23.01.2010 06:02 Dinli Centhor 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
Fotky - videa - vylepšení - nápady - rady - postřehy
DINLI 700 4x4
Naposledy editováno 01.10.2010 17:48:26
18.03.2010 20:30 #242 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
18.03.2010 20:31 #243 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
18.03.2010 22:01 #244 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
18.03.2010 22:51 #245 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.79.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
Ona u mně to zase není moc jednoduché mám spodní plech takže nic moc a ještě musíš odstrojit stupačku.Ale myslm,že kolem 5.000 km to asi potká více lidí.Jinak řemen stojí něco přes 4.000,- z prací to bude přes bůra jen to fikne.Fakt je,že od prvních příznaků(cukání při rozjezdu to vydržel tak asi 100 km takže to bude asi dost jasné varování.
18.03.2010 22:55 #246 Téma: Dinli 700 4x4
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
18.03.2010 23:15 #247 Téma: Dinli 700 4x4
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
19.03.2010 00:36 #248 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.79.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
19.03.2010 05:48 #249 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
19.03.2010 05:50 #250 Téma: Dinli 700 4x4
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:213.220.254.xxx
Offline 44/2575
19.03.2010 06:44 #251 Téma: Dinli 700 4x4
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
otas007dinli>Ona u mně to zase není moc jednoduché mám spodní plech takže nic moc a ještě musíš odstrojit stupačku.Ale myslm,že kolem 5.000 km to asi potká více lidí.Jinak řemen stojí něco přes 4.000,- z prací to bude přes bůra jen to fikne.Fakt je,že od prvních příznaků(cukání při rozjezdu to vydržel tak asi 100 km takže to bude asi dost jasné varování.
19.03.2010 19:09 #252 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.40.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
19.03.2010 19:16 #253 Téma: Dinli 700 4x4
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
19.03.2010 21:25 #254 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.40.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
To v podstatě nejde nějak moc přesně vychytat protože ty příznaky (snížování maximálky)nastávají postupně není to skokově a od toho pocukávání už to vzalo sešup no a jak jsem tomu pak dal kotel v tom lese tak jsem to urychlil.Jasné ale je a v to máš pravdu,že to chce kontrolovat častěji tak ve 3.000 poprvé a pak každejch 1.000 ale i to je hodně individuální.Mělo by se taky přihlédnout jestli se člověk chystá někam dál a nadýl.Jinak když jezdíš kus od baráku tak to zase není takovej problém.
22.03.2010 22:43 #255 Téma: Dinli 700 4x4
Mrakomor
Město: Rychnov nad Kněžnou
IP:82.99.191.xxx
Offline 1/35
23.03.2010 23:38 #258 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.104.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
Tak řemen vyměněn stál 5.400,-+ práce.Nebyl prasklý ale v délce asi 4 cm vypadly zuby a na dalších místech byl zevnitř mezi zuby popraskaný.Ale po zkušenosti doporučuji všem zručným majitelům Dinlin vyšroubujte všechny šroubky které spojují stupačky s blatníkama,sbočnímy plasty a v předních blatnících šrouby co jdou nahoru jakoby do nádrže tzn.ty které jsou v těch sponách co nahrazují matky a namažte je grafitkou.Já jsem je všechny vyměnil za nerezový 6ky dlouhý 12mm.Ptáte se proč.Ani na matce ani na šroubech není žádná antikorozní ůprava a po čase tak zareznou,že nejdou povolit.Navíc jsou to křížáky takže není moc za co chytit.A protože jsou většinou v takovém jakoby domečku v plastu tak je ani neuřízneš jedině za cenu likvidace jednoho z plastů.Je to práce tak na půl hoďky která ušetří v budoucnu při odstrojování kvůli opravě čehokoliv spoustu času a peněz.Jinak co se týká náhrady řemene.Tento řemen vyrábí Japončíci přímo pro Dinli 700.Motor v Dinli není obšlehnutý tudíž na něj díly z jiných motorů nepasují.Práci zdar.
24.03.2010 18:23 #260 Téma: Dinli 700 4x4
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
24.03.2010 18:32 #261 Téma: Dinli 700 4x4
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Aligator-max> V záručních podmínkách JM je řemen mezi spotřebním materiálem! Záruku ti uznají tak kolem 1.000 Km, ještě záleží jak vypadá celý vario (náznak zacházení).
Ptal jsem se na to i u servisu skůtrů a bylo mi řečeno že kvalitní řenen vydrží okolo 7 -10 tisíc, u velůkých obsahů až 15 tisíc. Skůtr nejezdí v terénu a větší rychlost třeba líp chladí řemen.
24.03.2010 18:49 #262 Téma: Dinli 700 4x4
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
24.03.2010 20:13 #263 Téma: Dinli 700 4x4
Mrakomor
Město: Rychnov nad Kněžnou
IP:82.99.191.xxx
Offline 1/35
24.03.2010 21:10 #264 Téma: Dinli 700 4x4
otas007dinli
Město: Praha
IP:89.24.25.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
Mrakomor> Údajně se prý na nějakém poslovači u Dinliů pracuje.Měl by to být převzatý posilovač z Grizzlyny
ale zatím asi nic moc.Navíc by to musela být asi stříkačka kvůli komunikaci s posilovačem.Na stříkačce se taky dělá dokonce se mluví o 800.Posilovač byl taky můj malý sen ale co jsem nazbíral různé zkušenosti není to tak ůplně plnospasitelné zařízení.Ono je někdy lepší,že řízení drží.Třeba u Polárky píšou,že jde pohybovat řidítky prstem to je hezké ale stejný efekt to prý má třeba v 90km na silnici a to už zase jako plus nevidím.Navíc je to pěkně mastná záležitost.Oprava nebo spíše výměna této součástky po záruce by byla v řádu několika desítek tisíc.Jak jsem psal výše a hlavně Ledvajko tak super je tlumič řízení.Přiměřená investice ůžasné výsledky při jízdě.Zdarec.
25.03.2010 09:53 #265 Téma: Dinli 700 4x4
Mrakomor
Město: Rychnov nad Kněžnou
IP:82.99.191.xxx
Offline 1/35
otas007dinli> No přemýšlel jsem trochu jiným směrem. Neznám detailně konstrukci, ale kdyby bylo možné připojit čerpadlo a pohánět ho od motoru, tak bych samozřejmě chtěl osadit pouze čerpadlo. Nebylo by tedy nutné kupovat drahý hydraulický agregát s motorem kvůli pohonu doplňků. Jak zjišťuji, tak bych toho chtěl po čtyřkolce asi příliš. Nebo jsi toho názoru, že by to nějak šlo? Děkuji za odpověď.
26.03.2010 18:28 #266 Téma: Dinli 700 4x4
sherwood
Město: Hovorany
IP:82.100.62.xxx
Offline 0/190
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Outlander 570, Dinli Centhor 700 4x4
26.03.2010 19:41 #267 Téma: Dinli 700 4x4
radhas
Město: Velké Pavlovice
IP:82.117.130.xxx
Offline 1/227
Dinli Jetpower 700
26.03.2010 19:48 #268 Téma: Dinli 700 4x4
radhas
Město: Velké Pavlovice
IP:82.117.130.xxx
Offline 1/227
Dinli Jetpower 700
26.03.2010 19:51 #269 Téma: Dinli 700 4x4
sherwood
Město: Hovorany
IP:82.100.62.xxx
Offline 0/190
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Outlander 570, Dinli Centhor 700 4x4
radhas>sherwood> Čau volnoběh si potoč sám
26.03.2010 19:52 #270 Téma: Dinli 700 4x4
sherwood
Město: Hovorany
IP:82.100.62.xxx
Offline 0/190
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Outlander 570, Dinli Centhor 700 4x4
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s