asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

01.05.2009   08:10 Yamaha Grizzly 700

Mókyn Mókyn Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700

prostě pokec o těchto strojích.

Naposledy editováno 01.05.2009 08:22:20

předchozínásledující 1 ... 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 ... 96

Odpovědi: vše co se týká Yamaha Grizzly

25.11.2010   19:18   #691 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

Honzik>Grizzly660> jjj jsem vše si myslim nastavil aby bylo celkem měke, ale ramena dostavaji zahulit, take je to možna myma ramenama a věkem....



1. Vo veku to nebude, ja som o dva roky starší ako Ty.
2. Veľmi veľa robia pneumatiky. Vysoký dezén, tvrdý materál ....vysoký tlak = trasenie už aj pri malých rýchlostiach. Pre mňa sú jazdné vlastnosti pneu oveľa dôležitejšie ako výška dezénu. Zodral som v teréne už 10 párov zadných gúm. /8x Dunlop, 2 x iné/. Včera som obúval na novo svojich medveďov. Dostali znovu Dunlop.
3. Štýl jazdy. Na motokrosových fórach sa táto téma /bolesť predlaktia, ramena/ preberá dosť často. Pritom na moto idú rajdy oveĺa ľahšie ako na štvorkolke. Rajdy sú na riadenie a nie na to aby sa ich jazdec držal silou aby sa udržal na mašine. Pomáha aj striedavé uvoľnovanie svalov rúk, ramien počas jazdy, jazda v stoji a najmä pravidelný tréning.



Naposledy editováno 25.11.2010 19:39:51

Citace | Odpovědět

25.11.2010   19:59   #692 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Petzl Petzl Město: Údolí
IP:89.111.69.xxx
Offline 1/551
Yamaha Grizzly 700

Luboš> Luboši vůbec nevím jestli je v poloosách 03 a 04 rozdíl podívám se po netu ale proč by to nebylo stejné g660 se snad dělal 10let stejně,že by byl rozdíl v diferenciálu(třeba jiné sedací plochy a rozdílné vnitřní simerinky) se mi nezdá..Ale nemusím mít pravdu.Kdybych něco vyčet určitě napíšu.

Citace | Odpovědět

25.11.2010   20:18   #693 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:89.103.91.xxx
Offline 2/258

Grizzly660> Malinko odbočím, doufám, že nevadí. Chtěl jsem se jenom zeptat, kolik stojí originál Dunlopky na GR700. Pochopil-li jsem správně, obouváš stále stejné Dunlop, jako byly při koupi? Můžu vědět proč? Jen se ptám, uvažujeme o tom totiž taky. Ještě máme čas, ale když se to tu nakouslo. Líbí se mi BigHorn 2, i když jsou lehčí než Bighorn 1, máme ale strach tam dát 26" a v 25" nevím jaký by právě byl rozdíl a jestli by stál za tu váhu navíc. Na 550ce je to už znát víc jak na 700. Navíc nechcem nijak hýbat s variem atd. kvůli životnosti. Třeba se mýlím, ale myslím, že standardní setup mají Japové vymyšlený dobře a vědí proč. Sorry za OT. Díky. J.

Citace | Odpovědět

25.11.2010   21:49   #694 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

JarB>Grizzly660> Třeba se mýlím, ale myslím, že standardní setup mají Japové vymyšlený dobře a vědí proč.



Naprosto s Tebou súhlasím. Nehodlám na svojom zdraví /bezpečnosť jazdy/ a za svoje peniaze testovať veci, za ktoré sú konštruktéri v Yamahe už desaťročia dobre platení. Napriek tomu som to dvakrát skúsil, lebo som sa ulakomil na lacnejšie pneu s väčšími "štupľami". Nevedel som sa dočkať, kedy ich zoderiem a zahodím /ojazdené Dunlopy odkladám na povalu/.
Grizzly je stroj do terénu. Ale maximálnu rýchlosť má okolo 105 km/hod. Originálna pneu, ktorú Yamaha obúva nutne musí požiadavky na bezpečnú jazdu v teréne pri takejto rýchlosti spĺňať. A preto ich obúvam. Okrem šnorchlovania som vyskúšal už asi všetko čo štvorkolka dokáže. Učarovala mi však rýchlosť. Môj štýl jazdenia je za každú cenu ísť na hranici mojich fyzických síl a na hranici bezpečnosti - čo terén dovolí. Niekedy je to 30 km/hod inokedy 100. Ak neprepotím vrstvu troch tričiek na sebe úplne do mokra /tak že sa musím v polčase prezlieť do suchých/, tak to za jazdu ani nepočítam. Bezpečnosť je dôvod prečo obúvam Dunlop, lebo jazdím v celom rozsahu rýchlosti čo Grizzly má /ak terén dovolí/. Ak sa budem chcieť iba čvachtať v blate alebo plaziť hore dole strmým kopcom kúpim si iné. Origo Dunlop ktoré som mal na G700 sa vraj kúpiť už nedajú /povedali mi v Yamahe/. Našli mi najpodobnejšie
AT25X10-12 TL KT127 A 82,90eu
AT25X8 -12 TL KT121 C 76,20eu
na tieto ceny som dostal 10 perc. zľavu.



Naposledy editováno 25.11.2010 21:56:53

Citace | Odpovědět

25.11.2010   22:32   #695 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:89.103.91.xxx
Offline 2/258

Grizzly660> Díky, ptám se Tě, protože myslím, že na tohle máš zdravý názor a zkušenosti. Doma jsme bohužel, nebo vlastně spíš bohudík, na tohle opatrní. Všechno dosavadní příslušenství atd. je origo Yamaha. Ne, že by to třeba člověk nedovedl, podle servisního manuálu jde leccos, ale prostě je v záruce, dáme jí údržbu, co zvládne a má udělat dle návodu uživatel a zbytek jde na sevis. Musím ale zaťukat, že kromě garanček ho nepotřebujeme. S těma pneumatikama nevím, no. Kamarád teď bude dávat BigHorn 2 v 26" na GR700, tak uvidíme, no. Ale já myslím, že je to všechno za něco. Neříkám, že by se mi to nelíbílo a když se člověk mrkne na třeba americký fóra, tak s tím vyvádějí nejrůznější věci, ale čím dýl jí máme, tak paradoxně zjišťuju, že to není o podložkách a vzorku, ale že hlavní součástka, která většinou selže(lidově se s prominutím posere..) jsem já a kromě toho, že je GR sestavená dobře tak jak je. Oťukávám to postupně, dovolím si čím dál víc, ale nezapomínám na respekt a musím říct, že to jde. Když se člověk necítí, tak to stejně nemá cenu hrotit. A taky jsem zjistil, že utáhne o hodně víc, než na co je homologovaná a podobný věci, ale už vím, proč je homologovaná, na co je. No, nebudu to tu zasírat a zkrátím to, chceme, aby vydržela co nejvíc, nemůžeme si dovolit jinou, a protože jí máme hlavně na práci, tak mi to, co někteří považují za nedostaky a já tak na to možná pohlížel ze začátku taky tak, začíná na Grizzly být sympatické. A taky se proto možná tak blbě tady někdy ptám. Ještě se zeptám, jaký máš názor na to, kdyby člověk koupil stejné rozměry, jen například jiný dezén, naříklad ty Bighorny. Jde mi třeba i o hmotnost a její rozložení. Díky. PS: Když jsme si ji přivezli domů, ani jeden jsme s taťkou nevěděli, jestli nás to chytne, ale taky mě to chytlo a s tou rychlostí vím o čem mluvíš, to je jak droga, já když nepracuje a jedu se projet a sednu na to, tak si vždycky říkám, nelítej, nehrabej, ale to se nedá J.

Citace | Odpovědět

25.11.2010   23:15   #696 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

JarB> Ako som napísal, po dvoch zlých skúsenostiach s inými gumami s vysokým dezénom som viac už neskúšal, takže Ti príliš neporadím. Nemôže to však byť príliš veĺký problém ak nejazdíš rýchlo. Ak Ti ide v prvom rade o priechodnosť ťažkým terénom, potom zmena dezénu /aj hmotnosti pneu/ nemôže vadiť. V mojom prípade išlo v prvom rade o trasenie pri väčšej rýchlosti a vyfučanie pneu oddelením sa od ráfika pri rezaní zákrut v rýchlosti.

Citace | Odpovědět

25.11.2010   23:19   #697 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:89.103.91.xxx
Offline 2/258

Grizzly660> Díky, zatím. Ať to zase brzy jezdí. J.

Citace | Odpovědět

26.11.2010   05:39   #698 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Mókyn Mókyn Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700

fřeba můj názor jr ten,že ty originály nic nevydrží,je to dvouplášťová pneu,bighorn je 6ti plášťová a na práci v lese ji určitě využiješ,jinak když prolistuješ fórum,tak se na ni dost plije,myslím že bighorn je dobrá volba mezi terénem a silnicí,já mám na medvědovi ITP Teracros v 26",mám na nich najeto 4 tis s tím že odjeli Rumunsko(a tam dostali pěkně zabrat),jinak jezdím terém silnice 50/50 a nebojím se napsat že je pneu sjetá tak z 30%.Ale je na zvážení jestli 26 nebo 25",já bych osobně tam už ty 26 asi nedal,příští moje pneu bude zase teracros ale tentokrát už 25",jak píšeš,do variátoru se mě makat nechce a a oni soudruzi z japan moc dobře vědí,co staví.Prostě na práci je 25"ideál.

Citace | Odpovědět

26.11.2010   08:51   #699 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:89.103.91.xxx
Offline 2/258

Mókyn> Díky za názor. No já tady na fóru jsem denně a mám spoustu projitýho, konkrétně ty gumy ale moc ne, je to totiž rozházený všude možně a než to člověk všechno projde, tak to chvíli dá a já tu jsem vždycky po chvilkách...ne, že by mě to vadilo, ale nic bych potom neudělal Koukal jsem taky na americký fóra. ITP Terracross R/T jsme měli taky v merku, vycházejí o něco levněji než BH1 i 2, jsou to taky radiálky, vzorek je pěknej, myslím, že budou dobré, asi lehčí než BH(nevím jak BH2, ty mají slabší plátno a řidší vzorek, takže jsou prý i v 6ti plátnu lehčí než BH1, (cca 7,5lb/3kg na předek, 10lb/5kg.na zadek na obě-toto je neověřené, to jsem vyčetl, tak to berte s rezervou) ale právě na zahr. fóru jsem vyčetl, že výdrž ITP Terracross R/T je o kus menší, než třeba BH. Záleží ale zase, jaká je směs a pokud za to ta přilnavost a průchodnost stojí. Ale to neznamená, že když to vymyslí Amíci, že je to pro mě dogma. Jsem rád, že slyším Tvoji zkušenost a ža vydrží. Myslím, že Rumunsko je asi taky test. Teď ITP začalo dělat i Bajacross jako přímou konkurenci BH. Ta je ale myslím už 8mi vrstvá a i v 25" vhodná pro UTV, to by bylo úplně zbytečný pro nás. Jak ty ITP jedou ve vyšší rychlosti? Nehází to? Někde tady na fóru myslím někdo psal že ve vyšší rychlosti házeji, ale to byly myslím MUDLite, asi XTR. Jinak asi ITP nebudou špatné gumy a mám dojem, že Terracross R/T jsou od nich jedny z nejpovedenějších. Jo, ještě, mají Terracross R/T homologaci pro provoz na sil. komunikacích? Jak na sněhu? Co máš prosím za rozměry? Jo a bylo by to na origo disky. To je další věc, která zůstane. Samozřejmě, že jsme chtěli "hlíny" ale přijde mi, že je to zaprvé pro nás škoda a za druhé se mi zdá, že by tam nebyla žádná váhová úspora, ani zlepšení jízdních vlastností, možná právě naopak...no a to je potom zbytečný. Vaše názory a zkušenosti mě ale utvrdily v tom, že příší gumy budou 25ky. PS: Nevím jak v Rumunsku, tam jsem nebyl, ale u nás mi zatím ani ty Dunlopky nepřijdou tak naprd, jak se někdy traduje. Rozhodně ne tak, abych to hned po koupi vyměnil. Zatím vydržely dost. Díky. J.



Naposledy editováno 26.11.2010 08:57:31

Citace | Odpovědět

26.11.2010   09:34   #700 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

Mókyn> Mne osobne je úplne jedno kolko plátnové mám gumy. Jazdím na pneumatike a nie na plátne. Verím viac konštruktérom v Yamahe ako domácim kutilom a zlepšovacím návrhom. Ani s tou životnosťou Dunlop to nebude až také zlé. Za vyše 65 000 km v teréne na Dunlopoch som vyhodil pre ťažko opraviteĺné prerazenie iba jednu jedinú gumu. Bolo to pred mesiacom na G660. Lenže tá guma /DUNLOP KT 425/ mala za sebou 9300 km v teréne, zodraný dezén a aj tak už medveď čakal na nové. Na obrázku je jej sestra rovnako s 9300 km v teréne.

http://img100.imageshack.us/img100/4526/pb260010.jpg



Naposledy editováno 26.11.2010 09:56:55

Citace | Odpovědět

26.11.2010   13:51   #701 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:95.129.240.xxx
Offline 1/451

JarB> to je pravda že origo Dunlopy jsou suprový gumy a tím jak jsou zaoblené tak je lepší manévrovatelnost, stabilita už moc ne ale dáš si na to bacha. Jsou dost ošklivé ale klucí co to tady v okolí maj na Grizlíkách tak projedou neskutečné věci a i v zimě když není extra hluboký sníh tak to je stále paráda. Terra cross určitě hážou jako každá ITP. Třeba Kenda je na tom daleko lépe, zatím jsem nezaznamenal aby to někomu nad limit házelo. Bighorny z vlastní zkušenosti jsou docela držáky ale v hustějším bahně se ihned zalepí a velmi špatně se samoočištují. Jinak bacha u Bighornů na obvod, už 25'' jsou dost velké a 26'' až příliš velké, ty mají obvod pomalu jako 27'' od Kendy. Myslím si že nejvhodnější guma pro 4kuli je ta od výrobce origo. Pokud ale jezdíš extrém musíš zakoupit další sadu

Citace | Odpovědět

26.11.2010   13:56   #702 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:95.129.240.xxx
Offline 1/451

citace

máte už někdo na Grizzly Ploskolebce VDI ???

Citace | Odpovědět

26.11.2010   18:44   #703 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Honzik Honzik Město: Milíkov
IP:193.85.210.xxx
Offline 3/90
Yamaha Grizzly 700

Grizzly660> Tak jsem si rad přečetl nazory na gumy a musim ti dat za pravdu...... asi to tak bude. Ja od začatku už dva roky jezdim na ITP XTR Mud Lite 26 jsou to typicke gumy do terenu řekl bych pro bahněni a těžky teren, ale ten se pořad nejezdi. Mam ještě oryginal danlopy na plechačich tak je tam budu muset dat a vyzkoušim. Dik moc za rady.

Citace | Odpovědět

26.11.2010   18:53   #704 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

Honzik>Grizzly660> Tak jsem si rad přečetl nazory na gumy a musim ti dat za pravdu...... asi to tak bude. Ja od začatku už dva roky jezdim na ITP XTR Mud Lite 26 jsou to typicke gumy do terenu řekl bych pro bahněni a těžky teren, ale ten se pořad nejezdi. Mam ještě oryginal danlopy na plechačich tak je tam budu muset dat a vyzkoušim. Dik moc za rady.



Vyskúšaj a určite budeš príjemne prekvapený. Hlavne nezabudni na správne tlaky podľa údajov výrobcu. Ja jazdím 32.5 KPA predné, 27.5 KPA zadné. Na snehu idem úplne na spodné hranice.

Citace | Odpovědět

26.11.2010   21:31   #705 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:212.111.4.xxx
Offline 5/1757

musím říct, že origo gumy mám na půdě, neplivám na ně, zřejmě je zase obuju, ale koupil jsem si jiné, taky 25 a musím říct, že v terénu o něčem jiném a není to žádný megavzorek, byli jsme na výjezdu s kamošem a tam, kde on vycouval, tak já jel jak nic, větší bych nedával, není důvod

Citace | Odpovědět

26.11.2010   21:34   #706 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:212.111.4.xxx
Offline 5/1757

bože, pořád zapomínám, dával jste někdo světlo na zpátečku?, zajímá mě, jestli to stačí jenom připíchnout k čidlu nebo musím přes relé

Citace | Odpovědět

27.11.2010   11:45   #707 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

veverka72 veverka72 Město: Albrechtice nad Orlicí
IP:90.176.159.xxx
Offline 1/220
Yamaha Grizzly 700

Tak já mám origa ve sklepě a už bych je zpět nedal,mám tam 26 XTR a jen samá pozitiva.Pominu-li o 100% lepší průjezdnost tak stabilita a jistota i na silnici po,které jezdím minimálně je také lepší.Mýty že čepi jdou do kopru se u mě zatím nepotvrdily a to mám i podložky a po 2500tis není žádný problém.EPS šlape bez problémů.



Naposledy editováno 27.11.2010 11:46:14

Citace | Odpovědět

27.11.2010   20:10   #708 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

Toto je 100 km/hod v teréne na Dunlopoch /50 -70 sekunda záznamu/

http://video.google....6936943166436250454#



Naposledy editováno 27.11.2010 20:13:49

Citace | Odpovědět

27.11.2010   20:20   #709 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Grizzly660> Ono je to pekné, takto frčať, ale odkedy som na bývalom mojom Grizzlym v 80 km/h na takejto ceste zrazil srnu už takto "nelietam" Vtedy to odniesol rám, riadidlá, moja ľavá ruka, do ktorej mi srnka narazila hlavou a srnka, ktorá bola na fleku KO. A keby vyskočila o 10 cm vyššie, mal by som ju na prsiach a to by sme tam asi ležali vedľa seba doteraz ...

Citace | Odpovědět

27.11.2010   21:24   #710 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

manas76>Grizzly660> Ono je to pekné, takto frčať, ale odkedy som na bývalom mojom Grizzlym v 80 km/h na takejto ceste zrazil srnu už takto "nelietam" Vtedy to odniesol rám, riadidlá, moja ľavá ruka, do ktorej mi srnka narazila hlavou a srnka, ktorá bola na fleku KO. A keby vyskočila o 10 cm vyššie, mal by som ju na prsiach a to by sme tam asi ležali vedľa seba doteraz ...



Osud si nevyberá. Aj ja som zrazil srnu. Nie však v teréne, ale na asfalte. Vracal som sa v noci z dlhej túry unavený a posledných 10 km od domu som mal toho už dosť a vyliezol som na asfalt. Vyskočila zprava vo výške predného nosiča, šiel som asi 90km/hod. Chytil som ju niekde v ako je ľavý reflektor. Zlomilo ju napoly a odhodilo preč. Ani neviem kam, lietal som po asfalte z jednej strany na druhú kým som to ustál. Našťastie nešlo nič oproti ani za mnou. Ani som nezastal, trvalo mi hodnú chvíľu kým mi došlo, čo sa stalo a najmä čo sa mohlo stať. Až potom som zastal a trasúcimi rukami zapálil Marllboro.



Naposledy editováno 27.11.2010 21:26:11

Citace | Odpovědět

28.11.2010   08:54   #711 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Mókyn Mókyn Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700

jak se vymývají medvědům vnitřnosti

Citace | Odpovědět

28.11.2010   09:42   #712 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

Mókyn>jak se vymývají medvědům vnitřnosti



A naštartoval ???

Citace | Odpovědět

28.11.2010   10:10   #713 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

georgis georgis Město: Otnice
IP:90.177.158.xxx
Offline 0/1568
Yamaha Grizzly 700, Bashan BS200S-7

Grizzly660>Mókyn>jak se vymývají medvědům vnitřnosti

A naštartoval ???



Samozřejmě po půl hodince jsme jeli dál

Citace | Odpovědět

28.11.2010   10:26   #714 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

tomygun tomygun Město: Brno-Komín
IP:89.24.125.xxx
Offline 0/10

veverka72>Tak já mám origa ve sklepě a už bych je zpět nedal,mám tam 26 XTR a jen samá pozitiva.Pominu-li o 100% lepší průjezdnost tak stabilita a jistota i na silnici po,které jezdím minimálně je také lepší.Mýty že čepi jdou do kopru se u mě zatím nepotvrdily a to mám i podložky a po 2500tis není žádný problém.EPS šlape bez problémů.



Nepřeháníš trochu? Rozdíl mezi 25" a 26" koly je 1", to je 1/2", nebo jinak pouhých 1,27 cm na světlé výšce ! Jak to může zlepšit o 100% průchodnost? To že velká kola zatěžují klouby, ložiska, řemen nejsou mýty, ale pravda. 2500 km není nic z čeho by se měly činit nějaké závěry.

Citace | Odpovědět

28.11.2010   11:19   #715 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

veverka72 veverka72 Město: Albrechtice nad Orlicí
IP:90.176.159.xxx
Offline 1/220
Yamaha Grizzly 700

Ne nepřeháním,nevím jestli jsi si někdy postavil XTR nebo Bighorny vedle origo pneu,ale tvé vyčtené palcové rozměry jsou kapánek mimo realitu všedního dne.Záleží na konkrétním tipu gum.Origo kola jsou jak z angličáku a dost vratký a v terénu taky nic moc,tak možná prašný cesty a vyschlé meze.Jinak jestli se něco podělá staniž se,je to spotřební věc na zábavu.

Citace | Odpovědět

28.11.2010   11:46   #716 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:212.111.4.xxx
Offline 5/1757

to Grizzly, 100 km/hod v terénu není ani tak záležitost pneu, jako spíš odvahy, pro mě je taková ta rozumná hranice okolo 70ti, záleží samozřejmě taky na znalosti místa

Citace | Odpovědět

28.11.2010   11:59   #717 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009

Luboš>to Grizzly, 100 km/hod v terénu není ani tak záležitost pneu, jako spíš odvahy, pro mě je taková ta rozumná hranice okolo 70ti, záleží samozřejmě taky na znalosti místa



Odvaha u mňa úzko súvisí s pocitom bezpečnosti. Jazdím iba potiaľ, pokial som si istý, že mám mašinu plne pod kontrolou. Jazdné vlastnosti pneu s tým pocitom bezpečnosti súvisia. "To čo Vás drží na zemi sú pneumatiky a nie motor priatelia ...." znela jedna reklama výrobcu pneumatík. Samozrejme že znalosť terénu je prioritná. Po tej ceste som predtým pred dvomi hodinami prešiel opačným smerom.

Citace | Odpovědět

28.11.2010   12:03   #718 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Mókyn Mókyn Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700

mám na svém medvědovi najeto 12 tis na 26" kolech a vůle není nikde znatelná,jediné co jsem měnil je ložisko zadního kola,ale to si myslím,že víc na to měl vliv to naše bahnění a brodění a ne velikost kol,ale je pravda,že jízdní vlastnosti jsou úplně někde jinde a světlost o 2,5cm se zvíšila,samozrejmě výkon jako takový šel dolů,protože jsi zvětšil průměr kola,v danou situaci se každý sám za sebe musí rozhodnout co je pro něj lepší,na práci bych určitě nechal 25,na zábavu 26 ideál

Citace | Odpovědět

28.11.2010   12:09   #719 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Mókyn Mókyn Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700

a jinak já jezdím po polňačkách tak 30-40,kochám se přírodou,nikdy mě nepřekvapí cyklista,pěší,koňař,kočárkář,pěší,lidi se tak blbě netváří jako když proletím jak hovado,no a úplně ideální by bylo jezdit bez helmy,vlastní zkušenost s lidmi,najednou jim to nevadí,když vidí do ksichtu,akorád že bez helmy je to o držku

Citace | Odpovědět

28.11.2010   12:23   #720 Téma: vše co se týká Yamaha Grizzly

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

Mókyn> Uďo, zapoměl jsi napsat, že ti to ani více nejede....

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 ... 96


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce