14.10.2011 22:39 Kawasaki KVF 750 4x4
viki
Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
Takže dnes sem koupil BRUTEFORCE 09 vstřik 750 najeto 3000 mil, jako nová .Měl sem radost
Jenže to trvalo jen 1km cestou z práce přes pánov jsem díky svému postižení( slyším i to co zádný zvuk nevydává ) že ze zadní části kolky neco mlátí po přidání plynu-pecka jak kladivem do hliníku.
A tak to začalo.
Místo odkud to jde jsem určil jednoznačně-ROZVODOVKA(pro nekoho zadní diferák)
a následovalo kolečko telefonů -kamoš co ju má taky , bývalý majitel BUBIN,a machr z machrů jaké svět neviděl KONCÁK.
JÁ ŘÍKAL ŽE TO JE V HAJZLU A VYNDÁM JI, KAMOŠ ŽE SE UVIDÍ ZITRA NA JEHO KOLCE, KONCÁK ŘÍKAL VYNDEJ JU JE V HAJZLU A BUBIN ŘÍKAL ŽE NEVÍ.
Na obranu BUBINA - není to jeho vina!!!!!!!!!!! kolka je totiž jinak v absolutní super kondici což jsem díky dnešní rozborce jen potvrdil.
Poud se ptáte kde je vina a kdo za to může - předchozí servis a proč? protože jsou v tomto případě nezodpovědní- Bubuin je na to upozornil a oni řekli že to je oukej a prý to polaris dělá eště víc- těmto lidem vy svěřujete kolky(ano je pravda že já su nadprůměrně šikovný protože se v motorech hrabu od děcka a šecko si dělám doma) ale toto by mě řekl servisák jen jednou a konec- jinak firmu jmenovat nebuduale začíná na "A"
Tak po 2 hodinách byla rozvodovka venku Koncák radil já makal a byl nasraný na japonské šmejdy- páč deden obráceně vymyslený úchyt by tuto práci zkrátil na 10 minut(pro mě)
Kola dolu polosy, kufr nosič, zadní plast konektor hadice nádrž , pak ten posraný držák-šrouby totiž dali pod nádrž, a je venku. podotýkám že si to sám předělám pro případ druhé demontáže-VIKIFORCE TUNING
Kde je problém- výstupní hřídel lítá 5mm nahoru a dolu.
Tak sem to rozhodil od strany brzdy a bylo to hřídel je na ložisku pod ním je hruška a další osazení na další ložisko, celo ji drží na místě obří matice a ta se povolila- v důsledku šikmého ozubení došlo vždy pri deceleraci motorem k vysunutí celé hřídele ven a při akceleraci si to zuby natáhnuly zpět a to byla ta pecka- podotýkám že to byla vždy rána, jinak po prozkoumání jsem našel jen minimální oleštění zubů -zítra to hodím na mikroskop abych vyloučil popraskání zubů. a budu se věnovat pečlivému složení dle manuálu.
otázka je proč se to povolilo????????????????? nevím netuším a jsem rád že jsem díky své puntičkářské povaze zabránil totální destrukci- nyní to bude stát jen gufera když už sem to rozhodil .
Naposledy editováno 29.10.2011 20:09:08
27.10.2011 19:42 #121 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
Saimon
Město: Hodonín
IP:95.173.87.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
27.10.2011 19:56 #122 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
viktor
Město: Černčice
IP:90.178.36.xxx
Offline 3/781
Kawasaki KVF 650 4x4, TGB Target 525 4x4
27.10.2011 20:00 #123 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
Saimon
Město: Hodonín
IP:95.173.87.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
27.10.2011 20:01 #124 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
viktor
Město: Černčice
IP:90.178.36.xxx
Offline 3/781
Kawasaki KVF 650 4x4, TGB Target 525 4x4
27.10.2011 20:15 #125 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
27.10.2011 22:48 #126 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
brďa
Město: Zdeboř
IP:95.129.241.xxx
Offline 1/451
27.10.2011 23:52 #127 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
brďa>viki jaký dáváš olej do zadní rozvodovky? měl by tam být mobilfluid ale blbě se shání, já ho ještě dávám po 2tis km, ty jsi psal po 1000km, není to zbytečně brzo? nebo se sychruješ
28.10.2011 01:16 #128 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
viki
Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
brďa> no prakticky ti to koncák popsal proč ajaký olej a 1000km je sichr
a dám tam toto
http://www.belray.co...aver-hypoid-gear-oil
- dávají to tam v USA tak proč ne já když je za dobrý love
28.10.2011 08:13 #129 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
keeper
Město: Swords
IP:213.195.224.xxx
Offline 4/277
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
viki999>brďa> no prakticky ti to koncák popsal proč ajaký olej a 1000km je sichr
a dám tam toto
http://www.belray.co...aver-hypoid-gear-oil
- dávají to tam v USA tak proč ne já když je za dobrý love
28.10.2011 10:36 #130 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
http://www.quadprofi...id-424/prod_170.html
206 za litr, s dvou litru mate tri vymeny 412 plus dajme tomu 100 za postu ?cca 170 za jednu napln prijde mnoho?to race tam nalejete nejaky sajrajt.proc ceska natura race anyz by nad necim zauvazovala tak okamzite voli variantu ''B''? viz pouzivani neoriginalnich remenu variatoru co sotva vydrzej 800km
uz tady nekdo psal, kdys date dveste koliku a vic za masinu tak mejte trosku rozumu, a dajte masine to co tam patri,
28.10.2011 11:34 #131 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
brďa
Město: Zdeboř
IP:95.129.241.xxx
Offline 1/451
koncak> no já tam leju mobilfluid už od začátku tedy 4roky, tenkrát byl problém ho sehnat , koupili jsme s kámošem 20l kanystr od Mobilu z německa a ještě tam máme ale já to měním po 2tis jak káže suzuki, tak jsem se právě dotazoval vikkiho co tam vlastně dává, protože u nás tady servisáci také nedávaj mobil 424 ale normálně GL-5. já se držím servisního návodu, ale asi to také zkrátím na 1000km protože je pravda že když dost brzdím s vozíkem v zádech tak je rozvodovka pěkně rozpálená. a king s brutem mají stejný systém rozvodovky s brzdou, někde jsem se dokonce dočetl že ty kovové lamely obsahují prvky zlata, takže to máme zlaté stroje ne?
28.10.2011 11:38 #132 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
brďa
Město: Zdeboř
IP:95.129.241.xxx
Offline 1/451
http://www.autodily-...bilfluid-424-1l.html
tady pro případné zájemce o mobilfluid, mají ho tady zrovna v akci takže to nemá chybu! 139peněz za 1 litr
protože i kdyby jsi koupil celý kanystr tak to nevyjde o moc levněji.
28.10.2011 11:40 #133 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
brďa >http://www.autodily...bilfluid-424-1l.html
tady pro případné zájemce o mobilfluid, mají ho tady zrovna v akci takže to nemá chybu! 139peněz za 1 litr
protože i kdyby jsi koupil celý kanystr tak to nevyjde o moc levněji.
28.10.2011 13:18 #134 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
viki
Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
28.10.2011 13:22 #135 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
Saimon
Město: Hodonín
IP:95.173.87.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
viki999> Já dávám do KQ tento a stačí, když ho vyměníš při 4.000km Repsol Cartago Multigrado EP 80W90.
Kvalitní minerální, hypoidní převodový olej určený pro kardanový pohon, ručně řazené převodové skříně, diferenciály a také pro čtyřkolky - ATV. Odolává extrémním tlakům, výhodou jsou dlouhé intervaly výměny, vynikající odolnost vůči pěnění a ochrana proti korozi.
28.10.2011 13:31 #136 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
Saimon1>viki999> Já dávám do KQ tento a stačí, když ho vyměníš při 4.000km Repsol Cartago Multigrado EP 80W90.
Kvalitní minerální, hypoidní převodový olej určený pro kardanový pohon, ručně řazené převodové skříně, diferenciály a také pro čtyřkolky - ATV. Odolává extrémním tlakům, výhodou jsou dlouhé intervaly výměny, vynikající odolnost vůči pěnění a ochrana proti korozi.
28.10.2011 13:42 #137 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
Saimon
Město: Hodonín
IP:95.173.87.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
28.10.2011 13:59 #138 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
Saimon1>koncak> Tak mám ho tam od začátku a najeto 11.500km a bez problémů
Zjisti si více o tom oleji a uvidíš
28.10.2011 14:03 #139 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
Saimon
Město: Hodonín
IP:95.173.87.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
28.10.2011 14:10 #140 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
28.10.2011 14:15 #141 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
Saimon
Město: Hodonín
IP:95.173.87.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
koncak>Saimon1>koncak> No z tím olejem do friťáku jsem přesně čekal, že to napíšeš
Tak si tam dej třeba olej do lampičky a toď vše
ten uz mam v sekacce,
28.10.2011 14:27 #142 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
znamy ma eskorta od roku 2004, a do tet v motoru nemenil olej,
do diferaku v mem samuraji sem daval plasticke mazivo, ktere sem musel ohrat aby se dalo lopatkou pres velky trichtir nasoukat nalyjvacim otvorem,a aby se nereklo tak litranek prevodaku,jen aby tam bylo pro zacatek neco tekuteho a vida,vono to take jezdilo.
volvo FH12 s nemecka prijelo uplne bez oleje v prevodovce,
a muzu pokracovat, ale to neznamena ze kdys se to deje je to spravne.a tak koncim debatu o nicem.jak sem psal vyse, kazdy ma svoji hlavu a svedomi,
28.10.2011 15:11 #143 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926
28.10.2011 15:51 #144 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
Josejose
Město: Hodonín
IP:31.192.64.xxx
Offline 0/3186
Kawasaki KVF 750 4x4
28.10.2011 16:22 #145 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
tytyty
Město: Bříství
IP:93.99.128.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
Josejose>HELLGEJ>já mám v knížce od kawy psáno toto-Olej ve skříni zadní rozvodovky,množství oleje 0,72l. Typ oleje-MOBIL FLUID424,CITGO TRANS-GARD TRACTOR HYDRAULIC FLUID,nebo EXXON HYDRAUL 560
a guru má vždy pravdu No jistěěěěěěě Lejte co je v manuálech a nemusíte řešit chujoviny
28.10.2011 16:50 #146 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
28.10.2011 22:35 #147 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
brďa
Město: Zdeboř
IP:95.129.241.xxx
Offline 1/451
29.10.2011 20:28 #148 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
viki
Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
dnes sem to konečně doskládal, zacvaknul poslední konektor a šel zkusit, ale OUHA nejede-volnoběh a vytočit nešla, tak do garáže a dumat co sem mohl posrat , napadlo mě jak jsem vystříhal DRESEL elektriku jestli jsem neo nezkurvil a naletoval obráceně ale ne to sem pak zkoušel a jelo to OK, tak vzducháč-esi sem v něm nezapoměl hadru-ne, tak a už se mě jímala panika jak to zase rozebírám , a pak mě napadla poslední spása- dal sem do zadu couvací světlo a zapojil na konektor co tam byl- byl plný bordelu a hliny a v elektromanuálu se jevil jako couvací- chybyčka se vlloudila-on je couvací jen u evropských verzí a když sem ho změřil tak jsem zapoměl zkusi tvyřadit zpátečku tudíž by se ukázalo že v něm je pořád proud a není s couváním spojen- jenže otázka proč to nejelo na plno a ani třeba nevyrazilo pojistku??? po rozpojení světla které ani díky spálené žárovce nemohlo svítit jede kolka jak má a já sem si konečne zajezdil-pánové TO JE PROSTĚ BRUTUS JEDE JAK URVANÁ Z ŘETĚZU , NA ASFATU BUĎ HRABE NOBO JEDE PO ZADNÍCH , A NA HLINĚ TO NEMÁ CENU KOMENTOVAT.
Vzhledem k oleji co mám v rozvodovce nebrzdím tedy na radu koncáka zadkem a v pondělí tam naliju to co tam má být.
Jen furt nevím kčenu tam teda ten konektor je ? asi příslušenství nebo něco- pod proudem to je jen po zapnutí klíče.
29.10.2011 20:34 #149 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
29.10.2011 20:40 #150 Téma: Brute-force 750 -rozvodovka, a vše kolem
viki
Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
koncak> no mas pravdu ze sou tam dva stejne ale jeden je dal cca v miste konektoru k cerpadlu a ten sem radsi vycistil zatesni a ten zadni je jak rikas furt pod proudem- tak asi odtesnim ten co sem zatesnil a zkusim promerit esi to neni ten couvaci , a ten druhy vyuziju jako spínaný proud k ovladaní zadního navijáku mám to na tvrdo a to se me nelibi, a jeste musim koupit odpojovac kdyby zkratoval nekterý naviják at to neshori cele
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s