asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

06.06.2009   07:33 Kawasaki KVF 750 4x4

Penca Penca Město: Třebíč
IP:88.102.248.xxx
Offline 1/37
Kawasaki KVF 750 4x4

Prosím o radu,jestli lze nastavit tachometr z mílí na kilometry v hodině.
Majitelé,jak jste spokojeni s touto čtyřkolkou,na co si dávat pozor,jak často servis a kde servisujete...
Díky za odpovědi.

Odpovědi: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

06.02.2014   18:23   #3181 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Karelhonda Karelhonda Město: Česká Lípa 1
IP:88.101.144.xxx
Offline 0/3495

PArdubická RAfinerie Minerálních Olejů

Olin = aby ses neposral



M6AD (7ADS II a jeho variace) byl za komárů jedinej trochu slušnej oil co byl k mání. Bylo ještě značení M6A což byla čistá minerálka se všema jejíma nectnostma (karbonový úsady hlavně) AD jako s Aditivama. Na svou dobu nebyl špatnej ale dneska ho používám na mazání řetězů svejch tří řetězovejch pil. Do motoru bych ho asi i nalil ale určitě jako trvalou náplň znám lepší vomastky.

Apropó to 10W40 je jenom viskozitní třída (tekutost) o kvalitě oilu vypovídá klasifikace API nebo norma SAE (písmenka) ale to už je na ouplně jiný povídání....

Až někde posedíme, vysvětlím ti to.
Vím toho vo vomastkách docela dost (měl jsem kliku na dobrý učitele) a kdysi jsem i publikoval v odbornejch modelářskejch časákách.
I když tam jsme řešili hlavně dvoutakty, čtyřtakty jsem měl rozepsaný taky, ale ty už nikdy publikovaný nebyly. Vysral jsem se na to.

Nicméně ty informace tady jsou.



Naposledy editováno 06.02.2014 18:27:18

Citace | Odpovědět

06.02.2014   18:55   #3182 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

micar micar Město: Hranice I - Město
IP:46.183.58.xxx
Offline 6/67
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 750

hoši já do svých 4kolek dávám jen 10w40 olej co do osobních aut,mám najeto asi 4tkm ,a nevidím v tom problém m7ads jsem jezdil 150tkm na škodovce,a ten motor byl po rozebrání uvnitř krásně stříbrný . což třeba takový castrol se může sundávat špachtlí .když dělám servis někomu jinému tak dávám co předepisuje výrobce motul 5100

Citace | Odpovědět

06.02.2014   19:02   #3183 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926

micar> ano milane MOTUL 5100 ten dávám i já,specifikace JA-SO-MA píší v návodu a ten motul ji má.radši tam dám to co je v manuálu,ale ty jsi mechanics a lej si tam co chceš,každý ať si leje co chce

Citace | Odpovědět

06.02.2014   19:02   #3184 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

Ten M6AD mám někde v konvě do zetóra a do Spartaka (Octavie) tak vím zas hovno
Ale už to mám seřízené vyčištěné a asi mám problém se svodem na zadním Válci ta moja provizorka sice těsní ale děla větší otpor tak to budu muset převařit
Neválí se Vám náhodou doma nerezák za rozumný penys?

Citace | Odpovědět

06.02.2014   19:08   #3185 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926

Servuz>Ten M6AD mám někde v konvě do zetóra a do Spartaka (Octavie) tak vím zas hovno
Ale už to mám seřízené vyčištěné a asi mám problém se svodem na zadním Válci ta moja provizorka sice těsní ale děla větší otpor tak to budu muset převařit
Neválí se Vám náhodou doma nerezák za rozumný penys?


no jo válel se jednomu od vás,říkal si blade a taky ještě krásná hlavice řadící páky,ale on je debil a prodal to se vším.takže ti poradím,dojěď za ním,vezmi železnou tyčku a jebni ho po palici je to zrádce a tak no....
ten zadní svod praská všem,vařit to pomůže na chvilku,teď to možná dobře vyřešil pepabiker,rozřeže to a dá tam ten pletenec co je na svody aut.

Citace | Odpovědět

06.02.2014   19:18   #3186 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

Hellgej to mám nachystané doma jenže se v pruměru 32mm skoro asi nedá sehnat tak tam jebnu s Fabie pruměr 40mm a naohébu novo trubku a musí to vydržet .Ten Šulin Blade je Šulin bo neřekne ,ale co mu zbylo tak jsem od něj koupil na Kawu před Vánocema To bylo furt kup si Kawu vole a nakonec má kamna --jen ať mu slouží



Naposledy editováno 06.02.2014 19:18:56

Citace | Odpovědět

06.02.2014   19:31   #3187 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

micar>hoši já do svých 4kolek dávám jen 10w40 olej co do osobních aut,mám najeto asi 4tkm ,a nevidím v tom problém m7ads jsem jezdil 150tkm na škodovce,a ten motor byl po rozebrání uvnitř krásně stříbrný . což třeba takový castrol se může sundávat špachtlí .když dělám servis někomu jinému tak dávám co předepisuje výrobce motul 5100



Hele klidně dávej, ale neraď to jiným prosím. 4 tisíce nic není. Motor normálně vydrží v desítkách tisíc, sem zvědavej kolik tobě. Už sem pár motorů s těmahle olejama dělal a můžu říct že konkrétně u Kawy je pak 70 tisíc Kč málo. Bohužel na to umí jezdit, protože nemá mokrou spojku.

Citace | Odpovědět

06.02.2014   19:51   #3188 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926

Servuz>Hellgej to mám nachystané doma jenže se v pruměru 32mm skoro asi nedá sehnat tak tam jebnu s Fabie pruměr 40mm a naohébu novo trubku a musí to vydržet .Ten Šulin Blade je Šulin bo neřekne ,ale co mu zbylo tak jsem od něj koupil na Kawu před Vánocema To bylo furt kup si Kawu vole a nakonec má kamna --jen ať mu slouží


přesně jak říkáš,je to ocas a musíme ho mučit hajzla
Hynku máš pravdu,nechej ho tak,ať si dělá co chce

Citace | Odpovědět

06.02.2014   19:54   #3189 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Yamaha660-Karel Yamaha660-Karel Město: Dyjákovice
IP:193.165.147.xxx
Offline 0/83

Sobol> Mas pravdu

Citace | Odpovědět

06.02.2014   20:33   #3190 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

micar micar Město: Hranice I - Město
IP:46.183.58.xxx
Offline 6/67
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 750

Sobol>micar>hoši já do svých 4kolek dávám jen 10w40 olej co do osobních aut,mám najeto asi 4tkm ,a nevidím v tom problém m7ads jsem jezdil 150tkm na škodovce,a ten motor byl po rozebrání uvnitř krásně stříbrný . což třeba takový castrol se může sundávat špachtlí .když dělám servis někomu jinému tak dávám co předepisuje výrobce motul 5100

Hele klidně dávej, ale neraď to jiným prosím. 4 tisíce nic není. Motor normálně vydrží v desítkách tisíc, sem zvědavej kolik tobě. Už sem pár motorů s těmahle olejama dělal a můžu říct že konkrétně u Kawy je pak 70 tisíc Kč málo. Bohužel na to umí jezdit, protože nemá mokrou spojku.



a v čem je tak zásadně ten motor jiný oproti motoru z auta?kdyby to byla supersport motorka která má omezovač 14-18tis otáček,a ten motor se u toho omezovače drží furt,tak tam je to jasné

Citace | Odpovědět

06.02.2014   21:14   #3191 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

Dobrá udělám kompromis nedám tam žádnej

Citace | Odpovědět

06.02.2014   21:53   #3192 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Frosty Frosty Město: Mladá Boleslav I
IP:37.48.38.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai

Servuz>Dobrá udělám kompromis nedám tam žádnej


Tak než nastartuješ zapni stopky a dej vědět jak dlouho běžel bez oleje,třeba bude tvůj motor mít novej svetovej rekord

Citace | Odpovědět

06.02.2014   22:10   #3193 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

micar> Třeba v tom že jsou pracovní otáčky (takřka stabilní) cca 6 tisíc a u aut se to převaluje v průměru kolem max 3. Krom občasnýho vytočení. Tak jestli ti motory něco říkaj tak ti to musí být jasný Odsírá to nevíc klika a ojice.



Naposledy editováno 06.02.2014 22:10:22

Citace | Odpovědět

07.02.2014   02:08   #3194 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Karelhonda Karelhonda Město: Česká Lípa 1
IP:88.101.144.xxx
Offline 0/3495

chlapci- krásně diskutujete.
Do motoru nestačí jen lít olej se stejnou výkonnostní třídou. Oleje různých výrobců obsahují různá aditiva. Nosná emulze je celkem běžná věc a každej ji má svoji, ale aditiva vyrábí pár výrobců na světě. Ty si pak všechny menší olejářský firmy kupují a míchají si oleje samy (nebo nechají míchat).
Takže není podmínkou, že oil stejný výkonnostní třídy a viskozity od dvou výrobců je identickej. Ty rozdíly nejsou propastný a v základních měřených bodech se MUSÍ shodovat nicméně u speciálních oilů ty rozdíly být mohou.
U oilů automobilních kde je tlak na paramatry a výroba v milionech litrů je to něco jinýho než v pár hektolitrech speciálních oilů pro speciální stroje. Typicky oily pro společnou spojku - pro motor mazat musí - pro spojku ne (klouzala by). Což jsou typicky protichůdný požadafky. Splnit je nejni jednoduchý.
Proto výrobce už při konstrukci motoru počítá s KONKRÉTNÍMI parametry maziv.
Spekulace (nejen s mazivy) je náš národní sport, ale většina lidí vo tom naprosto nic neví a jediný čím se řídí je viskozitní číslo, a cena .
Pro lidi kteří o mazivech nic nevědí (nebo si nejsou jistí) vždy plati: DO MAŠINY DÁVÁME VŽDY MAZIVA PŘEDEPSANÁ VÝROBCEM.
Pokud je nemáme nebo nejsou dostupná, snažíme se použít maziva co nejpodobnější: stejná viskozita a výkonnostní třída.
Infomace které popisuje např. Pavel Suchý na cestě kolem světa na Jawce rozhodně NELZE BRÁT JAKO DOPORUČENÍ.
(Jen zjednodušeně: např. v Rusku lije 4T motorový oil do benzínu Jawce)

PAVEL JE ŠPIČKOVÝ MOTOCYKLOVÝ ODBORNÍK A VÍ CO DĚLÁ, ALE VY TO ROZHODNĚ NEZKOUŠEJTE !!!

Motory to můžou (a taky nemusí vydržet).
Nechal jsem dělat kawí kolku na cca 1000 hodinách a byly vyběhaný písty. Ojnice a spodek vč. ložisek (jsou obrovský) O.K. ale žrala oil. Cca 0,3l na 100km. To by rychle zabilo motor. Teď má nový písty (i kruhy) a nežere nic.

Při stavu kdy celej život žrala jen prach a vodní tříšť, tak si myslím že dobrý. V servisu mi kluci říkali že běžně jdou kolky na léčbu už při 500 mth.
Tuhle životnost naprosto nejde srovnávat s téměř sterilním prostředím silnic.
Proto mě posledně přiměla k reakci diskuze okolo KN filtrů na kolkách.

P.S. každej výrobce např. řeší jiný provozní vůle (dnes už se moderní automobilový motory vůbec nezabíhají v provozu). Auto vyjede z fabriky a rovnou jezdí v provozním režimu.
Např.dříf KTM předepisovala záběh obyčejnou minerálkou s velkejma molekulama na záběh (typicky prvních pár hodin nebo tisíc km) aby si vyrobilo soustrojí provozní vůle a hlavně se líp chladilo v době záběhu. Teprv po záběhu (první nebo druhý výměně) se dávala polosyntetika.
Stejnej mýtus je že plnej synťák mastí líp než polo. To je šílená píčovina. Tam se jedná o ouplně jiný parametry (velkost molekul, schopnost odvodu tepla z pístu na válec, odolnost stržení filmu při vysokejch tlacích a další vlastnosti).
Twl, to je elaborát.

Soráč, už dám pokoj.



Naposledy editováno 07.02.2014 02:20:57

Citace | Odpovědět

07.02.2014   03:59   #3195 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926

Karelhonda> týý jo,ve dvě ráno tady vychrlíš toliko informací ale něco na tom bude,něco jako pravda

Citace | Odpovědět

07.02.2014   14:40   #3196 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

Zase su chytřejší,ale pamatovat si to stejně nebudu,
Máte někdo návod k obsluze co tam chce výrobce s tím API či co

Citace | Odpovědět

07.02.2014   15:08   #3197 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:77.48.177.xxx
Offline 8/1926


trošku jsem to pomotal,ale tady je to černé na bílem

Citace | Odpovědět

07.02.2014   15:25   #3198 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

HELLGEJ> Vidíš Oldo a tvůj MOTUL má dokonce JASO MA2!!! Leju ho co ho snad prodávaj a číňan 300 má něj skoro 30 tisíc Km a pořád neklepe a pořád neklepe

Citace | Odpovědět

07.02.2014   15:28   #3199 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

Díky za info a mám tu další téma ať to tu jen tak nestojí:
Kawa seřízená ,vyčištěná ale zadní Válec je pořád moc bohatý a nedaří se to nastavit tak jak má být nesetkal se stím někdo ? hoďte info ať si pro ni mužu jet.

Citace | Odpovědět

07.02.2014   15:28   #3200 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:77.48.177.xxx
Offline 8/1926

Sobol> to jsi mně potěšil a zvedl mi náladu,jupíííí moje kawička vydrží ještě hrubo km

Citace | Odpovědět

10.02.2014   21:35   #3201 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

Tak se povedlo zétra pro ni jedu,máte pravdu chce to dělat servis pravidelně pár maličkostí a mohlo to skončit katastrofou

Citace | Odpovědět

11.02.2014   17:48   #3202 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

KRTEČEK KRTEČEK Město: Hůry
IP:188.120.197.xxx
Offline 0/1030
Can-Am Renegade 800R, Kawasaki KVF 750

Karelhonda> Čoveče pěkně se to čte pořád je čemu se učit a tak zamezit škodám na majetku Rád si počtu nákou tu radu , míty a zásady, Jen to sem per

Citace | Odpovědět

16.02.2014   20:40   #3203 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

Kluci neválí se Vám náhodou doma,nebo kde koupil přední plast pod maskou (nárazník) na r.v.2008 výš
Dík za info (nejlépe tmavě zelený nebo černý).

Citace | Odpovědět

16.02.2014   21:30   #3204 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Josejose Josejose Město: Hodonín
IP:95.80.198.xxx
Offline 0/3186
Kawasaki KVF 750 4x4

Servuz> Válí, ale celý rozstřelený s minuloroční pusince s CA

Citace | Odpovědět

17.02.2014   20:12   #3205 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

majo majo Město: Kamenica
IP:46.115.74.xxx
Offline 3/1130
Kawasaki KVF 750

Chalani nahodou nejaka nahrada za sviecky NGK ??? Alebo nevala sa doma niekomu nahradna zapalovacia cievka???

Citace | Odpovědět

17.02.2014   20:22   #3206 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:77.48.177.xxx
Offline 8/1926

majo> jarys ac dával denso.já mám ngk a žádný problém s něma nemám.

Citace | Odpovědět

17.02.2014   20:23   #3207 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

Josejose si hodné ale ten samé mám doma dokonce po pár neochotných stromech se vzdát ho mám stejně načechraný ale já sháním na novješí model od roku 2008.
Majo svíčky mám teď nové ale staré(skoro nové zustaly v servisu )

Citace | Odpovědět

17.02.2014   20:25   #3208 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

HeLLgej a co ty zmiňované čepy řízení mám teda ojednat v Kawě originál? už mám tu vuli řízení jak na zetorkovi po dědovi

Citace | Odpovědět

17.02.2014   20:29   #3209 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:77.48.177.xxx
Offline 8/1926

Servuz> já nevím,já mám doma komplet nové origo všechny 4kusy zabalené,možná bych ti je i prodal,porozmýšlím.a ty svíčky,kolik na nich jezdíte km a nebo jak často měnit?já mám na těch co jsou teď v motoru najeté víc jak 6tis a pořád o.k

Citace | Odpovědět

17.02.2014   20:32   #3210 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)

Servuz Servuz Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813

Ty svičky mi měnil pro jistotu, ale ty čepy bych bral bo už nevym jestli ten strom zase trefím a nebo to v těch vulích teda zatočí .

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce