15.01.2010 23:20
Access Tomahawk 300
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
Zdravim, koukam ze je tady docela dost majitelu Tomahawku, chtel jsem se vas poptat jake mate tipy na zvyseni vykonu? Ja mam v planu sportovni zapalovani, jiny vyfuk, lehci valecky.. na co se jeste kouknout?
Diky za tipy!
31.01.2010 19:50 #31 Téma: Zvýšení výkonu
Cita29
Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450
31.01.2010 20:17 #32 Téma: Zvýšení výkonu
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
02.02.2010 11:05 #33 Téma: Zvýšení výkonu
Cita29
Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450
02.02.2010 11:59 #34 Téma: Zvýšení výkonu
fofr77
Město: Loděnice
IP:94.112.32.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250
02.02.2010 16:12 #35 Téma: Zvýšení výkonu
jenden
Město: Nový Vestec
IP:78.136.186.xxx
Offline 0/256
Access Max 250
02.02.2010 21:08 #36 Téma: Zvýšení výkonu
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
04.02.2010 09:41 #37 Téma: Zvýšení výkonu
Cita29
Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450
04.02.2010 09:43 #38 Téma: Zvýšení výkonu
Cita29
Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450
04.02.2010 20:38 #39 Téma: Zvýšení výkonu
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
04.02.2010 20:50 #40 Téma: Zvýšení výkonu
palmt
Město: Přerov I - Město
IP:82.114.217.xxx
Offline 6/67
Access Tomahawk 300
04.02.2010 22:55 #41 Téma: Zvýšení výkonu
fofr77
Město: Loděnice
IP:94.112.32.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250
čauves, mezi tomem 250 a 300 je rozdíl jen o 30ccm a motor má jen jínej zdvich, píst, hlava a karbec je stejný.
já ho mám už 2.1/2 roku bez vážné závady a kámoš prodal 250 a koupil 300 limit tak proto píšu že mi 300 neujede mám ským srovnávat
rád bych přijel do mohelnice ale mám to ktobě 350km. hmm, beroun.
05.02.2010 09:00 #42 Téma: Zvýšení výkonu
jenden
Město: Nový Vestec
IP:78.136.185.xxx
Offline 0/256
Access Max 250
05.02.2010 16:09 #43 Téma: Zvýšení výkonu
Cita29
Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450
jenden>Když dáš jen válečky tak to moc nepomůže, abys pocítil změnu musíš dát větší trysku,laďák a válečky
no možná i svíčku ale tu asi zas tak nemusíš
a všechno se to musí doladit !! nevbylo by na škodu to sladit se sportovním vzduchovým filtrem
05.02.2010 16:22 #44 Téma: Zvýšení výkonu
jenden
Město: Nový Vestec
IP:94.241.76.xxx
Offline 0/256
Access Max 250
06.02.2010 10:26 #45 Téma: Zvýšení výkonu
Cita29
Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450
06.02.2010 22:53 #46 Téma: Zvýšení výkonu
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
06.02.2010 23:00 #47 Téma: Zvýšení výkonu
dominoPv
Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178
Bonfire>Cita29> sportovni vzduchovy filtr? to je tak na vybrus motoru za jizdy... v aute jsem ho mel, do ctyrkolky ho urcite davat nebudu... nekdy se podivej co prachu ti projde i pres ten seriovy filtr
07.02.2010 10:09 #48 Téma: Zvýšení výkonu
Cita29
Město: Mohelnice
IP:88.103.233.xxx
Offline 1/489
Yamaha YFZ 450
07.02.2010 10:16 #49 Téma: Zvýšení výkonu
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
07.02.2010 10:59 #50 Téma: Zvýšení výkonu
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Cita29> někdy válečky nepomůžou vůbec a nekdy je poznat opravdu hodně. Záleží jek vario doladěné z výroby. Vyděl jsem nedávno na vlastí oči ladění na skůtru 250 a zkoušky na brzdě. Válečky doladovány pilníkem, několikanásobně vyndávány a doladovány. Konečný výsledek o 7 koní větší výkon na hnaném kole při dodržení maximální rychlosti 150Km/h. Samo že celý var byl upravený. Na motor nebylo šáhnuto!
07.02.2010 11:04 #51 Téma: Zvýšení výkonu
jenden
Město: Nový Vestec
IP:78.136.147.xxx
Offline 0/256
Access Max 250
07.02.2010 11:06 #52 Téma: Zvýšení výkonu
pštros
Město: Tisová
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
07.02.2010 11:22 #53 Téma: Zvýšení výkonu
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
pštros> proto jsem říkal výkon na obvodu kola, né výkon motoru! Když děláme motor do závodního auta tak se to doladuje na brzdě kdy je motor vyndaný s auta, vsazen do motorové brzdy a výkon a krouták meřen na klikové hřídely. Variátor jak jsem později pochopil je specifický převod, který když dokonale funguje, optimálně přenáší a dál převoduje hnané kolo při optimálních otáčkách a tím výkonu motoru. Když budeš měřit výkon na kole u klasické převodovky tak bude u každé zařazené rychlosti jiný a nebude odpovídat tomu co uvádí výrobce. Proto se výkon motoru měří na klice.
07.02.2010 11:36 #54 Téma: Zvýšení výkonu
pštros
Město: Tisová
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
07.02.2010 12:32 #55 Téma: Zvýšení výkonu
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
pštros> Ano. Když pojejedš na pětku autem 50 musí podřadit tak na trojku protože aby jsi využil výkon motoru. Vario když bude mít těžší válečky tak bude měnit průměr řemenice moc pozdě a budeš strácet výkon a do kopce to budeš dusit. Při rozjezdu zase moc rychle nabíhá do většího průměru a motor pojejde v nízkých otáčkách takže zase nedosáhneš optimálního výkonu. Když budou moc lehký tak je to zase špatně. Vděl jsem že dávají i jiné řemenice s jiným úhlem, mění tvrdost kontrastní pružiny na zadní řemenici.... Je toho dost co se dá udělat pro optimální přenos výkonu a kroutícího momentu. Mám jen jiný řemen a válečky a je to dost znát!
07.02.2010 14:35 #56 Téma: Zvýšení výkonu
pštros
Město: Tisová
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
vysvětlovat mi funkci převodovky ani variátoru nemusíš
maximální výkon je prostě danej motorem to je zdroj výkonu
převodovka ani variátor ti přostě koně nepřidělá jediný co umí je změnit kroutící moment resp. otáčky
u variátoru můžeš válečkama změnit průběh změny rychlosti v čase ale zvýšit výkon v žádnym případě
07.02.2010 14:54 #57 Téma: Zvýšení výkonu
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
zdarec chces zvysit vykon kup si silnejsi ctyrkolku a jestli ne tak vykuchat vyfuk a mas o 15 % vetsi vykon,v karbecu vetsi trysku a vic vzduchu a mas o polovinu vetsi spotrebu benalu , lehci valecky ,kvalitni gumy ,nakonec zjistis ze je to jeste slabe a prece jen si koupis tu silnejsi masinu ,casem ti nebude stacit ani ten vykon a poridis si jeste neco vic pak si dolames kosti a az budes sedet na koleckovym kresle , tak si budes sikat jo ted by mi stacilo si sam zajit na hajzlik
07.02.2010 14:56 #58 Téma: Zvýšení výkonu
pštros
Město: Tisová
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
07.02.2010 17:27 #59 Téma: Zvýšení výkonu
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
pštros>Výkon motoru změnit bez úpravy motoru nejde. Přenosový převodem ano. Tak to proč u auta nebo lépe u nákladáku nejsou jen 3 nebo 2 rychlosti ale 5 nebo 6 nebo 16. Prože prostě by se ten výkon motoru nepřenesl na kola. Čím lépe odstupňovaná převodovka, tím lepší využití optimálních otáček (výkonu a kroutáku) motoru přenášený na kola. Na závody používáme jednu převodovku pouze na různý typy tratí měníme stálý převod. Když je moc pomalá tak mi je prd platný že na jedničku jedu 70 když nemám dostatečnou pružnost na akceleraci při výjezdu z prudký zátočiny. To stejné u varia versus válečky.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s