23.01.2010 06:02 Dinli Centhor 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
Fotky - videa - vylepšení - nápady - rady - postřehy
DINLI 700 4x4
Naposledy editováno 01.10.2010 17:48:26
25.01.2010 17:58 #61 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.32.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
martinur> Myslím si,že to tak ůplně není.Nový motor a vše co s ním souvisí je tuhé a po najetí několika set km si všechno včetně pístu,kroužků atd. sedne.Já jsem tedy rozhodně pociťoval s najetými kilometry,že jde lechčeji.Maximálka se asi o moc nezvýší ale jde to rychleji do otáček a lépe to reaguje.Celkově to není takové tuhé jako ze začátku.Ale to je jen můj osobní názor a nikomu ho nevnucuji.U nového auta ale je to podobné také se tak nějak časem rozjezdí.A záleží i na stylu jízdy jak potom auto jezdí v delším horizontu.
04.02.2010 17:50 #62 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
fakt vychytaná věcička, dnes jsem se s tim poprvé projel a je to znát : tlumič řízení na kolku
http://ledvaj.rajce.idnes.cz/TLUMIC_RIZENI/
04.02.2010 18:43 #63 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
04.02.2010 21:19 #64 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.39.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
04.02.2010 21:25 #65 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.39.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
04.02.2010 23:46 #66 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
04.02.2010 23:48 #67 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
06.02.2010 04:06 #68 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
07.02.2010 00:00 #69 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.88.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
tak jsem si taky pořídil Dinlinu...mám ji čtyři dny...zatím ji projíždím jenom po cestě u baráku ale nejsem spokojen s řazením....už jsem to tady pročetl, že s tím jsou občas problémy....přeřazovat jde občas dobře a občas nemůžu vyřadit...když chci vyřadit např v kopci, kde se otáčím a potřebuju couvnout, tak se snažím, aby to neviselo na kvaltu a držím to na brzdě....ale je s vyřazením problém, musím třeba dvakrát pocuknout, abych vyřadil....a dělá to jak na přední kvalt, tak i na zpátečku...
můžete mi někdo objasnit, jestli se to dá nějak spravit, nebo jestli to po zajetí sedne....prodejce se to už snažil poladit na táhle...trochu se to zlepšilo ale stále to není ono...
07.02.2010 00:11 #70 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.4.xxx
Offline 3/1414
07.02.2010 01:08 #72 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.88.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.02.2010 09:31 #73 Téma: Dinli 700 4x4
atv.rakovnik
Město: Panoší Újezd
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/49
07.02.2010 10:05 #74 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.83.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.02.2010 10:14 #75 Téma: Dinli 700 4x4
atv.rakovnik
Město: Panoší Újezd
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/49
ATOL> Tak se obrať na dotyčného prodejce, všichni dobré firmy mají určité pokyny a toto je nařízeno a doporučeno přímo z taiwanu od Dinli že je toto výrobní vada, reklamace je vždy uznána a díly jsou skladem pro výměnu právé této nulté serie, problém je v tom že se objevovali i jiné negativa, ten stroj ještě nebyl pořádně odzkoušen a již se začal prodávat. No a jestli máš opravdu 0 serii tak se připrav na boj, těch problémů budeš mít podstatně víc. Vím o čem mnuvím. Nicméně u Dinli řazení musí fungovat prvotřídně, bez nějakých cukání atd.
07.02.2010 10:22 #76 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.83.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.02.2010 16:51 #77 Téma: Dinli 700 4x4
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.254.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
ATOL> Kolik to má prosím tě obsah? Pokud je to tahle kolka http://www.ctyrkolky...ove&kategorie=3&id=4 tak tourčitě není Dinli.
07.02.2010 17:08 #78 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.4.xxx
Offline 3/1414
Záleží kde jsi koupil, objevila se zde v ČR nultá serie, která se zde ještě doprodává. Byla tam výrobní vada na vidličkách, prodejce ti to zadarmo opraví v rámci záruky.
07.02.2010 17:45 #79 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.97.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.02.2010 22:40 #80 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
08.02.2010 22:57 #81 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.84.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
08.02.2010 23:33 #82 Téma: Dinli 700 4x4
Rytepo
Město: Jabloňov
IP:81.19.35.xxx
Offline 1/888
Čína Hsun, Shineray XY200STIIE
09.02.2010 13:09 #83 Téma: Dinli 700 4x4
georg1
Město: Nejdek 2
IP:77.48.106.xxx
Offline 0/2
ATOL>začátkem Ledna jsem také koupil K.Dominator 700 a mám stejné potíže s řazením rychlostí, navíc mám ještě hrozně tuhé řízení, musím s těmi řidítky hrozně zápasit, na silnici mám problém při větší rychlosti kolku udržet v přímém směru. Mám najeto cca. 50Km, jinak zatím všechno O.K. Podle mě by to vyřešil posilovač řízení, ale zatím jsem žádný univerzální nenašel. Byla tady řeč o tlumiči řízení, mám takový dojem, že by samostatně bez posilovače řízení tuhost řízení ještě zhoršil. Nevím jestli se kuláky řízení časem uvolní a tuhost řízení se zlepší. Měl jsem to možnost porovnat s řízením jiných nových strojů, ale tam bylo řízení podstatně lehčí( bez posilovače). Jaké zkušenosti máte s tímto problémem, jak poznám zde již zmíněnou" NULTOU " sérii?
09.02.2010 14:13 #84 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
09.02.2010 15:52 #85 Téma: Dinli 700 4x4
Rytepo
Město: Jabloňov
IP:81.19.35.xxx
Offline 1/888
Čína Hsun, Shineray XY200STIIE
10.02.2010 00:08 #86 Téma: Dinli 700 4x4
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.66.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
no mně to řízení jde taky trochu ztuha....ale zatím jsem s tím nejel po silnici, protože čekám na techničák....takže s tím jezdím akorát po cestě u chalupy....nebo v závějích....při jízdě po uježděným sněhu to nějak nepoznám...to neklade takovej odpor....ale když to chci popotlačit v garáži, tak tam to poznat je....a co se týká toho řazení, tak to chci s prodejcem řešit při první garančce, pokud to teda nesedne....
10.02.2010 01:04 #87 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.49.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
georg1> musíš s tím jezdit jako s autem bez posolovače tzn.veškeré manévry pokud možno v pohybu ve stoje je to dřina.Žádný univerzální posilovač řízení neexistuje neboť je to velmi sofistikované zařízení které má jenom pár čtyrkolek a je to drahá a složitá věc.Tlumič řízení nezhoršuje za normálních podmínek tuhost protože píst jde pouze s minimálním odporem.Kamarád ho má na motorce kde jsou několikansobně užší řidítka a nemá problém.Nemůžeš prostě počítat s tím,že zatočíš a hotovo musíš tomu pomoct stylem jízdy plynem a pozicí v sedle.Chvíli to trvá než se to naučíš.Taky je důležité jak máš nafoukáno na mix ježdění je dobré O.5atm.Jinak se nadřeš jako kůň.Jinak já mám vyvážená přední kola a v podstatě do maximálky se to ani nehne.Jde taky o to jaké máš gumy jestli máš nějaké brutální traktory tak si na silnici moc nezajezdíš.
10.02.2010 05:00 #89 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
10.02.2010 12:42 #90 Téma: Dinli 700 4x4
georg1
Město: Nejdek 2
IP:90.176.221.xxx
Offline 0/2
otas007dinli>na kolce mám seriové pneu nafoukané na 0,5 jak píšeš, zatím to "tuhé" řízení nebudu řešit, je to asi dáno konstrukcí stroje, časem si na to zvyknu, snad se to po najetí dalších km uvolní, podívám se ještě na geometrii předních kol. Jaký vliv na řízení má ten tlumič, poznáš to na tuhosti řízení, jaká změna v řízení nastala po montáži tlumiče?
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.53s