asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Dřevařská klubovna

07.01.2010   19:28

Čipík Čipík Město: Bechyně
IP:85.13.98.xxx
Offline 2/68

Klubovna dřevařů má členskou základnu z přátel dřevařů, kteří se našli na "přepravě dřeva".

Přesunuto z Čínské


Přesunuto z Smetiště

Naposledy editováno 07.01.2010 19:32:20

Odpovědi: Dřevařská klubovna

19.11.2010   22:07   #12001 Téma: Dřevařská klubovna

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Já jsem odborník na zmizíkování

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:10   #12002 Téma: Dřevařská klubovna

pirda pirda Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

zmizík_zaks> A hypotéku zmizet umíš???

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:11   #12003 Téma: Dřevařská klubovna

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

pirda> Kdepak, jen DPH...

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:19   #12004 Téma: Dřevařská klubovna

pirda pirda Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

to je škoda

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:22   #12005 Téma: Dřevařská klubovna

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

pirda> Tak abys neřekl že jsem úplná svině tak ti přihodím pár rad jak se hypotéky zbavit:
http://img841.imageshack.us/img841/9048/kom2ad.jpg

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:24   #12006 Téma: Dřevařská klubovna

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

pirda>

http://img703.imageshack.us/img703/4497/pb190003.jpg



...ještě by se na tu káru vešlo....

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:27   #12007 Téma: Dřevařská klubovna

D.R D.R Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi

Simír_007>D.R> Na Tdi PD mi vadí ten filtr pže se ucpává, ikdyž ho mám taky a 100tis. a zatim ok. Já jezdím s OII 2.0TDI, čip ze 103 na 134kw a zatim ok, ikdyž na poruchovost 2.0Tdi udajně nejmíň povedenej motor, navíc s PD, a ještě čip ( udajně smrtelná kombinace pro spojku a převodovku samotnou), zatím se mi ale vše vyhýbá, tak uvidíme ...
Ten olej utiká kroužkama no, tak už to holt v dnešní době vyrábějí.
OII 2.O TDi 4x4 má bratr(spokojenost, ikdyž by dnes už raději benzin), Mondeo 2.0 TDCI má otec a taky si vše chválí, jen ho mrvý na popojížděčky taky okolo. Common rail je lepší než pumpe-díse, ale zase je citlivější na naftu, bacha na to!
Kdo ti dělal čip? mě pan Janda, Cimbu.cz



Tuším ABW tuning, ale už si to nepamatuju a venku už je tma abych šel juknout na samolepku...

Ale já si to objednal přímo ve škoda servisu, kde pravidelně servisuji, a oni to zařídily za mě...
Spokojenost. Jízdní vlastnosti se zlepšily, a jelikož ani já nejsem přívrženec všemožných úprav motoru atd. tak jsem se dlouho vyptával, kluka, co dělá šéfa servisu v té škoda prodejně a je to kamarád. Vysvětlil mi, že ty motory jsou dělané na vyšší rozsahy, a že kvůli zahraničí se stanovují normy na kW, protože venku se prý platí pojistné za kW a ne za obsah jako u nás, a tak se svět přizpůsobil několika základním druhům od nej po nej... (např. 66, 81, 103 atd.) Aby do každé skupiny měli možnost umístit auto a tím zvýšily šance na prodeje v dané skupině. A tak motor s 81kW je technologicky, obsahově a konstrukčně stejný jako 66kW, atp. Nevím zda je to pravda, tolik do aut nedělám, ale svou logiku to mělo, a tak jsem tu informaci převzal a zapamatoval si. A tím pádem jsem měl i klid na duši...

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:31   #12008 Téma: Dřevařská klubovna

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

D.R> důležitý, žes byl spokojenej. Takže to dělal někdo, kdo věděl Na tom co říkáš bude myslim něco typ od typu. Takže ten maník co ví je u toho dost důležitej.

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:34   #12009 Téma: Dřevařská klubovna

D.R D.R Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi

Roxteedy> Huš sem to našel: http://www.abw-tuning.cz/index2.html

A už s tím nebudu otravovat, jsou tu i lepší témata...

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:41   #12010 Téma: Dřevařská klubovna

pirda pirda Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

bulda> To je právě to.Ten terén je o tom,že když zaprší,nebo namrzne,tak mě ten vozík tlačí.Ty sjezdy tam mám čtyři,ale takhle naložený to jde.Většinou ,,doložím ,,až cestou.Je tam pár soušek a nikdo se k nim nemá

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:43   #12011 Téma: Dřevařská klubovna

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

pirda> je třeba ty soušky zachránit včas já to s tou břízou propásl. jinak, Cali, majitel to 100% nebyl. Byl to záchranář jako já

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:44   #12012 Téma: Dřevařská klubovna

D.R D.R Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi

Chtěl bych nadhodit téma, který mě zajímá, a to hlavně pokud má někdo praktické zkušenosti.

1) Vadí mi, že pod zátěží, při jízdě a zabrždění dochází ke známému efektu, kdy se řemen variátoru napíná pozvolna, a tudíž příšerně vrže, zvažuji tunig typu CVT, má ho již někdo z Vás, nebo to neřešíte a dál si vesele pořváváte při rozjezdu na lesy, případně na kolemjdoucí.

2) Spojka... No, tady by se hodila zaaretovaná a sepnutá natvrdo již při nízkých otáčkách na L, přeci jen popojížďky po lese s vyvážečkou či vozíkem za zády je otázka cca 1-5km v hodině, což naše spojky zatím prokluzují i na L a tudíž dostávají kouř. Řešil to někdo v reálu?! Zkušenosti?!

3) Okamžitý plný výkon na nízké otáčky, při výměně válečků, s jakou váhou kdo laboroval, pokud kolku používá k práci výše zmíněné... Vim o Buldovi a jeho hexagonalních válečcích, ale jinak o nikom...

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:47   #12013 Téma: Dřevařská klubovna

pirda pirda Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

zmizík_zaks> Tak to má úrovenˇ

Citace | Odpovědět

19.11.2010   22:52   #12014 Téma: Dřevařská klubovna

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

D.R>
ad1) pořvávám, klucí z JM mi řekli, že na fci rostlináře to nemá vliv, že nic nekurvim, že to jen zapiští. Takže neřešim a tudíž s řešenim zkušenost nemam. Předejdeš tomu, že nedobrzdíš na tvrdo, ale necháš to pěkně pomalu zastavit.

ad2) existuje nějaká špeciální "dvoukroková" spojka. Nechá se naladit na tvoje potřeby. Nabízel jí ve vláknu o JM Petr_Quad. Já jsem k tomu zaujmul stanovisko tak, že počkam až mi origo vodejde. Pak zanalyzuju co vydržela a možnosti a uvidim esi jí necham vyměnit za standard nebo tuhle.

ad3) nevim, nemam zkušenost



Naposledy editováno 19.11.2010 22:53:20

Citace | Odpovědět

19.11.2010   23:00   #12015 Téma: Dřevařská klubovna

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

BNP, jdu spát

Citace | Odpovědět

19.11.2010   23:04   #12016 Téma: Dřevařská klubovna

D.R D.R Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi

Roxteedy>

Každé pištění, znamená tření navíc, tudíž i zahřívání pryže a zbytečný drobný úbytek řemenu. Nikdo na to studie dělat nebude zda je ten rozdíl tak znatelný s CVT nebo bez něj, ale mě by to zajímalo a vsadil bych boty, že řemen bez CVT bude trpět víc. Ale pravdou je že na funkci to nemá vliv a rozhodně není nutnost s tím něco dělat, je to jen o nepříjemných pocitech a někdy i o problému okamžitého rozjezdu s plným výkonem, třeba project křižovatkou rychle v mezeře mezi auty s vlekem za zády. Člověk se musí naučit s tím počítat.

Se spojkou to hodlám taky řešit až bude DEATH ta stará, leda že bych to bral jako testovací model, a při servisech bych se mohl podělit se zákazníky o zkušenosti, ale tím by to asi skončilo vzhledem k ceně... A bláznů co tuní tyhle věci je málo.

Snad se Bulda rozpovídá o tom jak mu to šlape s válečky...

Citace | Odpovědět

19.11.2010   23:05   #12017 Téma: Dřevařská klubovna

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

pirda: jo zapoměl jsem kde jezdíš. Lužické hory, specielně kolem Jedlové znám celkem slušně, mám tady podobný terén.

D.R.: limitní hmotnost když jsem s tím laboroval je 30g na jeden klasický váleček, to co tam mám momentálně má 29g jeden bazmek, když bys udělal těžší tak je pak Gladec děsně línej cca do 55 km/h, to kvičení řešim jak popsal Roxy, brzdim klidně i fest a když už skoro stojim, tak lehce škrtnu o plyn a zastavim, řemen sedne doli a rozjezd je ok. Občas na to samozřejmě taky zapomenu a pak se případní diváci nestačej divit. Pro spojku je dobré to hned utrhnout a pak ubrat, dělám to i při L a v pohodě, nic mi neklouže. Tu dvoukrokovku mají v JM, ale zkušenost nemám. někde sem Petr dával tuším i fotku.



Naposledy editováno 19.11.2010 23:07:33

Citace | Odpovědět

19.11.2010   23:10   #12018 Téma: Dřevařská klubovna

D.R D.R Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi

bulda> S tou spojkou to jde pokud jedeš jen se strojem a ne v těžkym nebo členitym terénu, na Lko spíná při rychlostech až někde mezi 5-7km tuším, na Hčko je to někde kolem 15km. Utrhnout to na začátku to znamená silnější sepnutí na krátkou dobu a pak si stejně počká na otáčky a rychlost než sepne na 100%, nebo ne?!

Citace | Odpovědět

20.11.2010   01:18   #12019 Téma: Dřevařská klubovna

pracant pracant Město: Prostějov 1
IP:90.180.145.xxx
Offline 0/131

pirda>bulda> To je právě to.Ten terén je o tom,že když zaprší,nebo namrzne,tak mě ten vozík tlačí.Ty sjezdy tam mám čtyři,ale takhle naložený to jde.Většinou ,,doložím ,,až cestou.Je tam pár soušek a nikdo se k nim nemá



Dodělej vozíku brzdy a jezdíš jak pán. Jde to udělat hydraulicky z napojením na brzdový systém kolky nebo přidat jeden hlavní brzdový vélec navíc + jeden pracovní ze spojkou a náklady nepřesáhnou + - 1000kč. Ideální jsou ovšem ale brzdy kotoučové, mají kratší krok.



Naposledy editováno 20.11.2010 01:24:39

Citace | Odpovědět

20.11.2010   06:24   #12020 Téma: Dřevařská klubovna

trupsy91 trupsy91 Město: Ostrata
IP:217.112.162.xxx
Offline 3/1162

ČPP-vyrážím pracovat-dnes ještě 4 metry buku

Citace | Odpovědět

20.11.2010   08:01   #12021 Téma: Dřevařská klubovna

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

ČPP -jdu chrápat. Teď jsem dorazil dom - z práce

Citace | Odpovědět

20.11.2010   08:14   #12022 Téma: Dřevařská klubovna

bulda bulda Město: Mělník
IP:85.161.141.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

D.R..spojka je odstředivá, spíná v závislosti na otáčkách (jak u motorové pily např.) Pokud jedeš na H pomalej než 12kmúh dej L, spojak začíná spínat někde kolem 1450 ot/min, je to znát např když dáš sytič a chceš vyřadit, tak cejtíš jak lehce táhne do převodu když máš zařazeno. Pokud bys poladil pružinky, tak ti bude spínat buď při menších (měkčí) , nebo vyšších (tvrdší) otáčkách. nejhorší jsou popojížďky při malé rychlosti, tim UTRŽENÍM myslim rozjezd s co nejkratším záběrem spojky a ta už zůstane sepnutá , tim ji šetříš, ne to rozjíždět pllllllyyyynnnnulllleeeeeeee to jí utavíš, někdo psal, že na X5 tušim měnil spojku po 2500km pokud se nepletu.... Prostrě to je jak u aut, někdo odpálí spojku na 20 000km, někdo na ní najezdí v poho 100 000 a víc.

Citace | Odpovědět

20.11.2010   08:14   #12023 Téma: Dřevařská klubovna

bulda bulda Město: Mělník
IP:85.161.141.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

D.R..spojka je odstředivá, spíná v závislosti na otáčkách (jak u motorové pily např.) Pokud jedeš na H pomalej než 12kmúh dej L, spojak začíná spínat někde kolem 1450 ot/min, je to znát např když dáš sytič a chceš vyřadit, tak cejtíš jak lehce táhne do převodu když máš zařazeno. Pokud bys poladil pružinky, tak ti bude spínat buď při menších (měkčí) , nebo vyšších (tvrdší) otáčkách. nejhorší jsou popojížďky při malé rychlosti, tim UTRŽENÍM myslim rozjezd s co nejkratším záběrem spojky a ta už zůstane sepnutá , tim ji šetříš, ne to rozjíždět pllllllyyyynnnnulllleeeeeeee to jí utavíš, někdo psal, že na X5 tušim měnil spojku po 2500km pokud se nepletu.... Prostrě to je jak u aut, někdo odpálí spojku na 20 000km, někdo na ní najezdí v poho 100 000 a víc.

Citace | Odpovědět

20.11.2010   08:17   #12024 Téma: Dřevařská klubovna

bulda bulda Město: Mělník
IP:85.161.141.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

pracant>pirda>bulda> To je právě to.Ten terén je o tom,že když zaprší,nebo namrzne,tak mě ten vozík tlačí.Ty sjezdy tam mám čtyři,ale takhle naložený to jde.Většinou ,,doložím ,,až cestou.Je tam pár soušek a nikdo se k nim nemá

Dodělej vozíku brzdy a jezdíš jak pán. Jde to udělat hydraulicky z napojením na brzdový systém kolky nebo přidat jeden hlavní brzdový vélec navíc + jeden pracovní ze spojkou a náklady nepřesáhnou + - 1000kč. Ideální jsou ovšem ale brzdy kotoučové, mají kratší krok.



Než pojedeš z kopce, tak za to uvaž strom, ten tě přibrzdí krásně a pod kopcem ho jen nařežeš a hodíš na káru , já to mám obráceně, z kopce jeduu prázdnej a do kopce naloženej.

Citace | Odpovědět

20.11.2010   09:49   #12025 Téma: Dřevařská klubovna

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.4.xxx
Offline 5/15301

Zmizík Zaks prej hysterka a úchyl

Kluci já vyjedu po prázdnu do kopce a směr z kopce nakládám doplna no a pak se děje vůle boží Jinak mě L jede max do 10-15km/h vyjedu si na L až na asfalt Hodím H a práskám před kopce už dávám víc plynu na rozjezd

Citace | Odpovědět

20.11.2010   09:52   #12026 Téma: Dřevařská klubovna

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.4.xxx
Offline 5/15301

Jinak když jsem to přehnal z váhou cca 2,5tuny a délkou kmenů 6 a nejdelší 7,2m tak musel brzdit Pípa to měl ještě dlouhého glada

Citace | Odpovědět

20.11.2010   10:07   #12027 Téma: Dřevařská klubovna

D.R D.R Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi

bulda>D.R..spojka je odstředivá, spíná v závislosti na otáčkách (jak u motorové pily např.) Pokud jedeš na H pomalej než 12kmúh dej L, spojak začíná spínat někde kolem 1450 ot/min, je to znát např když dáš sytič a chceš vyřadit, tak cejtíš jak lehce táhne do převodu když máš zařazeno. Pokud bys poladil pružinky, tak ti bude spínat buď při menších (měkčí) , nebo vyšších (tvrdší) otáčkách. nejhorší jsou popojížďky při malé rychlosti, tim UTRŽENÍM myslim rozjezd s co nejkratším záběrem spojky a ta už zůstane sepnutá , tim ji šetříš, ne to rozjíždět pllllllyyyynnnnulllleeeeeeee to jí utavíš, někdo psal, že na X5 tušim měnil spojku po 2500km pokud se nepletu.... Prostrě to je jak u aut, někdo odpálí spojku na 20 000km, někdo na ní najezdí v poho 100 000 a víc.



O funkci spojky žádná, to je jasná věc, ale při tom když máš za sebou náklad, se kterým se jen problémově rozjíždíš, v terénu, tak tomu dáš kulík samozřejmě že na L, sepneš spojku, ale jak s tím nehneš, tak padnou i otáčky a samo sebou v ten okamžik to dřeš zas přes spojku, to naladění na nižší otáčky + aretace spojky určitě není špatná věc... Ale nejdřív to chce zjistit, jestli ta spojka odejde opravdu tak rychle jak jsi psal u té X5, a kdyby ano, bylo by zajímavé porovnání s tou vylepšenou spojkou, zda by vydržela dýl. Ale identické podmínky spojce stejně nikdo nevytvoří a tak se zase jen domníváme v rámci teoretických úvah.

Citace | Odpovědět

20.11.2010   10:32   #12028 Téma: Dřevařská klubovna

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Vzhledem k tomu že Linhai brzdy byly odjakživa spíš na parádu než na brždění tak jsem se naučil brzdit očima a doufat A funguje to taky, jenom v kopci se vždycky modlim ať to s tím vozejkem vyjedu až nahoru, páč dolů by to asi bylo volným pádem

Citace | Odpovědět

20.11.2010   10:36   #12029 Téma: Dřevařská klubovna

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.4.xxx
Offline 5/15301

Zmizíku to jo jakmile začnu skákat a hrabat na místě tak dál nevyjedu. A teď zrovna když je to listí mokré tak je to na dobrou hubu

Citace | Odpovědět

20.11.2010   10:48   #12030 Téma: Dřevařská klubovna

bulda bulda Město: Mělník
IP:85.161.234.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

D.R> no mě jak sepne spojka a mám L a 4x4x a za sebou zapřaženo tak buď jedu, nebo se začnu zahrabávat teda pokud pode mnou neni asfalt nebo beton

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.56s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce