23.01.2010 06:02 Dinli Centhor 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
Fotky - videa - vylepšení - nápady - rady - postřehy
DINLI 700 4x4
Naposledy editováno 01.10.2010 17:48:26
26.03.2011 08:26 #1711 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
26.03.2011 08:29 #1712 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
26.03.2011 12:18 #1713 Téma: Dinli 700 4x4
PK-WELD
Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8
26.03.2011 13:46 #1714 Téma: Dinli 700 4x4
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
Buchar>mar1tin> Tak jsem dnes udělal pár fotek, ale zjistil jsem, že jsem měl asi špinavý objektiv na mobilu. Tak aspoň jedna.
26.03.2011 13:59 #1715 Téma: Dinli 700 4x4
mined
Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
martinur> když už někdo něco postaví-udělá,tak mu to ostatní vždy okomentují.Není to o tom,někomu ubližovat-spíš bych to bral jako více postřehů a rad.Víc hlav-víc rozumu.Je mi už pár let a nikdy jsem se nestyděl a nestydím zeptat,nechám si poradit a o tom to je.Každý umí hold něco,ale rozhodně né všechno.S tím fotákem:zkresluje ale ne tolik.Doufám že se neurazíš,že jsem takhle odepsal
26.03.2011 14:20 #1716 Téma: Dinli 700 4x4
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
26.03.2011 14:31 #1717 Téma: Dinli 700 4x4
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.214.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
Buchar> Hoď sebou než v tý Libyi doválčej, abys pak nebyl smutnej že jsi to prošvihl
Teď trochu vážně: rám bude asi efektivní, ale ne efektní. Radio na čtyřkolku? no podle mě blbost soudě podle gum a pancéřování po silnici nejezdíš takže je ti na prd. Ta přídavná světla se mi líbí, ty na budoucí kolku plánuju taky (to se s tebou pak nějak spojím). A mysli na to že hodně elektroniky na čtyřkolce škodí, pak budeš v lese lítat kolem čtyřkolky a odpojovat všechno možný aby jsi zjistil proč to nejede. Já jsem si nadával za pár přidaných věcí když jsem řešil proč to nedobíjí.
26.03.2011 14:53 #1718 Téma: Dinli 700 4x4
mar1tin
Město: Kroměříž
IP:85.132.162.xxx
Offline 2/655
Čína Ostatní čtyřkolky, Čína Ostatní čtyřkolky, Can-Am Outlander 1000 MAX, Dinli Centhor 700 4x4
Pánové, chtěl bych na kolku přidělat odpojovač baterie nebo aspoň odpojovač navijáku, protože ten jediný je pod proudem i po vypnutí klíčku a znáte to, sedne na to děcko a pomačká všechno, nač dosáhne mohlo by dojít k poškození navijáku nebo i kolky. Doma mám odpojovač viz. foto, ale ten je tak na náklaďák, tím by se dala odpojovat snad i jaderná elektrárna, na netu jsem také nic menšího nenašel, nemáte někdo nějaký tip na něco přijatelnějšího?
26.03.2011 14:54 #1719 Téma: Dinli 700 4x4
mar1tin
Město: Kroměříž
IP:85.132.162.xxx
Offline 2/655
Čína Ostatní čtyřkolky, Čína Ostatní čtyřkolky, Can-Am Outlander 1000 MAX, Dinli Centhor 700 4x4
26.03.2011 14:56 #1720 Téma: Dinli 700 4x4
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
26.03.2011 15:01 #1721 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
26.03.2011 15:03 #1722 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
Dinlicenthor>Petr_1>Dinlicenthor>Průzkumné vozidlo na Mars
hele ale ten rám co mám ode tebe taky není poslední módní trend. no jo první kus no
27.03.2011 09:28 #1723 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
27.03.2011 09:37 #1724 Téma: Dinli 700 4x4
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
27.03.2011 09:39 #1725 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
27.03.2011 09:41 #1726 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
27.03.2011 09:47 #1727 Téma: Dinli 700 4x4
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
27.03.2011 09:51 #1728 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
27.03.2011 19:31 #1729 Téma: Dinli 700 4x4
Buchar
Město: Kojetín I - Město
IP:90.179.38.xxx
Offline 1/96
zmizík_zaks> Mistře, než napíšeš tech. hovadinu tak se zamysli a počítej. Já jsem tu spotřebu propočítal a nakonec i změřil a dělit se už ze zkušenostma třeba kolem LED tady asi nebudu - někteří v tom vidí diskotéku, no budiž, ikdyž výměna za LED má rozhodně význam! K rádiu na čtyřkolku - jistě nemá význam si to tam dávat a poslouchat za jízdy - tam se jedná o to, že pokud někde zastavím, tak si možu pustit třeba MP3. Jinak myslím, že na podobné kritické komentáře, třeba na pojízdné WC nemá význam podobně hloupě odpovídat. Ten rám není podle mích představ, když se dělal nebyl jsem bohužel u toho a nakonec musím konstatovat darovanému koni na zubi nehleď. Taky bych to nejradši předělal, ale nechce se mi. Jinak kritiku beru, neberu pouze hloupé připomínky o Libii, demonstrantech, WC apod. a to je nejen na tvou adresu. Myslím, že také blbé řeči dusí nejen toto fórum a potom se nediv, že se nejen já nebudeme dělit o zkušenosti s ostatníma. Pokud už se mi něco nelíbí nemusím hned urážet druhého no, ale to bude asi Váš životní styl. Mě opravdu neuráží hodnocení např. Petr_1 , westik , martinur , mined , mar1tin . Třeba mar1tin , mi to zkritizoval osobně (viděl to), ale třeba ocenil boční rámy. Jsou tu i jiné názory a ty to vesměs tak kriticky nevidí - v každém případě bych za 2 jak ve škole asi nedostal sám bych to hodnotil z hlediska estetiky za 3-.
Jak bylo napsáno uživatelem martinur nahoře (děkuju za obhajobu):
Bez nějakých výmluv a úskoků - foťák na mobilu značně zkresluje skutečnost a je fakt na fotce, že to vypadá podstatně hůře jak ve skutečnosti. Já bych rámu vytkl jinou věc a to je, že kdyby se dva známí u toho neožrali (též moje chyba - dal jsem jim životabudič před prácou a také jsem v danou chvílu musel odjet na servis), tak by to bylo uděláno jinak a také není zcela souměrný (nevím jestli to bude správné slovo). Betelnost se mu však upřít nedá. Jinak původně měli být jen dvě vertikální trubky silnější a také uši pro hlavní světlomety měli být přihnuty. No ale co už, stalo se. Jsem v situaci, kdy jim dvakrát nechci říkat uděljte to znovu. Tedˇse jen modlím aby si to nepřečetli Jsem znechucen příspěvky pár expertů na komunikaci a zde je to ode mě možná poslední příspěvek (takže se mi můžete oddechnout, už to tady zatěžovat nebudu). Místo hloupých příspěvků o demonstrantech, by bylo asi lépe, kdyby se zde objevilo více příspěvků na dané téma o Dinli, ale asi je pro některé důležitější toto vlákno znehodonotit.
Mějte se, ať se Vám daří ....
27.03.2011 20:08 #1730 Téma: Dinli 700 4x4
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
27.03.2011 20:17 #1731 Téma: Dinli 700 4x4
mined
Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
To je jasný,de o ho--- .Taky nikdo nemohl tušit,že ti to někdo vyráběl a že se u toho ožral.Určitě bych jim za takovou práci nepoděkoval,naopak.Na druhou stranu,jestli se to líbí tobě,tak to víc neřeš a to mluvím jen o rámu.Nebudu se pouštět do chytračení kolem diod.světel,poněvadž tomu zase nerozumím já.
27.03.2011 21:52 #1732 Téma: Dinli 700 4x4
mar1tin
Město: Kroměříž
IP:85.132.162.xxx
Offline 2/655
Čína Ostatní čtyřkolky, Čína Ostatní čtyřkolky, Can-Am Outlander 1000 MAX, Dinli Centhor 700 4x4
Bucharův rám jsem viděl naživo, je fakt, že ta fotka opravdu zkresluje, nicméně i tak, přesto že funkčnosti rámu se nedá vytknount fakticky nic, přesto bych na jeho místě na tom ještě zapracoval a celkem jednoduchou úpravou bych, jak se dneska říká, provedl facelift rámu do nějaké esteticky přijatelnější podoby. No a hlavně už bych k tomu nepouštěl ty kořalečníky.
27.03.2011 23:04 #1733 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
Buchar> musíš to brát s rezervou, protože někteří lidi mají oblibu jenom v pošťuchování 2/3 webu jsou takto zanesené zbytečným odpadem
Jinak ty led světla z číny jsou fakt masakr. Zítra večer bych to chtěl projet a udělat nějaké video. Jenom ty dvě led světla dávají mnohonásobně větší intenzitu než všechny ostatní dohromady. Tvoje kombinace 4 x led světla musí svítit jako kráva To když zapneš tak budeš oslňovat letadla
28.03.2011 02:15 #1734 Téma: Dinli 700 4x4
Buchar
Město: Kojetín I - Město
IP:90.179.38.xxx
Offline 1/96
OK. Já beru kritiku, neberu to pošťuchování a vyrypování (to je fakt problém mnoha fór a mám pocit že by se to moc v techn. vláknech fór nemělo tolerovat) ... celkem to nebudu dále rozebírat.
Osvětlím ty výpočty pro zmizík_zakse:
Souhlasím s tím, že méně elektroniky a v jednoduchosti je krása, ale nesouhlasím v případě toho osvětlení a výměny žárovek za LED.
24W světla s číny sice mají psaných 24W a mají v sobě osm 3W LED, ale jejich činnost řídí proudový zdroj, který jim nedává zahulit naplno (což je jen dobře - nechce se mi to vysvětlovat tech. proč, ale jedná se o to, že dlouho budou svítit skoro stejně jako na začátku při koupi). Zde se dá říci, že výrobce dokonce podhodnotil životnost světla, což v praxi bývá pravidlem, že to bývá naopak. Měřením se dá zjistit, že jak rozptylové tak směrové (liší se to optikou - trochu jiné je i plexi krytí) mají ve skutečnosti 16W příkon. Teď jednoduché počty (já při svícení s nima nepoužívám v terénu hlavní světlomety, které mají dohromady 35W žárovky což je v součtu 70W):
Celkový součet původních žárovek, při svícení.
Parkovačky a hlavní světlomet a žárovky obrysové (30W+70W+10W): 110W ... nejsem si teď úplně jist, zda jsem dokonce nepodhodnotil obrysové žárokvky, protože pokud měli 21W což teď jen nevím, tak by výpočet celkového příkonu byl 142Wattů příkonu.
LED provedení:
Parkovačky a LED světlomet a LED obrysovky (1W+32W+1W)=34W (až 100W ušetřeného výkonu a to jistě uznáte, že to altíku a napájecí omáčce jen prospívá).
Jak je vidět, pořád zbývá je dostatek 32W na další tzv. dvě 48W LED pracovní světlomety (skutečnost je 32W) i na další tzv. 24W světlo do zadu, které může být na couvačku, která lze trvale zapnout a furt budeme spotřebou níže jak při žárovkovém osvětlení.
Pokud by svítily všechny hlavní LED v terénu bez světlometů (na silnici to nedoporučuji používat - sám jsem to v noci zkusil a nebylo snad jediného auta, které by na mě neblikalo, ikdyž jsem to měl dost zkoseno k zemi na silnici). To zadní světlo považuju za celkem důležité i ve dne. Přeci jenom to svítí tak, že nepřečtete dalekohledem SPZ a ani to nevyfotíte (jistě každý ví, že v terénu se nevyhnete jízdě po soukromém pozemku - kdo to tvrdí asi musí lhát). Ve spojení s naolejovanou a během chvíle zaprášenou značkou jsou pro kolkaře výhody neodiskutovatelné.
Výměna za LED má i své nevýhody:
1. Musí se dodržet plus a mínus.
2. Tam kde světlo nemá proudový zdroj, budou nachylnější na zničení při trvalém přepětí, pokud zde jsou dávány (POČÍTÁNY) LED na 12V (aauto LED se myslím počítají na 13,6V)
3. LED pásky v blinkrech mají výhodu, že je prakticky můžete zahermetizovat, ale tím, že mají větší odběr nebudou blikat jak mají (dá se to řešit paralelním odporem)
4. LED blinkry a pásky do nich nesvítí jak ty 21 W žárovky.
5. Do koncových a brzdových svítilen mají žárovky tu výhodu, že hřejí a sníh či námraza na nich tak nepůsobí jak na chladné LED.
6. Při regulátoru napětí odejdou asi dříve LEDky, než žárovky. LEDka má totiž tu vlastnost, že odejde dříve než pojistka. Faktem je, že by se to dalo řešit elektronickou pojistkou.
7. Přeci jen přirozená žlutá teplá barva žárovek je lidskému oku bližší než studená bílá LED a to hlavně, když se má do ní člověk dívat (na druhou stranu, jsou LED výhodou pro čtyřkolkaře není je ze předu vidět )
No a ještě k diskotéce pod zrcátky (LED pásky.). Tak to se mi teď v noci velmi osvědčilo při nouzové opravě. Narychlo jsem totiž upevnil a nedotáhl 24W led světlomety a ty se mi v terénu uvolnily. Tím, že jsem je mohl zapnout jsem si z vrchu pěkně osvětlil prakticky celou mašinu. Tím že to má velmi malou spotřebu, by se to dalo použít i třeba delší svícení např. na rybách.
Jinak dejte si na kolku co chcete, ale musíte vždy vědět, která pojistka kde je .... mám vše zvlášť jištěno, takže by se nemělo stát, že mi jedna LED znefunkční komplet celé osvětlení. Jinak mám zalimanovanou A5, kde jsem si naspal jak barvy, tak pojistky a další jiné pro mě podstatné blbiny, aby mě to někde v noci nezaskočilo (a to vozím v kolce).
Tak snad jsem tu nenasekal moc tech. chyb, když tak mě opravte .. češtinu neřešte, tu se asi už nenaučím
28.03.2011 18:09 #1736 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
28.03.2011 20:52 #1737 Téma: Dinli 700 4x4
Buchar
Město: Kojetín I - Město
IP:90.179.38.xxx
Offline 1/96
28.03.2011 21:33 #1738 Téma: Dinli 700 4x4
Buchar
Město: Kojetín I - Město
IP:90.179.38.xxx
Offline 1/96
Petr_1> Čau, díval jsem se na tvůj profil http://www.quadmania...uzivatel/?muid=28016 a zaujal mě ten zadní box na Dinli Centhor 700cc ... možu vědět, jak si s tím spokojen a také kde se to dá splašit a přesna jak se jmenuje výrobce př. model. Též by mě zajímalo zda to jde zamčít nějakým zámkem. Děkuju.
28.03.2011 21:46 #1739 Téma: Dinli 700 4x4
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.76.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
28.03.2011 22:16 #1740 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
Buchar> origo TGB, zatím největší a podle mě nejlepší box na trhu. Odveze opravdu všechno. Já tam vozím celou hromadu věcí : kompresor, minimax, sadu na opravu pneu, sadu žárovek, lékárničku, náhradní oblečení do bahna, druhou přilbu a ještě zbývá hromada místa. Box je vodotěsný , opravdu pevný a zamykací.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s