06.06.2009 07:33 Kawasaki KVF 750 4x4
Penca
Město: Třebíč
IP:88.102.248.xxx
Offline 1/37
Kawasaki KVF 750 4x4
Prosím o radu,jestli lze nastavit tachometr z mílí na kilometry v hodině.
Majitelé,jak jste spokojeni s touto čtyřkolkou,na co si dávat pozor,jak často servis a kde servisujete...
Díky za odpovědi.
06.02.2014 18:23 #3181 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Karelhonda
Město: Česká Lípa 1
IP:88.101.144.xxx
Offline 0/3495
PArdubická RAfinerie Minerálních Olejů
Olin = aby ses neposral
M6AD (7ADS II a jeho variace) byl za komárů jedinej trochu slušnej oil co byl k mání. Bylo ještě značení M6A což byla čistá minerálka se všema jejíma nectnostma (karbonový úsady hlavně) AD jako s Aditivama. Na svou dobu nebyl špatnej ale dneska ho používám na mazání řetězů svejch tří řetězovejch pil. Do motoru bych ho asi i nalil ale určitě jako trvalou náplň znám lepší vomastky.
Apropó to 10W40 je jenom viskozitní třída (tekutost) o kvalitě oilu vypovídá klasifikace API nebo norma SAE (písmenka) ale to už je na ouplně jiný povídání....
Až někde posedíme, vysvětlím ti to.
Vím toho vo vomastkách docela dost (měl jsem kliku na dobrý učitele) a kdysi jsem i publikoval v odbornejch modelářskejch časákách.
I když tam jsme řešili hlavně dvoutakty, čtyřtakty jsem měl rozepsaný taky, ale ty už nikdy publikovaný nebyly. Vysral jsem se na to.
Nicméně ty informace tady jsou.
06.02.2014 18:55 #3182 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
micar
Město: Hranice I - Město
IP:46.183.58.xxx
Offline 6/67
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 750
hoši já do svých 4kolek dávám jen 10w40 olej co do osobních aut,mám najeto asi 4tkm ,a nevidím v tom problém m7ads jsem jezdil 150tkm na škodovce,a ten motor byl po rozebrání uvnitř krásně stříbrný . což třeba takový castrol se může sundávat špachtlí .když dělám servis někomu jinému tak dávám co předepisuje výrobce motul 5100
06.02.2014 19:02 #3183 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926
06.02.2014 19:02 #3184 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
Ten M6AD mám někde v konvě do zetóra a do Spartaka (Octavie) tak vím zas hovno
Ale už to mám seřízené vyčištěné a asi mám problém se svodem na zadním Válci ta moja provizorka sice těsní ale děla větší otpor tak to budu muset převařit
Neválí se Vám náhodou doma nerezák za rozumný penys?
06.02.2014 19:08 #3185 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926
Servuz>Ten M6AD mám někde v konvě do zetóra a do Spartaka (Octavie) tak vím zas hovno
Ale už to mám seřízené vyčištěné a asi mám problém se svodem na zadním Válci ta moja provizorka sice těsní ale děla větší otpor tak to budu muset převařit
Neválí se Vám náhodou doma nerezák za rozumný penys?
06.02.2014 19:18 #3186 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
Hellgej to mám nachystané doma jenže se v pruměru 32mm skoro asi nedá sehnat tak tam jebnu s Fabie pruměr 40mm a naohébu novo trubku a musí to vydržet .Ten Šulin Blade je Šulin bo neřekne ,ale co mu zbylo tak jsem od něj koupil na Kawu před Vánocema To bylo furt kup si Kawu vole a nakonec má kamna --jen ať mu slouží
06.02.2014 19:31 #3187 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
micar>hoši já do svých 4kolek dávám jen 10w40 olej co do osobních aut,mám najeto asi 4tkm ,a nevidím v tom problém m7ads jsem jezdil 150tkm na škodovce,a ten motor byl po rozebrání uvnitř krásně stříbrný . což třeba takový castrol se může sundávat špachtlí .když dělám servis někomu jinému tak dávám co předepisuje výrobce motul 5100
06.02.2014 19:51 #3188 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926
Servuz>Hellgej to mám nachystané doma jenže se v pruměru 32mm skoro asi nedá sehnat tak tam jebnu s Fabie pruměr 40mm a naohébu novo trubku a musí to vydržet .Ten Šulin Blade je Šulin bo neřekne ,ale co mu zbylo tak jsem od něj koupil na Kawu před Vánocema To bylo furt kup si Kawu vole a nakonec má kamna --jen ať mu slouží
06.02.2014 19:54 #3189 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Yamaha660-Karel
Město: Dyjákovice
IP:193.165.147.xxx
Offline 0/83
06.02.2014 20:33 #3190 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
micar
Město: Hranice I - Město
IP:46.183.58.xxx
Offline 6/67
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 750
Sobol>micar>hoši já do svých 4kolek dávám jen 10w40 olej co do osobních aut,mám najeto asi 4tkm ,a nevidím v tom problém m7ads jsem jezdil 150tkm na škodovce,a ten motor byl po rozebrání uvnitř krásně stříbrný . což třeba takový castrol se může sundávat špachtlí .když dělám servis někomu jinému tak dávám co předepisuje výrobce motul 5100
Hele klidně dávej, ale neraď to jiným prosím. 4 tisíce nic není. Motor normálně vydrží v desítkách tisíc, sem zvědavej kolik tobě. Už sem pár motorů s těmahle olejama dělal a můžu říct že konkrétně u Kawy je pak 70 tisíc Kč málo. Bohužel na to umí jezdit, protože nemá mokrou spojku.
06.02.2014 21:14 #3191 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
06.02.2014 21:53 #3192 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Frosty
Město: Mladá Boleslav I
IP:37.48.38.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai
06.02.2014 22:10 #3193 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
07.02.2014 02:08 #3194 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Karelhonda
Město: Česká Lípa 1
IP:88.101.144.xxx
Offline 0/3495
chlapci- krásně diskutujete.
Do motoru nestačí jen lít olej se stejnou výkonnostní třídou. Oleje různých výrobců obsahují různá aditiva. Nosná emulze je celkem běžná věc a každej ji má svoji, ale aditiva vyrábí pár výrobců na světě. Ty si pak všechny menší olejářský firmy kupují a míchají si oleje samy (nebo nechají míchat).
Takže není podmínkou, že oil stejný výkonnostní třídy a viskozity od dvou výrobců je identickej. Ty rozdíly nejsou propastný a v základních měřených bodech se MUSÍ shodovat nicméně u speciálních oilů ty rozdíly být mohou.
U oilů automobilních kde je tlak na paramatry a výroba v milionech litrů je to něco jinýho než v pár hektolitrech speciálních oilů pro speciální stroje. Typicky oily pro společnou spojku - pro motor mazat musí - pro spojku ne (klouzala by). Což jsou typicky protichůdný požadafky. Splnit je nejni jednoduchý.
Proto výrobce už při konstrukci motoru počítá s KONKRÉTNÍMI parametry maziv.
Spekulace (nejen s mazivy) je náš národní sport, ale většina lidí vo tom naprosto nic neví a jediný čím se řídí je viskozitní číslo, a cena .
Pro lidi kteří o mazivech nic nevědí (nebo si nejsou jistí) vždy plati: DO MAŠINY DÁVÁME VŽDY MAZIVA PŘEDEPSANÁ VÝROBCEM.
Pokud je nemáme nebo nejsou dostupná, snažíme se použít maziva co nejpodobnější: stejná viskozita a výkonnostní třída.
Infomace které popisuje např. Pavel Suchý na cestě kolem světa na Jawce rozhodně NELZE BRÁT JAKO DOPORUČENÍ.
(Jen zjednodušeně: např. v Rusku lije 4T motorový oil do benzínu Jawce)
PAVEL JE ŠPIČKOVÝ MOTOCYKLOVÝ ODBORNÍK A VÍ CO DĚLÁ, ALE VY TO ROZHODNĚ NEZKOUŠEJTE !!!
Motory to můžou (a taky nemusí vydržet).
Nechal jsem dělat kawí kolku na cca 1000 hodinách a byly vyběhaný písty. Ojnice a spodek vč. ložisek (jsou obrovský) O.K. ale žrala oil. Cca 0,3l na 100km. To by rychle zabilo motor. Teď má nový písty (i kruhy) a nežere nic.
Při stavu kdy celej život žrala jen prach a vodní tříšť, tak si myslím že dobrý. V servisu mi kluci říkali že běžně jdou kolky na léčbu už při 500 mth.
Tuhle životnost naprosto nejde srovnávat s téměř sterilním prostředím silnic.
Proto mě posledně přiměla k reakci diskuze okolo KN filtrů na kolkách.
P.S. každej výrobce např. řeší jiný provozní vůle (dnes už se moderní automobilový motory vůbec nezabíhají v provozu). Auto vyjede z fabriky a rovnou jezdí v provozním režimu.
Např.dříf KTM předepisovala záběh obyčejnou minerálkou s velkejma molekulama na záběh (typicky prvních pár hodin nebo tisíc km) aby si vyrobilo soustrojí provozní vůle a hlavně se líp chladilo v době záběhu. Teprv po záběhu (první nebo druhý výměně) se dávala polosyntetika.
Stejnej mýtus je že plnej synťák mastí líp než polo. To je šílená píčovina. Tam se jedná o ouplně jiný parametry (velkost molekul, schopnost odvodu tepla z pístu na válec, odolnost stržení filmu při vysokejch tlacích a další vlastnosti).
Twl, to je elaborát.
Soráč, už dám pokoj.
07.02.2014 03:59 #3195 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926
07.02.2014 14:40 #3196 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
07.02.2014 15:08 #3197 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:77.48.177.xxx
Offline 8/1926
07.02.2014 15:25 #3198 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
07.02.2014 15:28 #3199 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
07.02.2014 15:28 #3200 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:77.48.177.xxx
Offline 8/1926
10.02.2014 21:35 #3201 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
11.02.2014 17:48 #3202 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
KRTEČEK
Město: Hůry
IP:188.120.197.xxx
Offline 0/1030
Can-Am Renegade 800R, Kawasaki KVF 750
16.02.2014 20:40 #3203 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
16.02.2014 21:30 #3204 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Josejose
Město: Hodonín
IP:95.80.198.xxx
Offline 0/3186
Kawasaki KVF 750 4x4
17.02.2014 20:12 #3205 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
majo
Město: Kamenica
IP:46.115.74.xxx
Offline 3/1130
Kawasaki KVF 750
17.02.2014 20:22 #3206 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:77.48.177.xxx
Offline 8/1926
17.02.2014 20:23 #3207 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
17.02.2014 20:25 #3208 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
17.02.2014 20:29 #3209 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:77.48.177.xxx
Offline 8/1926
17.02.2014 20:32 #3210 Téma: Kawasaki KVF 750 4x4 (2008)
Servuz
Město: Uničov
IP:77.48.85.xxx
Offline 1/2813
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s