22.10.2009 12:05
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
Koukám že KYMCO tu trochu chybí, a myslím že je to škoda :-/ Takže, kdo KYMCO máte a nebo se chystáte koupit a potřebujete něco probrat, tak sem s tím ! Díky předem za příspěvky...
Naposledy editováno 19.01.2010 12:21:08
20.01.2010 16:34 #121 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
20.01.2010 16:53 #122 Téma: Kymco a vše okolo
Zed
Město: Ovčáry
IP:84.42.180.xxx
Offline 0/213
SMC RAM 520
DUSHA> Možná kdyby jsi neustále nerejpal, tak by se to pokaždý nezvrtlo......každej kdo má základní IQ, základní znalosti informatiky a čtení, jednoduše pozná kdo s tim začíná......Neznám Tě, ale takhle Kymcu dobrý jméno neuděláš........na druhou stranu standartem firem je porovnávat vlastní výrobek s tím nejlepším ve své třídě, to by vysvětlovalo, proč pořád míříš na jednu kolku a jednoho výrobce.....
20.01.2010 16:55 #123 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
20.01.2010 18:48 #124 Téma: Kymco a vše okolo
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
DUSHA> Až Kymco odstraní dvě zásadní nevýhody z mého pohledu, tak budou větší prodeje. Ceny již dolů šly. Nelíbí se mi design, i když 400-ka již velmi pokročila. Dále mi nevyhovuje velikost. Pro jednoho stačí. Ale přesto vím, že je to Kymco, což je kvalita. Prodeje na německém trhu jsou pro mne směrodatné.
Uvádět (bez znalosti konstrukce, technologie výroby a materiálu), že ramena Kymca 500 jsou "plechový výlisek", který je horší než trubky může jen diletant nebo jasnovidec.
20.01.2010 19:20 #125 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
martinur> design je otázkou vkusu nicméně mě se líbí, ale na druhou stranu ve stovnání třeba s polarisem či artic catem působí tak trochu dojmem křehké slečinky. Kymco zatím asi nebude dělat vyloženě těžké pracovní stroje. Dávají spíše důraz na lehkost čtyřkolky a její ovladatelnost v terénu a hlavně na pohodlí a požitek z jízdy pro řidiče... To že jsou homologované jako dvoumístné je jen plus, i když co si budem vykládat, do křesla jako třeba na polaris či can-am si za mě ženská na kymco nesedne.
Dluohá léta jsem prodával Mazdu a proto se to trochu asi odrazilo v těch kolkách. cítím z nich prostě zoom-zoom
Kymco je mi sympatické, je hravé, kvalitní a spolehlivé. každý máme v sobě "něco" co rozhoduje o koupě kolky. já mám v sobě zatím hravost, praktičnost, extravaganci. Proto Kymco a proto Maxxer
Až mi potáhne na 50 tak si pořídí tank jako je artic cat 1000, Sportsmana, Outlendra. Kolky okolo kterých chodím s otevřenou hubou, ale vím, že by teď mé závodnické srdce nezasáhly.
A až mi padne Sportka, tak to vyřeším z jedný vody na čisto:
Výlet na can-amu s kočkou, rozbít si hubu na KTM a za milenkama budu jezdit na Spyderu
20.01.2010 19:29 #126 Téma: Kymco a vše okolo
Jarin009
Město: Staré Sedlo
IP:89.103.59.xxx
Offline 3/784
20.01.2010 19:38 #127 Téma: Kymco a vše okolo
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414
martinur>DUSHA> Až Kymco odstraní dvě zásadní nevýhody z mého pohledu, tak budou větší prodeje. Ceny již dolů šly. Nelíbí se mi design, i když 400-ka již velmi pokročila. Dále mi nevyhovuje velikost. Pro jednoho stačí. Ale přesto vím, že je to Kymco, což je kvalita. Prodeje na německém trhu jsou pro mne směrodatné.
Uvádět (bez znalosti konstrukce, technologie výroby a materiálu), že ramena Kymca 500 jsou "plechový výlisek", který je horší než trubky může jen diletant nebo jasnovidec.
20.01.2010 19:47 #128 Téma: Kymco a vše okolo
lukas_fr
Město: České Budějovice 1
IP:77.93.216.xxx
Offline 0/80
20.01.2010 19:51 #129 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
20.01.2010 19:53 #130 Téma: Kymco a vše okolo
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.210.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
JourneyMan>martinur>DUSHA> Až Kymco odstraní dvě zásadní nevýhody z mého pohledu, tak budou větší prodeje. Ceny již dolů šly. Nelíbí se mi design, i když 400-ka již velmi pokročila. Dále mi nevyhovuje velikost. Pro jednoho stačí. Ale přesto vím, že je to Kymco, což je kvalita. Prodeje na německém trhu jsou pro mne směrodatné.
Uvádět (bez znalosti konstrukce, technologie výroby a materiálu), že ramena Kymca 500 jsou "plechový výlisek", který je horší než trubky může jen diletant nebo jasnovidec.
Mám znalosti technologie, výroby a dokonce jsme na tom na Taiwanu jezdili, takže vím o čem mluvím. Funguje to, ale osobně bych zvažoval to vzít na pořádnou sportovní dráhu. A mám pocit, že plechové výlisky jsou od hran mnohem náchylnější na únavové lomy, než prostorové svařence. Mám pravdu Martine?
20.01.2010 19:56 #131 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
20.01.2010 19:57 #132 Téma: Kymco a vše okolo
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
JourneyMan> Nelze napsat jednoznačně. Moc záleží na metodách výroby - lisování za tepla nebo za studena, následné tepelné opracování, zejména DRUH materiálu, a dále ...
Neméně důležité jsou dynamické výpočty namáhání.
Věřím Petře, že jsi viděl technologii výroby vybraných částí u CF Moto, pochybuji však, že u Kymca.
A co se týká pevnostních výpočtů? Ty jsi v Číně asi nestudoval. Ani já . Ikdyž jsem to kdysi teoreticky dělal ve škole a mám z toho státní zkoušku.
Uvádějme raději, v čem je jedna 4kolka lepší než druhá s konkrétními argumenty. U podvozků se to zjistí až po letech.
Mnohdy je silnostěnná trubka náchylnější k poškození než slabší trubka, výkovek nebo výlisek. "Tajemství" se jmenuje PRUŽNOST v dynamickém namáhání.
20.01.2010 20:03 #133 Téma: Kymco a vše okolo
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414
20.01.2010 20:08 #134 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
martinur> o silách, kreté na ten daný komponent působí, se tady zase můžeme dvě hodiny dohadovat. při dopadu, při prždění, při akceleraci, při božním zatížení atd... já teda autocad 3D neovládám, aby mi to ukázalo kde je pnutí atd... Otec měl třeba na bugině svařený vlečný ramena na radku z hliníku. Svařený ! to auto mělo 500 koní a nikdy se to neutrhlo... chodili si to fotit i ze škodovky před 25 lety... Tím chci říct, že tady můžem debatovat dlouho a výsledek žádnej...
20.01.2010 20:15 #135 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
20.01.2010 20:29 #136 Téma: Kymco a vše okolo
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414
20.01.2010 20:34 #137 Téma: Kymco a vše okolo
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
JourneyMan> Ano. lisování je rychlé, levné a technologicky méně náročné než třeba svařování v ochranné atmosféře. To ale neznamená, že výlisky jsou horší. U horních ramen je důležitá odolnost ve VZPĚRU (tah-tlak). Vhodně zvolený profil výlisku plně nahradí vlastnosti "trubky" při menších nákladech výroby při stejné odolnosti.
20.01.2010 20:45 #138 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
martinur> Pozor... Kymco má i spodní zadní ramena lisovaná a zpevněná... zatím jsem nezaregistroval jediný problém. a jestli něky někde něco praskne, tak to je hned za svárem. kvůli narušení uspořádání molekul řeleza svařováním, teplotou materiál získá jiné vlastnosti. je pevný, ale křehčí. U lisovaných várobků je nejdůležitější jejích tvar a působení sil na něj. Je to stejná jak s vejcem od slepice
20.01.2010 20:45 #139 Téma: Kymco a vše okolo
adasz
Město: Český Těšín
IP:94.229.92.xxx
Offline 3/37
Kymco MXU 400
20.01.2010 20:51 #140 Téma: Kymco a vše okolo
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.210.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
JourneyMan> že je lisování nejlevnější způsob vyroby zavěšení jsi napsal Ty, pokud se nepletu.
Podle mě je levnějsí koupit trubku a svařit rameno, než si opatřit lis a pak ještě stejně vařit.
Velkou výhodou je možnost mít u výlisku v namáhaných místech jiný profil (výška stěn). Trubku, co nemá konstantní profil těžko někdo zaplatí.
Je asi taky pravda, že kde je uchycen tlumič, tam by se to mohlo lámat.
20.01.2010 20:53 #141 Téma: Kymco a vše okolo
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.210.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
DUSHA>martinur> Pozor... Kymco má i spodní zadní ramena lisovaná a zpevněná... zatím jsem nezaregistroval jediný problém. a jestli něky někde něco praskne, tak to je hned za svárem. kvůli narušení uspořádání molekul řeleza svařováním, teplotou materiál získá jiné vlastnosti. je pevný, ale křehčí. U lisovaných várobků je nejdůležitější jejích tvar a působení sil na něj. Je to stejná jak s vejcem od slepice
20.01.2010 20:57 #142 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
adasz> tak teď jsi mě asi dostal, ale jsem si skoro jist, že je to na předek. Každopádně abych ti nelhal, tak zjistím v Helmutově u dovozce. Je to jen má dedukce, protoře když zatáčím na štěkdu, tak kolka takříkajc drhne a i dle výrobce je na zadku difekák jiný než u aut. Tzn, že nelze točit jedním kolen, aniž by ti druhé stálo Jak je to s předkem dám vědět zítra
20.01.2010 21:02 #143 Téma: Kymco a vše okolo
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.210.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
20.01.2010 21:09 #144 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
adasz> Já si to blbě přečet To co jsi myslel je běžný u aut SUV. To u kolek neexistuje. Kolky nemaj řídící jednotku vyhodnocující trakci na jednotlivá kola... Jednou mít budou, ale teď ne-e
To by musela mít kolka před zadním či předním diferákem skojku napojenou na řídící jednotku schopnou vyhodnotit tvoji potřebu přenosu síly. To rozděluje sílu na předek a zadek. Diferenciál má za úkol rozdělovat sílu na jednotlivá kola. Bez něj by jsi jel furt rovně a nebo by jsi mohl kola za 300 km na asfaltu vyhodit
20.01.2010 21:12 #145 Téma: Kymco a vše okolo
lukas_fr
Město: České Budějovice 1
IP:77.93.216.xxx
Offline 0/80
Teda Dusho, ty si odborník na Kymco ))))))
Jasně, vzadu je jen rozvodovka, jak píše ZAKS. A mezinápravový diferenciál tam taky nehledej a neptej se ani v Helmutove ať nejseš za troubelína :))))
Ale zpět k té uzávěrce předku, na webu kymca o uzávěrce nic neni, tak si pořád nejsem jistej.
20.01.2010 21:18 #146 Téma: Kymco a vše okolo
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414
FIGURA>JourneyMan> že je lisování nejlevnější způsob vyroby zavěšení jsi napsal Ty, pokud se nepletu.
Podle mě je levnějsí koupit trubku a svařit rameno, než si opatřit lis a pak ještě stejně vařit.
Velkou výhodou je možnost mít u výlisku v namáhaných místech jiný profil (výška stěn). Trubku, co nemá konstantní profil těžko někdo zaplatí.
Je asi taky pravda, že kde je uchycen tlumič, tam by se to mohlo lámat.
20.01.2010 21:32 #147 Téma: Kymco a vše okolo
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
lukas_fr> http://www.kymco.cz/index.php?id=58
Je tam o přední uzávěrce ...
Převodovka
bezestupňový variátor se zpátečkou, redukce, připojitelný náhon předních kol, přední připojitelná uzávěrka diferenciálu
21.01.2010 09:43 #148 Téma: Kymco a vše okolo
adasz
Město: Český Těšín
IP:88.102.3.xxx
Offline 3/37
Kymco MXU 400
21.01.2010 09:58 #149 Téma: Kymco a vše okolo
DUSHA
Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400
24.01.2010 14:15 #150 Téma: Kymco a vše okolo
roxi
Město: Praha 8-Bohnice
IP:94.113.158.xxx
Offline 0/13
SMC Ram 300
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.20s