asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

25.06.2009   20:20 Access Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

zdaec,
chtel jsem se optat na zakladni upravy Tomahawku 250,nekde jsem cetl ze ve vyfuku je nejaka restrikcni vlozka ktera zmensuje prumer trubky a spodiny neodchazeji jak by mely.co dale odstranit nebo upravit? je dobre na CDI prestrihnout zel dratek pro zvyseni otacek nebo se tim jen zbytecne huntuje motor a nejde to moc poznat.
poradte jeste dalsi figle.
diky

Naposledy editováno 25.06.2009 20:25:45

Odpovědi: zakladni upravy Tomahawk 250

25.06.2009   20:32   #1 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.164.xxx
Offline 28/2946

Koukni sem http://www.rwd.unas.cz/index-4%20kolky.html.
Jinak já mám z výfukového kolene vybrakovaný EGR ventil, z koncovky vyndaný ten "cylindr" a střihnuté CDI, motor má lepší průběh. Ale moc klokanů navíc nečekej.

Citace | Odpovědět

25.06.2009   20:37   #2 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

cort a kde je v tom potrubi ten EGR ventil?jak jssi ho vybrakoval? a ten cylindr je uplne v zadu ve vyfuku v tlumici jo? ten odkaz mi nejde otevrit

Citace | Odpovědět

25.06.2009   20:37   #3 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784

S tou koncovkou výfuku moc parády neuděláš,ale pokud vymněníš origo výfuk za ladák tak pak je změna opravdu znát

Citace | Odpovědět

25.06.2009   20:40   #4 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

Jarin to nuz je zase vetsi investice a pak prikoupim to a tamto a penizky yse jen sypou,Nechci do toho moc vrazet.jsem novacek a kdyz se to chytne tak bude lepsi pak jit do jine kolky

Citace | Odpovědět

25.06.2009   20:45   #5 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784

TomBra>Jarin to nuz je zase vetsi investice a pak prikoupim to a tamto a penizky yse jen sypou,Nechci do toho moc vrazet.jsem novacek a kdyz se to chytne tak bude lepsi pak jit do jine kolky


to záleží na tobě,jinak mám někde náky foto pro inspiraci mého bývalého závodního stroje

Citace | Odpovědět

25.06.2009   20:47   #6 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.164.xxx
Offline 28/2946

Na koleni co jde do koncovky, je navařená trubička. Tu řízneš, ale je potřeba ještě vyndat její konec ze svodu (je asi jeden cm ve svodu). Potom zaslepíš hadičku, do které ta trubička vede. Ten cylindr je pod koncovým čelem výfuku, povolíš tři inbusové šrouby a jednoduše vytáhneš.



Naposledy editováno 25.06.2009 20:47:46

Citace | Odpovědět

25.06.2009   20:47   #7 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

kdyz tak posli na mail.mam tombra@seznam.cz

Citace | Odpovědět

25.06.2009   20:50   #8 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

cort to je na koleni co jde do hlavy valce? a kde ta trubicka kterou mam zalepit jen tak pro zajimavost vede? cim ji mam zalepit?

Citace | Odpovědět

25.06.2009   20:51   #9 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.164.xxx
Offline 28/2946

Víš, co je výfukové koleno (svod)?

Citace | Odpovědět

25.06.2009   20:59   #10 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

cort jo to vim ja ted nejsem u kolky tak se ptam

Citace | Odpovědět

25.06.2009   21:01   #11 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.164.xxx
Offline 28/2946

Tady je to vidět, Limitka má jen svod bez té trubičky.

Citace | Odpovědět

25.06.2009   21:18   #12 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784

Takže můj bývalí závodák
Mé úpravy: přestřihnutý drátek CDI,odstraněný EGR ventil,laděný výfuk SLK,ořezaný plasty,sundaný zrcátka,řídítka Pro taper,gripy Pro grip,nástavce pod řídítka vlastní výroby,odstraněná kaplička,tachometr přemístěn na držák z nerezu vlastní výroby,úprava brzd zvlášt přední a zadní brzda na řídítkách,odstraněná ruční brzda,oplechování plastových krytů spodku,vyztužená zadní kyvka,návleky na všech tlumičích,modré parkovačky,tot snad vše jo a polepy ala rychle a zběsile

Citace | Odpovědět

25.06.2009   21:46   #13 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

ALF2 ALF2 Město: Slavkov u Brna
IP:82.117.159.xxx
Offline 1/19
Access Tomahawk 300

Jarin009> zdar mám prasklou kyvku hlavně zespodu kolikátkou hliníkem jsi to vystužil a už to vícekrát neprasklo?

Citace | Odpovědět

25.06.2009   21:54   #14 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784

ALF2>Jarin009> zdar mám prasklou kyvku hlavně zespodu kolikátkou hliníkem jsi to vystužil a už to vícekrát neprasklo?


4mm celé kolem dokola a byl klid

Citace | Odpovědět

25.06.2009   21:55   #15 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Řezňa- Řezňa- Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH

http://www.quadmania.cz/uzivatel/?uid=80804Ten jí ma taky nějak potuněnou myslím.

Citace | Odpovědět

26.06.2009   20:47   #16 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

ALF2 ALF2 Město: Slavkov u Brna
IP:82.117.159.xxx
Offline 1/19
Access Tomahawk 300

Jarin009> jj v pondělí mi to borec bude vařit tak se sním domluvím at to vystuží kolem dokola jinak někoho sehnat kdo to vaří je zatím problém

Citace | Odpovědět

27.06.2009   08:52   #17 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

Jarin009 chtel jsem se zeptat jak se nasazuji kryty tlumicu? zda jsou podel rozriznute nebo zda se musi sundat tlumic?

Citace | Odpovědět

27.06.2009   09:34   #18 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

starydingo starydingo Město: Modřice
IP:81.19.14.xxx
Offline 1/3777
Access Tomahawk 300

TomBra> Ahoj,jsou podélně fiklé a drží na sucháč

Citace | Odpovědět

27.06.2009   21:46   #19 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784

starydingo>TomBra> Ahoj,jsou podélně fiklé a drží na sucháč


děkuji za záskok dingo

Citace | Odpovědět

28.06.2009   10:51   #20 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

dingo dikes za info, ty tam mas ladak nebo origo vyfuk?

Citace | Odpovědět

01.07.2009   11:32   #21 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

hosi a jeste jsem se chtel zeptat ohledne gum.me by se libily tyto http://www.inmoto.cz...72-road-go-univerzal ale nevim jestli by byly na Tomika dobre a hlavne ve predu ohledne ovladatelnosti.Nejezdim zadny velky teren ani bahno.

Citace | Odpovědět

02.07.2009   06:56   #22 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

muze tem sem nekdo hodit foto kdyz mate sportovni vyfuk tak jak mate vyreseny EGR ventil?co jste udelali s tou hadickou ktera vedla do trubicky vychazejici ze svodu? diky

Citace | Odpovědět

02.07.2009   08:18   #23 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

TomBra>muze tem sem nekdo hodit foto kdyz mate sportovni vyfuk tak jak mate vyreseny EGR ventil?co jste udelali s tou hadickou ktera vedla do trubicky vychazejici ze svodu? diky



normálně jsem to uřízl u kolena výfuku , zkontroluj někdy je ta trubička vražená až v koleně tak ji vyndej i zevnitř , aby nebránila odvodu spalin, no a pak jsem to zavařil vyhodil i s tou gumovou trubičkou a hlavně nezapomeň zaslepit tu díru co je ve vzduch. filtru kam vede ta druhá strana.

ale nečekej zázraky že to bude jak pětikilo

Citace | Odpovědět

02.07.2009   08:39   #24 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

Leos2 mi ta gumova hadicka vede do EGR ventilu.jestli to nepujde poznat moc na vykonu tak se do toho nebudu poustet.vyndani vlozky z vyfuku jde trosku poznat a ma to lepsi zvuk

Citace | Odpovědět

02.07.2009   14:53   #25 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

já vejfuk kuchnul hodně zadí díra je tak 6cm v průměru

ten ventil vyhoď budeš sám kdo ho tam bude mít

je to práce na 20minut

Citace | Odpovědět

02.07.2009   15:44   #26 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

Leos2 tak ten ventil mam vytahnout,tu hrubou hadicku co vede do vzduchace taky a diru v airboxu ktera bude po hadicce zacpat a co s tou tenkou hasickou vedouci z ventilu do priruby?skratit a ucpat?

Citace | Odpovědět

05.08.2009   07:24   #27 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Slidergas Slidergas Město: Náchod
IP:90.178.196.xxx
Offline 1/5

Tak jsem zvedavej jak tohle vse pomuze, Me tom pri akceleraci mirne skubal a max byla 75 tak jsem rozdelal varec poradne ho vycistil a zjistil ze jsou spatny valecky jsou na nich maly plosky tak cekam nez prijdou novy. Pak jsem odpojil zeleny dratek z cdi a dnes se pustim jeste do vyfuku a egr. Nemate nekdo na prodej nejaky starsi ladak na toma?

Citace | Odpovědět

05.08.2009   07:28   #28 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

TomBra TomBra Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250

slidegras me tomik obcas skubne pri plnem plynu,jinak mam jen z vyfuku vytahnuty takovy restrikcni trychtyr a a z vyfukoveho svodu odstranenou tu trubicky

Citace | Odpovědět

05.08.2009   07:31   #29 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

Slidergas Slidergas Město: Náchod
IP:90.178.196.xxx
Offline 1/5

no uvidim jestli to skubani bylo valeckama a nebude potreba udelat jeste remen? a lita ti kolik? Ja uz jedenou mel koncovku rozdelanou a nic co by vypadalo jako restrikce nemuzu najit nemas nejakou fotky nebo nemohl bys me to vic popsat?

Citace | Odpovědět

05.08.2009   07:37   #30 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Slidergas>Tak jsem zvedavej jak tohle vse pomuze, Me tom pri akceleraci mirne skubal a max byla 75 tak jsem rozdelal varec poradne ho vycistil a zjistil ze jsou spatny valecky jsou na nich maly plosky tak cekam nez prijdou novy. Pak jsem odpojil zeleny dratek z cdi a dnes se pustim jeste do vyfuku a egr. Nemate nekdo na prodej nejaky starsi ladak na toma?



ty válečky to je stará známá věc, ty plošky se tam dělají pořád, mě to dělalo nejvíc když jsem dal lehčí válečky.Při vyndávání trubičky u Kolena dej pozor ať Ti nezůstane zbytek trubičky v koleně, někdy je tam trubička zasunutá hlouběji.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.33s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce