22.10.2009 12:05
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
Koukám že KYMCO tu trochu chybí, a myslím že je to škoda :-/ Takže, kdo KYMCO máte a nebo se chystáte koupit a potřebujete něco probrat, tak sem s tím ! Díky předem za příspěvky...
Naposledy editováno 19.01.2010 12:21:08
04.05.2010 23:23 #271 Téma: Kymco a vše okolo
Jirula001
Město: Nadějkov
IP:88.100.207.xxx
Offline 0/90
Kymco MXU 500
Rozhodoval jsme se mezi Gladem Kymcem a nakonec vyhralo Kymco. Vzhledove jsou na tom s Gladiatorem stejne, cenou podobne. Vicemene me presvedcilo to , ze vsichni co nekde pisou o Kymcu (ctyrkolky i motorky) tak chvali jeich spolehlivost. To mi potvrdil i mechanik z obchodu co jsem ho kupoval. Mel tam zaroven s nim i Glad X6 EFI. Rikal ze u Kymca skoro nereseji servisy, Gladiatory ze videji mnohem casteji. Serviska je prvni po 500 pak po 5000. U Glada po 1500 Km. Mam na tom diferencial ArcticCat, homologovanou kouli na prives, homologaci pro dva lidi a dali mi dobrou cenu na kufr i naviják s kabelem, takže mě kolka vyšla na slušnou cenu. Fotku mam jen jednu mizernou ze svěcení motorek v Milevsku, dalsí udelam co nejdriv. Jezdil jsem, ne fotil . Mam na ni za vikend 200 kilaku.ale prvnich 60 byla cesta po silnickach z kramu domu.
http://img691.imageshack.us/img691/5297/svcenmotorekvmilevsku.jpg
05.05.2010 13:47 #272 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:89.24.6.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
Jirula001> Ted jsem ji vyndal z krabice a dal do kupy ! prisla mi stejna barva bude asi pro nejakyho myslivca
tak hodne spokojenosti a pockej az vyndas restriktor. Jede to kladivo ! Jestli mas najeto pres 200 tak to klidne otevri hned. 10 klic, sroubovak a 10 minut prace akorat to zatim jeste chvilku nehon do plnejch, jinak bez obav
05.05.2010 14:25 #274 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
05.05.2010 14:58 #276 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
05.05.2010 17:36 #278 Téma: Kymco a vše okolo
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:83.240.67.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
12.05.2010 18:09 #280 Téma: Kymco a vše okolo
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.36.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Měl bych několik otázek na Kymco 500 IRS - jde řadit 4x4 za jízdy ? (nemyslím v 80 ale třeba v 15 km/h) Jak je na tom s broděním, tedy jakou cca hloubku projede bez vytopení varia atd. ? Kolik skutečně max. jede otevřená ? Díky, lezu do různých vláken všech značek, ze zvědavosti a zajímá mě to A Kymco z mých přátel nikdo nemá, tak nemám koho vyzpovídat.
12.05.2010 18:51 #281 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
caprighia> V knížce se přímo píše:
Změna z 2WD na 4WD se smí provést pouze v klikdovém stavu kol. Já ovšem při malé rychlosti cca do stovky ne... tak do 20 km/h řadím běžně, páč vím že se nic nestane a ani nic zatím nestalo Celý diferák je ARTIC CAT, ale nevím jak to mají psané oni... Takže za mě klidně do pomala řadit.
Přísun vzduchu do variátoru je ve výšce 78 cm od země při prázdné kolce. Teď jsem to byl měřit
Co se týče rychlosti, tak jsem to jen na kousku zkusil a dostal jsem z ní 95 km/h na rovině, což si myslím je slušné.
doufám, že jako info je to dostatečné
12.05.2010 18:58 #282 Téma: Kymco a vše okolo
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.36.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
děkuji, bohužel jsem ji na živo neviděl, ale líbí se mi a co má teď rozumnou cenu, tak rozšířila konkurenci ve třídě okolo 150 tis. což je jen dobře. Takže už tam je Glad, Blade, Dinli, Kymco - teď jsem viděl (na webu) nějakou SYM 6OO jako další do kategorie. Ode dneška jak jsem zíral je v Praze prodává Dojáček, od toho jsem měl kdysi Ducato
12.05.2010 19:00 #283 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
12.05.2010 21:14 #285 Téma: Kymco a vše okolo
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:83.240.67.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
12.05.2010 21:25 #286 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
13.05.2010 00:00 #287 Téma: Kymco a vše okolo
tomkolka
Město: Praha
IP:78.111.124.xxx
Offline 1/72
Superbobo75>Tak co Kymkari, kde jsou zkusenosti s 500 IRS??????
12.06.2010 20:41 #289 Téma: Kymco a vše okolo
pirda
Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
14.06.2010 10:07 #291 Téma: Kymco a vše okolo
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:83.240.67.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
Tak přátelé jsem hrdým majitelem fungl nové čtyřkolky Kymco MXU500 IRS v černé barvě. Po najetí svých prvních 500 km (během 4 dnů) ji zase musím odvézt na garančku Sakra proč ten první servisní intervál je tak krátký?? V podstatě jsem z ni neslez, a je to bomba. Mám ji teď nastavenou na předposlední zub v měkkosti tlumičů a je to v pohodě. Velmi měkoučké, nemám možnost to porovnat třeba s Polárkou, která je velmi měkká, ale mě toto stačí. Opět pouze připomenu, jsem na inv. vozíku, takže nemám možnost se na motorce zapřít nohama, i když to už trošku zkoušíme řešit s Dushou, takže mnoho mých pocitů bude z tohoto stavu. Oproti TGB 550 Blade, na které jsem si připadal při jízdě jak na vodní posteli, takže pro mě mizerna stabilita, je toto naprosto v pohodě, v podstatě stejné posezení jako má Kawasaki BF 750, i když ta je možná ještě oproti mé měkčí, ale stejně stabilní, takže to nevadi. Možná to děla ten přičný stabilizátor ktery myslím TGB nemá, ale to teď si nejsem jist. Jizdní vlastnosti jak v terénu tak po silnici určitě lepší než na mé 250 a určitě lepší než na TGB, kde to bylo tak že, ať sem točíl řídítka na kterou chtěl stranu, čtyřkolka měla stále tendenci jet rovně. Na kymco 500 to jede přesně tam kam chci, a dobře. Samozdřejmě, oproti kymcu 250 je těžší takže je to trošku horší při otáčení na fleku, jinak to ani nepoznám. Nemám bohužel žádnou zkušenost s posilovačem řízení na čtyřkolkce, kde to bude asi tak, že jedním prstem na pravé ruce zatáčím doprava a obráceně :) Trošku co je oproti 250 pitomé, jsou nastavené brzdy na řidítkách. Na 250 jsem na levé ruce měl zadní brzdy které plynule brzdili, a nebyly takový trhač jako u Kymco 500 - tam jak dám levou rukou brzdu, a můžu se snažit sebevíc, což při jízdě moc nejde, tak jdou kola hned do smyku. Přední brzdy na pravé ruce jsou v pohodě, ale při jízdě z kopce potřebuji hlavně zadní, což v tomto případě je naprd. Ale to se doladí. Jinak uchop a držení brzd je v pohodě, např. na Suzuki King Quad, která se mi taky líbila, byly páčky na brzdy hodně daleko od řidítek, takže při brždění se musel člověk hodně snažit aby ty brzdy nahmatal, ale asi to je jen o zvyku. Výkon je pro mé potřeby naprosto v pohodě, když jsem seděl pul dne na Kawasaki BF 750, tak jsem měl pocit že to je pro mě naprosto zbytečné, protože já v terénu používal páčku do ani né čtvrt plynu, protože tam kde zdravej lítá a skáče, tam ja se ploužím, protože u mě skok znamená naražení prdele, a to není sranda , i když, jak mi každý řiká na to si zvykneš a budeš chtít silnější. Až vyladíme s Dushou pár drobností, tak to bude parada o to větší. jenom je škoda, že jsem si té černé barvy moc neužil, protože po Pánově jsem přijel spíš s pískovou barvou
14.06.2010 11:11 #292 Téma: Kymco a vše okolo
marek.sm
Město: Praha
IP:85.160.172.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
14.06.2010 11:34 #293 Téma: Kymco a vše okolo
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:83.240.67.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
14.06.2010 13:14 #294 Téma: Kymco a vše okolo
Jirula001
Město: Nadějkov
IP:88.100.207.xxx
Offline 0/90
Kymco MXU 500
No s tou zadní brzdou mám stejnej problém. Okamžitě jde do smyku i na asfaltu budu se muset taky podivat jestli to nějak nepoladit. Tlumiče byly moc měký, takže já je utáhnul na předposlední zoubek. Před tím se to do zatáček děsně naklánělo.Jinak už jí mám otevřenou a je to fajn. Na zadní nejde, ale na to je asi moc těžká. přece jen je to pracant.Trochu mě štvou gumy, který mizeji před očima. Už koukám jaky na to dám pak. Ale jinak spokojenost. Jen moje příští kolka bude silnější
14.06.2010 13:17 #295 Téma: Kymco a vše okolo
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:83.240.67.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
14.06.2010 13:22 #296 Téma: Kymco a vše okolo
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:83.240.67.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
14.06.2010 14:52 #297 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
Superbobo75> vodotěsný to není teče tam odspodu malou dírkou. Je tam naschvál, aby se tam nedržela voda, takže na telefon to není. S brzdou se nic bohužel udělat nedá. Předek brzdí fest a zadek se tím pádem odlehčí a jde do smyku. Je to jak na motorce, tam taky brzdíš hlavně předkem. Ideál je mačkat obě brzdy současně. odzkoušet ! Jo a Pavle, ty už máš guny co vydtžej na kolce déle. Já na nich mám najeto 2000 a ubylo docela málo. Předtím se tam opravdu dávaly gumy s velice měkkou směsí a na silnici mizely před očima
14.06.2010 14:58 #298 Téma: Kymco a vše okolo
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:83.240.67.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
DUSHA> Takze jeste jednou, co brzdi leva brzda na riditkach? A jak mam teda brzdit z kopce? Kdyz dam predek, tak z prudsiho kopce to poleti preze me, a zadni se kousnou tak, ze to muze udelat jinou neplechu. Pro me by bylo lepsi kdyby to bylo jak na 250. Leva zadni brzdy, ale ne tak tvrdy, a prava predni, cili jak to je.
Kdyz ta spodni dirka bude utesnena, tak proc a kudy by tam melo tect? Na deklu je nejaka tesnici hmota, takze zvrchu by to melo byt v pohode.
14.06.2010 15:09 #299 Téma: Kymco a vše okolo
Jirula001
Město: Nadějkov
IP:88.100.207.xxx
Offline 0/90
Kymco MXU 500
Mam najeto 650 km a tipuju ze ve 2000 budou na výměnu. ALe třeba se mi to jen zdá.... snažim se jezdit silnici co nejméně. Do tý přihrádky mi taky teče. Určitě to utěsnim protože jí chi mít suchou abych tam mohl dát gps na Geocaching. Spotřebu neměřim úplně přesně,ale bude to něco kolem 10,5 l. Jezdim většinou cesty, pastviny, občas s vozíkem.
14.06.2010 15:13 #300 Téma: Kymco a vše okolo
caprighia
Město: Praha
IP:212.71.129.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s