25.06.2009 20:20 Access Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
zdaec,
chtel jsem se optat na zakladni upravy Tomahawku 250,nekde jsem cetl ze ve vyfuku je nejaka restrikcni vlozka ktera zmensuje prumer trubky a spodiny neodchazeji jak by mely.co dale odstranit nebo upravit? je dobre na CDI prestrihnout zel dratek pro zvyseni otacek nebo se tim jen zbytecne huntuje motor a nejde to moc poznat.
poradte jeste dalsi figle.
diky
Naposledy editováno 25.06.2009 20:25:45
25.06.2009 20:32 #1 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.164.xxx
Offline 28/2946
Koukni sem http://www.rwd.unas.cz/index-4%20kolky.html.
Jinak já mám z výfukového kolene vybrakovaný EGR ventil, z koncovky vyndaný ten "cylindr" a střihnuté CDI, motor má lepší průběh. Ale moc klokanů navíc nečekej.
25.06.2009 20:37 #2 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
25.06.2009 20:37 #3 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
Jarin009
Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784
25.06.2009 20:40 #4 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
25.06.2009 20:45 #5 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
Jarin009
Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784
25.06.2009 20:47 #6 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.164.xxx
Offline 28/2946
Na koleni co jde do koncovky, je navařená trubička. Tu řízneš, ale je potřeba ještě vyndat její konec ze svodu (je asi jeden cm ve svodu). Potom zaslepíš hadičku, do které ta trubička vede. Ten cylindr je pod koncovým čelem výfuku, povolíš tři inbusové šrouby a jednoduše vytáhneš.
25.06.2009 20:47 #7 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
25.06.2009 20:50 #8 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
25.06.2009 20:51 #9 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.164.xxx
Offline 28/2946
25.06.2009 20:59 #10 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
25.06.2009 21:01 #11 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.164.xxx
Offline 28/2946
25.06.2009 21:18 #12 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
Jarin009
Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784
Takže můj bývalí závodák
Mé úpravy: přestřihnutý drátek CDI,odstraněný EGR ventil,laděný výfuk SLK,ořezaný plasty,sundaný zrcátka,řídítka Pro taper,gripy Pro grip,nástavce pod řídítka vlastní výroby,odstraněná kaplička,tachometr přemístěn na držák z nerezu vlastní výroby,úprava brzd zvlášt přední a zadní brzda na řídítkách,odstraněná ruční brzda,oplechování plastových krytů spodku,vyztužená zadní kyvka,návleky na všech tlumičích,modré parkovačky,tot snad vše jo a polepy ala rychle a zběsile
25.06.2009 21:46 #13 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
ALF2
Město: Slavkov u Brna
IP:82.117.159.xxx
Offline 1/19
Access Tomahawk 300
25.06.2009 21:54 #14 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
Jarin009
Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784
25.06.2009 21:55 #15 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
Řezňa-
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH
http://www.quadmania.cz/uzivatel/?uid=80804Ten jí ma taky nějak potuněnou myslím.
26.06.2009 20:47 #16 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
ALF2
Město: Slavkov u Brna
IP:82.117.159.xxx
Offline 1/19
Access Tomahawk 300
27.06.2009 08:52 #17 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
27.06.2009 09:34 #18 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
starydingo
Město: Modřice
IP:81.19.14.xxx
Offline 1/3777
Access Tomahawk 300
27.06.2009 21:46 #19 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
Jarin009
Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784
28.06.2009 10:51 #20 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
01.07.2009 11:32 #21 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
hosi a jeste jsem se chtel zeptat ohledne gum.me by se libily tyto http://www.inmoto.cz...72-road-go-univerzal ale nevim jestli by byly na Tomika dobre a hlavne ve predu ohledne ovladatelnosti.Nejezdim zadny velky teren ani bahno.
02.07.2009 06:56 #22 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
02.07.2009 08:18 #23 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
TomBra>muze tem sem nekdo hodit foto kdyz mate sportovni vyfuk tak jak mate vyreseny EGR ventil?co jste udelali s tou hadickou ktera vedla do trubicky vychazejici ze svodu? diky
02.07.2009 08:39 #24 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
02.07.2009 14:53 #25 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
02.07.2009 15:44 #26 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:88.101.213.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
05.08.2009 07:24 #27 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
Slidergas
Město: Náchod
IP:90.178.196.xxx
Offline 1/5
Tak jsem zvedavej jak tohle vse pomuze, Me tom pri akceleraci mirne skubal a max byla 75 tak jsem rozdelal varec poradne ho vycistil a zjistil ze jsou spatny valecky jsou na nich maly plosky tak cekam nez prijdou novy. Pak jsem odpojil zeleny dratek z cdi a dnes se pustim jeste do vyfuku a egr. Nemate nekdo na prodej nejaky starsi ladak na toma?
05.08.2009 07:28 #28 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
TomBra
Město: Opava-Předměstí
IP:85.207.193.xxx
Offline 8/81
Access Motor Max 5 400, Access Motor Tomahawk 250
05.08.2009 07:31 #29 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
Slidergas
Město: Náchod
IP:90.178.196.xxx
Offline 1/5
05.08.2009 07:37 #30 Téma: zakladni upravy Tomahawk 250
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Slidergas>Tak jsem zvedavej jak tohle vse pomuze, Me tom pri akceleraci mirne skubal a max byla 75 tak jsem rozdelal varec poradne ho vycistil a zjistil ze jsou spatny valecky jsou na nich maly plosky tak cekam nez prijdou novy. Pak jsem odpojil zeleny dratek z cdi a dnes se pustim jeste do vyfuku a egr. Nemate nekdo na prodej nejaky starsi ladak na toma?
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s