05.01.2020 18:39
Suzuki LT-Z 400
Krovak84
Město: Velvary
IP:217.115.245.xxx
Offline 1/6
Čus kluci, bratránek si pořídil LTZ400, předchozí majitel, jak teď vychází najevo, byl trošku prase, tak to teď dáváme dohromady. Pár věcí mi ale není jasných.
Na zpátečku začne motor vynechávat a prskat, při jízdě vpřed se nic takového neděje. To má být nějakej omezovač, nebo je to rozbitý?
Palivový kohout v poloze ON nedává benzín. Když odpojím podtlakovou hadici od karbce a pocucám jí, membrána v kohoutu otevře a benzín teče. Kohout jsem měl rozebraný, je čistý, membrána vcelku. Je možné, že je ta membrána nějak unavená životem, a potřebuje vyšší tlak na otevření? V týdnu ještě překontroluju karbec, ale není mi jasný, jak by se mohl ucpat podtlakový kanál pro kohout. Předpokládám, že vede rovnou do difuzoru.
06.01.2020 09:00 #1 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
aldak
Město: Jihlava
IP:78.156.140.xxx
Offline 1/10
06.01.2020 20:21 #2 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
Krovak84
Město: Velvary
IP:217.115.245.xxx
Offline 1/6
Jo, už jsem info že tam je omezovač otáček dohledal taky, nicméně na levém ovladači rozhodně žádné tlačítko na override není. Na originálu je přepínač světel, starter, chcípák, sytič. Na neorigo navíc blinkry, klakson a tím to hasne.
Každopádně dostupnost dokumentace tragická, uživatelský manuál k tomu na netu k nesehnání a v servisním se o ovládacích prvcích nic nepíše.
07.01.2020 05:55 #3 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.210.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
Krovak84> Taky možné řešení. https://www.mxtech-e...400-05-08-d47358.htm
09.01.2020 21:35 #4 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
toli07
Město: Kaplice
IP:92.62.228.xxx
Offline 1/7
Suzuki LT-Z 400
Ta zpátečka mě vytáčí taky, občas bych potřeboval víc plynu při couvání a jsem rád, že se to vyškrabe. Nicméně když jsem koukal do schématu elektroinstalace, kterých je na netu dost, je to pravděpodobně řešený kabelem co spíná také kontrolku zpátečky na řidítkách. Je to rozvětvený a jeden drát vede do cdi. Přestřihnout a musí to chodit. motor musí nějak poznat, že je zařazená zpátečka.
11.01.2020 09:41 #5 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
Krovak84
Město: Velvary
IP:217.115.245.xxx
Offline 1/6
mariodevil> No, vzhledem k tomu, že už je do toho po koupi nasypáno přes 7 tkč, včera jsme odstrojili pomocný rám a další části budou nejspíš následovat kvůli laku, tak si nejsem jistej, jestli je na nový CDI zrovna vhodná doba
toli07> O stříhání drátů a klemování vývodů jsem se dočetl na zahraničním fóru, možná se to někdy udělá. Mě šlo hlavně o to, jestli je to normální, nebo závada.
Jinak další sranda, přebíjí regulátor. Na volnoběh tam cpe skoro 14.6V, což je trošku průšvih, takže bude revize kabeláže a nakonec to stejně skončí novým regulátorem. Pokud to teda nedělá ta stará baterka, což je i celkem pravděpodobný.
11.01.2020 11:33 #6 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.210.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
12.01.2020 21:13 #7 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
toli07
Město: Kaplice
IP:92.62.228.xxx
Offline 1/7
Suzuki LT-Z 400
JJ, není to levná záležitost. Já koupil za 62t, hned jsem do ní 18 nasypal. Poté se zadřel válec a odešlo ložisko na ojnici, chtěl jsem to opravit levně a tak sestaveno z čínských dílů, zvětšený obsah, vešel jsem se tušim do 8, ale nic to nevydrželo, tak podruhé už jen kvalitní díly,ojnice, píst, ložiska, olejové čerpadlo, nicasil od Staši Strakonice do původního válce, cena dalších 16 komplet vše. Teď se zdá že dobrý, tak snad vydrží. Mám pocit, že opravený válec 400ccm s proxi pístem jede líp než s činskou sadou 435ccm.
15.01.2020 15:35 #8 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
Krovak84
Město: Velvary
IP:217.115.245.xxx
Offline 1/6
mariodevil> Ty jo, a přitom by stačilo pořádně číst...
Mě to nestálo nic, není to moje, mě stačí obyčejnej japonskej litr na dvou kolech. A kdyby do toho měl nacpat hned po koupi dalších 80, tak to už si pomalu mohl koupit novou, že.
Zpátky k věci. Tady by měl být motor i převodovka po GO, proto se to kupovalo. Palivový kohout je kapitola sama pro sebe, nebyl jsem schopný k němu dohledat náhradní membránu, ačkoli pro motorky jsou běžně dostupné. Nakonec se koupila sada pro GSXR 600, vypadala stejně. Leč bohužel, pístek má o větším průměru a jiné délce, takže kdyby někdo sháněl, tak z gixera membrány nebrat
V karbci byla ještě zabordelená zavírací jehla paliva a pak už jsem konečně přišel na to, proč to v poloze ON neteče. A ano, můžete se mi vysmát, jakej jsem debil, páč jsem, bylo tam totiž málo benzínu
Takže anabáze s membránou proběhla zbytečně, no, aspoň se to všechno vyčistilo.
Teď je zadní pomocnej rám a různé držáky v lakovně, čeká se na nějaké díly, ještě se objevilo mrtvé ložisko v zadní ose.
S regulátorem ještě počkám, nejdřív to proměřím na nové baterce, až to zas bude v hromadě.
toli07> čínské díly bych do motoru vůbec nedával, z toho už jsme vyrostli a jak říkáš, nemá to cenu.
15.01.2020 17:53 #9 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:78.102.240.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
25.01.2020 20:03 #10 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
Krovak84
Město: Velvary
IP:217.115.245.xxx
Offline 1/6
Tak to vypadá, že jsme si vzali do garáže největší jebku z celého internetu.
Ložiska v zadní ose vyměněny, tu kontramatku jsme povolili až metrovým klíčem, docela masakr. Naopak ložiska z domečku vypadly prakticky samy, téměř v něm nedrží.
Když to zas shrnu za poslední dva víkendy:
Řetězovka je po podrobné kontrole malý kousek před smrtí, rozety ok, ale řetěz nerovnoměrně vytahaný.
Zadní světlo neoriginál LED, mrtvý. Přední pro změnu rozbité zevnitř, při koupi to nebylo vidět. Takže jsou na cestě obě nová světla.
Na zadní světlo i blinkry natažena nová elektrika včetně hlavní kostry, půlka vodičů byla napůl probroušená o rám/plasty, napadená měděnkou, v nejlepším případě byla měď jen zčernalá.
Podsedlák, přední ramena, všechny držáky mají nový lak.
Baterka byla kaput, je tam nová Varta, no, bývalý majitel přesto trval na tom, že je v pořádku. Dnes, po výrobě, instalaci a vyzkoušení tlumivky do koncovky od Akrapa, bylo i zjištěno, proč byla baterka mrtvá. No protože to stále přebíjí i novou baterku, milý Watsone, ale ne moc, jen 14,8V, takže asi dobrý Čili se v pondělí bude objednávat nový regulátor.
Celá elektrika je napadena svorkami-zlodějkami pěkně na prasáka, takže ještě mě čeká revize předku.
Karburátor dostal novou pružinu k válečku sytiče, už konečně celkem funguje, teda když pomineme ten zalomený bowden.
V týdnu dorazí simeringy na přední náboje, jsou tam zajímavé kousky s plstí u břitů, viděl jsem to poprvé.
Výfuk už těsní a nefouká mezi svodem/koncovkou.
Vypadá to, že ventily budou potřebovat seřídit, jsou zřetelně slyšet.
Takže se v následujícím létě může ještě podělat něco na motoru a bude to vážně kup desetiletí, zatím se v tom hrabeme čtvrtý víkend po sobě.
26.01.2020 07:55 #11 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.210.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
26.01.2020 16:01 #12 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
Krovak84
Město: Velvary
IP:217.115.245.xxx
Offline 1/6
mariodevil> Tak to holt dopadá, když jde člověk kupovat něco, na čem neví, kde hledat závady. No a když pak ještě narazí na prase, je vymalováno. Ještě jsem zapomněl napsat, jak měl dotyčný krásně ve filtrboxu nainstalovaný KNko, který asi v životě nevidělo olej a na dosedací/těsnící ploše byla díky jeho skvělé montáži asi tak 5mm mezera. Filtr se tam klinkal úplně navolno a motor žral všechen bordel
Docela mě mrzí, že jsem to nefotil, to by byla galerie
27.01.2020 06:05 #13 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.211.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
28.01.2020 16:24 #14 Téma: Vynechávání motoru při zpátečce
Krovak84
Město: Velvary
IP:217.115.245.xxx
Offline 1/6
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.28s