asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

04.08.2009   09:04 SMC Jumbo 300

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:213.226.232.xxx
Offline 4/3072

Provozní a technické informace o čtyřkolkách SMC Jumbo 301, SMC Jumbo 302 a SMC Jumbo R5.
http://www.smcatv.com/download.htm ROZKRESY DÍLŮ
http://www.ulozto.cz...xtension-250-300-pps SERVISNÍ MANUÁL v anglickém jazyce

Naposledy editováno 01.02.2012 17:11:43

předchozínásledující 1 ... 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 ... 114

Odpovědi: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

08.08.2011   14:54   #961 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

Zdravím všechny kolegy Jumbisty! Chtěl bych se na vás tímto obrátit s žádostí rady v několika věcech:
1) Zkoušel někdo nějakou úpravu uložení tyčení řízení tak, aby to zlepšilo geometrii? (Nemyslím tím to, že se čep řízení přišroubí na spodek těhlice u kola, to není dobrý protože pak dře ten šroub po rameni)
2) Lze nějakým způsobem přenastavit tachometr tak, aby ukazoval správnou rychlost? (Mě ukazuje o 13 km/hod. víc, než skutečně jedu...)
3) Zavíráte na Jumbu při odstávce delší jak 1 den benzínový kohout? (Při neustále otevřeném benzínu mi sice krásně startuje ale mám pocit, že se benzín dost odpařuje...)
4) Za jakou dobu po nastartování se vám otevírá termostat? (Mně se při poslední projížďce otevřel až po cca 7 km, kdy byl motor už celý "nezdravě" rozpálený. Venku bylo tak 20 stupňů celsia... Je to v pořádku? A taky se vám ukazuje na displeji při této teplotě okolí jen jedna čárka?)
Děkuji za reakce.
5) CO SPOTŘEBA? Mně vychází asi na 10 litrů, 50% přitom jedu po silnici takže se mi to zdá moc.
A co se týče pneu na Jumbo: mám již vybraný Duro Powergrip. To koupíte ja bezkonkurenčně nejlepší cenu zde: http://www.vdz.cz
Čtyřkulím zdar!



Naposledy editováno 08.08.2011 14:57:04

Citace | Odpovědět

08.08.2011   15:29   #962 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.86.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

pepa> a to se mám kvůli zjištění ceny registrovat jo? To je pěkně na pčíu

Citace | Odpovědět

08.08.2011   15:52   #963 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

doctors doctors Město: České Budějovice 5
IP:88.103.219.xxx
Offline 0/189
SMC Jumbo 300

pepa> Ta spotřeba je normální-když jsem to kupoval,tak mi řekli:5 max.6litrů,pane!!Zkoušel jsem to po silnici co nejšetrněji a pod sedm to nejde ani náhodou.V terénu 10 a víc.Takovej švárovo Polaris sice jede krásně,ale žere jako dvě jumba...A termostat??Když jsem byl v učení,tak mazáci říkali:musíš pořádně zazvonit,vole!!Jestli bude doma,určitě ti vodevře!

Citace | Odpovědět

08.08.2011   17:14   #964 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

pepa> 1- s geometrií žádnej problém nemám, najeto mám 9,5 tisíc Km a pořád jezdím původná pláště a ještě dlouho budu, problém je jen s Bufalama, ale to je pláštěm a né geoškou. Má totiž minimální plochu styku s povrchem, proto mizí před očima.

2- S tachem nic neuděláš, proměřuje mi to i víc než tobě

3- Ventyl nádrže zavírám pokaždý když to odstavím, se startem nemám žádnej problém, teplý studený na první otočení

4- Termostat ti zřejmě chodí normálně, pokud ukazatel neleze na dlouho na 3 čárky, je OK
- skáče to mezi jednou a dvěma čárkama, záleží na rychlosti a dýlce zastavení, měl jsem to v zimě napíchlí na měřič teploty a bylo to v pořádku. Mezi 60 - 80 stupně, tak je to i v manuálu.

5- S potřeba mezi 6 - 12 je normální podle stavu jízdy, pokud pořád držíš páčku na doraz, 10 si to bere. Jinak vždycky dotankovávám o cca 4-5 litrů míń než kamoš do Glada. Po polňačkách, kde jezdím nejčastěji mi to vychází kolem 7-8 litrů.

6- Až tam dáš Powegripy, budeš mít po problému s geometrií, satčí jen zbíhavost těsně do mínusu nebo na nulu. Já spíš řeším častější problém s vyriem a tet se spojkou než s tím co tě trápí.

Citace | Odpovědět

08.08.2011   18:30   #965 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

montecristo montecristo Město: Most
IP:93.91.156.xxx
Offline 1/2481
Goes 520 Max, Linhai Hytrack 310 4x4

pepa> na kolik tam vyjdou ty pneu?

Citace | Odpovědět

08.08.2011   19:04   #966 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

Díky za bleskové odpovědi, chlapi.
MONTECRISTO a 1PEGAS: Ty přední gumy na Jumbo značky Duro Powergrip vychází na tuším 1460,- Kč bez DPH, což je krásná cena, když uvážíš, že někde v kameným obchodě je prodávají i za 2300,- s daní! Při objednání 4 ks se u tohoto prodejce navíc nemusí hradit poštovné!

XSOB:
1)Kámo, on tam problém fakt je, s tou geoškou. Když zatížíš předek, tak se vlivem nešikovného umístění řídící tyče začnou kola rozbíhat. S tím špatným(nešťastným) dezénem bufala máš pravdu, je tam málo hmoty na středu pneu. Proto už Bufalo dávat nebudu! Power grip bude určitě lepší, jak píšeš. Divím se, že Ti ty pneu tak vydrží...
2) Tajně jsem doufal, že to tacho půjde ještě nastavit co se týče obvodu kola jak to má např. Dinli_Masai. Škoda
4) Když zavřu benál a startuju za 2 dny a déle, tak to hned nechce chytit. Podobný problém jsem měl na Hondě Dominátor, tam jsem buď musel vyjet karbec nebo ho po delsší odstávce vypustit tím spodním šroubem.
5) Dík za info o spotřebě. Než jsem to kupoval, tak jsem někde četl o spotřebě 6-7 litrů a tak těch 10-12 litrů (co mi to žere v reále) mě docela zaskočilo, proto jsem se ptal.
6) Jo, zbíhavost mám tak 3 stupně do mínusu v nezatíženým stavu - při zatížení to dělá nulu. Po předchozím majiteli tak byla rozbíhavost +10 stupňů!!!!! Hrůza! A kola měl nafoukaný na 1,5 atmosféry!!!
A co ty řešíš s tím variem?



Naposledy editováno 08.08.2011 19:10:18

Citace | Odpovědět

08.08.2011   19:15   #967 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

martinur>...Otázka zní:
Jakým způsobem je motor Jumba R5 škrcen z 21 na 15 kW? (pokud vůbec?)


Já bych to typnul na instalaci škrtící příruby v sání (snížení průtoku směsi). Tak se kupříkladu škrtila Honda Dominátor NX 650 z 32 kW na 25 kW...



Naposledy editováno 08.08.2011 19:16:33

Citace | Odpovědět

08.08.2011   19:19   #968 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

pepa> S tou proměnou máš pravdu, ale to je problém víceroKomel a strojů co mají kvůli vyšší prostupnosti a světlí výšce ramena šikmo dolů vůči střeu kol. Měl jsem vyrobenej spodek tyče /uchcení vnitřních čepu řízení), ale byl problém s délkou tyčí řízení, nakonec jsem to nechal tak jak to je, říkal jsem si že pneu min. 6 tisíc vydrží a nakonec skoro po 10ti mají ještě 1cm vzorku. Tlumiče mám na druhám nejměkčím nastavení a nikdy to problém nedělalo s ovladatelností. U Powergripů stačí tlak 0,25 - 0,3 Bar. Když tak mrkni ke mě do profilu, je tam úprav vícero, hlavně zadní tlumič, pak je to uplně jiný ježdění

Citace | Odpovědět

08.08.2011   19:37   #969 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

pepa> Palivový ventil zavírám po každé jízdě.
Jak tady někdo poradil, tak před spuštěním motoru, po otevření palivového ventilu, 2x prstem stlačím akcelerační pumpičku (na kaburátoru) na doraz. Otevřu sytič na 1/3 a lehce přidávám "plyn".
Motor pak chytá na drc.
Akcelerační pumpička se dá samozřejmě ovládat i páčkou "plynu", ale nejde na doraz.

Citace | Odpovědět

08.08.2011   19:52   #970 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

xsob: Na tu úpravu uchycení zadního tlumiče pérování jsem se díval jako první, zatím si na to netroufám to udělat.

Moje zásahy po koupě ojeté 302 by tyto:

- nahuštění pneu na předepsaný tlak (původně tam někdo napral 5x větší tlak)
- instalace větrného štítu vysokého 70 cm
- výměna víčka nádrže za uzamykatelné
- laborování s bohatostí směsi za účelem snížení spotřeby. To bylo neúspěšné, spotřeba zůstala víceméně stejná.
- instalace plastů do předních blatníků chránící motor před nečistotami
- instalace plastu na přední nosič jako ochrana před větrem
- tuning výfuku, t.j. odstranění trubky z poslední komory výfuku (výfuk má na volnoběh více důstojný zvuk, více basů a k snížení výkonosti motoru nedošlo, spíše naopak)
- vymezení vůle na čepech horních ramen (podložkou)
- instalace zásuvky 12 V
- oprava závěru kufru
- vyčištění kontaktů a zapouzdření kabelových spojek od předních světel
- odstranění omezovače zpátečky (tímto děkuji za výborný návod z tohoto fóra)
- vyčištění spínací skříňky
- montáž tažného oka na přední části stroje
- nárada originálního vzduchového filtru (Ten byl znečištěn a uvolňovali se z něj ty žluté chlupy. jako alternativa posloužil molitanový filtr na Yamahu Grizly - zastřižen a oštřen olejem na filtry Motul)



Naposledy editováno 08.08.2011 19:56:02

Citace | Odpovědět

08.08.2011   19:54   #971 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

martinur>pepa> Palivový ventil zavírám po každé jízdě.
Jak tady někdo poradil, tak před spuštěním motoru, po otevření palivového ventilu, 2x prstem stlačím akcelerační pumpičku (na kaburátoru) na doraz. Otevřu sytič na 1/3 a lehce přidávám "plyn".
Motor pak chytá na drc.
Akcelerační pumpička se dá samozřejmě ovládat i páčkou "plynu", ale nejde na doraz.


Díky moc za zajímavý nápad! Hned, jak to půjde to vyzkouším!

Citace | Odpovědět

08.08.2011   19:57   #972 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

pepa> Přidáš nějaké fotky?

Citace | Odpovědět

08.08.2011   20:01   #973 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

martinur> Fotky pohledám, určitě se něco najde. První musím nastudovat vkládání fotek zde.

Citace | Odpovědět

08.08.2011   20:44   #974 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

doctors doctors Město: České Budějovice 5
IP:109.183.82.xxx
Offline 0/189
SMC Jumbo 300

martinur> To s tím startem napadlo kdysi mě,ptalo se mě na to pár lidí,ale už nikdo pak nenapsal,jestli mu to funguje.Je to hlavně účinné v zimě,když to dlouho stojí-teď v létě to tak není znát.Jinak s tou geometrií už to taky někdo psal,že se to mění.Podle mě to ale nijak moc nevadí.

Citace | Odpovědět

08.08.2011   23:14   #975 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

K výčtu těch servisní zásahů jsem ještě zapoměl napsat že úplně ze všeho první jsem dal všechny pera tlumičů na nejměkčí nastavení a dělalo se to seřízení sbíhavosti.
Dále se lepily zadní náboje, na tom tisícihranu ty kola měla vůli - pomohlo lepidlo...
Jinak ty čepy řízení vnitřní by potřebovali dát/umístit o něco výše, aby tak řídící tyč více kopírovala právě ramena nápravy. Přehození vnějšího čepu u kola na spodní stranu těhlice se to malinko zlepší, ale ne o moc a šroub pak dře po rameni.
Kolka už je nějaký měsíc doma ale ještě jsem nepřišel na to, proč se čas od času vymažou najeté celkové km, ale asi to dělá nám všem...
Ještě plánuju (na zimu) vetší plasty na blástrech. Koupit asi nepůjdou, tak se budou muset nějak doma vyrobit. Výhřev ruček někdo napojil přímo na spínací skříňku (přes svorku), takže to by chtělo asi taky překopat, aby se skříňka zbytečně nehřála.
Taky něco ze zadní osy píská při zatáčení, ještě nevím o co se jedná...



Naposledy editováno 08.08.2011 23:15:36

Citace | Odpovědět

09.08.2011   07:23   #976 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

pepa> Mazání najetých kilometrů na tachometru mají na svědomí pravděpodobně uvolněné kontakty na akumulátoru nebo uvolněné ukostření. Už o tom tady kolegové psali.

Citace | Odpovědět

09.08.2011   09:56   #977 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Pupek Pupek Město: Praha 8-Ďáblice
IP:195.113.48.xxx
Offline 1/45
SMC Jumbo 300

doctors>martinur> To s tím startem napadlo kdysi mě,ptalo se mě na to pár lidí,ale už nikdo pak nenapsal,jestli mu to funguje.Je to hlavně účinné v zimě,když to dlouho stojí-teď v létě ......


Já na zimu baterku vyndaval a ukládal ve sklepě. Když jsem se chtěl projet, malinko to zdrželo, ale chytala jako v létě.

Citace | Odpovědět

09.08.2011   16:50   #978 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

pepa> Jak psal Martin, máš volný kontaky na baterce. Očistit, dotáhnout. Jinak když přepneš na míle, máš skutečný stav, ty se nesmažou.

Citace | Odpovědět

09.08.2011   21:18   #979 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

xsob: Vzpoměl jsem si, asi se ty km vymazaly, když jsem odpojoval akumulátor...

martinur>
Martine, docela by mě zajímaly Tvé postřehy co se týče "srovnání pětistovky TGB Blade a třístovky (třistadvacítky) Jumba R5. Jak je to např. s jízdní dynamikou, je slůně stejně mrštné na cestě? Čekal jsi o nějaký litr menší spotřebu na Jumbu, nebo Tě to nepřekvapilo, že má rádo benzín? Nemrzí Tě, že nejde nastavit/kalibrovat rychloměr počítače jak to šlo u Blada? Byly starty u Blada fakt takový problém, jak píšeš v profilu?

Citace | Odpovědět

09.08.2011   21:56   #980 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

pepa> Jumbo je na cestě v zatáčkách mrštnější díky kratšímu rozvoru. Blade zase stabilnější při rovné jízdě díky delšímu rozvoru a větší šířce.
Jumbo jde otočit čelem vzad na pětníku.
Spotřebu paliva nesleduji, tak nevím.
Jízdní dynamiku (zrychlení) moc neposoudím, ale přibližně se dá říct, že je u obou 4kolek podobná. Na silnici ve prospěch Jumba, v terénu ve prospěch Blade.
Nastavení tachometru neřeším. Pomocí GPS jsem změřil, že tachometr ukazuje o 10 procent více. Rychloměr asi 15 procent více. jelikož Jumbo nemá otáčkoměr, tak na přístrojovku moc nekoukám, jen občas na teplotu.
Starty u Blada mohly být problém kvůli nesprávné poloze sytiče nebo jeho zaoxidování, snad sem napíše jeho současný majitel.

Citace | Odpovědět

09.08.2011   22:36   #981 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

martinur>
Dík za odpověď! To s tím rychloměrem sedí, mě ukazuje v 50 km/hod o 13 km více. Po úpravě toho výfuku a novém filtru se mi zdá, že se zvedla o trochu maximálka.



Naposledy editováno 09.08.2011 22:38:05

Citace | Odpovědět

10.08.2011   15:26   #982 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

[quote]pepa>xsob: Vzpoměl jsem si, asi se ty km vymazaly, když jsem odpojoval akumulátor...quote]

Tak to se vymazat nemůžou, vymažou se jen trip Km. Celkový zůstanou. Celkový se smažou když je volnej kontakt na batrce a při startování to zajiskří. Zřejmě se tím vyšťaví kondík kterej drží paměť dipleje a vymažou se celkový Km.

Jinak maximálka výfukem a filtrem se zvednou logicky nedá. Jedině že by jsi tím točil víc otáček, tím pádem trošku rycjleji jedeš, ale když máš uši neděláš to často Na max rychlost má vliv celkovej stav varia, to třeba já už znám na spaměť a občas se mi o něm i zdá Tet to snad funguje s dlouhodobým účinkem, bodéť né, když je všechno nový.

Citace | Odpovědět

10.08.2011   19:54   #983 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Dnes Jsem viděl v Brně zajímavé Jumbo. Uploaded with ImageShack.us



Naposledy editováno 10.08.2011 19:55:23

Citace | Odpovědět

10.08.2011   21:18   #984 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

martinur> Jo jo, lidi jsou různí tuneři. Jen konkrétně u těhdle obasahů bych to s tou váhou moc nepřeháněl

Citace | Odpovědět

10.08.2011   21:35   #985 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pepa pepa Město: Prostějov 1
IP:90.181.80.xxx
Offline 0/11

xsob>
Asi máš pravdu, s tím variem. Ale neumím si to vysvětlit: při koupi to dalo z kopce dle počítače max 99 km, teďka 110 km a nic se s variem nedělalo. Tak jak je to možný?
Jinak kotakty jsem kontroloval hned, dle rad tady z fóra a jsou všechny 3 v cajku...

martinur>
No, zajímavý Jumbák, jen co je pravda. Dle barvy a toho světla na kapličce kříženec SMC a Polarisu Co mě zaujalo, je ten rám za spolujezdcem a dokonce držáky pro ruce Ještě vpředu takový rám a může mezi ně natáhnout střechu...



Naposledy editováno 10.08.2011 21:37:45

Citace | Odpovědět

11.08.2011   15:48   #986 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

pepa> No vidíš, tak buď rád že to nejde o tolik míň a hlavně to nepřeháněj Když to občas rozjedu na těch tacho 100 tak už motor hledá bezvědomí, prto to nepokouším, jezdím mězi 80-90 na rovinkách, teda jen polňačkách. Asfaltu se snažím maximálně vyhýbat

Citace | Odpovědět

12.08.2011   12:36   #987 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

pepa> motor se zajel a začal více točit....kola se ojela a taky se více točí, což snímač pro tachometr nepozná ... jízdou na kolce jsi vytřepal nějaké to kilo a jsi lehčí a tak se to více rozmotá....může to být od každého něco

Citace | Odpovědět

12.08.2011   12:55   #988 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

pepa> 110km/h , víc už to radši neskoušej ať ti něco nevyletí z toho rozzuřenýho třístivkovýho hnízda .
Jak píše xsob - buď rád, že Ti to tak krásně chodí .
Příčin toho může být víc, je to individuální, jak píše Karel, já bych dodal jen malichernosti- čistý filtr, lepší benzín, něco se třeba v karbecu profouklo a vyčistilo, začalo lépe díky honění fungovat vário (chodí až do krajních mezí), atd., atd..

Přeji Ti hodně najetých a spokojených kilometrů a vypáleného adrenalinu



Naposledy editováno 12.08.2011 12:57:30

Citace | Odpovědět

13.08.2011   12:10   #989 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Uploaded with ImageShack.us

Motorový olej - SAE 15W40 nebo API SG/CD - výměna 1,4 litru. Výměna po montáži rozebraného motoru 1,6 litru.
Převodový olej - SAE 90 - výměna 0,5 litru. Výměna po montáži rozebrané převodovky 0,51 litru.
Rozvodovka finálního převodu (kardan) - výměna 0,11 litru. Výměna po montáži rozebrané rozvodovky 0,13 litru.

Motor a převodovka nemají společnou náplň!



Naposledy editováno 13.08.2011 12:15:28

Citace | Odpovědět

13.08.2011   12:20   #990 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

vlada.vlada vlada.vlada Město: Kladno
IP:81.201.48.xxx
Offline 0/206
SMC Jumbo R5

martinur> děkuju,zase jsem o něco chytřejší,

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 ... 114

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce