asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

28.11.2009   20:07 Suzuki LT-Z 400

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Zdravim, prosim Vas, ted ladim LTZ, mam tam K&N filtr, ladeny vyfuk na zakazku delanej a ve vyssich otackach to vynechava, nebo kdyz pridam rychlej plyn apod. Nechce to plynule jit do otacek a vyssi se ji vubec nelibi. Nekteri rikaly ze to chce vetsi trysku, mam tam vetsi jak origo, 165ku (1.65mm) pri cemz ta origo je 130. Nemate zkusenost nebo radu co by to mohlo delat nebo co by tomu pomohlo? Diky za jakoukoliv odpoved nebo nazor :)

Naposledy editováno 28.11.2009 21:54:31

Anketa: Mate ctyrkolku s upravami?Musela se jeste poladit aby vse behalo?

Ano, mel jsem s upravou nejake problemy 
60%
3
Ano, vse bez problemu 
40%
2
Ne 
0%
0

Odpovědi: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

28.11.2009   21:30   #1 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

kourasek kourasek Město: Praha 9-Čakovice
IP:85.71.189.xxx
Offline 3/245
Suzuki LT-R 450

...měl jsem to v servisu,kde mi to naštelovali tak jak to má být...nemám s tím žádné problémy,nic nestřílí

Citace | Odpovědět

28.11.2009   21:32   #2 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

Tomas-JM Město: Strančice
IP:89.24.7.xxx
Offline 0/606

Neznam suzuki, ale neni 165 tryska na ctyrkilo trochu moc? Jsi si jisty, ze tam ma byt tak velka?

Citace | Odpovědět

28.11.2009   21:45   #3 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Nevim, tak teda zkusim zitra mensi a uvidime co to udela Kdyby ale nefungovalo, pak nevim co delat, asi vsechno shodim a necham vse v origu no ..

Citace | Odpovědět

28.11.2009   22:17   #4 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

Řezňa- Řezňa- Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH

A co směs? Mě takhle blba linhaika protože tam šlo málo vzduchu, svíčka bude asi dobrá že?

Citace | Odpovědět

28.11.2009   22:29   #5 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Svicka by mela byt v poradku, zitra jeste jednou zkontroluji. No a je tam KN filtr, to by nemelo byt malo vzduchu, ale zitra tam asi jak to tak vypada zkusim dat seriovku trysku a prevrtavat ju postupne o 0.1mm a nechat tam nejoptimalnejsi pak. Myslis ze to muze nakym zpusobem delat ten KN filtrik, zitra ho poradne prokouknu ale byl uplne cistej tak nevim no.. Zitra bude velke stelovani No a kdybych to zitra nesprovoznil tak natocim video a soupnu ho sem, treba v tom nekdo neco uvidi



Naposledy editováno 28.11.2009 22:31:03

Citace | Odpovědět

28.11.2009   22:31   #6 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

Řezňa- Řezňa- Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH

No filt muže pouštět dost vzduchu ale tam se někde šteluje i bohatost směsi ne?

Citace | Odpovědět

28.11.2009   22:34   #7 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

No nevim jestli samodomo převrtávání trysky je úplně nejlepší věc...

Citace | Odpovědět

28.11.2009   22:37   #8 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Prave LTZ stelovani nema Takze bohatost resis ruznyma tryskama... No ne uplne po domacku, mame tu mechanika ktery tim zije 20 let a uz nakou tu motorku, kolku auto opravil, takze snad ta prevrtana tryska nebude uplne to nejhorsi no a kdyztak jak bych aspon zjistil ktera tam pasuje tak pak bych koupil stejny rozmer origo ale to uz je ta posledni vec :)

Citace | Odpovědět

28.11.2009   22:38   #9 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

kokoi kokoi Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400

Na některých USA fórech mají i trysku 170 a chválí si to. Záleží ale taky, o jakou se jedná. Jestli Mikuni, nebo Dynojet. Dynojet má jiný způsob označování velikosti, např. jejich 150 odpovídá ca Mikuni 140 apod.
Já začal tak, že jsem si při standardním osazení karburátoru vykroužil díry do víka airboxu. Výsledek byl ten, že se motor dusil, když jsem je přelepil isolepou, bylo to zas O.K. Pak jsem koupil trysku Mikuni 150 a spolu s ní taky přidal jednu podložku pod jehlu, aby byla výš. Samotná tryska nestačí má vliv až od 2/3 plynu, ve střední poloze plynu je nejdůležitější nastavení jehly. Zároveň jsem povolil šroubek na regulaci poměru benzín/vzduch ze standarních 2 a 1/4 otáčky na 3 otáčky. Pak už to chodilo dobře i otevřenými dírami v airboxu. Určitě bych povolil regulační trysku benzín/vzduch, to mají všichni s větší tryskou a tu jehlu to chce taky přizvednout. Standard jehla má jen jeden regulační zářez, takže dá se tam dát ještě jedna podložka, která jí přizvedne. Můžeš taky na zkoušku sundat víko airboxu, jestli se to nezlepší.



Naposledy editováno 28.11.2009 22:47:36

Citace | Odpovědět

28.11.2009   22:49   #10 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Aha, moc díky za radu, vyčerpávající a potrebne. A prosimte ktera je ta regulacni tryska? Zitra to bude fakticky zabava, to nez se posteluje ale fakt diky kokoi, hodne jsi mi pomohl

Citace | Odpovědět

28.11.2009   22:54   #11 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

kokoi kokoi Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400

Na leve strane karburatoru (myšleno po směru jízdy) je dole taková taková kulatá gumová záslepka. Tu když vydáš, tak pod ní je šroubek, kterým nastavuješ bohatost směsi. Dotáhni ho na doraz a pak povol 3 otáčky, mohlo by to pomoct. Akorát na na namontovaném karbeci se na něj těžko dostaneš.

Citace | Odpovědět

28.11.2009   22:58   #12 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Parada tak uz vim vsechny instrukce na zitrek, vypinam to tu, dnesek byl dlouhej, zitrek bude jeste delsi. Vsem ctyrkolkarum dik moc! Kdyby Vas cokoliv napadlo, "sem s tim". Kazda rada draha!

Citace | Odpovědět

28.11.2009   23:12   #13 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

kokoi kokoi Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400

Ještě přidám pár užitečných odkazů:
- hezký popis funkce a nastavení karburátoru http://www.motorcyclecarbs.com/carbs101.pdf
- porovnávací tabulka trysek Mikuni a Dynojet http://www.vmaxoutla...tech/dyno-mikuni.htm
- databáze nastavení karburátorů majitelů LTZ http://suzuki.theatv....php?showtopic=39000

Citace | Odpovědět

29.11.2009   15:23   #14 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Tak, dopoledne padlo na stelovani Ale za to uz to jede vice mene jak ma! Takze nakonec tam vysla tryska 160 a do airboxu vede takovy trubice tak jsem ji plne otevrel (vepredu bylo takove "vicko"). no a jede dobre. Jestli nejak bude zlobit jeste napisu, postupne to budu ladit do detailu. Jinak diky moc vsem, hlavne kokoiovy prispevky mi hodne pomohly!

Citace | Odpovědět

29.11.2009   19:57   #15 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

kokoi kokoi Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400

No, tak sláva. Já dneska na zkoušku zakryl vyvrtané díry ve víku airboxu izolepou a se 150 tryskou se mi to dusilo úplně stejně. Takže závěr - pro standardní trysku moc vzduchu škodí, pro větší trysku je nutné airbox ještě dodatečně odvětrat.

Citace | Odpovědět

29.11.2009   20:23   #16 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Mas muj plny souhlas, tak tak ! Jinak jeste dodavam ze tam je koupeny kit DynoJet a ta triska teda teto firmy 160, kdo by si do budoucna nevedel rady s timhle, ma tu krasny navod jak udelat aby mu vse na LTZ slapalo jak ma Jinak kokoi jak velky ty diry tam mas ? Nezanasi se ti to? Premyslim jak to do budoucna udelat aby to dost dychalo ale zaroven tam nelitaly mraky "čurbesu" v prasnym prostredi? Nekdo rika puncochu navlict, nekdo ze punchocha je nesmysl ktera nic nepolapi. Originalni moznost se nabizi tato: http://www.sportovni...28011pk-p-15214.html napr. Jakysi obal na Filtr pri cemz nevim zda se to navlece na filtr ale nejspis ano. No treba nekoho neco sikovneho napadne

Citace | Odpovědět

29.11.2009   20:48   #17 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

A jeste dodam, slysel jsem ze bez toho predfiltru (to co je jakoby posazene na nadrzi)(presnou terminologii bohuzel neznam ) ) tak ze bez nej s tim muzu mit problemy, ze de fakt spina dovnitr. Takze myslite ze by bylo lepsi bud provrtat nebo uplne odstranit viko airboxu popr pres nej natahnout nejakou lehkou latku. Diky

Citace | Odpovědět

29.11.2009   21:33   #18 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

kokoi kokoi Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400

Nejlepší řešení je asi nahradit víko airboxu tímhle druhým filtrem http://www.ocperform...lid-ltz-kfx-400.html
Jinak já tam mám asi 5 děr o průměru ca 4 cm, s prachem zatím problém nemám, protože je "období dešťů", ale pak tam budu muset něco dát přes. Tu sací trubku bych neodstraňoval, možná ani neotvíral,tudy to bude sát bordel mnohem víc než dírama pod sedlem.

Citace | Odpovědět

29.11.2009   21:44   #19 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Aha, KN dela dokonce viko, tos to je zajimave a ta cena je taky zajimava. Saci trubku tam teda urcite vratim a ted premyslim cim a jak nahradit to viko. Tak me napadlo, co v calounictvi koupit molitan nejaky tenci a pretahnout to pres ten airbox a pres boky stahnout treba dratkem? To by melo malo vzduchu? Podle me vzduchu dost a zaroven prachu malo protoze molitan se dava do orig. filtru. Nebo to ma nejake minus?

Citace | Odpovědět

29.11.2009   21:52   #20 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

pool-450 pool-450 Město: České Budějovice 1
IP:88.83.174.xxx
Offline 6/2891
Yamaha YFZ 450, Suzuki LT-R 450, Suzuki LT-Z 400

pokud tam dáš molitan,tak jsi vyhodil zbytečně prachy za KN.To jsi mohl nechat originální filtr.

Citace | Odpovědět

29.11.2009   22:13   #21 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Fakt? A nemyslis to tak ze jako obmotam ten KN filtr tim molitanem protoze tak to nemyslim. Mozna sem to spatne rekl nebo ze by to opravdu udelalo v konecne fazi tolik vzduchu do smesi jako s origem.. Jeste do vysvetlim jak jsem to myslel, ted si bere airbox vzduch z predfiltru ale to mu nestaci. Tak jsem premyslel ze bych sundal viko airboxu a misto toho vika (ne dovnitr) dal ten molitan, pretahl ho pres airbox. Privod vzduchu z predfiltru by zustal zachovan + by prichazel vzduch pres vrch airboxu molitanovou překrývkou a KN sam o sobe mel opet dostatek vzduchu. Ale asi mam spatne myslenkove pochody. Tak jak to co nejpraktictej udelat?

Citace | Odpovědět

29.11.2009   22:57   #22 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

kokoi kokoi Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400

Já do těch mých děr ve víku zkusil dát vystřižené kolečka z molitanu a bylo to na prd, dusilo se to. Byla to ale nějaká stoletá houba, co jsem našel v garáži. Podle mě by mohla stačit punčocha, která pochytá ten nejhorší bordel do airboxu, zbytek musí filtr-od toho tam je. No a pak už jen pravidelně čistit

Citace | Odpovědět

29.11.2009   23:17   #23 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

pool-450 pool-450 Město: České Budějovice 1
IP:88.83.174.xxx
Offline 6/2891
Yamaha YFZ 450, Suzuki LT-R 450, Suzuki LT-Z 400

yCZek> Ty myslíš před filtr,ten co je v té trubce u nádrže,ale já myslím tu punčochu,co se navleče na KN filtr.Pokud sundáš víko aero boxu,tak tou trubkou to nebude sát nic.Já měl udělané ve víku aero boxu takové jako žaluzie,kdy díry směřovali dozadu,aby to nechytalo bordel.Z vnitřní strany jsem sundal takovej ten tunel a natavil jsem na to víko síť proti mouchám a tunel jsem dal zpátky.Bylo to stejně málo,tak jsem odstranil víko úplně a pohoda. Nejlíp poznáš na svíčce,jestli to máš dobře bohaté,případně chudé.Musí mít kovově šedou barvu.
Mám pocit,že tohle už se tu řeší asi po třetí.Zkus projít vlákna a určitě najdeš rady,které potřebuješ.

Citace | Odpovědět

29.11.2009   23:21   #24 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

Tomas-JM Město: Strančice
IP:77.222.131.xxx
Offline 0/606

SyCZek> Takze jsi to rozhejbal i s tou 165 tryskou?

Citace | Odpovědět

30.11.2009   21:47   #25 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

No tak teda uvidime, budu zkouset vice veci a pak napisu ktera je nejlepsi, co prvni udelam tak dam zpet predfiltr a oddelam viko airboxu. Pak budu zkouset, jeste me napadlo pres ten airbox pretahnout silonku, ta vetra dost a spina pres to snad taky moc neproleze. A ten molitan taky zkusim, vysokej treba 1 cm a zkusim ho dat proste nahore pres ten airbox na misto toho vicka, ne dovnitr, Ten KN filtr nicim obmotavat nebudu a na predfiltr chmatat taky nebudu. Budu se snazit vse vyresit pres viko airboxu. Zkusim teda jeste pohledat podobna temata a popr sem budu citovat nejake prospesne komentare. A jeste pro rekapitulaci,

Mam tam KN filtr, airbox origo, predfiltr(ktery je posazeny na nadrzi) sundany uplne, DynoJet sadu (jehla a tryska po odzkouseni sedla nejlepe 160 takze jsem ji tam zatim nechal)a ladeny vyfuk.

To tam aktualne mam ale budu to teda menit. Snad koncem tydne bude cas vse uvest do praxe. Jeste nad tim budu premyslet a hledat, a prosimte pool-450, svicka teda kdyz je ok tak ma kovove sedou barvu, pak teda kdyz je cervena tak je tam moc benzinu a je prezhavena a kdyz je normalni barvy jak je za studena tak ma malo benzinu? Diky!

Citace | Odpovědět

01.12.2009   08:38   #26 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

quad-usa Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450

SyCZek> Svíčka má mít cihlově červenou barvu. Když je směs chudá, tak je svíčka šedá, až dobíla, když je směs bohatá, tak je černá a někdy mokrá. Tak je to správně, tak to má byt soudruzi!

Citace | Odpovědět

12.12.2009   10:29   #27 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

SyCZek SyCZek Město: Olomouc
IP:158.194.138.xxx
Offline 1/21
Suzuki LT-Z 400

Tak jsem se vcera po dlouhem tydnu pustil do ctyrkolky. Vyrobil jsem si provizorni viko na airbox a vycistil myci sadou KN filtr. Vsecko bezelo pekne ale jak ctyrkolka neni na provozni teplote, tak nema vubec silu a dusi se, jak se ale ohreje, vsechno je jak ma byt. Dodavam fotky - >

http://img268.imageshack.us/img268/7098/obrazekjg.jpg

Citace | Odpovědět

13.12.2009   14:31   #28 Téma: Rada LTZ400(KN filtr, Ladak a tryska 165)Vynechava

kokoi kokoi Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400

To že se dusí při studeným motoru mi přijde divný, měl by chodit o.k. pořád. Asi pořád ještě nebude úplně ideální poměr palivo/vzduch. Zkusil bych poštelovat tu trysku pod gumovou záslepkou, dělá se to tak, že na volnoběh s ní otáčíš tam a zpět až vychytáš polohu kde má motor nejvyšší otáčky. Jestli jsi tam dával sadu od dynojetu, tak tam máš asi i jinou jehlu s polohovatelnými zářezy, takže se dá laborovat i s výškou jehly (závlačka na spodní zářezu=víc paliva a naopak. Punčochu bych dal aspoň dvojitě a postříkal olejem.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.17s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce