18.01.2010 18:05 Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Zdravím všechny příznivce SUZUKI
Ahoj chtěl bych udělat takové sčítání Všech kdo jezdí na SUKUKI je to jedno jestli SP nebo TR.
Naposledy editováno 08.06.2010 05:48:53
ANO jsem | 248 | |
NE nejsem | 21 | |
Je mi jedno jak se to jmenuje | 8 | |
Suzuki je šrot | 37 |
18.07.2014 13:17 #5131 Téma: Suzuki Quad racing team
PetrT30
Město: Jaroměř
IP:90.181.126.xxx
Offline 9/587
Neprošel jsem STK kvůli navijáku. Kupoval jsem ho cca před 5ti lety a netuším co to je zač (asi čína). Má smysl jít vůbec na inspektorát a ptát se zda mi ho napíšou do TP, když nemá homologaci? Stejně se na to asi vys*ru a oddělám ho.
Jinak na STK ještě prskali nad světlem v kapličce, že nemá homologaci (Ěčko), ale jako závadu to nenapsali (Borile). A předvídal jsem trable s tažným tak jsem kouli ráno oddělal.
Zajímavý je jakou zvláštní averzi ty chlapy mají k "neobvyklým" dopravním prostředkům. Vůbec se jim do toho nechtělo.
A třeba takovou životně důležitou věc jako jsou brzdy ani nezkoušeli
... a nevíte proč si kolku fotí skoro ze všech stran? Na to jsem se jich zapomněl zeptat. Až tam pojedu na opravku a dostanu berana a známku, tak si vezmu taky foťák do ruky a začnu si tam fotit třeba štítky na těch jejich měřících přístrojích
18.07.2014 19:46 #5132 Téma: Suzuki Quad racing team
Tetsuo
Město: Bahno
IP:85.239.254.xxx
Offline 5/2726
18.07.2014 21:48 #5133 Téma: Suzuki Quad racing team
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
19.07.2014 08:47 #5134 Téma: Suzuki Quad racing team
PetrT30
Město: Jaroměř
IP:90.181.126.xxx
Offline 9/587
osiris> Pokud myslíš STKčko ve Dvoře Královým tak tam ne. Každej kdo má plecháče (auto ) mě doporučoval STKčko kousek od Cerekvice tak jsem jel tam. Výhoda je, že se tam objednáš na hodinu přesně přes web. Ve Dvoře jsem byl s autem cca 3x a vždy to bylo na rozdělání campingu a celej 1/2 den byl v pr*eli. Možná jsem měl jen smůlu.
Tetsuo> Přední světla Ečko mají, jen to v kapličce se jim nezdálo.
19.07.2014 12:43 #5135 Téma: Suzuki Quad racing team
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
07.08.2014 23:30 #5136 Téma: Suzuki Quad racing team
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
08.08.2014 09:12 #5137 Téma: Suzuki Quad racing team
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
08.10.2014 11:23 #5138 Téma: Suzuki Quad racing team
PetrT30
Město: Jaroměř
IP:90.181.126.xxx
Offline 9/587
moje kolka je na prodej: http://www.quadmania...s-radlici-22128.html
více fotek v lepším rozlišení je zde: http://petrt30.rajce.idnes.cz/KQ_750_prodej/
13.12.2014 12:04 #5139 Téma: Suzuki Quad racing team
barca
Město: Trutnov
IP:31.133.8.xxx
Offline 0/4911
Cau chlapy chci kupovat King quad 750 ale co jsem projel net tak nerozumim ze tam je placena homologace co poradite abych nenaletel kecum prodejcu a platit to nechci ze maj nakej certyfikat nato kaslu slisel jsem ze pak na prihlaseni je stejne problem a tim padem dalsi starosti timto teda zadam jen o DOBRE rady a ne ruzne keci co na forech jedou diky Pavel
13.12.2014 16:28 #5140 Téma: Suzuki Quad racing team
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.3.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
13.12.2014 17:39 #5141 Téma: Suzuki Quad racing team
barca
Město: Trutnov
IP:31.133.8.xxx
Offline 0/4911
13.12.2014 22:18 #5142 Téma: Suzuki Quad racing team
Tetsuo
Město: Bahno
IP:85.239.254.xxx
Offline 5/2726
barca> na kinga musí bejt homologace od borile,dresel, nebo harnessbike vse ostatni je podvod a v TP nesmí bejt napsano SUZUKI ale bude tam treba v případě harnessbike HARNESBIKE LTA 750 a na rámu bude vyrazený vinko od te firmy co homo. dělala. Vše ostatní je podezřelé a raději nekupovat. Všechny tyhle tři firmy to prodávaj bud bez homo., nebo s nějakým příplatkem s homologací.
15.12.2014 20:34 #5143 Téma: Suzuki Quad racing team
barca
Město: Trutnov
IP:31.133.8.xxx
Offline 0/4911
KingQuad na český způsob nebo alternativně KingQuad po česku
HARNESSbike LTA 750
Suzuki, jak známo, před čtvrt stoletím vymyslela čtyřkolky. Bylo to v té divoké době, kdy vratké tříkolky začaly mít jeden průser za druhým. Suzuki tehdy přišla na spásný nápad dát tříkolkám o kolečko víc. Jak šly roky, dělala Suzuki pořád lepší a lepší čtyřkolky, až se propracovala ke KingQuadu. KingQuad znamená česky Král Quad, a jak jsme zjistili, tohle pojmenování nijak moc nepřehání. Jenže je tu jeden malý problém.
Proč vlastně?
Oficiální Suzuki žádné čtyřkolky do České republiky nedováží. A nejen do ČR, ale ani v Evropě se k těmhle svým dětem moc nehlásí. Je to škoda. Jednak se připravuje o penízky a jednak tím jen nahrává šedým dovozcům. V dnešním globálním světě není přece pro zákazníka nic složitého koupit si čtyřkolku Suzuki jinak.Ony totiž čtyřkolky Suzuki mají jednu potíž - jsou fakt dobré. Takže když nejde hora k Mohamedovi, jde Mohamed k hoře. Zákazníci by tedy byli, ale protože čtyřkolky Suzuki nemají žádnou oficiální homologaci, mnohdy k nim dostanete papíry dost pochybného původu. Nebo také vám prodávající papíry slíbí, jak známo slibem nezarmoutíš, ale skutek utek. A také se klidně může stát, pokud jste se narodili v pátek 13. 13., se jednoho zjistí, že původní COC od vaší čtyřkolky, neboli Certificate of Conformity - jakési osvědčení že čtyřkolka má tzv. globální homologaci WVTA, na jejímž základě lze technický průkaz vydat, nebylo tak úplně kosher, a vy dostanete takové milé pozvání na magistrát. Tam vám ty vaše krásné papíry jednoduše zabaví a jak je pro český stát typické, nechají vás naprosto v loji. Takže pak si vaší čtyřkolku můžete leda tak nabouchat do kulicha. Ne, nebojte, nestrašíme vás, tohle je totiž skutečnost, toto se opravdu v několika (dokonce v mnoha) případech již skutečně stalo.
V téhle situaci bylo jen otázkou času, kdo jako první využije možností, které dává tzv. národní schválení v malé sérii (do 500 kusů). Ne, nebyli to kupodivu Češi kdo byl první, byli to Němci, po nich Holanďani a pak Italové. Českému zákazníkovi bylo tohle ovšem dosud na dvě věci, protože žádný stát nemusí tohle národní schválení jiného státu uznat, unie neunie. A tak se v českých krajích stejnou cestou rozhodla jít pražská firma Harness s.r.o., čímžto pádem si dneska můžete přečíst následující test stroje HARNESSbike LTA 750, alias Suzuki KingQuad 750. Na kolik firmu Harness všechny ty testy a zkoušky, nutné pro vydání tohoto schválení, vyšly, to je výhradně jejich věc, pro zákazníka je pouze důležité, že když si čtyřkolku HARNESSbike pořídí má stoprocentní jistotu, že techničákově bude mít všechno naprosto v pořádku.
Rozdíl?....
Harnessbike 750 je v technickém průkazu vedený jako užitkáč, čili v kategorii R (žluté značky). Aby skutečně mohl na silnici, musí se každý prodaný kus patřičně modifikovat, aby stroj splňoval všechny podmínky provozu na pozemních komunikacích. Nejvýrazněji se tyto úpravy podepsaly na předních světlech. Ta mi přijdou prostě ošklivá, ale jiná cesta neexistuje. I když jednu cestu v Harnessu hledají, chtějí dosáhnout aby stroj mohl mít původní elegantní světla, ale to je akce na dlouhou dobu a nebude to levné. Další rozdíl oproti nehomologovanému KingQuadu je v jiných zadních světlech, Harnessbike má dále navíc houkačku, zpětná zrcátka, varovné štítky v češtině, blinkry s přepínači a kontrolkami, osvětlený držák SPZ a hlavně omezenou rychlost. Ta musí být podle předpisu 40 km/h, ale i s takto uškrceným motorem lze Harnessbike 750 skutečně prakticky používat. My jsme ovšem pro test potřebovali stroj v otevřené verzi, protože když něco testujeme, tak se musíme přiblížit samému konci možností stroje. K plusům Harnessbiku 750 patří schválená koule (na silnici na 220/220 Kg…toto má vZTP ,ale utahne daleko víc! a fakt, že pro jízdu na silnici nepotřebujete helmu (my jí ale přesto doporučujeme). Navíc v nejbližší době bude schválení 750 rozšířeno i na dvoumístnou variantu. Čtyřkolka však bude jako dvoumístná pouze schválená, není však na to primárně konstruovaná. Ne že by ty dva cvalíky neuvezla, jen se budou za sebou mačkat a ten druhý nebude mít opěrku pro opření chodidel. Harnessbike je k mání v černé, zelené, červené, Camo a Limited černá a edice Rockstar 2009 žlutá!, kromě sedmpády je stejným způsobem schválená i sedmikule.
…ne, žádný rozdíl
Technicky je HarnessBike 750 naprosto identický s KingQuadem 750 AXi. Po rozkódování toho AXi zjistíte, že je vybavený automatickou převodovkou QuadMatic (to je to „A“), má nezávislé pérování na všech čtyřech kolech (X) a motor že je stříkačka (i). Ale od začátku. Motor, kapalinou chlazený čtyřventilový jednoválec se dvěma vačkami (DOHC), má vrtání x zdvih 104 x 85 mm, což objemově vychází na 722 kubíků. Vstřikování je převzaté ze supersportovních motocyklů Suzuki GSX-R. Aby konstruktéři sundali polohu těžiště co nejníž, sklonili válec o 48 stupňů dopředu, čímž následně dostali níž sedadlo. Pod sedadlem najdete palivovou nádrž, další způsob jak snížit polohu těžiště. Proto se na KingQuadu tak dobře jezdí. Při jízdě necítíte téměř žádné vibrace, motor má hned dva vyvažovací hřídele.
Na bezvložkovém válci je zevnitř nanesené nějaké chemické svinstvo zlepšující odolnost proti teplu a snižující tření. Ale už není nanášené elektrolyticky, takže už tomu neříkají SCEM, teď se to jmenuje SPSC, Suzuki Plasma-Spray Cylinder Coating, protože to tam cáká nějaký Plasma. K dispozici jsou tři režimy náhonu – pouze na zadek, na všechny čtyři (náhon se připojuje elektricky tlačítkem a pro připojení ani nemusíte úplně zastavit) a náhon na všechny čtyři s uzamčeným předním diferenciálem. Variátor je s redukcí a má čtyři polohy: L, H, N, R, parkovačka je na řídítkách.
Od března jako v peřinkách
Harnessbike 750 je našláplý technikou, jak se na vlajkovou loď sluší a patří. Má snad všechno, co se dosud vymyslelo. I když jednu fičuru jsme na testovaném Harnessbiku 750 trochu postrádali - posilovač řízení EPS, věcička která vám i krvavě drsnou jízdu změní v pohodový výletík. EPS se co nevidět ve čtyřkolkách stane povinností. Při řízení pocitově zmenší čtyřkolku o dvě – tři čísla, ale navíc funguje i jako tlumič rázů do řídítek. Posilovač jsme však postrádali skutečně jen relativně, jen aby se neřeklo, protože v porovnání s ostatními japonci má KingQuad i bez posilovače možná nejpříjemnější ovládání. Nicméně Harnessbike bude mít posilovač řízení už od března. Dá se čekat, že při placení verze s EPS budete muset trochu přitlačit, ale v tomhle případě to určitě bude investice, za kterou budete sami sebe chválit každý metr vaší jízdy.
Bez nedostaků
Jakmile si kecnete za řídítka, najdete všechno ovládání intuitivně tam, kde ho čekáte. Váš zadek si lebedí na pohodlném šunkoidním sedadle, kterému výrobce říká sedadlo tvaru T, a které tak příjemně podpírá vaše prodloužená záda při tvrdých dopadech. Mazané je třetí světlo v kapličce na řídítkách, které se otáčí zároveň s řízením a vy si tak můžete posvítit, když chcete v noci čtyřkolce něco ukázat. Toto třetí světlo je však zakázané používat při jízdě na silnici.
Jízda, to je vlastně taková série příjemných zážitků. Začíná to bezsytičovým startováním, stříkačka si sama najde optimální směs podle teploty vzduchu i nadmořské výšky. Větší objem motoru je znát na točivém momentu, zvláště v nízkých a středních otáčkách. Reakce na plyn je okamžitá, přesná a živá a vždycky máte v záloze nějakou tu rezervu, když potřebujete. Rozdíl v síle oproti sedmikilu znát je, ale zas není nijak revoluční.
Oceníte i velikost Harnessbiku. Je to samozřejmě plnohodnotná dospělá velká čtyřkolka, ale zase není tak obrovská, že by budila od pohledu strach. Je taková akorát do ruky a je sportovnější než všichni ti Grizzlíci, Outlandeři, Sportsmeni a BruteForcy. Je to stále užitková čtyřkolka, ale má velké sportovní srdce, je vhodná i na výlety (ne ve dvou). Za jízdy nemáte pocit vratkosti, na cestě, na necestě a třeba i v odvrácených zatáčkách sedí jako přibitá. Je zkrátka slušně vychovaná. Je předvídatelná, je vypočitatelná, je stabilní a je ovladatelná skoro jako hračka. Ničím vás nepříjemně nepřekvapí, sedět na ní celý den je snad za odměnu. Co si zaslouží další pochvalu, jsou brzdy. Takovéhle flekování se jen tak nevidí. Vždyť taky v obou předních kolech se na vás smějí talíře o průměru 200 mm. Co se na vás směje vzadu, to není vidět a tak nám musíte věřit, že tam je kompletně uzavřená vícekotoučová brzda „mazaná“ olejem. Ano, kotoučová brzda která pracuje v oleji. Musím někdy někomu na nějaké motorce přední kotouče taky naolejovat, aby to vyzkoušel. Zapouzdření zadní brzdy nejen že chrání zadní kotouč před nárazem, ale zároveň snižuje neodpruženou hmotnost a redukuje potřebu údržby. Když už se tady bavíme o brzdách, nesmíme zapomenout ani na velmi dobrý systém brzdění motorem.
Nezávislé, pětipolohově nastavitelné pérování je taky klasa, zvládne i hodně tvrdé dopady. Ale aby tu nezněla jen samá nudná chvála, snažil jsem se zjistit, jestli Harnessbike 750 vůbec má nějaké slabiny. Rozpomněl jsem se na doby, kdy jsem závodil (kdo vydrží na koupáku dýl pod vodou), a když teda fakt topíte pod kotlem, tak vám připadne, že ve vysokých rychlostech je předek trochu lehčí než by měl být a že řízení není tak citlivé, jako když jedete normálníma rychlostma. KingQuad je přesto jedna z nejpohodlnějších čtyřkolek na trhu, a to je dneska trh užitkových sedmikil a osmikil přeplněný dobrými, ne-li přímo skvělými čtyřkolkamKingQuad na český způsob nebo alternativně KingQuad po česku
HARNESSbike LTA 750
Suzuki, jak známo, před čtvrt stoletím vymyslela čtyřkolky. Bylo to v té divoké době, kdy vratké tříkolky začaly mít jeden průser za druhým. Suzuki tehdy přišla na spásný nápad dát tříkolkám o kolečko víc. Jak šly roky, dělala Suzuki pořád lepší a lepší čtyřkolky, až se propracovala ke KingQuadu. KingQuad znamená česky Král Quad, a jak jsme zjistili, tohle pojmenování nijak moc nepřehání. Jenže je tu jeden malý problém.
Proč vlastně?
Oficiální Suzuki žádné čtyřkolky do České republiky nedováží. A nejen do ČR, ale ani v Evropě se k těmhle svým dětem moc nehlásí. Je to škoda. Jednak se připravuje o penízky a jednak tím jen nahrává šedým dovozcům. V dnešním globálním světě není přece pro zákazníka nic složitého koupit si čtyřkolku Suzuki jinak.Ony totiž čtyřkolky Suzuki mají jednu potíž - jsou fakt dobré. Takže když nejde hora k Mohamedovi, jde Mohamed k hoře. Zákazníci by tedy byli, ale protože čtyřkolky Suzuki nemají žádnou oficiální homologaci, mnohdy k nim dostanete papíry dost pochybného původu. Nebo také vám prodávající papíry slíbí, jak známo slibem nezarmoutíš, ale skutek utek. A také se klidně může stát, pokud jste se narodili v pátek 13. 13., se jednoho zjistí, že původní COC od vaší čtyřkolky, neboli Certificate of Conformity - jakési osvědčení že čtyřkolka má tzv. globální homologaci WVTA, na jejímž základě lze technický průkaz vydat, nebylo tak úplně kosher, a vy dostanete takové milé pozvání na magistrát. Tam vám ty vaše krásné papíry jednoduše zabaví a jak je pro český stát typické, nechají vás naprosto v loji. Takže pak si vaší čtyřkolku můžete leda tak nabouchat do kulicha. Ne, nebojte, nestrašíme vás, tohle je totiž skutečnost, toto se opravdu v několika (dokonce v mnoha) případech již skutečně stalo.
V téhle situaci bylo jen otázkou času, kdo jako první využije možností, které dává tzv. národní schválení v malé sérii (do 500 kusů). Ne, nebyli to kupodivu Češi kdo byl první, byli to Němci, po nich Holanďani a pak Italové. Českému zákazníkovi bylo tohle ovšem dosud na dvě věci, protože žádný stát nemusí tohle národní schválení jiného státu uznat, unie neunie. A tak se v českých krajích stejnou cestou rozhodla jít pražská firma Harness s.r.o., čímžto pádem si dneska můžete přečíst následující test stroje HARNESSbike LTA 750, alias Suzuki KingQuad 750. Na kolik firmu Harness všechny ty testy a zkoušky, nutné pro vydání tohoto schválení, vyšly, to je výhradně jejich věc, pro zákazníka je pouze důležité, že když si čtyřkolku HARNESSbike pořídí má stoprocentní jistotu, že techničákově bude mít všechno naprosto v pořádku.
Rozdíl?....
Harnessbike 750 je v technickém průkazu vedený jako užitkáč, čili v kategorii R (žluté značky). Aby skutečně mohl na silnici, musí se každý prodaný kus patřičně modifikovat, aby stroj splňoval všechny podmínky provozu na pozemních komunikacích. Nejvýrazněji se tyto úpravy podepsaly na předních světlech. Ta mi přijdou prostě ošklivá, ale jiná cesta neexistuje. I když jednu cestu v Harnessu hledají, chtějí dosáhnout aby stroj mohl mít původní elegantní světla, ale to je akce na dlouhou dobu a nebude to levné. Další rozdíl oproti nehomologovanému KingQuadu je v jiných zadních světlech, Harnessbike má dále navíc houkačku, zpětná zrcátka, varovné štítky v češtině, blinkry s přepínači a kontrolkami, osvětlený držák SPZ a hlavně omezenou rychlost. Ta musí být podle předpisu 40 km/h, ale i s takto uškrceným motorem lze Harnessbike 750 skutečně prakticky používat. My jsme ovšem pro test potřebovali stroj v otevřené verzi, protože když něco testujeme, tak se musíme přiblížit samému konci možností stroje. K plusům Harnessbiku 750 patří schválená koule (na silnici na 220/220 Kg…toto má vZTP ,ale utahne daleko víc! a fakt, že pro jízdu na silnici nepotřebujete helmu (my jí ale přesto doporučujeme). Navíc v nejbližší době bude schválení 750 rozšířeno i na dvoumístnou variantu. Čtyřkolka však bude jako dvoumístná pouze schválená, není však na to primárně konstruovaná. Ne že by ty dva cvalíky neuvezla, jen se budou za sebou mačkat a ten druhý nebude mít opěrku pro opření chodidel. Harnessbike je k mání v černé, zelené, červené, Camo a Limited černá a edice Rockstar 2009 žlutá!, kromě sedmpády je stejným způsobem schválená i sedmikule.
…ne, žádný rozdíl
Technicky je HarnessBike 750 naprosto identický s KingQuadem 750 AXi. Po rozkódování toho AXi zjistíte, že je vybavený automatickou převodovkou QuadMatic (to je to „A“), má nezávislé pérování na všech čtyřech kolech (X) a motor že je stříkačka (i). Ale od začátku. Motor, kapalinou chlazený čtyřventilový jednoválec se dvěma vačkami (DOHC), má vrtání x zdvih 104 x 85 mm, což objemově vychází na 722 kubíků. Vstřikování je převzaté ze supersportovních motocyklů Suzuki GSX-R. Aby konstruktéři sundali polohu těžiště co nejníž, sklonili válec o 48 stupňů dopředu, čímž následně dostali níž sedadlo. Pod sedadlem najdete palivovou nádrž, další způsob jak snížit polohu těžiště. Proto se na KingQuadu tak dobře jezdí. Při jízdě necítíte téměř žádné vibrace, motor má hned dva vyvažovací hřídele.
Na bezvložkovém válci je zevnitř nanesené nějaké chemické svinstvo zlepšující odolnost proti teplu a snižující tření. Ale už není nanášené elektrolyticky, takže už tomu neříkají SCEM, teď se to jmenuje SPSC, Suzuki Plasma-Spray Cylinder Coating, protože to tam cáká nějaký Plasma. K dispozici jsou tři režimy náhonu – pouze na zadek, na všechny čtyři (náhon se připojuje elektricky tlačítkem a pro připojení ani nemusíte úplně zastavit) a náhon na všechny čtyři s uzamčeným předním diferenciálem. Variátor je s redukcí a má čtyři polohy: L, H, N, R, parkovačka je na řídítkách.
Od března jako v peřinkách
Harnessbike 750 je našláplý technikou, jak se na vlajkovou loď sluší a patří. Má snad všechno, co se dosud vymyslelo. I když jednu fičuru jsme na testovaném Harnessbiku 750 trochu postrádali - posilovač řízení EPS, věcička která vám i krvavě drsnou jízdu změní v pohodový výletík. EPS se co nevidět ve čtyřkolkách stane povinností. Při řízení pocitově zmenší čtyřkolku o dvě – tři čísla, ale navíc funguje i jako tlumič rázů do řídítek. Posilovač jsme však postrádali skutečně jen relativně, jen aby se neřeklo, protože v porovnání s ostatními japonci má KingQuad i bez posilovače možná nejpříjemnější ovládání. Nicméně Harnessbike bude mít posilovač řízení už od března. Dá se čekat, že při placení verze s EPS budete muset trochu přitlačit, ale v tomhle případě to určitě bude investice, za kterou budete sami sebe chválit každý metr vaší jízdy.
Bez nedostaků
Jakmile si kecnete za řídítka, najdete všechno ovládání intuitivně tam, kde ho čekáte. Váš zadek si lebedí na pohodlném šunkoidním sedadle, kterému výrobce říká sedadlo tvaru T, a které tak příjemně podpírá vaše prodloužená záda při tvrdých dopadech. Mazané je třetí světlo v kapličce na řídítkách, které se otáčí zároveň s řízením a vy si tak můžete posvítit, když chcete v noci čtyřkolce něco ukázat. Toto třetí světlo je však zakázané používat při jízdě na silnici.
Jízda, to je vlastně taková série příjemných zážitků. Začíná to bezsytičovým startováním, stříkačka si sama najde optimální směs podle teploty vzduchu i nadmořské výšky. Větší objem motoru je znát na točivém momentu, zvláště v nízkých a středních otáčkách. Reakce na plyn je okamžitá, přesná a živá a vždycky máte v záloze nějakou tu rezervu, když potřebujete. Rozdíl v síle oproti sedmikilu znát je, ale zas není nijak revoluční.
Oceníte i velikost Harnessbiku. Je to samozřejmě plnohodnotná dospělá velká čtyřkolka, ale zase není tak obrovská, že by budila od pohledu strach. Je taková akorát do ruky a je sportovnější než všichni ti Grizzlíci, Outlandeři, Sportsmeni a BruteForcy. Je to stále užitková čtyřkolka, ale má velké sportovní srdce, je vhodná i na výlety (ne ve dvou). Za jízdy nemáte pocit vratkosti, na cestě, na necestě a třeba i v odvrácených zatáčkách sedí jako přibitá. Je zkrátka slušně vychovaná. Je předvídatelná, je vypočitatelná, je stabilní a je ovladatelná skoro jako hračka. Ničím vás nepříjemně nepřekvapí, sedět na ní celý den je snad za odměnu. Co si zaslouží další pochvalu, jsou brzdy. Takovéhle flekování se jen tak nevidí. Vždyť taky v obou předních kolech se na vás smějí talíře o průměru 200 mm. Co se na vás směje vzadu, to není vidět a tak nám musíte věřit, že tam je kompletně uzavřená vícekotoučová brzda „mazaná“ olejem. Ano, kotoučová brzda která pracuje v oleji. Musím někdy někomu na nějaké motorce přední kotouče taky naolejovat, aby to vyzkoušel. Zapouzdření zadní brzdy nejen že chrání zadní kotouč před nárazem, ale zároveň snižuje neodpruženou hmotnost a redukuje potřebu údržby. Když už se tady bavíme o brzdách, nesmíme zapomenout ani na velmi dobrý systém brzdění motorem.
Nezávislé, pětipolohově nastavitelné pérování je taky klasa, zvládne i hodně tvrdé dopady. Ale aby tu nezněla jen samá nudná chvála, snažil jsem se zjistit, jestli Harnessbike 750 vůbec má nějaké slabiny. Rozpomněl jsem se na doby, kdy jsem závodil (kdo vydrží na koupáku dýl pod vodou), a když teda fakt topíte pod kotlem, tak vám připadne, že ve vysokých rychlostech je předek trochu lehčí než by měl být a že řízení není tak citlivé, jako když jedete normálníma rychlostma. KingQuad je přesto jedna z nejpohodlnějších čtyřkolek na trhu, a to je dneska trh užitkových sedmikil a osmikil přeplněný dobrými, ne-li přímo skvělými čtyřkolkami.
Text: Miloš Zelinka
Foto: Petr Jeník
HARNESSbike LTA 750
Motor: čtyřdobý kapalinou chlazený jednoválec
Objem: 722 ccm
Rozvod: DOHC, 4 ventily
Vrtání x zdvih: 102 x 85 mm
Kompresní poměr: 10,0:1
15 kW (20 k) / 2500 ot/min (homologovaná verze)
Plnění motoru: elektronické vstřikování paliva
Převodovka: variátor,redukce a zpátečka
Pohon: 2WD/4WD + uyávěrka diferencialu
Brzdy vpředu/vzadu: hydraulické kotoučové
Rozvor: 1280 mm
Světlá výška: 270 mm
Výška sedla: 880 mm
Rozměry dxšxv: 2115 x 1210 x 1244 mm
Pneumatiky vpředu/vzadu: 25 x 8 - 12/ 25 x 10 – 12
Provozní hmotnost: 302 kg
Nádrž: 17,5 l
Fotogalerie
TOTO ME POSLALI NA DOTAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15.12.2014 20:41 #5144 Téma: Suzuki Quad racing team
tomas87
Město: Kryry
IP:217.75.223.xxx
Offline 1/919
Can-Am Renegade 800 X, Suzuki LT-Z 400
15.12.2014 21:01 #5145 Téma: Suzuki Quad racing team
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
15.12.2014 21:05 #5146 Téma: Suzuki Quad racing team
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.3.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Trochu to poopravím. Posilovač nutnost King má asi nejhorší řízení . Kopance bez posilovače jak prase. A jde dost těžko. Podvozek tvrdý špatný, nepohodlný. Dobrý na drifty v zatáčkách na asfaltu, jinak ale kostitřas. Toto Srovnávám s pořádnejma kolkama čínu sem netahám. Sedadlo tvrdý jak prase Polaris měl asi nejlepší sedadlo I podvozek.
Ale co se týká kvality tak to je pravda!!
15.12.2014 21:07 #5147 Téma: Suzuki Quad racing team
tomas87
Město: Kryry
IP:217.75.223.xxx
Offline 1/919
Can-Am Renegade 800 X, Suzuki LT-Z 400
15.12.2014 21:15 #5148 Téma: Suzuki Quad racing team
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
15.12.2014 21:17 #5149 Téma: Suzuki Quad racing team
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.3.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
15.12.2014 21:20 #5150 Téma: Suzuki Quad racing team
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
16.12.2014 08:30 #5151 Téma: Suzuki Quad racing team
barca
Město: Trutnov
IP:31.133.8.xxx
Offline 0/4911
Takze abych to upresnil chtel jsem jit do noveho Accesse 750 nebo SMC Jumbo 720 nedoporuceno prej neni vyskouseno poradne King me prisel jednoduchej co jsem ho videl na vlastni oci ale pripominky beru na vedomi ale chtel jsem se dozvedet jak to je z homologaci chtej totiz navic 20az24 tisic kdyz ji ma a to se me fakt platit nechce
16.12.2014 08:32 #5152 Téma: Suzuki Quad racing team
barca
Město: Trutnov
IP:31.133.8.xxx
Offline 0/4911
16.12.2014 10:11 #5153 Téma: Suzuki Quad racing team
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
tady máš za 215000 i s SPZ 190,000 + 25000
http://www.harnessbi...0-KINGQUAD-EPS-AKCE/
16.12.2014 10:58 #5154 Téma: Suzuki Quad racing team
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:37.48.44.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
16.12.2014 12:57 #5155 Téma: Suzuki Quad racing team
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
16.12.2014 13:01 #5156 Téma: Suzuki Quad racing team
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
barca>Takze abych to upresnil chtel jsem jit do noveho Accesse 750 nebo SMC Jumbo 720 nedoporuceno prej neni vyskouseno poradne King me prisel jednoduchej co jsem ho videl na vlastni oci ale pripominky beru na vedomi ale chtel jsem se dozvedet jak to je z homologaci chtej totiz navic 20az24 tisic kdyz ji ma a to se me fakt platit nechce
16.12.2014 14:57 #5157 Téma: Suzuki Quad racing team
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
16.12.2014 17:03 #5158 Téma: Suzuki Quad racing team
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
16.12.2014 17:23 #5159 Téma: Suzuki Quad racing team
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
ový stroj, model 2011, barvy: zelená, černá, červená, camo = příplatek 10.000,– Kč, EPS – posilovač řízení
ZA PŘÍPLATEK 25000 vč DPH homologace skupiny "R" (žlutá SPZ, pro 2 osoby) a TP
neumíte číst ani jeden EPS je vysvětlení co to znamená 25000 je příplatek za doklady
16.12.2014 17:28 #5160 Téma: Suzuki Quad racing team
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.17s