07.01.2010 19:28
Čipík
Město: Bechyně
IP:85.13.98.xxx
Offline 2/68
Klubovna dřevařů má členskou základnu z přátel dřevařů, kteří se našli na "přepravě dřeva".
Přesunuto z Čínské
Přesunuto z Smetiště
Naposledy editováno 07.01.2010 19:32:20
19.11.2010 22:07 #12001 Téma: Dřevařská klubovna
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
19.11.2010 22:10 #12002 Téma: Dřevařská klubovna
pirda
Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
19.11.2010 22:11 #12003 Téma: Dřevařská klubovna
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
19.11.2010 22:19 #12004 Téma: Dřevařská klubovna
pirda
Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
19.11.2010 22:22 #12005 Téma: Dřevařská klubovna
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
19.11.2010 22:24 #12006 Téma: Dřevařská klubovna
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
19.11.2010 22:27 #12007 Téma: Dřevařská klubovna
D.R
Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Simír_007>D.R> Na Tdi PD mi vadí ten filtr pže se ucpává, ikdyž ho mám taky a 100tis. a zatim ok. Já jezdím s OII 2.0TDI, čip ze 103 na 134kw a zatim ok, ikdyž na poruchovost 2.0Tdi udajně nejmíň povedenej motor, navíc s PD, a ještě čip ( udajně smrtelná kombinace pro spojku a převodovku samotnou), zatím se mi ale vše vyhýbá, tak uvidíme ...
Ten olej utiká kroužkama no, tak už to holt v dnešní době vyrábějí.
OII 2.O TDi 4x4 má bratr(spokojenost, ikdyž by dnes už raději benzin), Mondeo 2.0 TDCI má otec a taky si vše chválí, jen ho mrvý na popojížděčky taky okolo. Common rail je lepší než pumpe-díse, ale zase je citlivější na naftu, bacha na to!
Kdo ti dělal čip? mě pan Janda, Cimbu.cz
19.11.2010 22:31 #12008 Téma: Dřevařská klubovna
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
19.11.2010 22:34 #12009 Téma: Dřevařská klubovna
D.R
Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Roxteedy> Huš sem to našel: http://www.abw-tuning.cz/index2.html
A už s tím nebudu otravovat, jsou tu i lepší témata...
19.11.2010 22:41 #12010 Téma: Dřevařská klubovna
pirda
Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
19.11.2010 22:43 #12011 Téma: Dřevařská klubovna
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
19.11.2010 22:44 #12012 Téma: Dřevařská klubovna
D.R
Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Chtěl bych nadhodit téma, který mě zajímá, a to hlavně pokud má někdo praktické zkušenosti.
1) Vadí mi, že pod zátěží, při jízdě a zabrždění dochází ke známému efektu, kdy se řemen variátoru napíná pozvolna, a tudíž příšerně vrže, zvažuji tunig typu CVT, má ho již někdo z Vás, nebo to neřešíte a dál si vesele pořváváte při rozjezdu na lesy, případně na kolemjdoucí.
2) Spojka... No, tady by se hodila zaaretovaná a sepnutá natvrdo již při nízkých otáčkách na L, přeci jen popojížďky po lese s vyvážečkou či vozíkem za zády je otázka cca 1-5km v hodině, což naše spojky zatím prokluzují i na L a tudíž dostávají kouř. Řešil to někdo v reálu?! Zkušenosti?!
3) Okamžitý plný výkon na nízké otáčky, při výměně válečků, s jakou váhou kdo laboroval, pokud kolku používá k práci výše zmíněné... Vim o Buldovi a jeho hexagonalních válečcích, ale jinak o nikom...
19.11.2010 22:47 #12013 Téma: Dřevařská klubovna
pirda
Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
19.11.2010 22:52 #12014 Téma: Dřevařská klubovna
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
D.R>
ad1) pořvávám, klucí z JM mi řekli, že na fci rostlináře to nemá vliv, že nic nekurvim, že to jen zapiští. Takže neřešim a tudíž s řešenim zkušenost nemam. Předejdeš tomu, že nedobrzdíš na tvrdo, ale necháš to pěkně pomalu zastavit.
ad2) existuje nějaká špeciální "dvoukroková" spojka. Nechá se naladit na tvoje potřeby. Nabízel jí ve vláknu o JM Petr_Quad. Já jsem k tomu zaujmul stanovisko tak, že počkam až mi origo vodejde. Pak zanalyzuju co vydržela a možnosti a uvidim esi jí necham vyměnit za standard nebo tuhle.
ad3) nevim, nemam zkušenost
19.11.2010 23:00 #12015 Téma: Dřevařská klubovna
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
19.11.2010 23:04 #12016 Téma: Dřevařská klubovna
D.R
Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Roxteedy>
Každé pištění, znamená tření navíc, tudíž i zahřívání pryže a zbytečný drobný úbytek řemenu. Nikdo na to studie dělat nebude zda je ten rozdíl tak znatelný s CVT nebo bez něj, ale mě by to zajímalo a vsadil bych boty, že řemen bez CVT bude trpět víc. Ale pravdou je že na funkci to nemá vliv a rozhodně není nutnost s tím něco dělat, je to jen o nepříjemných pocitech a někdy i o problému okamžitého rozjezdu s plným výkonem, třeba project křižovatkou rychle v mezeře mezi auty s vlekem za zády. Člověk se musí naučit s tím počítat.
Se spojkou to hodlám taky řešit až bude DEATH ta stará, leda že bych to bral jako testovací model, a při servisech bych se mohl podělit se zákazníky o zkušenosti, ale tím by to asi skončilo vzhledem k ceně... A bláznů co tuní tyhle věci je málo.
Snad se Bulda rozpovídá o tom jak mu to šlape s válečky...
19.11.2010 23:05 #12017 Téma: Dřevařská klubovna
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
pirda: jo zapoměl jsem kde jezdíš. Lužické hory, specielně kolem Jedlové znám celkem slušně, mám tady podobný terén.
D.R.: limitní hmotnost když jsem s tím laboroval je 30g na jeden klasický váleček, to co tam mám momentálně má 29g jeden bazmek, když bys udělal těžší tak je pak Gladec děsně línej cca do 55 km/h, to kvičení řešim jak popsal Roxy, brzdim klidně i fest a když už skoro stojim, tak lehce škrtnu o plyn a zastavim, řemen sedne doli a rozjezd je ok. Občas na to samozřejmě taky zapomenu a pak se případní diváci nestačej divit. Pro spojku je dobré to hned utrhnout a pak ubrat, dělám to i při L a v pohodě, nic mi neklouže. Tu dvoukrokovku mají v JM, ale zkušenost nemám. někde sem Petr dával tuším i fotku.
19.11.2010 23:10 #12018 Téma: Dřevařská klubovna
D.R
Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi
bulda> S tou spojkou to jde pokud jedeš jen se strojem a ne v těžkym nebo členitym terénu, na Lko spíná při rychlostech až někde mezi 5-7km tuším, na Hčko je to někde kolem 15km. Utrhnout to na začátku to znamená silnější sepnutí na krátkou dobu a pak si stejně počká na otáčky a rychlost než sepne na 100%, nebo ne?!
20.11.2010 01:18 #12019 Téma: Dřevařská klubovna
pracant
Město: Prostějov 1
IP:90.180.145.xxx
Offline 0/131
pirda>bulda> To je právě to.Ten terén je o tom,že když zaprší,nebo namrzne,tak mě ten vozík tlačí.Ty sjezdy tam mám čtyři,ale takhle naložený to jde.Většinou ,,doložím ,,až cestou.Je tam pár soušek a nikdo se k nim nemá
20.11.2010 06:24 #12020 Téma: Dřevařská klubovna
trupsy91
Město: Ostrata
IP:217.112.162.xxx
Offline 3/1162
20.11.2010 08:01 #12021 Téma: Dřevařská klubovna
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
20.11.2010 08:14 #12022 Téma: Dřevařská klubovna
bulda
Město: Mělník
IP:85.161.141.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
D.R..spojka je odstředivá, spíná v závislosti na otáčkách (jak u motorové pily např.) Pokud jedeš na H pomalej než 12kmúh dej L, spojak začíná spínat někde kolem 1450 ot/min, je to znát např když dáš sytič a chceš vyřadit, tak cejtíš jak lehce táhne do převodu když máš zařazeno. Pokud bys poladil pružinky, tak ti bude spínat buď při menších (měkčí) , nebo vyšších (tvrdší) otáčkách. nejhorší jsou popojížďky při malé rychlosti, tim UTRŽENÍM myslim rozjezd s co nejkratším záběrem spojky a ta už zůstane sepnutá , tim ji šetříš, ne to rozjíždět pllllllyyyynnnnulllleeeeeeee to jí utavíš, někdo psal, že na X5 tušim měnil spojku po 2500km pokud se nepletu.... Prostrě to je jak u aut, někdo odpálí spojku na 20 000km, někdo na ní najezdí v poho 100 000 a víc.
20.11.2010 08:14 #12023 Téma: Dřevařská klubovna
bulda
Město: Mělník
IP:85.161.141.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
D.R..spojka je odstředivá, spíná v závislosti na otáčkách (jak u motorové pily např.) Pokud jedeš na H pomalej než 12kmúh dej L, spojak začíná spínat někde kolem 1450 ot/min, je to znát např když dáš sytič a chceš vyřadit, tak cejtíš jak lehce táhne do převodu když máš zařazeno. Pokud bys poladil pružinky, tak ti bude spínat buď při menších (měkčí) , nebo vyšších (tvrdší) otáčkách. nejhorší jsou popojížďky při malé rychlosti, tim UTRŽENÍM myslim rozjezd s co nejkratším záběrem spojky a ta už zůstane sepnutá , tim ji šetříš, ne to rozjíždět pllllllyyyynnnnulllleeeeeeee to jí utavíš, někdo psal, že na X5 tušim měnil spojku po 2500km pokud se nepletu.... Prostrě to je jak u aut, někdo odpálí spojku na 20 000km, někdo na ní najezdí v poho 100 000 a víc.
20.11.2010 08:17 #12024 Téma: Dřevařská klubovna
bulda
Město: Mělník
IP:85.161.141.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
pracant>pirda>bulda> To je právě to.Ten terén je o tom,že když zaprší,nebo namrzne,tak mě ten vozík tlačí.Ty sjezdy tam mám čtyři,ale takhle naložený to jde.Většinou ,,doložím ,,až cestou.Je tam pár soušek a nikdo se k nim nemá
Dodělej vozíku brzdy a jezdíš jak pán. Jde to udělat hydraulicky z napojením na brzdový systém kolky nebo přidat jeden hlavní brzdový vélec navíc + jeden pracovní ze spojkou a náklady nepřesáhnou + - 1000kč. Ideální jsou ovšem ale brzdy kotoučové, mají kratší krok.
20.11.2010 09:49 #12025 Téma: Dřevařská klubovna
Cali
Město: Kroměříž
IP:89.24.4.xxx
Offline 5/15301
20.11.2010 09:52 #12026 Téma: Dřevařská klubovna
Cali
Město: Kroměříž
IP:89.24.4.xxx
Offline 5/15301
20.11.2010 10:07 #12027 Téma: Dřevařská klubovna
D.R
Město: Hrádek
IP:88.101.98.xxx
Offline 0/56
Journeyman Gladiator X6-A Efi
bulda>D.R..spojka je odstředivá, spíná v závislosti na otáčkách (jak u motorové pily např.) Pokud jedeš na H pomalej než 12kmúh dej L, spojak začíná spínat někde kolem 1450 ot/min, je to znát např když dáš sytič a chceš vyřadit, tak cejtíš jak lehce táhne do převodu když máš zařazeno. Pokud bys poladil pružinky, tak ti bude spínat buď při menších (měkčí) , nebo vyšších (tvrdší) otáčkách. nejhorší jsou popojížďky při malé rychlosti, tim UTRŽENÍM myslim rozjezd s co nejkratším záběrem spojky a ta už zůstane sepnutá , tim ji šetříš, ne to rozjíždět pllllllyyyynnnnulllleeeeeeee to jí utavíš, někdo psal, že na X5 tušim měnil spojku po 2500km pokud se nepletu.... Prostrě to je jak u aut, někdo odpálí spojku na 20 000km, někdo na ní najezdí v poho 100 000 a víc.
20.11.2010 10:32 #12028 Téma: Dřevařská klubovna
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
20.11.2010 10:36 #12029 Téma: Dřevařská klubovna
Cali
Město: Kroměříž
IP:89.24.4.xxx
Offline 5/15301
20.11.2010 10:48 #12030 Téma: Dřevařská klubovna
bulda
Město: Mělník
IP:85.161.234.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.59s