25.04.2010 20:24 Kawasaki KVF 650 4x4
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.13.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Nazdar blázni, jak vám chodí uzávěrky na Kavách? Mně připadá, že se nic neděje. Je pravda, že ztuhne řízení, ale v záběru je to slabota.
25.04.2010 23:37 #1 Téma: Uzávěrka difu Kawa
koncak
Město: Strančice
IP:85.160.53.xxx
Offline 1/3965
25.04.2010 23:37 #2 Téma: Uzávěrka difu Kawa
koncak
Město: Strančice
IP:85.160.53.xxx
Offline 1/3965
26.04.2010 12:11 #3 Téma: Uzávěrka difu Kawa
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
26.04.2010 13:15 #4 Téma: Uzávěrka difu Kawa
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
26.04.2010 13:17 #5 Téma: Uzávěrka difu Kawa
Dawoš
Město: Damnov
IP:88.146.206.xxx
Offline 22/1896
Nevim jak u kawy ale ja davam do predku tuto http://www.quadprofi...-80w90/prod_169.html
A do zadku to samy jak ty...
26.04.2010 13:30 #6 Téma: Uzávěrka difu Kawa
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
26.04.2010 14:25 #7 Téma: Uzávěrka difu Kawa
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
26.04.2010 18:39 #8 Téma: Uzávěrka difu Kawa
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.13.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
26.04.2010 21:53 #9 Téma: Uzávěrka difu Kawa
Penca
Město: Třebíč
IP:88.102.248.xxx
Offline 1/37
Kawasaki KVF 750 4x4
Bylo mi taky divný nalít do předního difu motorák,ale dal jsem ho tam(v manuálu to tak je),ale nevím jestli je to správně.
GENERAL INFORMATION 1-9
General Specifications
Items KVF750-A1, B1
Engine oil:
Type API SF or SG
API SH or SJ with JASO MA class
Viscosity SAE 10W-40
Capacity 2.6 L (2.75 US qt)
Drive Train
Primary Reduction System:
Type Belt converter
Reduction Ratio 3.122 ∼ 0.635
Transmission:
Type 2-speed and reverse
Gear Ratios:
Forward:
High 3.098 (30/26 × 29/18 × 20/12)
Low 4.833 (36/20 × 29/18 × 20/12)
Reverse 4.028 (16/12 × 18/16 × 29/18 × 20/12)
Final Drive System:
Type Shaft 2WD/4WD
Reduction Ratio 4.375 (35/8)
Overall Drive Ratio:
Forward:
High 42.32 ∼ 8.61
Low 66.02 ∼ 13.43
Reverse 55.01 ∼ 11.19
Front Final Gear Case Oil:
Type API SF or SG
API SH or SJ with JASO MA class
Viscosity SAE10W-40
Capacity 0.40 L (0.42 US qt)
Rear Final Gear Case Oil:
Type MOBIL FLUID 424, CITGO TRANSGARD TRACTOR
HYDRAULIC FLUID, or EXXON HYDRAUL 560
Capacity 0.72 L (0.76 US qt)
Frame
Type Double tubular
Caster (Rake Angle) 5.5°
Camber 0°
King Pin Angle 11°
Trail 28 mm (1.10 in.)
Tread:
Front 915 mm (36.23 in.)
Rear 875 mm (34.45 in.)
26.04.2010 22:06 #10 Téma: Uzávěrka difu Kawa
quadrofoglio
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:217.117.213.xxx
Offline 1/243
No já si myslím že nemáš stejný systém vepředu i vzadu,nebo máš vzadu diferenciál-navíc se svorností?
Nalej tam co píše manual.
Koukal jsem do svého manualu (Yamaha) dopředu mám povolen nějakej spešl od Yamalube ACC-SHAFT-LU-00 a dozadu buď ten samý co dopředu popřípadně olej pro finální převody 80W 90,ten dopředu u tebe s přísadou JASO MA je asi kvůli sevření diferáku.
27.04.2010 06:24 #11 Téma: Uzávěrka difu Kawa
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
28.04.2010 19:39 #12 Téma: Uzávěrka difu Kawa
koncak
Město: Strančice
IP:85.160.40.xxx
Offline 1/3965
29.04.2010 07:27 #13 Téma: Uzávěrka difu Kawa
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
05.05.2010 10:06 #14 Téma: Uzávěrka difu Kawa
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
05.05.2010 15:50 #15 Téma: Uzávěrka difu Kawa
taki
Město: Veľký Meder
IP:217.145.192.xxx
Offline 0/31
05.05.2010 16:15 #16 Téma: Uzávěrka difu Kawa
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.13.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
08.05.2010 21:30 #17 Téma: Uzávěrka difu Kawa
taki
Město: Veľký Meder
IP:217.145.192.xxx
Offline 0/31
08.05.2010 21:46 #18 Téma: Uzávěrka difu Kawa
kenzy
Město: Stará Ľubovňa
IP:195.168.228.xxx
Offline 2/2383
Kawasaki KVF 750 4x4
08.05.2010 21:58 #19 Téma: Uzávěrka difu Kawa
koncak
Město: Strančice
IP:85.160.28.xxx
Offline 1/3965
kenzy> jenze pokud budou lamely spalene nebo ojete tak serizeni nepomuze,protoze je tam omezeny chod napinacich kulicek,a take pokud tam je jiny olej tak diky nemu to bude proklouzavat.
jinak doopravdy staci to seridit.
ale pozor na to.pokud se to prezene ,tak uzaverka sice pujde perfektne ale furt a nebude kolka zatacet.nakonec to odserou soukoli respektive satelity v difu.
08.05.2010 22:06 #20 Téma: Uzávěrka difu Kawa
kenzy
Město: Stará Ľubovňa
IP:195.168.228.xxx
Offline 2/2383
Kawasaki KVF 750 4x4
koncak> samozrejme súhlasím môže to byť aj v tom ako píšeš. Ja do predného diferáku lejem ten istý olej ako do motora a žiadny problém. Olej mením min. raz do roka v diferákoch.
Do zadného lejem mobil fluid 424 ale kedže sa dá zohnať iba v 20 l balení tak som ho kúpil, máme v rodine 4ks BF 750 tak ho pravdepodobne zúžitkujeme
08.05.2010 22:28 #21 Téma: Uzávěrka difu Kawa
taki
Město: Veľký Meder
IP:217.145.192.xxx
Offline 0/31
08.05.2010 22:35 #22 Téma: Uzávěrka difu Kawa
taki
Město: Veľký Meder
IP:217.145.192.xxx
Offline 0/31
09.05.2010 18:50 #23 Téma: Uzávěrka difu Kawa
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.13.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Já zvedl levou půlku kolky, u řídítek povolil lanko abych zjistil chod nasucho a pak jsem napínal tak dlouho až se uzávěrka uzavřela. Tak jsem si ověřil chod uzávěrky a pak jsem podle manuálu tlakem 3kg na páčku došteloval na 2cm od řídítek. Poté kontrola nasucho a teď jen vyzkoušet v terénu. Furt se v tom hrabu, dnes jsem dělal ventily. Ještě musím zjistit co mi chrastí v levé části motoru, jestli to je nějaký řetěz nebo ??? Nemáte někdo zkušenost?
11.05.2010 13:23 #24 Téma: Uzávěrka difu Kawa
taki
Město: Veľký Meder
IP:217.145.192.xxx
Offline 0/31
11.05.2010 13:24 #25 Téma: Uzávěrka difu Kawa
taki
Město: Veľký Meder
IP:217.145.192.xxx
Offline 0/31
11.05.2010 14:55 #26 Téma: Uzávěrka difu Kawa
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.177.232.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
11.05.2010 20:52 #27 Téma: Uzávěrka difu Kawa
taki
Město: Veľký Meder
IP:217.145.192.xxx
Offline 0/31
11.05.2010 21:37 #28 Téma: Uzávěrka difu Kawa
Dawoš
Město: Damnov
IP:88.146.206.xxx
Offline 22/1896
dick>Já zvedl levou půlku kolky, u řídítek povolil lanko abych zjistil chod nasucho a pak jsem napínal tak dlouho až se uzávěrka uzavřela. Tak jsem si ověřil chod uzávěrky a pak jsem podle manuálu tlakem 3kg na páčku došteloval na 2cm od řídítek. Poté kontrola nasucho a teď jen vyzkoušet v terénu. Furt se v tom hrabu, dnes jsem dělal ventily. Ještě musím zjistit co mi chrastí v levé části motoru, jestli to je nějaký řetěz nebo ??? Nemáte někdo zkušenost?
zdravim ja nevim jak u tutoho stroje ale u glada mi taky chrastilo v leve pulce kdyz jsem vypnul svetla bylo to nak vytopeny dynamo nebo jak se tomu rika ja si ted nemuzu presne vzpomenout sry mozna to bude neco podobnyhoDo fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:2.34s