11.09.2009 05:38 Cectek 500 EFI GLT5 EFI
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Ahojte všeci sem piště poznatky a návrhy o mašině a cokoli co se týká této kolky.
Naposledy editováno 14.10.2012 23:37:21
Pro toto téma je zástupce11.03.2012 11:51 #361 Téma: Cectek a věci kolem něj
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:90.177.140.xxx
Offline 11/7924
11.03.2012 11:58 #362 Téma: Cectek a věci kolem něj
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
11.03.2012 19:30 #363 Téma: Cectek a věci kolem něj
Tom.p
Město: Svijany
IP:82.150.166.xxx
Offline 2/6709
Přemýšlím o krytu podvozku, nemáte někdo zkušenosti? Našel jsem jen toto:
http://www.wup.cz/es...odni-kryt-cectek-500
11.03.2012 19:39 #364 Téma: Cectek a věci kolem něj
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928
Aligator.avs> Když tomu někdo rozumí nejvíc, většinou bývá jediný Jinak s tím benálem určitě nic nevyčistí atd. Někdy když se nalejvá hlavně z kanystru atd tak při nepravidelným chodu pomůže vícekrát natankovat kvalitní benzín na nějaký značkový benzině, ale určitě to není spasení vyskooktanovým benzínem (motor je na něj buď dělanej nebo ne). Buď je problém v palivu nebo v technice
11.03.2012 19:41 #365 Téma: Cectek a věci kolem něj
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
11.03.2012 19:45 #366 Téma: Cectek a věci kolem něj
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928
12.03.2012 09:15 #367 Téma: Cectek a věci kolem něj
piratek
Město: Olomouc
IP:195.113.190.xxx
Offline 0/619
Can-am Outlander Max 800
12.03.2012 09:22 #368 Téma: Cectek a věci kolem něj
piratek
Město: Olomouc
IP:195.113.190.xxx
Offline 0/619
Can-am Outlander Max 800
12.03.2012 09:36 #369 Téma: Cectek a věci kolem něj
piratek
Město: Olomouc
IP:195.113.190.xxx
Offline 0/619
Can-am Outlander Max 800
12.03.2012 11:47 #370 Téma: Cectek a věci kolem něj
Tom.p
Město: Svijany
IP:62.112.37.xxx
Offline 2/6709
12.03.2012 18:23 #371 Téma: Cectek a věci kolem něj
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
12.03.2012 18:23 #372 Téma: Cectek a věci kolem něj
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
12.03.2012 18:27 #373 Téma: Cectek a věci kolem něj
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
12.03.2012 18:43 #374 Téma: Cectek a věci kolem něj
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
12.03.2012 19:00 #375 Téma: Cectek a věci kolem něj
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
12.03.2012 19:10 #376 Téma: Cectek a věci kolem něj
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
12.03.2012 19:12 #377 Téma: Cectek a věci kolem něj
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
12.03.2012 19:34 #378 Téma: Cectek a věci kolem něj
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
Trloň> Píšeš nesmysly, zkus u toho trochu přemýšlet.
co tak to napsat do jiné rubriky,pak človek neco hledá a prodírá se jen blbostma,ja taky pišu kde co ale pak to nekdo smazne.
na ochranu plastů jo,je vice druhu tlouštky a vydrží to dost,žměni barvu a mužeš si vybrat i odstín,karbon,kůži,brácha ted delal cestáka do repsolu a delá svého scutra a pak skusíme i mou new kolku
www.tonovani.eu
12.03.2012 21:14 #379 Téma: Cectek a věci kolem něj
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
13.03.2012 06:11 #380 Téma: Cectek a věci kolem něj
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
13.03.2012 08:49 #381 Téma: Cectek a věci kolem něj
piratek
Město: Olomouc
IP:195.113.190.xxx
Offline 0/619
Can-am Outlander Max 800
13.03.2012 08:50 #382 Téma: Cectek a věci kolem něj
piratek
Město: Olomouc
IP:195.113.190.xxx
Offline 0/619
Can-am Outlander Max 800
Tom.p>piratek> A dokážeš to sehnat, případně za kolik, ještě bych k tomu chtěl kryty ramen. Když tak mi to napiš do SZ, jestli je to tajná informace.... Jo a jinak Cecík jel včera na výlet, na diagnostiku, v týdnu se mi na něj podívaj. Tak jsem zvědav co to bude...
Vím, Mira už mi kvuli tomu volal13.03.2012 08:53 #383 Téma: Cectek a věci kolem něj
piratek
Město: Olomouc
IP:195.113.190.xxx
Offline 0/619
Can-am Outlander Max 800
13.03.2012 08:57 #384 Téma: Cectek a věci kolem něj
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
13.03.2012 09:48 #385 Téma: Cectek a věci kolem něj
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
piratek>martinur> asi jsi ty chytráku ještě neviděl zadřeny pal. čerpadlo. A ten šupinatej povlak na sacím koši a v čerpadle.
13.03.2012 13:00 #386 Téma: Cectek a věci kolem něj
piratek
Město: Olomouc
IP:195.113.190.xxx
Offline 0/619
Can-am Outlander Max 800
13.03.2012 15:32 #387 Téma: Cectek a věci kolem něj
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
13.03.2012 17:26 #388 Téma: Cectek a věci kolem něj
lado120
Město: Horňa
IP:46.150.223.xxx
Offline 0/21
13.03.2012 17:51 #389 Téma: Cectek a věci kolem něj
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928
Trloň> Ono nejhorší je benál asi překupovat od ponočních čerpadlářů a taky kupovat do kanistrů a pořád přelívat. Jednak se nazbírá bordel při přelívání a hlavně když mrzne tak se kondenzuje voda na kanďáku a tím pádem se to leje do nádrže. Tet sem jeden takovej případ řešil. Ve filtru bordel žádnej ale v plovákovce jemnej povlak rzi, seklý ventil plováku atd. Prostě vykondenzovaná voda. U EFI to zase dělá bordel v trisce čerpadlu.
13.03.2012 17:55 #390 Téma: Cectek a věci kolem něj
Tom.p
Město: Svijany
IP:82.150.166.xxx
Offline 2/6709
Tady jsou ty odkazy od Martinura ohledně benzínu:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Benz%C3%ADn
http://www.dfens-cz....sloclanku=2006021903
http://auto.idnes.cz..._145641_automoto_fdv
http://www.motorkari...rum-detail/?ft=21043
http://auto.idnes.cz....aspx?c=2004M146Y02A
A tady je to co psal Abul:
U spalování benzínu nejde o to, aby \"líp\" hořel. On nesmí shořet ani příliš rychle ani pomalu, obojí je na škodu. Oktanové číslo vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalu při kompresi ve válci spalovacího motoru. To znamená, že čím vyšší číslo, tím je palivo proti zápalu odolnější. A samozápal podle vašeho výkladu znamená, že \"líp\" hoří. Jenže ona směs ve válci rychle shořet nesmí, musí hořet postupně, se zapálením od svíčky a ne tlakem. Na druhou stranu zase ne příliš pomalu, na to není čas a musí za tu krátkou dobu, co následuje po zapálení předat co možná nejvíc energie=výkonu pístu. Při příliš pomalém spalování by odcházela část směsi nespálená a emise by šly rapidně nahoru. To je jen v kostce, samozřejmě to má ještě spoustu dalších aspektů, ale to je fakt hodně široký téma.S tím čištěním trysek to asi bylo myšleno tak, že u těchhle prémiových vysokooktanových paliv jsou často proklamována (a doufám, že je i obsahují) taky nadstandardní množství čistících, mazacích a antikorozních aditiv. Ty by ovšem měly obsahovat i běžné benzíny (Nat. 95, 98) Měly…Spíše než kupovat drahej 100okt. benzín bych doporučil, pořídit aditivum. Osobně používám Super benzin a diesel aditiv http://www.super-aditiv.cz/super-aditiv.html , ale existují i aditiva na zvýšení oktanového čísla, třeba http://millers-oils....ol-power-ecomax.html To jsem ale nikdy nezkoušel, nevidím v tom smysl.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s