asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926

Nazdar chlapi,jsem tady novy a chci si koupit 4kolku,jen se rozmyslim mezi brute force a kingquad.Vsude porad pisou,ze brute force moc žere a kingquad zase ne.Zajima me,jaky je mezi tema dvema rozdil ve spotrebe,jestli je to opravdu tak moc,nebo to je treba jen o dva-tri litry vic na sto?!Budu jezdit tak 70%silnice,30%teren a tahani dreva.Diky za odpovedi

Odpovědi: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

14.01.2012   20:12   #121 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

mined mined Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Milan2> nezlob se na mě,ale nevím na co si byl zvyklej?Netvrdím,že by něco nemohlo být lepší.Ale horší jak čína?Beru to jako žert.Asi jsi měl jít do Kavy.

Citace | Odpovědět

14.01.2012   20:13   #122 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Milan2> Na suze mám najeto přes 11 tis a stoho co popišuješ mi připadá že jsi koupil nějaký jiný stroj bo tyto věci vážně neznám a nebo jsem tak tupý a debilní že jsem to za tu dobu nepoznal.

Citace | Odpovědět

14.01.2012   20:19   #123 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Jo a ještě druhá rada pokud mám dát 200 za kolku tak bych jel i 300 km abych to viděl a ne že se tady pak budu vymlouvat na katalog

Jinak nehájím tu suzu ale myslím to všeobecně to že je na origo kolech vratká je známá věc a vyřeší to podložky nebo jiná kola ale to všichni ví i ti co ji teprve kupují pokud chodí sem a čtou co je zajímá.

Citace | Odpovědět

14.01.2012   20:21   #124 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926

mined> jo jo kámo KAWASAKI to je ukrutná strojovna,ani sebemenší chybička,žádný konstrukční omyl na tomto stroji nehledej KAWASAKI je stroj pro fajnšmekry a velké crossiče

Citace | Odpovědět

14.01.2012   20:25   #125 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

HELLGEJ>mined> jo jo kámo KAWASAKI to je ukrutná strojovna,ani sebemenší chybička,žádný konstrukční omyl na tomto stroji nehledej KAWASAKI je stroj pro fajnšmekry a velké crossiče

nekecej joooooooo

Citace | Odpovědět

14.01.2012   20:26   #126 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

mined mined Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

HELLGEJ> neboj já na ni seděl a že jsem prošel hodně obchodů ve státech. Dříve to byla moje srdeční záležitost.Ale rozhodla dost pro mě podstatná záležitost a to jsou finance.Dvouvál musí být brutus,ale já si nestěžuju.

Citace | Odpovědět

14.01.2012   20:32   #127 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Fidži Fidži Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

jestli si jí milan kupoval v pátek třináctýho a ještě k tomu byl štědrej večír, tak se není čemu divit

Citace | Odpovědět

14.01.2012   21:36   #128 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Milan2 Milan2 Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300

No tak pánové - píšete o těch vratkých kolech - o tom jsem ani nechtěl psát - to je totiž asi ten pravý důvod. Přišel šéfkonstruktér Suzuki za projektantem dobrých motorek a řekl: "Nikumo - zítra navrhneš 4-kolku". A tak se stalo - Skvělý konstruktér motorek z velkoměsta navrhl od prkna 4-kolku... Nevím že tady sklízím takové záporné a přitom nekonstruktívní reakce. Psal jsem konkrétní věci - Vám snad sedí řazení na levé ruce? Vám kolka nepříjemně necukne když zařadíte? Já vzhledem k tomu kolik mám 4-kolek, motorek, aut, vozíků... parkuji na milimetry od ocelové stojiny. Dobrý adrealin zařadit rychlost...Vy nemáte gumu pod nohou místo pořádného plastu? Nikomu se nevzpříčila větev když na ní najel ?- kde to jezdíte - po asfaltkách? - ano tam se Suzuka dobrá. Na křižovatce s přehledem Dobře se Vám ovládají blinkry? Zkuste se místo obecných keců - jako "zhulený..." se vyjádřit k tomu. Já jsem zklamán a napsal jsem proč. Já když budu kupovat další kolku na Suzuki určitě nepomyslím. Vy si klidně myslete že jste koupili super mašiny... Já vím že spousta věcí jde řešit mnohem líp a bohužel ti číňani se to naučili. Tím nechci čínské kolky vyzvedávat, nechci prudit proti Suzuki - napsal jsem své zkušenosti a Vy mi je třeba vyvraťte.

Citace | Odpovědět

14.01.2012   21:44   #129 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

jarda58 jarda58 Město: Poříčí nad Sázavou
IP:82.100.31.xxx
Offline 1/1006
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Milan2> Teba ta suza fakt sere napiš mi adresu a čas a já si pro ní dojedu a zbavím tě tý potvory

Citace | Odpovědět

14.01.2012   21:47   #130 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Milan2> A teď si představ, že Linhaj je jenom kopie Polarisu, tak jaký ten Polaris musí bejt delo A teď se do mně pusťte, já jdu spát, dobrou noc, berte to jako prd.el...

Citace | Odpovědět

14.01.2012   21:48   #131 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Jarin4X4 Jarin4X4 Město: Týn nad Vltavou
IP:92.62.224.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.

Milan2> Jestli nemá moc najeto dej jí do inzerce Určitě jí dobře prodáš,je to nový stroj a zájemců bude hodně



Naposledy editováno 14.01.2012 21:50:01

Citace | Odpovědět

14.01.2012   21:48   #132 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Milan2> tak jo blinkry pouštím palcem bez problému na ně dosáhnu řazení mě vyhovuje na levé straně a je dobře že tam je přece by jsi neřadil pod plynem aby jsi o něj zavadil rukou když se budeš natahovat po řadící páce a ty jako gumový nášlapy beru jako + než mínus a to jen protože je měkčí než plast a nepraskne když mi tím projede větev jo a nikdy ,nikdy mi při řazení necukne ale abych tě uklidnil tak mouchy má ale ne zrovna takové



Naposledy editováno 14.01.2012 21:51:16

Citace | Odpovědět

14.01.2012   21:50   #133 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Milan2Nemá smysl ti něco vyvracet.

Řazení ? jaké řazení dáš tam kvalt tam kam potřebuješ jet a hotovo zadalší tvé cukání je velmi podivný jev pokud to dělá máš vysoký volnoběh

Stupačky - ta guma jak říkáš : suzuki má bezpochyby jedny z nejkvalitnějších plastů a pokud jezdíž po větvích tak je to tvůj problém že si nedáváš pozor pak existuje oplechování spodku který ti chrání 4kolku.

A co se táká kolik toho doma máš tak na to zdřejmě taky máš tak si postav pořádnou garáž a nemusíš oklepávat sloupky .

Citace | Odpovědět

14.01.2012   21:52   #134 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

mined mined Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Milan2> opravdu nevím co máš za kolku?Při řazení necukne,protože řadím při volnoběhu.Blinkry ovládám palcem a v lyžařských rukavicích.Zítra ti to klidně nafotím.

Citace | Odpovědět

14.01.2012   21:56   #135 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

mined> Má to samé co já

Citace | Odpovědět

14.01.2012   22:03   #136 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

mined mined Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Aligator.avs> mám blinkry pod přepínačem tlumených světel(ten červený) a v pohodě

Citace | Odpovědět

14.01.2012   22:05   #137 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

mined> Vím pamatuji si to z jiné diskuze když se hledalo override

Citace | Odpovědět

14.01.2012   22:09   #138 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

mined mined Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Aligator.avs> jo psalo se to tu

Citace | Odpovědět

14.01.2012   22:27   #139 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Petr22 Petr22 Město: Dražičky
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/392
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, CF Moto 510 RX - A

Milan2>co se týče těch blinkrů s tebou souhlasím, dosahnout na tlačítko je problém. stupačky co se týče plastu je luxus alespoň s pohledu nás co jsme jezdily na gladovi vspomeneme si jak plasty lítaly. to samé co se týče řazení, nedávno jsem žasnul jak kamarád rval ryclosti tou púlmetrovou pákou u polaryse. jinak oproti gladovyi luxus, a to že rychlost úplně zaskočí až po přidání v tom nevidím problém, důležité je lehce zařadím a po přidání jedu kam jsem zařadil a ne jak sázka do loterie

Citace | Odpovědět

14.01.2012   23:01   #140 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Milan2 Milan2 Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300

přít se nechcí - ale řazení na levé ruce má snad jen Suzuki (podle moterek - jak jsem psal Nikumo vzal motorku plácl tam 2 kola a udělal z toho 4-kolku a jste z toho unešení - já porovnávám). Podívejte na Kawasaki, Can-am když už jste na ty číňany tak vysazení, auta, náklaďaky, všichni mají řazení na pravé ruce - je to přirozené - nebudu Vám tady dělat školení z anatomie. Že Vám to vyhovuje - i když všichni ostatní to dělají jinak? Zkuste sednout z jedné kolky na druhou která je nestandartní a pravá ruka Vám bude automaticky šahat po "šaltrpáce" a ona na druhé straně. Řeknete si který "magor" jí tam dal. Cuknutí - možná že mám vyšší volnoběh - i když se mi to nezdá - ale když Vám to nedělá - asi je poblém na mojí kolce - od toho jsou tady tyto diskuze. Že je to můj problém když se mi zvedne větev v lese? Vlastním kus lesa a tak tam s kolkou jezdím. V lese je spousta větví co leží na zemi zarostlé kapradím - jestli jste v lese nikdy nebyli. Nestává se zřídka že když přijedu domů, najdu v motorou, nápravě... zaklíněnou větev. Bohužel stupačka je za kolem a větev se zvedne velice rychle - to mi věřte - a že se Vám to nestává - fakt nevím kde s kolkama jezdíte. Tvrdím že za to že nemám zpřeráženou nohu vděčím plastům u Linhaie které odklonily větev mimo a že to jsou občas pořádné šupy - to ví jen ti co jezdí v podobném terénu - né víkendoví jezdci na upravených drahách či polňačkách (nic proti...) Blinkry? Pojezděte chvíli na jakékoliv motorce (možná ne Suzuce - na té jsem neseděl - tak nemůžu srovnávat). Ale ovládání blinkrů kdy stlačením blinkry vypnete se dtandart a je to velmi praktické. Také nechápu že mám blíže palce tlačítka startéru, chcípák, přepínač světel a blinkry až dále. Na 4-kolce určitě častěji přepínám světla než ovládám blinkry... pánové - jezdíte vůbec někde? Kolikrát jste přepnuli světlo a kolikrát blinkry? Říkám můžu srovnávat - na žádné kolce se neovládají blinkry tak špatně... samosebou - jde to, zvyknete si na ledasco. Co startování - chytá Vám na cuknutí? Mě obě ostatní kolky, Suzuki musí několikrát otočit motorem - pak chytne. Možná namítnete 4-takt, jednoválc - to je Linhai také... Píšete ať jí prodám když jsem nespokojený - proč? Já jsem jen zklamaný - čekal jsem od značkové kolky že bude vymakaná - né že ji trumfne provedením (pozor - nepíšu kvalitou) kde jaký číňan. Když chci zamachřit a jedu po cestě zalítat si na letiště, vezmu KQ - když jedu do lesa a potřebuji bezpečnou mašinu která mě nesežere a nenadělá bordel úzkýma kolama (vzhledem k výkonu) vezmu Linhaie. Manželku přeci také nevyměníte za milenku jen proto že milenka vaří lepší kávu. Od toho je milenka a proto jí máme. Můj názor je že opravdu Linhaie dělal někdo kdo kolkám rozumí a ví co se od kolky očekává, zato KQ nějaký - možná dobrý - zato konstruktér motorek jako takovou přidruženou výrobu... Tak a kamenujte....

Citace | Odpovědět

14.01.2012   23:04   #141 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Jarin4X4 Jarin4X4 Město: Týn nad Vltavou
IP:92.62.224.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.

Petr22>Milan2>co se týče těch blinkrů s tebou souhlasím, dosahnout na tlačítko je problém. stupačky co se týče plastu je luxus alespoň s pohledu nás co jsme jezdily na gladovi vspomeneme si jak plasty lítaly. to samé co se týče řazení, nedávno jsem žasnul jak kamarád rval ryclosti tou púlmetrovou pákou u polaryse. Jinak oproti gladovyi luxus, a to že rychlost úplně zaskočí až po přidání v tom nevidím problém, důležité je lehce zařadím a po přidání jedu kam jsem zařadil a ne jak sázka do loterie

Petr22>Milan2>co se týče blinkrů s tebou souhlasím, dosáhnout na tlačítko je problém. stupačky co se týče plastu je luxus alespoň s pohledu nás co jsme jezdily na gladovi vzpomeneme si jak plasty lítaly. To samé co se týče řazení, nedávno jsem žasnul jak kamarád rval rychlosti tou půlmetrovou pákou u Polarise. Jinak oproti gladovyi luxus, a to že rychlost úplně zaskočí až po přidání v tom nevidím problém, důležité je lehce zařadím a po přidání jedu kam jsem zařadil a ne jak sázka do loterie

Ta páka je jako násada zdarma,nasadíš lopatu a můžeš vyprostit kolku



Naposledy editováno 14.01.2012 23:23:43

Citace | Odpovědět

15.01.2012   00:01   #142 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

tonybeny tonybeny Město: Žižkovo Pole
IP:213.211.42.xxx
Offline 2/175
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

tak řazení na levé ruce má i Yamahaa z čínanů journeyman a další, navíc mi to příjde jako výhoda, protože pravou ovládáš plyn a brzdu, takže když stojíš v prudkém kopci, držíš brzdu a druhou rukou můžeš řadit třeba zpátečku(neumím si představit řazení na pravé ruce)blinkry mám pod přepínačem světel a dosáhnu na ně palcem bez problémů, ale po silnici nejezdím, tak je stejně nepoužívám, světlo na zpátečku nemám, pro mě zbytečnost, gumové plasty jednoznačně výhoda, už nekolikrát sem je zmuchlal na pařezu a samy se vrátily do původního tvaru, po zařazení se ani nehne(buď máš velký volnoběh nebo držíš zmáčknutý plyn), jinak máš pravduv tom , že u Suzuki 4kolky vyrobili z motorky, protože oni byli první kdo něco takovýho vymyslel. Ale netvrdím, že je dokonalá, každý stroj má svoje mouchy
Mimochodem by mě zajímalo, jestli ten super Linhai ještě vůbec existuje(nemyslím ten tvůj, ale fabriku)

Citace | Odpovědět

15.01.2012   00:29   #143 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Milan2 Milan2 Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300

tonybeny> Máš pravdu Suzuka byla první - udělali 3kolku (byla i v Bondovce), ale bylo na ní mnoho smrťáků (nestabilní) a tak přidali 4 kolo....

Citace | Odpovědět

15.01.2012   09:04   #144 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Milan2>

citace Co startování - chytá Vám na cuknutí? Mě obě ostatní kolky, Suzuki musí několikrát otočit motorem - pak chytne. Možná namítnete 4-takt, jednoválc - to je Linhai také.



Tak nevím ale toto je tvůj dotaz :

citaceMívám problémy se startováním 4-kolek. Nastartoat musím na několikrát, prvně ani neškytne, pak zaškytá ale většinou po chvilce zhasne. Pokud motor není zahřátý, po přidání plynu obvykle zhasne. Že by trysky? Ale stejná závada u 2 4-kolek? Máte s tím nějaké zkušenosti? Nechci v zimě trápit baterku...



Tak něco je špatně.

jinak kolik máš na suze najeto že hodnotíš její špatnost ? ti co mne znají tak ví že nejezdím jen po upravených zametených silnicích

Citace | Odpovědět

15.01.2012   12:42   #145 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Milan2 Milan2 Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300

Aligator.avs> Jednak pleteš hrušky s jabkama a krom toho připadáš mi jako moje manželka . Vždycky něco vytrhne z kontextu a argumentuje na tom (nic proti Tobě). Vybral jsi 2 roky starý příspěvek, kdy jsem měl doma první zimu kolky, které stály venku a já si myslel že přijdu, otočím klíčkem a jako frajer vyjedu. Dnes už vím, že při -15 když stojí venku to holt nejde. Musím nacupat benzín, nastartovat a nepřidávat hned plyn (jak mi poradil někdo při mém dotazu). Nechat půl minutky trkat - zahřát, teprve pak přidat, jinak chcípne. KQ dělá něco jiného. Protočíš motorem min.4x - teprve potom chytne. Linhai sice pak chcípne když šáhneš hned na plyn - ale to je něco jiného (mám za to že porovnáváš zapalování a karburátor). Myslím že KQ je stříkačka a Linhai je karburátor - z toho ale vyplývá že se má každý chovat jinak. Ze 120kou jsi také nemohl hned vyjet... A jinak nikdy jsem neřekl že KQ je špatný stroj. Jen jsem řekl že jsem z něho zklamaný a řekl jsem proč. Neříkám že je horší než třeba Linhai - každý je jiný - proto jsem psal že jeden použiju tam a druhý jinde. Jen mě připadá že za ty peníze by měl mít ne jednu ale mnoho věcí vymakanější... Když je ten značkový... a skoro tři krát tak drahý... a už mě nekamenujte - vždyť tomu Vašemu KQ zase tak moc neubližuji - jen mě mrzí že je jaký je...

Citace | Odpovědět

15.01.2012   12:52   #146 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Já jen zírám. Mněl jsem Linhaie, JM a teď Kawu. Všechno to jsou dle mne stroje dobré. Každý nabízí trochu něco jiného a každý má své plusy i mínusy. Pokud se mne někdo zeptá jestli bych se vrátil k Lin nebo Jm, tak nikoliv. Za další Lin i Jm jsou kopie - sice dobré, ale bohužel materiálově nezdařilé a tak větve ublíží čínským strojům snázeji. Pneumatiky jsou na japoncích jednoduché dvouplátnové, protože jaksi výrobce asi chápe, že pneu si každý stejně mnění za ty, které vyhovují jeho stylu jízdy, a navíc jsou lehčí - tím pádem je kolka papírově lehčí a tudíž to lépe vypadá při prodeji. A nakonec, kdyby byli japonci tak nekvalitní, tak proč jsou pouze vylepšováni a zdokonalováni. Takový Glad by byl taky dobrý, pokud by číňani vychytali chyby - místo toho trotlové vyrobí pomalu každý rok něco nového na co přenesou původní chyby. Jinak základní koncemce lin okopírovaná od Polarisu je dobrá a Polaris 800 je stále kvalitní stroj.

Citace | Odpovědět

15.01.2012   13:01   #147 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Milan2> Ani u stříkačky co se týká čtyřkolek nemůžeš natočit a vyrazit teda můžeš ale je to na ukož životnosti motoru.
A včil vážně ať je zima či léto nakopni mašinu a nechej ji alespoň 3-5 minut klapat na volnoběh je jedno jestli karbec nebo střik.
Řazení je pouze o zvyku .

A jak jsi psal že dáš kvalt a mašina ti poskočí - nestává se to hned po natočení a zařazení ?
Pokud ano tak se nediv má to automaticky zvýšené otáčky při studeném motoru tak to tahá.

A kolik máš na ní teda najeto KM

Citace | Odpovědět

15.01.2012   14:50   #148 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

david13 david13 Město: Ostrava - Slezská Ostrava
IP:62.168.2.xxx
Offline 0/116
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

tonybeny>tak řazení na levé ruce má i Yamahaa z čínanů journeyman a další, navíc mi to příjde jako výhoda, protože pravou ovládáš plyn a brzdu, takže když stojíš v prudkém kopci, držíš brzdu a druhou rukou můžeš řadit třeba zpátečku(neumím si představit řazení na pravé ruce)blinkry mám pod přepínačem světel a dosáhnu na ně palcem bez problémů, ale po silnici nejezdím, tak je stejně nepoužívám, světlo na zpátečku nemám, pro mě zbytečnost, gumové plasty jednoznačně výhoda, už nekolikrát sem je zmuchlal na pařezu a samy se vrátily do původního tvaru, po zařazení se ani nehne(buď máš velký volnoběh nebo držíš zmáčknutý plyn), jinak máš pravduv tom , že u Suzuki 4kolky vyrobili z motorky, protože oni byli první kdo něco takovýho vymyslel. Ale netvrdím, že je dokonalá, každý stroj má svoje mouchy
Mimochodem by mě zajímalo, jestli ten super Linhai ještě vůbec existuje(nemyslím ten tvůj, ale fabriku)


S tím že řazení na levé straně je dobrá věc také souhlasím taky mám Suzu750 mám nálítáno zatím jen cca 1800km pravda jen v lehčím terénu a na asfaltu ale i tady se může člověk dostat do problémů žeby potřeboval přeřadit a to by si myslím na pravé straně moc dobře nešlo a pokud přece jen tak ne tak jednoduše jako se to dá udělat na levé straně



Naposledy editováno 15.01.2012 15:15:31

Citace | Odpovědět

15.01.2012   16:50   #149 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926

Aligator.avs>Milan2> Ani u stříkačky co se týká čtyřkolek nemůžeš natočit a vyrazit teda můžeš ale je to na ukož životnosti motoru.
A včil vážně ať je zima či léto nakopni mašinu a nechej ji alespoň 3-5 minut klapat na volnoběh je jedno jestli karbec nebo střik.
Řazení je pouze o zvyku .

A jak jsi psal že dáš kvalt a mašina ti poskočí - nestává se to hned po natočení a zařazení ?
Pokud ano tak se nediv má to automaticky zvýšené otáčky při studeném motoru tak to tahá.

A kolik máš na ní teda najeto KM


jo to je fakt,já to taky nechávám nastartované několik minut,než se motor zahřeje.po tom co mi jeblo těsnění tak mi to bylo doporučeno.já jsem totiž předtím nastartoval a hned jsem za to rval jak debil

Citace | Odpovědět

15.01.2012   17:11   #150 Téma: kawasaki 750 brute force vs suzuki 750 kingquad

david13 david13 Město: Ostrava - Slezská Ostrava
IP:62.168.2.xxx
Offline 0/116
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

[quote]HELLGEJ>Aligator.avs>Milan2> Ani u stříkačky co se týká čtyřkolek nemůžeš natočit a vyrazit teda můžeš ale je to na ukož životnosti motoru.
A včil vážně ať je zima či léto nakopni mašinu a nechej ji alespoň 3-5 minut klapat na volnoběh je jedno jestli karbec nebo střik.
Řazení je pouze o zvyku .

A jak jsi psal že dáš kvalt a mašina ti poskočí - nestává se to hned po natočení a zařazení ?
Pokud ano tak se nediv má to automaticky zvýšené otáčky při studeném motoru tak to tahá.

A kolik máš na ní teda najeto KM
jo to je fakt,já to taky nechávám nastartované několik minut,než se motor zahřeje.po tom co mi jeblo těsnění tak mi to bylo doporučeno.já jsem totiž předtím nastartoval a hned jsem za to rval jak debil [/quote
Taky mi to bylo doporučeno

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce