vyměníš,tak by tam stačil i Vegetol Ale to je samozřejmě jen můj názor.
10.02.2010 16:58 #1540 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:83.208.191.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
10.02.2010 17:07 #1541 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
fanda9> Válečky se dají doladit i pilníkem! Tu vnitřví kovovou vložku jemě uiluješ o potřebnou váhu. Třeba když zjistíš že 12gr je hodně málo a 14 je zase strašně moc. Dělají to tak v tuning firmách na varia! Musíš mít ale váhu s potřebnou přesností. Jinak já jsem dal lehčí válečky ale max rychlost se nesnížila spíš naopak (mořná je to i jiným řemenem).
10.02.2010 17:25 #1542 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Váhu na O,OO1 gr máme v laborce, ale ruu s pilníkem mám těžkou nicméně míchat různé váhy válečků není problém (symetricky samozřejmě), není to tak, že ty těžší se pohybují po jiné dráze, než ty lehké - pouze jejich síla při "odstřeďování" je jiná.
Opět jsem předělal servo na 4x4 - neb páčka ze sekačky na trávu prdla , takže nyní je to opět elektro, ale mimo čidla a elektronickou krabičku. Součástky pro mně tradiční - reverzní přepínač ze starých TT vláčků a zvonkové tlačítko
10.02.2010 18:14 #1543 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.154.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
xsob> já ti rozumím,nicméně ladit to po desetině gramu mi už přijde blbost,ten klučina co mi s tím pomáhá má shop a servis se scootery,mimo jiné vlastní race team,takže mu v tom 100% věřím.Vycházím z toho,že CAPRIGHIA dal 11,5 gramu,a chovalo se to jak se to chovalo,máme identický stroj,já o pár kilo méně,a válečky o trochu těžší(už jsou na cestě 12gr Mallosi),tudíž s trochou představivosti jsem si schopnej vybavit jak to asi pojede.A na 99% jsem já i servisák přesvědčen,že maximálka půjde malinko dolů,a spodek nahoru,jak moc to zjistíme až to bude
Caprighia-já dnes celý den za volantem přemýšlel,jak to případně"zbastlit"(tvůj nádherný výraz ),kdyby to zlobilo,páč se taky trochu bojím příadného pokusu serva přiřadit za jízdy ,o víkendu se mi stalo,že při jízdě na redukci se mi předek sám odpojil,začalo to pípat...
Tak už mám nějakou takovou vizi,bohužel kdybych to chtěl jednou udělat,musím se rozloučit s buržoazním řazením na řidítkách
10.02.2010 18:30 #1544 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
fanda9 - řazení mám opět na řidítkách (opět zase provizorně - na levé straně). Potřeboval jsem vlastně jen obejít tu elektroniku - takže jsem použil origoš řazení (tu část na difu) a z něho vedoucí dráty od motorku (ty 4 tenké od čidla zaizolovány) Na změnu otáčení motorku je třeba měnit polaritu, čili je třeba reverzní přepínač. Na jednu větev drátu vedoucí z motorku jsem dal zvonkový vypínač, tažke proud pustí jen při stisknutí. Zdroj proudu napojen na 12 V zásuvku - je aktivní po zapnutí zapalování. V praxi to funguje tak, že přepínačem zvolím změnu 4x4 na 2x4 neb opačně a stisknutím "zvonku" se pustí proud. Čili tu řadicí páku to opravdu posune až na doraz. Pokud za jízdy se teoreticky stane, že 4x4 vypadne, nic ho tam necpe zpátky. Zastavíš a zmáčneš zvonek
10.02.2010 18:34 #1545 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
P.S. s 11,5 g válečkama to upaluje se 150 kg na palubě (já + cigára, vercajk atd) dle tacha cca 76/77, z kopce 85 na omezovač. Kopce mnohem lepší. Pro fandu9 odhaduji ideál mezi 12 a 13 gr. - s těmi 12 gr to bude pěkně živé - dám je tam na jaře také. Ještě je možno posílit pružinu, ale s lehčími válečky řemen neklouže a tak proč ho zatěžovat zbytečně velkou přítlačnou silou. Kde jsi koupil sadu 8 ks Malossi ? Našel jsem je jen po 6
10.02.2010 18:38 #1546 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.154.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
caprighia> hlava rozumí,rukám bch to asi nevysvěstlil nikdy -No doufám že až bude tepleji,tak to bude fachat!!Ale pošasí je jaký je,tak mám spostu času na přemýšlení o případném"bastlení",pouze ale pokud to bude nezbytně nutné.Jedna z věcí která mi není jasná-pokud bych to udělal čistě na manuál,jak to udělat,aby to nepípalo?A co sakra se všemi těmi dráty! .Jak už jsem tady psal-můj result je-je tomu zima!!Uvidíš že až bude pár stupnu nad nulou a výš,tak pokud se to podaří uchránit před případnou vlhkostí(i když tam asi bude kondenzovat),tak to bude šlapat.Jednou za čas se to vyndá,vyčistí,prostříká a bude to.(doufám)
10.02.2010 18:45 #1547 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Původně to vede od difu a z rukojeti do černé krabičky před řidítkama - stačí vytáhnout konektor a je mimo provoz. Mně to zlobilo (občas) i při + 8 stupních. Prostě to čidlo polohy podle mně má moc velkou "toleranci" a někdy vypne motorek moc brzy - takže buď nezařadí, nebo na krajíček a pak to vypadne (a pak se snaží to dorazit, když se páčka posunu třeba kousek vrátí - a to za jízdy ). Asi to těm zubům moc neprospívá. A rosí se to tam, ale to asi na funkci čidla nemá vliv, to je zalito, ale na životnost motorku určitě.
10.02.2010 18:56 #1548 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.154.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
caprighia> tak z toho jsem devátej-Fanda9 ,no jakmile by to začalo dělat paseku,jde to el.ovládání pryč.Použiju to pouzdro serva,starý svíčák,ten vyvedu nahoru,vevnitř vložku z hliníku,zcela napřesno,zbytek vytěsnit vazelínou,no a to co mi bude koukat,bude mít dvě polohy,dva zuby do kterých to bude moct zapadnout,a jako pojistka proti vyskočení,bude pružina,která to bude pernamnetně taht zpět dolů-tzn držet ve výřezu a poloze 2x4,nebo4x4,Jedniné úskalí bude,tam vždy při volbě 4x4 či zpět prostě šáhnout...
10.02.2010 19:09 #1549 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Myslíš natvrdo bez lanka ? To mně také napadlo, ale vyvést to až nahoru, odradila mně možnost rázů atd, přeci jen to celé dost pruží a moje neschopnost přesné výroby Zatím tedy mám toto :
...ale mechanika s lankem bude v záloze...
http://img718.imageshack.us/img718/4268/stormer420001.jpg
10.02.2010 19:17 #1550 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.154.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
caprighia> natvrdo,jen jako by páka,dvě polohy,a je to.Čím jednodušší tím lepší a hlavně proveditelnější Až nahoru bych to možná taky zbastlil,ale to jsou další komponenty navíc,víc věcí kde může dojít k chybě...Provoz ukáže.Vnitřek toho pouzdra serva bych napřasno hliníkovým výlečkem,do něj patřičné a potřebné otvory,no prostě začíná se rýsovat záložní řešení
10.02.2010 19:27 #1551 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Dnes jsem kontroloval vzduchový filtr a bylo tam na dně airboxu trochu oleje - tak panák. Jediná cesta, udy se tam mohl dostat je sáním přes filtr - čím to ? Filtr jsem vyměnil - po malé úpravě Š 120. Stojí od 70 do 80 Kč, tak ho budu měnit častěji. Olej byl na spodní části měrky (v nezašroubovaném stavu), dolito na půlku měrky cca 2 decka (od výměny cca 650 km) Po víkendu vyměním komplet.
10.02.2010 19:44 #1552 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.154.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
10.02.2010 20:13 #1553 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:83.208.191.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
Do airboxu vyúsťuje i odvětrání kartru, při náklonu se tam může malé množství oleje dostat, když nastartuješ motor s rozdělaným airboxem, vlevo vedle filtru je v něm dírka která "dýchá" a tudy se to tam dostane, není to žádná závada, teda pokud tam toho není litr
čas od času vypustit olej a pustit z hlavy
10.02.2010 20:13 #1554 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
DrZoidberg
Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer
fanda9> Příčina žádná neni. Do airboxu vyúsťuje oddech z hlavy motoru a pokud to víc proženeš nebo pojedeš v nějakym většim náklonu tak se tam klidně může olej objevit. Když při nastartovanym motoru odklopíš víko filtru, tak ucejtíš foukání v místě kde filtr navazuje na sání do karburátoru.
10.02.2010 20:14 #1555 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
DrZoidberg
Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer
10.02.2010 20:15 #1556 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:83.208.191.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
10.02.2010 20:21 #1557 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
DrZoidberg
Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer
10.02.2010 20:23 #1558 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Díky - budu mít klidné spaní. Skutečně se to objevilo až tehdy, když jsem ho začal víc prohánět (bylo mi divné, že sání je suché a filtr zevnitř taky...kroutil jsem hlavou, kudy se to tam dostalo) Odvětrání skříně mně nenapadlo - a přitom jsem to i u Granady kdysi vyváděl jinam. Tady se projevuje výhoda mít Linhai - JM + Leonant = dokonalé info
11.02.2010 07:19 #1559 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
šutrák
Město: Rosnice
IP:193.179.76.xxx
Offline 0/57
11.02.2010 08:23 #1560 Téma: LINHAI (před vložením dotazu čtěte záhlaví!!!!)
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.32.xxx
Offline 3/1414
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.95s