04.05.2009 15:06
Kawasaki KVF 750, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926
Nazdar chlapi,jsem tady novy a chci si koupit 4kolku,jen se rozmyslim mezi brute force a kingquad.Vsude porad pisou,ze brute force moc žere a kingquad zase ne.Zajima me,jaky je mezi tema dvema rozdil ve spotrebe,jestli je to opravdu tak moc,nebo to je treba jen o dva-tri litry vic na sto?!Budu jezdit tak 70%silnice,30%teren a tahani dreva.Diky za odpovedi
14.01.2012 20:12 #121 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
mined
Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
14.01.2012 20:13 #122 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
14.01.2012 20:19 #123 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Jo a ještě druhá rada pokud mám dát 200 za kolku tak bych jel i 300 km abych to viděl a ne že se tady pak budu vymlouvat na katalog
Jinak nehájím tu suzu ale myslím to všeobecně to že je na origo kolech vratká je známá věc a vyřeší to podložky nebo jiná kola ale to všichni ví i ti co ji teprve kupují pokud chodí sem a čtou co je zajímá.
14.01.2012 20:21 #124 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926
14.01.2012 20:25 #125 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
14.01.2012 20:26 #126 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
mined
Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
14.01.2012 20:32 #127 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Fidži
Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
14.01.2012 21:36 #128 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Milan2
Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300
No tak pánové - píšete o těch vratkých kolech - o tom jsem ani nechtěl psát - to je totiž asi ten pravý důvod. Přišel šéfkonstruktér Suzuki za projektantem dobrých motorek a řekl: "Nikumo - zítra navrhneš 4-kolku". A tak se stalo - Skvělý konstruktér motorek z velkoměsta navrhl od prkna 4-kolku... Nevím že tady sklízím takové záporné a přitom nekonstruktívní reakce. Psal jsem konkrétní věci - Vám snad sedí řazení na levé ruce? Vám kolka nepříjemně necukne když zařadíte? Já vzhledem k tomu kolik mám 4-kolek, motorek, aut, vozíků... parkuji na milimetry od ocelové stojiny. Dobrý adrealin zařadit rychlost...Vy nemáte gumu pod nohou místo pořádného plastu? Nikomu se nevzpříčila větev když na ní najel ?- kde to jezdíte - po asfaltkách? - ano tam se Suzuka dobrá. Na křižovatce s přehledem Dobře se Vám ovládají blinkry? Zkuste se místo obecných keců - jako "zhulený..." se vyjádřit k tomu. Já jsem zklamán a napsal jsem proč. Já když budu kupovat další kolku na Suzuki určitě nepomyslím. Vy si klidně myslete že jste koupili super mašiny... Já vím že spousta věcí jde řešit mnohem líp a bohužel ti číňani se to naučili. Tím nechci čínské kolky vyzvedávat, nechci prudit proti Suzuki - napsal jsem své zkušenosti a Vy mi je třeba vyvraťte.
14.01.2012 21:44 #129 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
jarda58
Město: Poříčí nad Sázavou
IP:82.100.31.xxx
Offline 1/1006
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
14.01.2012 21:47 #130 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
14.01.2012 21:48 #131 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:92.62.224.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
14.01.2012 21:48 #132 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
Milan2> tak jo
blinkry pouštím palcem bez problému na ně dosáhnu
řazení mě vyhovuje na levé straně a je dobře že tam je přece by jsi neřadil pod plynem aby jsi o něj zavadil rukou když se budeš natahovat po řadící páce
a ty jako gumový nášlapy beru jako + než mínus a to jen protože je měkčí než plast a nepraskne když mi tím projede větev
jo a nikdy ,nikdy mi při řazení necukne
ale abych tě uklidnil tak mouchy má
ale ne zrovna takové
14.01.2012 21:50 #133 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Milan2Nemá smysl ti něco vyvracet.
Řazení ? jaké řazení dáš tam kvalt tam kam potřebuješ jet a hotovo zadalší tvé cukání je velmi podivný jev pokud to dělá máš vysoký volnoběh
Stupačky - ta guma jak říkáš : suzuki má bezpochyby jedny z nejkvalitnějších plastů a pokud jezdíž po větvích tak je to tvůj problém že si nedáváš pozor pak existuje oplechování spodku který ti chrání 4kolku.
A co se táká kolik toho doma máš tak na to zdřejmě taky máš tak si postav pořádnou garáž a nemusíš oklepávat sloupky .
14.01.2012 21:52 #134 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
mined
Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
14.01.2012 21:56 #135 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
14.01.2012 22:03 #136 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
mined
Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
14.01.2012 22:05 #137 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
14.01.2012 22:09 #138 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
mined
Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
14.01.2012 22:27 #139 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Petr22
Město: Dražičky
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/392
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, CF Moto 510 RX - A
Milan2>co se týče těch blinkrů s tebou souhlasím, dosahnout na tlačítko je problém. stupačky co se týče plastu je luxus alespoň s pohledu nás co jsme jezdily na gladovi vspomeneme si jak plasty lítaly. to samé co se týče řazení, nedávno jsem žasnul jak kamarád rval ryclosti tou púlmetrovou pákou u polaryse. jinak oproti gladovyi luxus, a to že rychlost úplně zaskočí až po přidání v tom nevidím problém, důležité je lehce zařadím a po přidání jedu kam jsem zařadil a ne jak sázka do loterie
14.01.2012 23:01 #140 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Milan2
Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300
přít se nechcí - ale řazení na levé ruce má snad jen Suzuki (podle moterek - jak jsem psal Nikumo vzal motorku plácl tam 2 kola a udělal z toho 4-kolku a jste z toho unešení - já porovnávám). Podívejte na Kawasaki, Can-am když už jste na ty číňany tak vysazení, auta, náklaďaky, všichni mají řazení na pravé ruce - je to přirozené - nebudu Vám tady dělat školení z anatomie. Že Vám to vyhovuje - i když všichni ostatní to dělají jinak? Zkuste sednout z jedné kolky na druhou která je nestandartní a pravá ruka Vám bude automaticky šahat po "šaltrpáce" a ona na druhé straně. Řeknete si který "magor" jí tam dal. Cuknutí - možná že mám vyšší volnoběh - i když se mi to nezdá - ale když Vám to nedělá - asi je poblém na mojí kolce - od toho jsou tady tyto diskuze. Že je to můj problém když se mi zvedne větev v lese? Vlastním kus lesa a tak tam s kolkou jezdím. V lese je spousta větví co leží na zemi zarostlé kapradím - jestli jste v lese nikdy nebyli. Nestává se zřídka že když přijedu domů, najdu v motorou, nápravě... zaklíněnou větev. Bohužel stupačka je za kolem a větev se zvedne velice rychle - to mi věřte - a že se Vám to nestává - fakt nevím kde s kolkama jezdíte. Tvrdím že za to že nemám zpřeráženou nohu vděčím plastům u Linhaie které odklonily větev mimo a že to jsou občas pořádné šupy - to ví jen ti co jezdí v podobném terénu - né víkendoví jezdci na upravených drahách či polňačkách (nic proti...) Blinkry? Pojezděte chvíli na jakékoliv motorce (možná ne Suzuce - na té jsem neseděl - tak nemůžu srovnávat). Ale ovládání blinkrů kdy stlačením blinkry vypnete se dtandart a je to velmi praktické. Také nechápu že mám blíže palce tlačítka startéru, chcípák, přepínač světel a blinkry až dále. Na 4-kolce určitě častěji přepínám světla než ovládám blinkry... pánové - jezdíte vůbec někde? Kolikrát jste přepnuli světlo a kolikrát blinkry? Říkám můžu srovnávat - na žádné kolce se neovládají blinkry tak špatně... samosebou - jde to, zvyknete si na ledasco. Co startování - chytá Vám na cuknutí? Mě obě ostatní kolky, Suzuki musí několikrát otočit motorem - pak chytne. Možná namítnete 4-takt, jednoválc - to je Linhai také... Píšete ať jí prodám když jsem nespokojený - proč? Já jsem jen zklamaný - čekal jsem od značkové kolky že bude vymakaná - né že ji trumfne provedením (pozor - nepíšu kvalitou) kde jaký číňan. Když chci zamachřit a jedu po cestě zalítat si na letiště, vezmu KQ - když jedu do lesa a potřebuji bezpečnou mašinu která mě nesežere a nenadělá bordel úzkýma kolama (vzhledem k výkonu) vezmu Linhaie. Manželku přeci také nevyměníte za milenku jen proto že milenka vaří lepší kávu. Od toho je milenka a proto jí máme. Můj názor je že opravdu Linhaie dělal někdo kdo kolkám rozumí a ví co se od kolky očekává, zato KQ nějaký - možná dobrý - zato konstruktér motorek jako takovou přidruženou výrobu... Tak a kamenujte....
14.01.2012 23:04 #141 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:92.62.224.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
Petr22>Milan2>co se týče těch blinkrů s tebou souhlasím, dosahnout na tlačítko je problém. stupačky co se týče plastu je luxus alespoň s pohledu nás co jsme jezdily na gladovi vspomeneme si jak plasty lítaly. to samé co se týče řazení, nedávno jsem žasnul jak kamarád rval ryclosti tou púlmetrovou pákou u polaryse. Jinak oproti gladovyi luxus, a to že rychlost úplně zaskočí až po přidání v tom nevidím problém, důležité je lehce zařadím a po přidání jedu kam jsem zařadil a ne jak sázka do loterie
Petr22>Milan2>co se týče blinkrů s tebou souhlasím, dosáhnout na tlačítko je problém. stupačky co se týče plastu je luxus alespoň s pohledu nás co jsme jezdily na gladovi vzpomeneme si jak plasty lítaly. To samé co se týče řazení, nedávno jsem žasnul jak kamarád rval rychlosti tou půlmetrovou pákou u Polarise. Jinak oproti gladovyi luxus, a to že rychlost úplně zaskočí až po přidání v tom nevidím problém, důležité je lehce zařadím a po přidání jedu kam jsem zařadil a ne jak sázka do loterie
Ta páka je jako násada zdarma,nasadíš lopatu a můžeš vyprostit kolku15.01.2012 00:01 #142 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
tonybeny
Město: Žižkovo Pole
IP:213.211.42.xxx
Offline 2/175
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
tak řazení na levé ruce má i Yamahaa z čínanů journeyman a další, navíc mi to příjde jako výhoda, protože pravou ovládáš plyn a brzdu, takže když stojíš v prudkém kopci, držíš brzdu a druhou rukou můžeš řadit třeba zpátečku(neumím si představit řazení na pravé ruce)blinkry mám pod přepínačem světel a dosáhnu na ně palcem bez problémů, ale po silnici nejezdím, tak je stejně nepoužívám, světlo na zpátečku nemám, pro mě zbytečnost, gumové plasty jednoznačně výhoda, už nekolikrát sem je zmuchlal na pařezu a samy se vrátily do původního tvaru, po zařazení se ani nehne(buď máš velký volnoběh nebo držíš zmáčknutý plyn), jinak máš pravduv tom , že u Suzuki 4kolky vyrobili z motorky, protože oni byli první kdo něco takovýho vymyslel. Ale netvrdím, že je dokonalá, každý stroj má svoje mouchy
Mimochodem by mě zajímalo, jestli ten super Linhai ještě vůbec existuje(nemyslím ten tvůj, ale fabriku)
15.01.2012 00:29 #143 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Milan2
Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300
15.01.2012 09:04 #144 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Milan2>
citace Co startování - chytá Vám na cuknutí? Mě obě ostatní kolky, Suzuki musí několikrát otočit motorem - pak chytne. Možná namítnete 4-takt, jednoválc - to je Linhai také.
citaceMívám problémy se startováním 4-kolek. Nastartoat musím na několikrát, prvně ani neškytne, pak zaškytá ale většinou po chvilce zhasne. Pokud motor není zahřátý, po přidání plynu obvykle zhasne. Že by trysky? Ale stejná závada u 2 4-kolek? Máte s tím nějaké zkušenosti? Nechci v zimě trápit baterku...
15.01.2012 12:42 #145 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Milan2
Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300
Aligator.avs> Jednak pleteš hrušky s jabkama a krom toho připadáš mi jako moje manželka . Vždycky něco vytrhne z kontextu a argumentuje na tom
(nic proti Tobě). Vybral jsi 2 roky starý příspěvek, kdy jsem měl doma první zimu kolky, které stály venku a já si myslel že přijdu, otočím klíčkem a jako frajer vyjedu. Dnes už vím, že při -15 když stojí venku to holt nejde. Musím nacupat benzín, nastartovat a nepřidávat hned plyn (jak mi poradil někdo při mém dotazu). Nechat půl minutky trkat - zahřát, teprve pak přidat, jinak chcípne. KQ dělá něco jiného. Protočíš motorem min.4x - teprve potom chytne. Linhai sice pak chcípne když šáhneš hned na plyn - ale to je něco jiného (mám za to že porovnáváš zapalování a karburátor). Myslím že KQ je stříkačka a Linhai je karburátor - z toho ale vyplývá že se má každý chovat jinak. Ze 120kou jsi také nemohl hned vyjet... A jinak nikdy jsem neřekl že KQ je špatný stroj. Jen jsem řekl že jsem z něho zklamaný a řekl jsem proč. Neříkám že je horší než třeba Linhai - každý je jiný - proto jsem psal že jeden použiju tam a druhý jinde. Jen mě připadá že za ty peníze by měl mít ne jednu ale mnoho věcí vymakanější... Když je ten značkový... a skoro tři krát tak drahý... a už mě nekamenujte - vždyť tomu Vašemu KQ zase tak moc neubližuji - jen mě mrzí že je jaký je...
15.01.2012 12:52 #146 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Já jen zírám. Mněl jsem Linhaie, JM a teď Kawu. Všechno to jsou dle mne stroje dobré. Každý nabízí trochu něco jiného a každý má své plusy i mínusy. Pokud se mne někdo zeptá jestli bych se vrátil k Lin nebo Jm, tak nikoliv. Za další Lin i Jm jsou kopie - sice dobré, ale bohužel materiálově nezdařilé a tak větve ublíží čínským strojům snázeji. Pneumatiky jsou na japoncích jednoduché dvouplátnové, protože jaksi výrobce asi chápe, že pneu si každý stejně mnění za ty, které vyhovují jeho stylu jízdy, a navíc jsou lehčí - tím pádem je kolka papírově lehčí a tudíž to lépe vypadá při prodeji. A nakonec, kdyby byli japonci tak nekvalitní, tak proč jsou pouze vylepšováni a zdokonalováni. Takový Glad by byl taky dobrý, pokud by číňani vychytali chyby - místo toho trotlové vyrobí pomalu každý rok něco nového na co přenesou původní chyby. Jinak základní koncemce lin okopírovaná od Polarisu je dobrá a Polaris 800 je stále kvalitní stroj.
15.01.2012 13:01 #147 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Milan2> Ani u stříkačky co se týká čtyřkolek nemůžeš natočit a vyrazit teda můžeš ale je to na ukož životnosti motoru.
A včil vážně ať je zima či léto nakopni mašinu a nechej ji alespoň 3-5 minut klapat na volnoběh je jedno jestli karbec nebo střik.
Řazení je pouze o zvyku .
A jak jsi psal že dáš kvalt a mašina ti poskočí - nestává se to hned po natočení a zařazení ?
Pokud ano tak se nediv má to automaticky zvýšené otáčky při studeném motoru tak to tahá.
A kolik máš na ní teda najeto KM
15.01.2012 14:50 #148 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
david13
Město: Ostrava - Slezská Ostrava
IP:62.168.2.xxx
Offline 0/116
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
tonybeny>tak řazení na levé ruce má i Yamahaa z čínanů journeyman a další, navíc mi to příjde jako výhoda, protože pravou ovládáš plyn a brzdu, takže když stojíš v prudkém kopci, držíš brzdu a druhou rukou můžeš řadit třeba zpátečku(neumím si představit řazení na pravé ruce)blinkry mám pod přepínačem světel a dosáhnu na ně palcem bez problémů, ale po silnici nejezdím, tak je stejně nepoužívám, světlo na zpátečku nemám, pro mě zbytečnost, gumové plasty jednoznačně výhoda, už nekolikrát sem je zmuchlal na pařezu a samy se vrátily do původního tvaru, po zařazení se ani nehne(buď máš velký volnoběh nebo držíš zmáčknutý plyn), jinak máš pravduv tom , že u Suzuki 4kolky vyrobili z motorky, protože oni byli první kdo něco takovýho vymyslel. Ale netvrdím, že je dokonalá, každý stroj má svoje mouchy
Mimochodem by mě zajímalo, jestli ten super Linhai ještě vůbec existuje(nemyslím ten tvůj, ale fabriku)
15.01.2012 16:50 #149 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926
Aligator.avs>Milan2> Ani u stříkačky co se týká čtyřkolek nemůžeš natočit a vyrazit teda můžeš ale je to na ukož životnosti motoru.
A včil vážně ať je zima či léto nakopni mašinu a nechej ji alespoň 3-5 minut klapat na volnoběh je jedno jestli karbec nebo střik.
Řazení je pouze o zvyku .
A jak jsi psal že dáš kvalt a mašina ti poskočí - nestává se to hned po natočení a zařazení ?
Pokud ano tak se nediv má to automaticky zvýšené otáčky při studeném motoru tak to tahá.
A kolik máš na ní teda najeto KM
15.01.2012 17:11 #150 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad
david13
Město: Ostrava - Slezská Ostrava
IP:62.168.2.xxx
Offline 0/116
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
[quote]HELLGEJ>Aligator.avs>Milan2> Ani u stříkačky co se týká čtyřkolek nemůžeš natočit a vyrazit teda můžeš ale je to na ukož životnosti motoru.
A včil vážně ať je zima či léto nakopni mašinu a nechej ji alespoň 3-5 minut klapat na volnoběh je jedno jestli karbec nebo střik.
Řazení je pouze o zvyku .
A jak jsi psal že dáš kvalt a mašina ti poskočí - nestává se to hned po natočení a zařazení ?
Pokud ano tak se nediv má to automaticky zvýšené otáčky při studeném motoru tak to tahá.
A kolik máš na ní teda najeto KM
jo to je fakt,já to taky nechávám nastartované několik minut,než se motor zahřeje.po tom co mi jeblo těsnění tak mi to bylo doporučeno.já jsem totiž předtím nastartoval a hned jsem za to rval jak debil [/quote
Taky mi to bylo doporučeno
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s