asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

15.06.2009   13:21 Yamaha Grizzly 450

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

Všechny zdravím,
chtěl bych tu najít někoho, kdo má zkušenosti s tímto malým Grizzlíkem a chtěl by se o ně podělit. Zvažuji jeho koupi a potřeboval bych toho vědět víc než člověku dokáže nabídnout "prospekt". Nakonec mi ve výběru zůstaly dvě docela odlišné čtyřkolky, tento Grizzly a Polaris Sportsman X2 500EFI. Jinak Grizzlyho bych asi kupoval v oficiální síti Yamaha na žlutých SPZ, zatímco Polaris asi z nejmenované brněnské firmy (asi všichni víte kde) na bílých SPZ. Pokud má někdo zkušenosti i s Polarisem, uvítám, když se o ně podělí, či poskytne přímé srovnání. Zatím se více přikláním k Yamaze. Díky a ať to jezdí. J.

Odpovědi: Yamaha Grizzly 450 IRS

15.06.2009   21:33   #31 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

Ramses> Díky za názory. No, nevím, no. Jako já jsem na 700ce Grizzlym jel a můžu říct, že je to motorově opravdu někde jinde než 450. Na tom Polarisu jsem nejel ani na jednom. Nejsem zase nějaký megaloman, ale zase je pravda, že pokud naložím těch svých 110kg, nějaké harampádí, pilu, kanystry atd, no a když budu chtít vzít i pantátu, no tak to bychom se dostali třeba u toho Polarisu X2, který sám váží myslím 376kg na nějakých skoro 600kg a to je....hmmm, hodně. A to nepočítám třeba vozík atd. Teda tohle mě nenapadlo...to nás asi neuveze nic

Citace | Odpovědět

15.06.2009   21:40   #32 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

Tohle je ale extrémní případ, to je opravdu hodně věcí, ale na práci čtyřkolku chci hlavně. Jak už jsem psal, sekačka, radlice, les atd. Možná, že o té 550, nebo 700 začnu uvažovat. I když fakt zase nechci něco, co bych nevyužil.

Citace | Odpovědět

15.06.2009   21:53   #33 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Ramses Ramses Město: Zlín
IP:89.24.6.xxx
Offline 7/342
Polaris Sportsman XP 850 EPS

Neměj obavu, že by si ten výkon nevyužil to si říkáš teď

Citace | Odpovědět

15.06.2009   21:56   #34 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Mókyn Mókyn Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700

Ramses>Neměj obavu, že by si ten výkon nevyužil to si říkáš teď


a za chvilku to bude málo



Naposledy editováno 15.06.2009 21:57:05

Citace | Odpovědět

15.06.2009   22:00   #35 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Ramses Ramses Město: Zlín
IP:89.24.6.xxx
Offline 7/342
Polaris Sportsman XP 850 EPS

Mókyn> naprostý souhlas ještě bych přidal tak 5-10 kW

Citace | Odpovědět

15.06.2009   22:16   #36 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

Ramses> No, chlapi, když už se tu tedy řeč stočila od 450ky na 550ku a hlavně 700ku; jel jsem na ni a zdála se mi ta jízda taková trochu vratká, co vy na to? Je to asi jen otázka zvyku, ale přišlo mi, že pár centimetrů by na rozvoru možná pomohlo stabilitě a jistotě při vyšších rychlostech. Jinak ale všude o ni čtu jen samou chválu. Je ale taky už dost drahá

Citace | Odpovědět

15.06.2009   22:50   #37 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Penca Penca Město: Třebíč
IP:88.102.248.xxx
Offline 1/37
Kawasaki KVF 750 4x4

Do 450 bych se moc nehrnul,za chvilku ti to bude málo.Nekupuješ to na rok,tak vem větší a silnější,když Yamahu,tak Grizzly 700,nebo levnější bude určitě KQ750,ty tady máme dvě a žádnej problém.

Citace | Odpovědět

17.06.2009   13:42   #38 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

Lidi, tak začínáme vážně uvažovat i o Yamaze Grizzly 550FI s EPS. Yamaha teď má akci a je k tomu zdarma naviják, montážní sada navijáku, brašna, rozšíření blatníků a myslím i "šusplechy" na celý podvozek. Je to tedy už docela ranec peněz, ale zase už je to větší než ta 450 a asi by to už i vydrželo déle, co vy na to?

Citace | Odpovědět

17.06.2009   13:52   #39 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

hmm, tak bez oplechování....

Citace | Odpovědět

17.06.2009   14:12   #40 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.252.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Těžko radit. Nevypadá špatně, no ale za 230 tisíc bych šel asi už do většího objemu a tašku a naviják prozatím oželel.

Citace | Odpovědět

17.06.2009   14:29   #41 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

hm, jenže já pořád nemůžu vybrat, no. Aby to nebyla Čína ani Taiwan, bylo to minimálně 400, ale spíš 500ccm, nová, ale aby to zase nebyla pálka pomalu jak za nové auto....

Citace | Odpovědět

17.06.2009   14:43   #42 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.252.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

JarB> Neuspěchej to. Já taky prvně chtěl yamahu 700, pak zase na 100% suzu KQ 750 a nakonec jsem koupil polarise, který jsem prvně úplně zavrhl. Byla to prostě láska na první pohled.

Citace | Odpovědět

17.06.2009   22:29   #43 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Penca Penca Město: Třebíč
IP:88.102.248.xxx
Offline 1/37
Kawasaki KVF 750 4x4

Proč neuvažuješ o Suzuki 750?Dá se sehnat kolem 190K nová s TP.

Citace | Odpovědět

18.06.2009   16:07   #44 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

Penca> No, někdo tady na Quadmanii psal, že Suzuki nemá moc pevné rámy a taky se mi moc nelíbí, že tu Suzuki nemá oficiální zastoupení pro ATV. Ale jinak KQ taky není špatný.

Citace | Odpovědět

18.06.2009   16:11   #45 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

marek.sm> Já nevím, no, už tu nad tím dumám a polemizuju asi dva měsíce Polarise jsem taky zzvažoval, ale zase mě tu vystrašili s poměrem výkon vs. váha a taky se spolehlivostí. Třeba Arctic Cat taky nevypadá špatně, ale zase o nich nic nevím. Čínu nechceme, nevím, no. Nejlíp mi z toho tak nějak vychází Yamaha. Jinak vím, že karburátorový Polaris Sportsman 500 H.O. by vyšel ještě levněji než Yamaha Grizzly 450.Ale zase mám trocu strach z toho, co už jsem o Polarisu zmínil a co jsem se zde dozvěděl.

Citace | Odpovědět

18.06.2009   18:19   #46 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

-Rastaman- -Rastaman- Město: Havířov (Město)
IP:89.29.63.xxx
Offline 9/588
Can-am Outlander 400 XT, Yamaha Grizzly 450, Yamaha Grizzly 700

Vím že si asi budeš myslet že se opakuju a snažím seš ti dokázat že to moje je nejlepoší ale opakuju OUTLANDERA 400xt EFI. Výkon 25 kw tj. víc než yamaha 450 a stejně jak než sportsman 500 H.O. Cena 210.000 včetně spz coc a záruky 2 roky velmi výhodná (navíc litá kola, naviják, bástry). Vím že je to cenově někde jinde ale jak si psal uvažuješ nad grizzly 550 za 230.000.

Popřemýšlel bych o tom

Citace | Odpovědět

18.06.2009   22:55   #47 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Penca Penca Město: Třebíč
IP:88.102.248.xxx
Offline 1/37
Kawasaki KVF 750 4x4

Taky jsem byl trošku nerozhodný,nejdříve jsem chtěl TGB,Dinli,potom KQ(tu fakt hodně)a nakonec jsem skončil u Kawasaki,jestli jsem udělal dobře ukáže čas.Co je dobrý nebo špatný-tak trochu záleží na jakej kus kápneš,ale ani jednou z těch výše jmenovaných značek asi vyloženě chybu neuděláš,ale asi bych si je někde alespoň vyzkoušel,abys nebyl moc překvapenej.Chce to asi trochu zvážit,je to fůra peněz.

Citace | Odpovědět

19.06.2009   12:32   #48 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Ramses Ramses Město: Zlín
IP:89.24.6.xxx
Offline 7/342
Polaris Sportsman XP 850 EPS

Nevím mě příjde docela v pohodě vratká se mi nezdá, ale víš co je to o zvyku, může mít trošku jiné jízdní vlastnosti, ale svezeš se na tom parkrát a padne ti do ruky já fakt neví ikdyby si nešel do Yamahy tak fakt si vem aspoň to 700kilo, teď ti připadá svezení na 500kilu dobré, ale fakt se časem budeš mlátit do hlavy, ono i to 700kilo taky si u něj časem budeš říkat, že by si bral trošku víc, ale už jde o to, že u většiny značek pokud pominu Polaris a Can Am tak je 700 - 750 max a tady si už nemůžeš říct měl jsem jít do toho většího obsahu a tady už tě nebude mít co srát řekneš si mám to nej buď o Yamahy nebo Suzuki, jestli mi rozumíš jak to myslím. A fakt mi věř, že ty koně a obsah využiješ Hodně lidí tady začíná na obsahu od 300kila do 500kila a za pár měsíců to prodává a kupuje něco většího a silnějšího (mluvím z vlastní zkušennosti) a vždy na tom tratíš a pak si říkáš, že já vůl si zrovna nekoupil to 700kilo

Citace | Odpovědět

19.06.2009   22:55   #49 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

Ramses> No, jako viděl jsem například Can-Am 800 a myslím, že je to naprosto zbytečné. Honba za objemem a výkonem už se přenesla už i do kategorie čtyřkolek. Myslím si ale, že pokud na tom člověk necestuje, nebo vyloženě nejezdí ve dvou, nebo netahá dlouhé a těžké klády, nebo se nebrodí bahnem se šnorchlem, tak ten výkonový potenciál nevyužije. Podle toho, co jsem četl a viděl se mi například konkrétně u toho Can-Amu zdá točivý moment a výkon, který posílá na kola pro méně zkušeného jezdce takřka neuřiditelný. Nechci čtyřkolku jen proto, abych si mohl říct, že za své peníze mám opravdu to nejlepší, co je například továrna Yamaha, nebo Polaris schopna vyprodukovat. I když to jsou taky samozřejmě plusové body navíc, budu-li však uvažovat racionálně a vezmu-li v potaz svoje, respektive naše potřeby, stále mi vychází, že by pro nás byla nejlepší čtyřkolka o objemu kolem 500ccm. V této třídě je nová Yamaha 550EPS nejen dle mého názoru, ale i dle recenzí opravdu na špici. Podle toho, co jsem četl na U.S. serverech, má i ta 450IRS poměrně dost síly na nějakých 90% běžných úkonů, kromě hlubokého bahna. Musím stát na zemi i co se týče financí. Každý tisíc navíc teď musíme zvážit. Zvlášť pak potom, co nám dnes s prominutím nějaká "svině" ukradla zastřešení na bazén

Citace | Odpovědět

19.06.2009   23:11   #50 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:88.103.192.xxx
Offline 2/258

-Rastaman-> Můžeš mi prosím napsat adresu na ten Can-Am za ty peníze co jsi psal? Díky. Jinak jak funguje Visco-Lock u Can-Amu? Nevím, ale četl jsem, že je to plně automatický systém, který si redukuje sám co potřebuje, tedy že člověk "jen" sedí na čtyřkolce a ta si díky senzorům otáček kol atd. sama přidává 4WD, uzavírá diferenciál a přenáší výkon na to, či ono kolo, kde je to nejvíc potřeba. Já vím, je to Can-Am, všude čtu jaká je to špička, ale v US z toho na těch recenzích nebyli zrovna moc nadšení, s odůvodněním, že "jezdec je zatím stále chytřejší, než elekronika" a že není nad to, sám volit režim, který potřebuješ. No, ale člověk nesmí věřit všemu, co napíšou Amíci, jen proto, že to jsou Amíci, tak se ptám na praktické zkušenosti, nějak se mi to co píšou totiž moc nezdá, to by pak bylo jako nějaké SUV Jo, má Can-Am nádrž pod sedlem, vypadá to, že jo a to by bylo důležité pro snížení těžiště a centralizaci hmoty? A nepřekáží Tobě, nebo spolujezdci/kyni taková ta "nálevka", vzadu vedle sedla, která bude hádám právě ta nádrž, ale nevím..

Citace | Odpovědět

20.06.2009   19:03   #51 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:217.75.217.xxx
Offline 3/900

Can-Am "zapne uzávěrku" snad až při třetím protočení kola a to si můžeš zapnout na yamaze manuálně předem...
jinak grizzly má taky nádrž pod sedlem, kvůli těžišti, přecejen 20l benzínu něco váží

Citace | Odpovědět

22.06.2009   11:55   #52 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:89.102.7.xxx
Offline 2/258

Xawerius> Můžeš mi ještě napsat, jak je to u Tvého Grizzlyho s tou stabilitou ve všech směrech, prosím. Když jsem na tom jel, zdálo se mi, že je to trochu vratké, ale jak už jsem psal je to asi subjektivní, protože když jsem to poslal do stráně jelo to. Ale potřebuju slyšet zkušenosti od někoho, kdo na něm jezdí už déle. Jinak u Grizzly 55O by prý měl být při stejném rozvoru kratší rám než u 700. Asi je to zase kvůli stabilitě. Jo a známý mě zrazuje od vstřikování, ale myslím, že u Yamahy by mělo být O.K., ne? Jaké máš zkušenosti? Blblo to někdy, třeba v zimě, nebo tak?

Citace | Odpovědět

22.06.2009   12:24   #53 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/15301

JarB> Vem Suzuki King Quad 750 neprohloupíš že by se rám křivil je blbost je to fakt kravina.

Citace | Odpovědět

22.06.2009   12:47   #54 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

JarB> hele já si na stabilitu stěžovat nemůžu... podélná stabilita je akorát na blbnutí jezdím vesměs pořád s mladou a i dost prudká stoupání v pohodě, prostě já si vpředu stoupnu a nakloním se nad řídítka a jedem... co se bočních náklonů týče tak ono to možná vypadá trochu vratké ale snese to hodně, spíš je to o tom, že jak to dostaneš do ruky tak poznáš co můžeš a nemůžeš... jinak boček hodil skoro každej a není to nic výjimečného, i když já ho na sebe rovnou nechal skočit saltem se dvěma vruty a bok jako takovej jsem ještě nedal.... kdybys jezdil terén ve kterém bys potřeboval opravdu velkou boční stabilitu není to nic co by nevyřešily 30-40mm podložky

Citace | Odpovědět

22.06.2009   14:17   #55 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:89.102.7.xxx
Offline 2/258

Cali> No, já ho tak nějak vyřadil, protože Suzuki nemá oficiální zastoupení. Chtěli bychom asi něco oficiálně z dealerské sítě. Nevím, mám z toho dost strach, je to hodně peněz. Navíc na Suzuki jsou prý dost drahé díly. Jo a co se týče toho rámu, tak nevím, četl jsem to tu od pár lidí, ale zase vzhledem k tomu, kolik KingQuadů tu jezdí, tak zase asi tak špatní nebudou. Vzhledově jsou teda dost povedení určitě.

Citace | Odpovědět

22.06.2009   14:22   #56 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:89.102.7.xxx
Offline 2/258

Xawerius> Díky. Jinak co se týče těch podložek, tak to zase asi musí jít o dost dřív do kytek tlumiče a čepy, ne? Mně se líbí ta 55Oka. No, uvidíme, kolik bude peněz. Nevím, no. Však to tu čteš, někdo doporučuje KingQuada, někdo Bombardier, či Polaris...a je pravda že by vyšli levněji, ale....nějak jsem stále pro Yamahu.

Citace | Odpovědět

22.06.2009   14:26   #57 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

JarB> podle mě nebude namáhání větší než když dáš kola s větším ET... stejně to jednou obuješ do pořádných gum a přechod na 27" bych řekl, že způsobuje větší namáhání, každopádně si myslim, že je to dimenzované tak aby to ty podložky i velké gumy zmáklo... a jestli budeš dělat čepy při 5-7tis nebo při 8-9tis km je myslím celkem jedno (ty km jsem tak plácnul)

Citace | Odpovědět

22.06.2009   14:36   #58 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:89.102.7.xxx
Offline 2/258

Xawerius> No jo, asi máš pravdu. Když mluvíe o těch dílech, mám katalog příslušenství Yamaha a líbila se mi tam ta sada světel PIAA, tak jsem se ptal kolik by stála a myslím, že ty světla bychom oželeli. Stojí totiž skoro 11000,-

Citace | Odpovědět

22.06.2009   14:43   #59 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

JarB> doplňky Yamaha nebrat Fakt je to zbytečně předražené... i když bereš náhradní díly tak zadní kolo...plecháč stojí jako náhradní díl 11tis.

Citace | Odpovědět

22.06.2009   14:51   #60 Téma: Yamaha Grizzly 450 IRS

JarB JarB Město: Náchodsko
IP:89.102.7.xxx
Offline 2/258

Xawerius> no jo, to jsem taky koukal, že za sadu plecháčů od Yamahy máš sadu hliníkových kol z druhovýroby i s plášti....

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce