PetrHuska
Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4
Zdravím,je tu někdo v okolí Mostu,Bíliny,Teplic,Loun,Litvínova s touto kolkou? Líbí se mi,rád bych ji koupil a chtěl bych získat cenné rady,poznatky. Díky,P-H.
02.03.2015 11:10 #1 Téma: Linhai 300/400
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924
02.03.2015 11:13 #2 Téma: Linhai 300/400
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.24.137.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
02.03.2015 11:31 #3 Téma: Linhai 300/400
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924
02.03.2015 11:36 #4 Téma: Linhai 300/400
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.24.137.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
02.03.2015 11:37 #5 Téma: Linhai 300/400
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924
02.03.2015 11:42 #6 Téma: Linhai 300/400
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.24.137.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
02.03.2015 13:42 #7 Téma: Linhai 300/400
PetrHuska
Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4
02.03.2015 14:28 #8 Téma: Linhai 300/400
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:195.5.186.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
02.03.2015 15:27 #9 Téma: Linhai 300/400
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.24.137.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
PetrHuska> Promiň, předpokládali jsme, že po větě "Drahé i zadarmo", je vše jasné, téma uzavřené a my můžeme tlachat o jinak nezajímavých tématech.
Takže vážně za 110.000,- si kup radši koně. Jezdí lépe, míň žere, má méně závad a vyžaduje daleko méně péče, aby zůstal v provozuschopném stavu.
Pokud přeci jen chceš zůstat u ATV, tak koukej po starších japonkách nebo novém JM oboje, alespoň nějak funguje a v podobné cenovce to seženeš.
02.03.2015 15:43 #10 Téma: Linhai 300/400
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.237.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
02.03.2015 15:46 #11 Téma: Linhai 300/400
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.24.137.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
02.03.2015 16:30 #12 Téma: Linhai 300/400
janci9911
Město: Gemerská Poloma
IP:178.40.198.xxx
Offline 0/375
Journeyman Gladiator 510 RX
Bobr700R> Tak ako písal Capri na Linhaia mi nešahaj. Na začiatok je to veľmi dobrá kolka. Nie každí má 300000 Kč aby si kúpil značkovú kolku a za nejaký čas zistí, že ho to vôbec nebaví. Linhaia mám 5 rokov za ten čas som najazdil cez 12000 km a nestálo ma to veľa úsilia ani peňazí aby to bolo celý čas pojazdné. A jazdenú značkovú kolku by som tiež nechcel, keď vidím ako sa na nich jazdí tak radšej nová čína ako v tej cene alebo ešte drahšia nejaká značková jazdenka.
02.03.2015 16:39 #13 Téma: Linhai 300/400
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.24.137.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
janci9911> No vidíš a já bych zas nikdy nekoupil tuto parodii, už jen proto-že mě ta tzv. značková kolka stála jen o pár tisícovek víc. Taky nemám 300.000,- na novou, ale jak se říká nejsme dost bohatí, abychom si kupovali levné věci. Já osobně vždy raději jetého Japonce nebo CA, ale pokud jsi si všiml, tak jsem z nových doporučil i JM.
Jinak názor na Linhaie, tu nepíšu ze zdroje jedna bába povídala. A sám musíš uznat vzhledem k tomu, že vlastníš 510, že Gladouš je v této cenovce nových strojů jednoznačně lepší volbou.
02.03.2015 18:47 #14 Téma: Linhai 300/400
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
Bobr700R> za těch 110tisic co tady píšeš je 500 linhai,který je vlastně CF moto v kabátu linhaje. Otázka je jestli je rozumné ušetřit 15tisic a koupit linhaje,nebo si je připlatit a koupit glada nebo jiného klona od CF mota. 400 linhai stoji 100tisic a z vlastních zkušeností s nim nemáme žádné problémy. Záleží co od toho strojku majitel očekává a na co ho bude používat.
02.03.2015 18:56 #15 Téma: Linhai 300/400
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.24.137.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
02.03.2015 19:22 #16 Téma: Linhai 300/400
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
Bobr700R> osobně si myslím že tyto vlákna žadateli nic nedají a je pro něj daleko lepší projít vlákno značky o kterou má zájem a udělat si na to svůj názor. Zrovna linhajáci nic ve svém vláknu neskrývají.
U ojetiny bych si dovolil doporučit jen stroj ,který znám a vím v jakém je stavu. I když s tebou souhlasím,tak i mezi těmi značkovými stroji se najdou finanční pastičky a mohl by si naběhnout.
02.03.2015 19:27 #17 Téma: Linhai 300/400
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.24.137.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
02.03.2015 20:00 #18 Téma: Linhai 300/400
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.238.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Bobr : no jisté úpravy nastaly, ale kupodivu nic zásadního. Hlavně změna z elektrického přestavníku 4x4 na manuální, lehký tuning variátoru z dostupných součástek na skútr Yamaha Majesty (motor a vario do šroubku stejné) a spínač větráku (abych ho předchladil před delším stoupáním ) Objektivně - pokud budu srovnávat dva nové stroje podle mých zkušeností, tak Sportsman/Linhai je gauč/štokrdle - 4x4/4x3 - 53 hp/14 hp - ponorka/30 cm brod atd. V elektroinstalaci je to fifty fifty. Třeba když jsem viděl odstrojeného E-tona 300, tak sváry, elektrika atd bylo o dvě klasy nad Polarisem a Linhajem. Nicméně bych Linhaje šmahem neřadil k různým čínským rychlokvaškám slátaným z bambusu. Cena za tu 400 je samozřejmě vysoká vzhledem k tomu, že nová (tedy technicky nikoliv, je to motorem a technikou víceméně CF 500) pětistovka je za 110 tis. Ale Linhai 300/400 je jeden z mála čín, které bych se nebál koupit jeté, je to jednoduchý stroj, nikdy neutopený (vario pod vodou nejede) a opravitelný na koleně. Já jsem udělal na začátku dvě chyby. První byl Linhai (výkon mi začal chybět hned, jak jsem potkal jiné kolkaře, chtělo to 500 ccm hned). Druhá chyba o půl roku později se Sportsmanem, velké oči a očekávání a rychlé vystřízlivění při první závadě a pak dalších. Měl jsem počkat, neukvapit se a koupit o něco později vysněného Rincona.
Tedy moje resumé : novou kolku s 14 koníkama neee za 100 tis. Když už tak zachovalou starší za 50, za zbylých 50 ji lze dalších dvacet let udržet naživu. Prostě Linhai je ok, je s ním sranda, ale koně není su tu. Většina tím musí asi projít - to mi stačí - to je málo sakra, chyba
Berte to s nadhledem
03.03.2015 21:52 #19 Téma: Linhai 300/400
PetrHuska
Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4
Jo,tak teď už se mi to líbí a má pravdu ten,kdo říká-k čemu a jak to chceš používat-já to chci hlavně na práci kolem baráku,pak teprve k občasným vyjíždkám po cestách,z magořin v bahně a vodě už jsem trochu odrostl... ,a jdu na to z endura,protože už neslouží kolena... .Takže díky za poznatky,jen pro zmizíka-abych se prohraboval 312 stranami textu,kde se probírají kolky od dětských po rádobyzávodní-na to nemám čas ani chuť,jde mi jen o pracovní kolku,zbytek mě nezajímá -proto dotaz na konkrétní obsah a zařazení. Zdar,P-H.
08.07.2015 12:49 #20 Téma: Linhai 300/400
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
Tak pokud tomu dobře rozumím,protože seš línej číst jak vandrák,založíš raději další vlákno o ničem.Kde se nic nedovíš,kromě rady nekupuj to.Až si ji pořídíš(protože si nedáš říct)budeš se tady ptát na každou kravinu,místo aby jsi si ji našel ve vláknu linhai,kde je stokrát probraný řešení.
Navíc koukám že jsi tu už dost dlouho nebyl,takže to zase nebylo tak důležitý jak to ze začátku vypadalo.Co třeba tohle vlákno smáznout?
03.09.2015 09:28 #21 Téma: Linhai 300/400
PetrHuska
Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4
Zdravím,takže poznatky po půl roce používání-mechanicky to funguje,dělá to těžkou dřinu kolem baráku,umí to ledasco přivézt,naložit,rozhrabat,odsmýkat atd.,z bláta se to také vyhrabe po připojení předku a ten chodí bezporuchově,estetika proti ostatním "krabicím" je super,spotřeba je cca 8-10 l/100km,ale jezdím převážně na redukci,páč to vesměs maká!
Nedostatky-plasty po několika demontážích špatně drží,jsou tvrdé,praskají-musí se při první demontáži "zkulturnit",tzn.ořezat otřepy,které brání hladkému rozpojení atd.To,že jsou nelogicky poskládané a kvůli malému plastíku musíš vyšroubovat dva velké,asi nemá cenu řešit,páč to netíží ani Čangajšky,co to vyrábí. Dále jsem ihned zpevnil rám pro připojení lžíce-to původní uchycení praskalo ve svárech a ohýbalo se,páč je orig.rám dělaný ze šroubovaných plechových výlisků a slabých profilů.Také klouby na řízení jsou asi z tvarohu-dáš tam nový a za týden má "vakl".Ale pro turistu po lesích a bez nároků na těžkou práci by ten strojek vyhovoval. A i co do skladnosti v garáži to je "tak nějak" menší,než třeba Glad a ostatní "velikáni",prostě se to vejde do menší škvíry.
A mazat vlákno nebudu,lidičky,kteří hledají info o konkrétní kolce,si to rádi přečtou bez toho,že se budou týden hrabat v článcích,které řeší bůhvíjaké modely. P-H.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.28s