asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

04.08.2009   09:04 SMC Jumbo 300

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:213.226.232.xxx
Offline 4/3072

Provozní a technické informace o čtyřkolkách SMC Jumbo 301, SMC Jumbo 302 a SMC Jumbo R5.
http://www.smcatv.com/download.htm ROZKRESY DÍLŮ
http://www.ulozto.cz...xtension-250-300-pps SERVISNÍ MANUÁL v anglickém jazyce

Naposledy editováno 01.02.2012 17:11:43

předchozínásledující 1 ... 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 ... 114

Odpovědi: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

09.07.2011   21:53   #841 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Tomas-JM Město: Strančice
IP:109.183.60.xxx
Offline 0/606

benny> Neni jen ve vicku nadrze zacpane ovzdusneni? Zkus povolit vicko nadrze a jet, jestli to udela.

Citace | Odpovědět

10.07.2011   13:33   #842 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

doctors doctors Město: České Budějovice 5
IP:109.183.87.xxx
Offline 0/189
SMC Jumbo 300

To spíš vypadá zase na jeden dobře poladěnej karburátor po předchozím majiteli.Odvzdušnění nádrže by tohle nedělalo-to nejede vůbec.

Citace | Odpovědět

10.07.2011   19:02   #843 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Vyměnil jsem při 200 km zadní tlumič. Více v deníku.


Časem natočím i video za jízdy.



Naposledy editováno 10.07.2011 19:04:21

Citace | Odpovědět

10.07.2011   19:42   #844 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

martinur> Čau Martine, na kolik to vyšlo, to je ten z Quadprofi? Jak sem předělal ten původní tak kola krásně chodí na hrbech do blatníků, je to rozdíl 1000%. O tomhle sem taky uvažoval, proto sem při změně uložení zachoval původní úchyty. Pojedeš na pánov za 14 dní?

Citace | Odpovědět

10.07.2011   19:46   #845 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

xsob> Ahoj Hynku! Tlumič stál 6600 KČ. Původně jsem myslel, že nebude potřeba, ale originální zadní tlumič je fakt tragedie . Journeyman nyní montuje na CF Moto jiné variátory. Třeba začnou montovat i jiné zadní tlumiče na Jumbo .
Pánov zatím netuším. Máme stroj stále na chalupě.

Citace | Odpovědět

10.07.2011   21:26   #846 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

benny benny Město: Třeboutice
IP:85.71.66.xxx
Offline 0/3

Tomas-JM> uz jeto lepší , jenze ted mi to zas po zastavení zacalo chcípat (jen pokud jedu rychleji nez 70). Snad ten karburátor? Zítra na to bude víc času tak to omrknu pořádně



Naposledy editováno 10.07.2011 21:29:58

Citace | Odpovědět

11.07.2011   10:47   #847 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

kruciep kruciep Město: Rožňava
IP:94.136.137.xxx
Offline 0/10

chlapci, zdravim vas..mam jumbo 302, kardan, variator a stalo sa mi to ze nemozem zaradit prevody pri zapnutom motore...radit mozem len pri vynutom, ak nebezi chod. Jadzil som po rovnej ceste. Co s tym moze byt, neviete? Mam nabehanych nejakych necelych 2000km. Ked pustim brzdu, tak pomaly sa to hybe dopredu,,,alebo podla rychlosti, tak ako keby malo velke otacky alebo neviem, zeby spojka? dakujem za odpovede, poradte prosim

Citace | Odpovědět

11.07.2011   14:06   #848 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kruciep> To vypadá na unavená pérka na spojce, jak to tu dříve popisoval /xsob/

Kolik Ti točí motor na volnoběh??



Naposledy editováno 11.07.2011 14:07:30

Citace | Odpovědět

11.07.2011   14:09   #849 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

martinur> Ahoj

Podle videa hezká změna

Citace | Odpovědět

11.07.2011   14:25   #850 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

kruciep> Možnosti jsou dvě. Buď máš vysoký volnoběh tak že zabírá spojka, nebo praskla, vyskočila, unavila pružina na spojce. První variantu bych viděl reálně. Prostě to na volnoběh musí jen bublat, pokud je volnoběh vyšší, tak se odstředivou silou rozvírájí spojkové lamely a jde to do záběru, pak nejde přeřadit jako tobě.

Citace | Odpovědět

11.07.2011   16:54   #851 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

kruciep kruciep Město: Rožňava
IP:195.81.228.xxx
Offline 0/10

dakujem chlapci, moze to byt na ten volnobeh ako pisete, lebo ak hodim rychlost vpred alebo vzad tak sa to pomalicky pohybuje. Ci? A ak je to v spojke, treba ju menit celu alebo staci len tu pruzinu alebo co to tam je...

Citace | Odpovědět

11.07.2011   16:56   #852 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

kruciep kruciep Město: Rožňava
IP:195.81.228.xxx
Offline 0/10

neviete ci sa da zistit ako toci ten volnobeh?

Citace | Odpovědět

11.07.2011   17:24   #853 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

kruciep> Volnoběh podle ucha Prostě jenom buch buch ne tatatata Z pravé starny karburátoru je šroubek volnoběhu u táhla plynu (kolébky), je to z boku né ze spodu. Zkus tím trochu ubrat a uvidíš. Nevěřím že by po tak málo Km byla spojka unavená. Mám najeto přez 9 tísíc a je v pohodě. Jinak spojka se mění celá i s řemenicí bohužel. Jde sice celá rozebrat ale prodává se jako celek. Jinak lemely se dají nalepit jiný.

Citace | Odpovědět

11.07.2011   19:43   #854 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

kruciep kruciep Město: Rožňava
IP:195.81.228.xxx
Offline 0/10

xsob> nevies ake ma ma mat jumbo otacky? Dal by som ich zmerat. A este ked nastartujem na neutral hodim rychlost, tak z nou dost hodi, ale tahat taha ako ma. Dik za rady. Cenim si vasu pomoc.

Citace | Odpovědět

11.07.2011   20:13   #855 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kruciep>
Uber ty otáčky, jak Ti psal xsob, to poznáš, nastartuj a za chodu to pošteluj (tuším doleva se ubírá), musí to jít pravidelně (buch buch buch) a aby to nechcípalo.

Když to necháš klapat na volnoběh a pak chceš po chvíli zařadit, tak to hrkne vždycky, protože se tam ty kola většinou unáší a synchrony tyto převodovky nemají.
Když ovšem máš něco už zařazeno a rychlejš přeřadíš, nemělo by to udělat nic.



Naposledy editováno 11.07.2011 20:19:17

Citace | Odpovědět

11.07.2011   20:35   #856 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Zrzoun> Na volnobeh to nemůže udělat nic. Spojková hřídel stojí, takže v převodovce se nic neunáší a netočí

Citace | Odpovědět

11.07.2011   20:40   #857 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

xsob> no jestli má ty vyšší otáčky, tak se mu to může přece unášet (a u Maxe se to unáší i tak)

Ále nepřu se , SMC je vaše parketa



Naposledy editováno 11.07.2011 20:45:26

Citace | Odpovědět

11.07.2011   20:45   #858 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Zrzoun> Potom se to unáší a proto mu nejde řadit, kola jsou v záběru a vidlička nevyskočí.

Citace | Odpovědět

11.07.2011   20:57   #859 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

xsob> sice to sem nepatří (Martin určitě přimhouří očko, protože je to ode mě celkem vyjímečně z jiného soudku), protože jde o Access, ale xsobe, já když to svoje /ňunínko/ nechám běžet na neutrál volnoběhem a pak zařadím (jedno co) to je pecka a celej Max se cukne (vyskočí), že si vždycky myslím že přerazím nebo urazím zub. Když mám zařazeno cokoliv (kromě N) a přeředím na cokoliv (H,L,R), tak nic, pohoda.
Volnoběh cca 2000ot/min. Když dám míň problém za studena s volnoběhem (neudrží se).
Při zvedlých zadních kolech se na H,L,R kola neunáší, proč se to teda unáčí na N, když by to mělo stát (jako jsi psal o Jumbu) když je to stejný systém.



Naposledy editováno 11.07.2011 21:04:43

Citace | Odpovědět

11.07.2011   21:16   #860 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Zrzoun> Ten volnoběh je docela vysokej a je na hranici spínání spoky, možná se jemě tře a ještě to nestačí aby pohla s celím ústrojím i s koly. Za další může být hořší ložisko na zadní řemenici, který se točí jen při volnoběhu na zadní hřídely a tím přenáší malej kroutící moment na hřídel převodovky a točí sní. Volnoběh by měl být cca 1500 otáček. Sundej kryt varia, nastartuj a uvidíš. Přítlačák spojky musí stát, aspoň po zahřátí. Nedělá to náhodou tak že zařadíš a při přidání plynu to klepne? To by bylo pak normální. Ale ty by jsi to asi popsal jinak

Citace | Odpovědět

11.07.2011   21:38   #861 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

kruciep kruciep Město: Rožňava
IP:195.81.228.xxx
Offline 0/10

Ak hodim L,N,R je jedno trochu sa to hybe pomaly, niekedy nie...preradim a nezaskoci. Pri vypnutom motore idu prevody ok. Ak mam nastartovany tak nie. Skusal som pri chode do predu dat neutral, siel asi 5-7metrov a tak to vyskocilo, neskor z neutralu som hodil H, a tak to skocilo. Ak zaradim tak to klepne, pridam a tahaaaa Tak skusim tie otacky ako ste vraveli pozriet najskor vsak?

Citace | Odpovědět

11.07.2011   21:44   #862 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

xsob> právě že to nic nezvyklého a nepřirozeného nedělá, jenom když to stojí natočený na neutrál třeba 5 minut a sednu na to a zařadím tak (pecka přes zuby) a je to tam (když to tam dávám pomalu, slyším a cítím jak šktají zuby o sebe), když to nechám klapat na volnoběh se zařazeným kvaltem, tak nic, ani když po těch 5 minutách přeřadím, tak nic. Dělá to jenom na ten neutrál!!! A dělá to každej Max na kterým jsem seděl, nevím proč . Je to nepříjemný, dělá mě to od novýho, rád bych to odstranil , přemýšlel jsem o hustším převoďáku, ale pak nad tím vždycky mávnu rukou, že to tak dělá všem a dám tam ten předepsanej.
Jeden čas jsem to řešil tak, že jsem to vždycky chcípnul a zase po zařazení natočil, ale když jsem pak zjistil, co stojí a obnáší výměna tý slavný volnoběžky startování a kola, tak jsem s tímto systémem řazení hned přestal .
Jo v Žebáce jsem se dozvěděl, že je to nomální .

Až se dostanu ke kolce zkusím to ještě sundat na volnoběhu, ale to se z toho picnu, až to bude studený

Ten kryt vária není poblém sundat, ale tam uvidím jenom to co popisuju.

Jo, mě spojka zabírá až od 3000ot./min.

-----------------------------------------------------

Člověče Hynku, teď mě to doteklo, máš pravdu, číhnu na to ložisko vzadu ve váriu , dík to by to mohlo dělat, jseš fakt dobrej to mě vůbec nenapadlo
Jenom mám obavu, že jelikož mě to dělá od nového a dělá to většina Maxů, tak aby se to standardně neroztáčelo odporem toho ložiska (předepsaná vůle v ložisku).

Ještě upřesním ty moje volnoběžný otáčky = 1650-1800-2000 záleží na teplotě motoru, kvalitě benzínu, okolní teplotě a momentálním zatížení, který to zrovna dostalo, no nemusím Ti to víc popisovat.
Znáš to, ta 250 si dělá na volnoběh co chce

-------------------------------------------------------------

Omlouvám se zakladateli za dva příspěvky mimo téma vlákna, ale pro mě byly celkem přínosné a poučné.
Martine tímto Tě zdravím a děkuji zde za prostor řešící můj problém.



Naposledy editováno 12.07.2011 06:35:20

Citace | Odpovědět

11.07.2011   21:56   #863 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kruciep>Ak hodim L,N,R je jedno trochu sa to hybe pomaly, niekedy nie...preradim a nezaskoci. Pri vypnutom motore idu prevody ok. Ak mam nastartovany tak nie. Skusal som pri chode do predu dat neutral, siel asi 5-7metrov a tak to vyskocilo, neskor z neutralu som hodil H, a tak to skocilo. Ak zaradim tak to klepne, pridam a tahaaaa Tak skusim tie otacky ako ste vraveli pozriet najskor vsak?



Kamaráde nikdy neřaď za jízdy!!!!!

Vždycky když budeš sahat na řadící páku, kolka musí stát a mít zmačklou brzdu!!!

Když budeš řadit za jízdy (pohybu kolky), brzo vylágruješ (vyjebeš) převodovku!!!

Zkus ten volnoběh a uvidíme



Naposledy editováno 11.07.2011 21:58:01

Citace | Odpovědět

11.07.2011   22:58   #864 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Martinák Martinák Město: Brno-Město
IP:217.66.176.xxx
Offline 2/4431

kruciep> jak rikaji kluci,prvne mrkni na otacky.tu odstredivku sem uz resil,muze byt zaneradena od praskleho renenu. to rozdelani je na chvilku a to cisteni ti jumbo oplati delsi vydrzi remenu i valecku.
jinak celej spojkovej kos stoji kolem 5000,- pruzinky (pouze neoriginal) cca 500,- a to oblozeni je otazka 300,- (ale musis hledat) da se to nastartovat i bez deklu,tak to nakopni a mrkni jak je to unaseno pri volnobehu

Citace | Odpovědět

11.07.2011   23:41   #865 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

kruciep kruciep Město: Rožňava
IP:94.136.137.xxx
Offline 0/10

Diky za rady...a ked to ma vysoky volnobeh? Mam to upravit srubkou na volnobehu alebo srubkou tahla packy?

Citace | Odpovědět

11.07.2011   23:48   #866 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

Už Ti to psal /xsob/

xsob>kruciep> Volnoběh podle ucha Prostě jenom buch buch ne tatatata Z pravé starny karburátoru je šroubek volnoběhu u táhla plynu (kolébky), je to z boku né ze spodu. Zkus tím trochu ubrat a uvidíš.

Citace | Odpovědět

12.07.2011   07:11   #867 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

Zrzoun> Mě dělá Max 250 něco podobnýho, ale není to nijak dramatický. Při přeřazení z neutrálu to někdy klepne a někdy i trošku škubne se strojem. Ale dělá to celou dobu co to mám. Dělalo to i když jsem měl volnoběžný otáčky nastavený zhruba na 1300. V zimě jsem to zvednul na asi 1800 aby to nechcípalo a už tak zůstaly. Je fakt, že dost kolísaj. Když je chladno, tak to točí těch 1300 a někdy to stejně chcípne. Po zahřátí postupně stoupnou na 1800 až 1900. Jinak mě spojka zabírá až taky zhruba kolem 3000 až 3100, takže volnoběh má dost rezervu.
To klepnutí/škubnutí při přeřazení z neutrálu je u mě tím, že se na N ve variu točí ten vnější buben na zadní hřídeli od převodovky. Jakoby štrejchala spojka. Ale dá se to (opatrně) rukou nebo nohou zastavit, takže to nepřenáší nijak velkou sílu. Navíc když přeřazuju pomalu a jemně, tak jak se o sebe zuby začínají "otírat", tak se to pomalu zastaví.
Ale nijak to neřeším. Dělá to snad od začátku a neviděl jsem v tom zásadní problém. Škubne to jen někdy a není to nijak dramatický.
Skoro bych řekl, že to "štrejchání" spojky je tam schválně. Protože když chci přeřadit při zastaveným motoru, musim se strojem někdy pohnout sám, aby se zuby v převodovce potočily a rychlost zaskočila.

Citace | Odpovědět

12.07.2011   18:06   #868 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

kruciep kruciep Město: Rožňava
IP:195.81.228.xxx
Offline 0/10

sewas..tak,skusal som ubrat tie otacky, nepomohlo. Stvorkolka pri pridani plynu zdochla, tak zrejme to bude len ta spojka vsak? Da sa nejako docastne opravit? Alebo co mi poradite? Dakujem

Citace | Odpovědět

12.07.2011   18:39   #869 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

kruciep> Pokud se v tom nevyznáš, dej to někomu kdo to má v malíku. Pokud ti při přidání zdechá, máš rozhašenej karbec. Když si ubral tak to jde pořád do záběru (kola)??

Citace | Odpovědět

12.07.2011   18:50   #870 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Zrzoun> Pokud to dělá všem, tak bych to neřešil. Kamarád má takový tvrdší ruce a uši nějak nečekal hodně často až spadnou otáčky a řadil, no vylágroval H ozubení na Jumbu. Takže ty zaklepání kol při přeřazení znám

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 ... 114

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce