08.04.2010 21:37 Yamaha Wolverine 450
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
http://www.electrosp...oduct-detail-601.php
má někdo prosím ponětí co je regulátor usměrňovač v odkazu, kam se instaluje,k čemu slouží.Údajně má zvýšit výkon a zlepšit průběh výkonové křivky motoru. Anglicky tomu říkaj
Regulator/Rectifier.
12.04.2010 19:04 #31 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
marek.sm
Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Jirka-KTM> některé spotřebiče třeba svářečky normálně lze připojit na 2 fáze nebo s nižším výkonem na 1 fázi do klasické 220 voltové zásuvky. Takže připojit 1 fázový spotřebič do 3x380 V zásuvky není žádný techický oříšek a je to dokonce i v soladu s normou.
13.04.2010 09:11 #32 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
Jirka-KTM>
Když Ti vadí moje příspěvky, tak je nečti. Já taky nečtu všechny píčoviny, co jsou zde na fóru napsaný.
Tobě nejde o princip, Tobě jde jen o to, jak na elektrickém zařízení udělat revizi Tvrdíš, že výškou napětí nejde zvýšit výkon (P=U.I) tedy elektr. výkon např. u toho vysavače, kde velikost napětí nemá žádný vliv na otáčky. Klidně Ti ho připojím na napětí 0-500Vst. a uvidíš, že změna je úměrná. To přepojení z 220V na 380V bylo obrazné ale v praxi celkem běžné a triviální viz. příspěvky od Marka. To připojení 3fáz. motoru na jednu fázi 220V sítě jsem uvedl jen proto, abych zdůraznil, že je to podstatně složitější.
Zpět ale k tématu - jak píše cort - co se týče elektriky, tak jen dvě věci mají vliv na výkon motoru - předstih a intenzita jiskry. U bezkontaktního zapalování se s tím předstihem už moc nenadělá a když popisuju tu jiskru u svíčky, tak se hned po mě začneš opičit..
Takže co se týče vlivu napětí na výkon spalovacího motoru, nebudu opakovat své příspěvky.
Jinak asi nejjednodušší a velmi účinná úprava zvýšení výkonu motoru je, přidat do zápalné směsi oxid dusný N2O (NOS)
PS: A jestli zas do mě budeš rejpat, tak tady příště popíšu třeba princip Ward-Leonardovo soustrojí, tedy jestli víš, co to je..
Mír a slunce v duši
13.04.2010 10:17 #33 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
pštros
Město: Tisová
IP:194.228.236.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
prezYdent> "U bezkontaktního zapalování se s tím předstihem už moc nenadělá"
Já bych to takhle nezatracoval. Existují elektronická zapalování s řízením předstihu zážehu a předdefinovatelnými průběhy buzení cívek(energie jiskry). Dokonce to umí měnit křivky za chodu motoru.
a k tématu samotnému:
- uvedené zařízení je obyčejný regulátor napětí/dobíjení
- originál(označuje se OEM) bývá podstatně dražší proto se toto používá jako levnějčí náhrada
- instaluje se na místo s dobrým přístupem vzduchu pro chlazení
- má shodný konektor jako origo jen se odpojí původní a přípojí nový
- za podbnou cenu se dá sehnat u nás od českého výrobce s dvouletou zárukou
- na výkon motoru to přímo vliv mít nemůže(zvýšení výkonu/výkonový křivka), protože to "jen" zajišťuje stálé napětí palubní sítě a dobíjení baterie v celém rozsahu otáček motoru(pokud v dané chvíli není větší odběr spotřebičů než je aktuální výkon alternátoru)
13.04.2010 12:11 #34 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
[quote]pštros>prezYdent> "U bezkontaktního zapalování se s tím předstihem už moc nenadělá"
Já bych to takhle nezatracoval. Existují elektronická zapalování s řízením předstihu zážehu a předdefinovatelnými průběhy buzení cívek(energie jiskry). Dokonce to umí měnit křivky za chodu motoru.
Jó, jasně, nechtěl jsem to tu rozepisovat. Ty mechanický (kladívka) mohli mít různé odstředivé a podtlakové regulátory. Vše se dalo poladit, opravit.. U tý elektroniky už jsi v hajzlu, zvl. když je to zalitý, snad jen vyměnit nějaký to čidlo teploty, otáček a bůhví čeho všeho ještě..
13.04.2010 18:57 #35 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
13.04.2010 20:56 #36 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
Jirka-KTM>....takto se stejně nikam nedobereme.....
13.04.2010 21:13 #37 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
http://www.rmstator...._/2006-2009/5258.htm
tak sem z vás jelen tady píšou 8% výkonu nárůst
13.04.2010 21:24 #38 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
13.04.2010 22:33 #39 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
13.04.2010 22:38 #40 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
prezYdent>cort>Ale nepíšou motoru, spíš je myšlené dobíjecí výkon.
Možná by bylo vhodnější říct: "o 8% větší účinnost tohoto typu regulátoru"...
To Miky26 - na moje příspěvky moc nekoukej
13.04.2010 23:14 #41 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
pštros
Město: Tisová
IP:85.160.20.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
Miky26> vzhledem k tomu že tam nepíšou žádný tehchnický data tak bych to považoval jen za reklamštinu
prezYdent> k tý jízdě jen na baterku bez dobíjení - už jsem si to vyzkoušel
viz. http://www.quadmania...d=3&pgr=3#goto145582
zjednodušeně řečeno jelo to plnej knédl dokud se nezastavil motor na přehřátí
a po vychladnutí zas plnej knédl dokud se motor nezastavil na přehřátí
a tak dokola až na základnu
zapalování má tak malej odběr že funguje nejdýl
14.04.2010 10:32 #42 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
14.04.2010 14:26 #43 Téma: usměrňovač regulátor a zvýšení výkonu
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s