23.01.2010 06:02 Dinli Centhor 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
Fotky - videa - vylepšení - nápady - rady - postřehy
DINLI 700 4x4
Naposledy editováno 01.10.2010 17:48:26
21.11.2010 21:35 #1141 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
21.11.2010 21:47 #1142 Téma: Dinli 700 4x4
hradecak
Město: Strakonice
IP:81.201.60.xxx
Offline 1/63
Dinli Centhor 700 4x4
21.11.2010 21:53 #1143 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
21.11.2010 22:01 #1144 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
21.11.2010 22:10 #1145 Téma: Dinli 700 4x4
hradecak
Město: Strakonice
IP:81.201.60.xxx
Offline 1/63
Dinli Centhor 700 4x4
21.11.2010 22:17 #1146 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
21.11.2010 22:39 #1147 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
21.11.2010 22:44 #1148 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
22.11.2010 09:17 #1149 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
22.11.2010 19:52 #1150 Téma: Dinli 700 4x4
mar1tin
Město: Kroměříž
IP:85.132.162.xxx
Offline 2/655
Čína Ostatní čtyřkolky, Čína Ostatní čtyřkolky, Can-Am Outlander 1000 MAX, Dinli Centhor 700 4x4
hradecak> Tak z těch způsobů, které popisuješ, mám zatím nejlíp vypilované to lehké vrknutí plynem, jen tu rychlost řadím současně s tím vrknutím, hlavně nic silou, můžou se ohnout řadící vidličky. A pokud kolka stojí a mám neutrál a nejde zařadit, tak také vrknutí plynem a cca 2 sekundy počkám a řadím. Bez toho počkání to jde do rozběhnuté spojky a kolka poskočí, což si myslím, že převodovce asi taky neprospívá. Je to rychlejší, než cukání kolkou a taky to líp vypadá, ale chce to fakt dělat to s citem.
22.11.2010 20:21 #1151 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
22.11.2010 20:23 #1152 Téma: Dinli 700 4x4
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
22.11.2010 20:29 #1153 Téma: Dinli 700 4x4
hradecak
Město: Strakonice
IP:81.201.60.xxx
Offline 1/63
Dinli Centhor 700 4x4
mar1tin: to jak rikas ze vrnknes soucasne s razenim nemusi bejt spatnej napad, to jsem jeste nezkousel... Me teda tam ta rychlost i kdyz nezaklapla sla celkem v pohode, myslim tim to, ze jsem s radickou nijak nebojoval, ze by se treba ty vidlicky mohly zohybat. Sla tam vzdy celkem dobre, ale proste nekdy nesepnula na pristrojovce a pak muselo dojit k onomu vrnknuti. Jinak ale jak rikam, zdkuste dojizdet bez motorove brzdy, mirne tam ten plyn vzdy drzte a zastavte pomoci klasicke brzdy, a urcite to bude mene casty.
22.11.2010 22:30 #1154 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:84.42.130.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
hradecak> Nechci vám do toho kecat ale obě ty rady nebo pomůcky jsou úplně špatně.Když si vrkneš při řazení tak jsi na ideální cestě udělat převodovku.protože kola se nesměj točit řadit je třeba v maximálním klidu.Proto i třeba o něco větší volnoběh řazení znesnaďnuje.Takže to je cesta do pekel.Nebrzdit motorovou brzdou je další nesmysl protože uděláš tak rychle desky.že se ti o tom ani nezdá.A destičky nestojej zrovna pětikilo a o ceně kotoučů ani nemluvě.Brzdit je třeba naopak co nejmíň.Za prve šetříš již zmíněné destičky a navíc ti zůstává v tahu řemen ve variátoru a řemen nemá tendenci při rozjezdu prokluzovat a tak nedostává takové štosy.
22.11.2010 22:33 #1155 Téma: Dinli 700 4x4
hradecak
Město: Strakonice
IP:81.201.60.xxx
Offline 1/63
Dinli Centhor 700 4x4
otas007dinli: jelikoz si tady vsechny zminene postrehy zamitnul, cekam, ze napises nejake svoje, ale ono nic... nerikej, ze na tve kolce jde razeni vzdy bez problemu v jakekoliv situaci...
jo a s tim brzdeni... Nepsal jsem tu aby se motorova brzda nepouzivala, pouze aby se pouzivala na brzdeni treba do 10kmh, a az pote se dobrzdovalo bez ni. Pochybuju, ze timto zpusobem budou desky hned dole...
22.11.2010 22:52 #1156 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:84.42.130.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
hradecak> Musíš se v tomhle foru podívat trochu dozadu ono tu není týden.Tam se o této problematice již několikrát hovořilo.Já jsem naštěstí problémy s řazením neměl asi jsem trefil dobrej kus.První problémy s převodovkou jsem začal mít až v 10.000km.Jedna věc je technika řazení a druhá je když je to celé vevnitř špatně.Jde o vymezovací podložky na stromečku a o seřízení páky řazení aby její poloha souhlasila s tím co zařadíš nahoře i vevnitř.Problém je v tom.že vidlička prostš zůstane viset a proto nejde dobře vyřadit a nebo naopak zařadit.Ale to jsem tady taky psal.Jsou tedy v podstatě jenom dvě možnosti.Doladit řadící táhlo a když to nepomůže motor ven a nechat seřídit.Jakékoliv jiné postupy vedou k tomu,že vidličky časem odrbeš a nebo ohneš a pak se Ti stane to co se tady taky pár klukům stalo,že to řadilo dopředu a dozadu a kolka byla nepojízdná.To je vše co Ti k tomu můžu říct ze zkušenosti a co jsem o této problematice pochytil.Ahoj.
22.11.2010 22:58 #1157 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
ono občas se stane to že nemáš šanci s kolkou hýbat tam ani zpět takže cvrknutí je nutností, ze zníčení převodovky bych vítr neměl jelikož už mám takovou druhou Dinlinku a obě stále vrčej, prostě je cvrknutí a cvrknutí, nic nikde nerachotí ani neposkočí takže o nic nejde jen vlastně pomůžeš vytahnot rychlost ven
22.11.2010 23:03 #1158 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:84.42.130.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
23.11.2010 13:56 #1159 Téma: Dinli 700 4x4
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
otas007dinli> V tom s tebou musím souhlasit. Ze skušeností vím že dost lidí co si myslí jak super umí jezdit a třeba umí projet cokoli, nemá s citem moc dočinění a "cvrnknutí" je pro ně třeba čtvr plynu a pak je na průser zaděláno. Ono když jde něco často z tuha, tak je to časem o únavě materiálu (buď táhlo, vidlička, ozubení ...) a něco třeba po těch 10 tisících (v lepším případě) rupne.
Ono kdybych po 1500 Km Jumbo prodal a na druhým najel dalších 1500 tak bych asi taky žádnej problém nezažil. Všechno je spíš o dlohodobý výdrži a když něco vázne od začátku, tak se to časem na 99% projeví poruchou. Proto pokud je to možno, bych to řešil hned na začátku doladěním a né hledáním technologickýho postupu brždění, houpání a přidáváním plynu. I když díky řešením převodů v všech 4kol je to někdy nevyhnutelný u čehokoliv, ale nesmí se z toho stát pravidlo.
23.11.2010 14:11 #1160 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
xsob:hlavně tu prosímtě nebuď zase chytrej, sice jsem na první Dinli najel málo ale dnes má 10 tis za sebou také a nikde se nic neděje, nechápu co se zde snažíš rozfoukat za problém, nemůžeš srovnávat Jumbo a Dinli, myslím že jsem měl rozhodně kolek víc jak ty tak mám co proovnávat a v terénu nejsem zrovna žádným nováčkem
23.11.2010 14:36 #1161 Téma: Dinli 700 4x4
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
pavelkr> Zase chytrej?? Psal jsem to všeobecně a jestli se tě to dotklo, tak to jen tvoje zjištění. S Dinli nic nesrovnám, technika je u všech kolek podobná a čte to tady hodně lidí, co jak Oťas napsal, cvrkáním můžou řešit každý řazení. Rozsypanou převodovku jsem viděl né jen u Dinli. Prosit mě o nic nemusíš. Píšu jenom svoje zkušenosti né jenom z kolek, 15 let sem v terénu i závodil.
23.11.2010 19:52 #1162 Téma: Dinli 700 4x4
mar1tin
Město: Kroměříž
IP:85.132.162.xxx
Offline 2/655
Čína Ostatní čtyřkolky, Čína Ostatní čtyřkolky, Can-Am Outlander 1000 MAX, Dinli Centhor 700 4x4
otas007dinli> No vždyť to tam tak popisuju, to vrknutí a tažení řadící páky pouze při zařazené rychlosti, kolka pocukne a rychlost přeskočí nebo vyřadí, pokud táhnu k neutrálu. A pokud řadím z neutrálu některou rychlost a nejde to, tak vrknu plynem a chvilku počkám, až otáčky spadnou a spojka rozepne a pak řadím. Na to fakt pozor, ať si to někdo nezamění.
24.11.2010 18:14 #1163 Téma: Dinli 700 4x4
autičkář9
Město: Mladá Boleslav I
IP:92.43.26.xxx
Offline 0/24
Dinli Centhor 700 4x4
24.11.2010 18:18 #1164 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
24.11.2010 18:20 #1165 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
25.11.2010 19:26 #1166 Téma: Dinli 700 4x4
mar1tin
Město: Kroměříž
IP:85.132.162.xxx
Offline 2/655
Čína Ostatní čtyřkolky, Čína Ostatní čtyřkolky, Can-Am Outlander 1000 MAX, Dinli Centhor 700 4x4
Tak to mám zpátky z garančky, vyměněné veškeré oleje, promazané čepy a uložení,otevření výkonu motoru, řazení jsem si seřídil sám ještě před garančkou na táhle řazení, s tím už nedělali nic, nebylo třeba, prý to chodí dobře tak jak má a jinak než na táhlu to seřídit nejde, jinak vše O.K., přístup servisu dobrý.
http://img207.imageshack.us/img207/7532/1004653.jpg
25.11.2010 21:56 #1167 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
25.11.2010 23:25 #1168 Téma: Dinli 700 4x4
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
26.11.2010 00:01 #1169 Téma: Dinli 700 4x4
hradecak
Město: Strakonice
IP:88.102.225.xxx
Offline 1/63
Dinli Centhor 700 4x4
26.11.2010 05:19 #1170 Téma: Dinli 700 4x4
MiKu
Město: Chomutov 1
IP:93.99.13.xxx
Offline 3/18
Suzuki GSF 1200 Bandit
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s