asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

25.06.2009   20:20 Access Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

zdaec,
chtel jsem se optat na zakladni upravy Tomahawku 250,nekde jsem cetl ze ve vyfuku je nejaka restrikcni vlozka ktera zmensuje prumer trubky a spodiny neodchazeji jak by mely.co dale odstranit nebo upravit? je dobre na CDI prestrihnout zel dratek pro zvyseni otacek nebo se tim jen zbytecne huntuje motor a nejde to moc poznat.
poradte jeste dalsi figle.
diky

Naposledy editováno 25.06.2009 20:25:45

Odpovědi: zakladni upravy Tomahawk 250

05.08.2009   07:39   #31 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Slidergas Slidergas Město: Náchod
IP:90.178.196.xxx
Offline 1/5

Jojo neboj uz jsem tady o tom cet. myslis zee to skubani pri akceleraci delaji ty valecky?

Citace | Odpovědět

05.08.2009   08:09   #32 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

Slidergasno mozne to je,mam najeto 2000km za 500 km jdu na garancku tak uvidime co valecky a co remen

Citace | Odpovědět

05.08.2009   08:51   #33 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Slidergas Slidergas Město: Náchod
IP:90.178.196.xxx
Offline 1/5

ok az to slozim napisu co to udelalo. Kdybyste vedeli o nekom kdo by prodaval ladeny vyfuk nebo predni naraznik z 300LE tak dejte urcite vedet

Citace | Odpovědět

05.08.2009   10:48   #34 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Slidergas Slidergas Město: Náchod
IP:90.178.196.xxx
Offline 1/5

jeste jsem tak premejslel nad krouzkem u pritlacneho talirku variatoru z vnitrni strany talirku kde beha remen co kdyby se vyndal? u scootru tento krouzek fungoval jako restrikce ale tady si nejsem jisty jestli by to bez neho fungovalo nemate stim nekdo skusenost?

Citace | Odpovědět

27.08.2010   14:12   #35 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.207.18.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Chlapi, prosím o radu. Všichni mluví o tom, že EGR ven... Dočet jsem se, proč... Moc tomu nerozumim, ale podle toho, co se tu píše, musim vyndat asi toto (viz foto). Jdou mi do toho 3 hadičky - 2 silnější, jedna tenká. Při jedné servisní prohlídce sem si tam nechal dát laďák z Toma 300 Limited i se svodem, tedy koleno je čisté... jedna silnější hadička je stažená zdrhovačkou, tedy jakoby ucpaná. Druhá jde do boxu se vzduchovým filtrem a třetí - ta tenká je připjena mezi karbec a hlavu. Tak že ten "bazmek" na fotce vyndat, s tím zmiznou i ty 2 silnější hadičky, díru v airboxu po té jedné ucpat a kam napojim tu tenkou cca 7 cm dlouho hadičku, která je nasazená mezi ten karbec a hlavu?
Všem moc díky za info k vyřešení této "záhady".

http://img844.imageshack.us/img844/2079/imag0006e.jpg

Citace | Odpovědět

27.08.2010   17:43   #36 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:188.95.127.xxx
Offline 28/2946

Zdar, tenhle krám jsem vyhodil, hadičky zaslepil šrouby M6 (ty jsem stáhl ještě páskou) a tu u karbce (ten "ventilek") zaslepil taky stejným způsobem na hadičce, teda pokud mě paměť neklame, dělal jsem to skoro před třema rokama.

Citace | Odpovědět

27.08.2010   17:52   #37 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

cort>

Tak že zaslepit i tu tenkou hadičku (ventilek) na karbecu? Někdo tu psal, že když ten ventilek na karbecu ucpal, kolka hned chcípla... Ty další 2 hadičky asi uplně vyndám, pokud by měly být zaslepené, jsou tam stejně k prdu...
Dík moc.



Naposledy editováno 27.08.2010 17:52:30

Citace | Odpovědět

27.08.2010   18:04   #38 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:188.95.127.xxx
Offline 28/2946

No, koukal jsem teď fotku kolegy z tím Maxem a třeba on to tam má jinak, to jen zkus (je to vratné, když jen zaslepíš hadičku).

Citace | Odpovědět

27.08.2010   18:39   #39 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

cort>

Tak že zaslepit hadičky a nastartovat. Pokud chytne, je to OK, když ne, tak to zaslepení té tenké povolit? Nebo startoval s nezaslepenou a ucpat jí za běhu prstem? Ve finále je to asi jedno.

Zkusím a děkuju.

Citace | Odpovědět

27.08.2010   19:02   #40 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

Chlapi hledáte vtom zbytečné komplikace. Na přirubě zaslepit na výfuku uřezat a zavařit. zbytek zbytečných hadiček pryč

Citace | Odpovědět

27.08.2010   19:07   #41 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

r.w.d>

Prostě jednoduše řečeno - všecko ucpat...
Hele a ten krám tam k něčemu je, nebo je to fakt k hovnu? Sem ještě mluvil s chlápkem, kam jezdim na servis (nějak sem mu volal po obědě) a říkal, že je to podtlaková pumpa a bez toho to prý nepojede.
Ale pokud to mají všichni venku, tak buď to nikomu nejede, nebo je ta součástka k ničemu
Nedojde tím k nějakému poškození motoru, nebo zkrácení životnosti?
Fakt se možná ptám blbě, ale motory nejsou mým chlebem...
Každopádně dík všem za pomoc...



Naposledy editováno 27.08.2010 19:15:19

Citace | Odpovědět

27.08.2010   19:48   #42 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

Popisovat ti kčemu to je nemá smysl prostě jednoduše vyhodit pryč a neřeš a nepatrej kčemu to je. Nazorný příklad podívej se na TOMAHAWKA 300 LIMITED tam to není přímo z vyroby a jede to Ale pokud co tak je dobré na koleně výfuku tu trubku užezat a zavařit.

Citace | Odpovědět

27.08.2010   20:12   #43 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

r.w.d>

Mám výfuk z Toma 300 Limited, Ten laďák V8 včetně svodu, tak že na koleně nic neni a ta trubička, která vedla k vejfuku původnímu, je utěsněná. Spíš mi čšlo o to, zda utěsnit i tu tenkou, která vede na karbec, zbytek je jasnej



Naposledy editováno 27.08.2010 20:13:56

Citace | Odpovědět

27.08.2010   21:27   #44 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

pepitu pepitu Město: Kostelec nad Černými Lesy
IP:212.80.67.xxx
Offline 1/71
Access Motor Tomahawk 300

r.w.d> a ja jsem si povidal že mi tam něco chybi mam 300limiteda

Citace | Odpovědět

27.08.2010   21:30   #45 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

pepitu pepitu Město: Kostelec nad Černými Lesy
IP:212.80.67.xxx
Offline 1/71
Access Motor Tomahawk 300

r.w.d> neni

http://img339.imageshack.us/img339/7504/20072008001.jpg

Citace | Odpovědět

27.08.2010   21:47   #46 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

No tak to je úplně jednoduché sundej ty bebech co tam jsou kničemu a tu jednu dirku na přírubě ucpej a jeto

Citace | Odpovědět

27.08.2010   22:25   #47 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

fofr77 fofr77 Město: Loděnice
IP:86.49.86.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250

pokud tam máš ten ladak z limita tak ten egr ventil dávno nefachá, a sloužíto jen k emisím nic víc.
pokud budeš chtít nacokoli se ptát tak mi brkní, už servizuji accesse 3roky co jsou u nás na trhu a kluky z žebráku znám

Citace | Odpovědět

28.08.2010   20:06   #48 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.207.18.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

fofr77>

Díky moc. Ten vehement vyhozenej a vše zaslepeno. Žádnou změnu nepozoruju, možná malinko lepší teplej start. Ale může to bejt jen náhoda

Dík.

Citace | Odpovědět

26.11.2010   11:38   #49 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Pirates Pirates Město: Králův Dvůr
IP:77.240.99.xxx
Offline 4/132
Access Tomahawk 400

Hej zdravíčko kolkáři, a jak je to vůbec u 400 je to to samé jo?

Citace | Odpovědět

26.11.2010   15:35   #50 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Pirates> Já mám právě 4kilo a řeším 4kilo.

Citace | Odpovědět

27.11.2010   10:07   #51 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Kruta Kruta Město: Bechyně
IP:85.239.235.xxx
Offline 0/1

seznam



Naposledy editováno 27.11.2010 10:09:18

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.08s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce