15.06.2009 17:39 Suzuki LT-Z 400
tempest
Město: Kroměříž
IP:88.100.235.xxx
Offline 8/351
Teď jsem byl na první garančce a nechával jsem si otevřít LTZ na plný výkon. Zas tak velký rozdíl to není. Prý to bylo škrcené jenom na karburátoru (bohatost) a vložka v tlumiči výfuku. Je to model 08 od Dresel. Máte někdo zkušenost, co by tam mohlo ještě být? Než začnu lést do sání a měnit CDI-čka. Nebo je to možné, že ten karbec a výfuk dohromady seškrtí 12kW? Jinak max. rychlost je cca. 110km/h.
15.06.2009 18:53 #1 Téma: Jak se škrtí LTZ-400?
Lupíno
Město: Čestlice
IP:85.70.33.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
15.06.2009 20:30 #2 Téma: Jak se škrtí LTZ-400?
dezl
Město: Dolní Suchá
IP:88.100.13.xxx
Offline 1/124
16.06.2009 09:21 #3 Téma: Jak se škrtí LTZ-400?
quad-usa
Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450
Odškrcení doporučuji v následujícím postupu: odstranit zarážku (šroubek) na plynu, vložka z výfuku ven, namontovat laďěnou koncovku, nebo komplet se svodem, otevřenej filtr sání (KN), přetryskovat karburátor (hlavní tryska tak 150-155), sundat víko airboxu, CDI Dynatek. Dá se pohrát s převodovým poměrem. Do rychla kolečko 15z, do pomala 13z. Rozeta 38, nebo 39 zubů do rychla. Pak to pojeda jak šlak.
16.06.2009 19:25 #4 Téma: Jak se škrtí LTZ-400?
Kabek
Město: Praha
IP:85.70.0.xxx
Offline 7/692
quad-usa>Odškrcení doporučuji v následujícím postupu: odstranit zarážku (šroubek) na plynu, vložka z výfuku ven, namontovat laďěnou koncovku, nebo komplet se svodem, otevřenej filtr sání (KN), přetryskovat karburátor (hlavní tryska tak 150-155), sundat víko airboxu, CDI Dynatek. Dá se pohrát s převodovým poměrem. Do rychla kolečko 15z, do pomala 13z. Rozeta 38, nebo 39 zubů do rychla. Pak to pojeda jak šlak.
15.11.2009 19:59 #5 Téma: Jak se škrtí LTZ-400?
Mirokop
Město: Dolní Bučice
IP:77.48.101.xxx
Offline 0/7
Suzuki LT-Z 400
16.11.2009 08:30 #6 Téma: Jak se škrtí LTZ-400?
quad-usa
Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450
Já jsem maximálku nikdy moc neřešil. LTZ jsem měl udělané na MX tratě. Navíc, když jsem pak dal 8"ráfky dozadu a 18" gumy, tak se maximálka snížila. Nebál bych se použít i 15z kolečko dopředu, nebo 38 či 39 rozetu dozadu. Dost pomůže i CDI, která ti posune omezovač otáček. Někde na netu jsem kdysi viděl skvělou pomůcku - podle typu mašiny, kol a převodu se dala spočítat maximálka. Mám to někde stažený, pošlu ti to.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.08s