23.01.2010 06:02 Dinli Centhor 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
Fotky - videa - vylepšení - nápady - rady - postřehy
DINLI 700 4x4
Naposledy editováno 01.10.2010 17:48:26
06.04.2010 23:15 #301 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.97.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
Petr_1> prvním přepnutím přiřadíš předem bez uzávěrky předního difu....druhým přepnutím zapínáš přední uzávěru....ale k tomu musíš ještě zmáčknout ten LOCK....vypnutí je už jenom přepínačem....LOCK na vypnutí už mačkat nemusíš....hlavně to všechno dělej při stojící mašině a chvilku počkej, až to zapadne...někdy se může stát, že pokud byla mašina se zapnutou uzávěrou v tahu, tak bude potřeba trošku pocouvnout, aby líp vyskočila....
07.04.2010 06:45 #302 Téma: Dinli 700 4x4
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.254.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
otas007dinli>Petr_1> ikonek si nevšímej.Mně to dělá taky je to výrobní vada zůstane tam viset kolík který spíná ty symboly.
07.04.2010 10:04 #303 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
07.04.2010 11:03 #304 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
Ahoj, s tim přeblikávánim a ukazovánim nesprávného přiřazení jsem zaslechl teorii, že je tam, výrobní vada v elektronice. Co je na tom přesně pravdy nevim. Konkrétně se jedná o malý, podlouhlý tišták který je celý zalitý v priskyřici a omotaný izolačkou. Ten se nachází dole u přepínacího mechanizmu, ve svazku drátů co z něho vedou. Prý už to ale vychytali, maji nějaké novější řešení a na záruku to mění.
07.04.2010 16:03 #305 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
09.04.2010 23:08 #306 Téma: Dinli 700 4x4
Mrakomor
Město: Rychnov nad Kněžnou
IP:82.99.191.xxx
Offline 1/35
Zdravím Vás. Tak jsem se v Žamberku díval na DINLI a X6 a na první pohled se mi zdála X6 masívnější konstrukce. Hlavně rám. Stála vedle Dinli. U Dinli jsou o třetimu slabší trubky a tak mě napadá, zda by Dinli unesla práci v lese a občasný provoz doplňků. Mám tak trochu obavy, aby se to nezkroutilo. Jsem příznivcem Dinli. Motor se mi zdá super a má i větší zátah. Výkonově jsou na tom ale obě kolky dosti podobně. Bylo mi také řečeno, že mi Dinlinu předělají na plyn!! Že prý, že je tam karburátor a ne vstřikování. To jsem docela čučel. Jezdit tak za půlku, tak začnu chvílemi i chrochtat blahem. No a teť babo raď!
10.04.2010 00:26 #307 Téma: Dinli 700 4x4
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Mrakomor> kolka na plyn se tu už jednou řešila, podle mě je to ekonomická sebevražda. Ohledně průměru trubek rámu to asi vizualně nejde poznat, záleží spíš na kvalitě materiálu a správném návrhu a výpočtu celého rámu. Třeba KQ nebo AC mají taky na pohled jen trubičky a s rámem problémy nemají. Zato na pohled robustní rám JM starší generace problémy měly.
10.04.2010 11:06 #308 Téma: Dinli 700 4x4
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
10.04.2010 12:13 #309 Téma: Dinli 700 4x4
Mrakomor
Město: Rychnov nad Kněžnou
IP:82.99.191.xxx
Offline 1/35
martinur> Když mi to řekli, tak se to zdálo být docela dobré a úsporné řešení. Ohledně ventilů uvažuji takto. Nejvíce namáhaná jsou ventilová sedla a ty jsou speciálně konstruována, tak aby vydržela nejvyšší zatížení. Jde o to, že při spalování dochází k přenocu tepelné energie třeba i do ventilů. Pokud by byl motor chlazen vzduchem, tak by docházelo k přehřátí a tí i degradaci pevnosti materiálů použitých v motoru. Proto je nezbytné, aby motory více zatížené byli chlazeny kapalinou. U Dinli je motor dobré konstrukce a je prý navržen v nějakém odborném institutu. Má tedy předpolad, že je chlazení vyváženo a i předimenzováno. U X6 se mi zdá, že motor je kopií Gryzliny. Záleží na tom, jak to číňani dělají. Předpokládám, že jako všechno ostatní, především používají méně vhodné materiály. Z toho pak pramení poruchy. U Dinli je předpoklad ten, že používají nejmodernější metalurgické postupy a ta potom používají na výrobu. Můj pocit je ten, že Dinli je na tom velmi dobře a že snese srovnání s japonskými stroji. Nejsou s ní však zkušenosti ohledně spolehlivosti. Děkuji za vaše názory, rád se přiučím.
10.04.2010 12:28 #310 Téma: Dinli 700 4x4
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
10.04.2010 12:40 #312 Téma: Dinli 700 4x4
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
10.04.2010 13:26 #313 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.48.xxx
Offline 3/1414
10.04.2010 13:44 #314 Téma: Dinli 700 4x4
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
10.04.2010 13:52 #315 Téma: Dinli 700 4x4
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
10.04.2010 17:54 #316 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:62.168.33.xxx
Offline 3/1414
10.04.2010 17:55 #317 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:62.168.33.xxx
Offline 3/1414
10.04.2010 18:52 #318 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
10.04.2010 18:53 #319 Téma: Dinli 700 4x4
Mrakomor
Město: Rychnov nad Kněžnou
IP:82.99.191.xxx
Offline 1/35
martinur> Ohledně nádrže mi bylo řečeno, že jsou dva tipy nádrží do osobních automobilů, ale že mimo to se dá opatřit nádrž jiných rozměrů s kapacitou 15l. Otázkou zůstává pořizovací cena. V samotné konstrukci moc místa není a tak leda do kufru. Nádrž jsem neviděl a tak mohu pouze spekulovat.
10.04.2010 19:04 #320 Téma: Dinli 700 4x4
Mrakomor
Město: Rychnov nad Kněžnou
IP:82.99.191.xxx
Offline 1/35
10.04.2010 19:08 #321 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:62.168.33.xxx
Offline 3/1414
10.04.2010 20:49 #322 Téma: Dinli 700 4x4
fvesely
Město: Katovice
IP:85.132.183.xxx
Offline 1/64
Dinli Centhor 700 4x4
12.04.2010 22:05 #323 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.117.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
12.04.2010 22:53 #324 Téma: Dinli 700 4x4
fvesely
Město: Katovice
IP:85.132.183.xxx
Offline 1/64
Dinli Centhor 700 4x4
13.04.2010 21:30 #325 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
13.04.2010 22:51 #326 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.83.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
14.04.2010 20:36 #327 Téma: Dinli 700 4x4
fvesely
Město: Katovice
IP:85.132.183.xxx
Offline 1/64
Dinli Centhor 700 4x4
16.04.2010 21:14 #328 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
16.04.2010 23:16 #329 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.86.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
18.04.2010 20:57 #330 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
Tady to nějak chcíplo tak něco novinek.Zakoupil jsem nové pneu Maxxis Ceros.Docela jsem dlouho uvažoval protože jsem měl dvakrát origy z Dynli a bál jsem se aby se nějak vážněji nezměnili jízdní podmínky.Zatím spokojenost.Průchod terénem dobrý,menší hlučnost při jízdě po silnici a taky nižší spotřeba protože gumy mají evidentně nižší valivý odpor.Mám je nafouklé o trochu více asi 0.7 atm a jeto v poho.Jsou 6plátnové a cena po krátkém hledání jsem našel za 9.700,-celý komplet.Dále jsem vybavil moto navigací TOMTOM Rider je na ní dobře vidět a pomůže dostat se do cíle.Další vylepšení syntetické lano.Taky bomba.Za 1. lechčí za 2. nezařezává mezi náviny jako ocelové a za 3.nemá tvarovou paměť jako ocelové takže žádné kola a kruhy.A další vylepšení dálkové ovládání na naviják.Je univerzální a dá se s ním doplnit jakýkoliv naviják.Celkem slušný ne?
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.30s