asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

13.02.2010   18:42 TGB Blade 425

Many23 Many23 Město: Humpolec
IP:90.176.187.xxx
Offline 2/110
TGB Blade 425

Vzhledem k tomu, že vlastním TGB ( Blade 550 LT), byl bych rád aby jsme se zde podělily o veškeré závady související zejména s provozem a to na strojích TGB Blade (Target), popřípadě o recept jak jim předejít. Samozřejmě návody na opravu, servis, tuning apod. jsou vítány.

Rád bych předem všechny upozornil že nebudu tolerovat příspěvky které jakkoliv ať už urážejí nebo vyzdvihují různé prodejce, nebo značky čtyřkolek, pokud se mi bude zdát Váš příspěvek jen trochu hrubý nebo ne k věci, vyhrazuji si právo ho smazat !!!!!!!!!!

Naposledy editováno 01.07.2013 15:56:45

Anketa: Jak se Vám líbí design nového Blada

Nelíbí 
13%
9
Líbí 
73%
49
Starý byl hezčí 
13%
9
předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 69

Odpovědi: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

06.03.2010   22:18   #31 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:95.85.211.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

caprighia>No pokud se kardan točí a kola stojí, tak už 100 % nemáš 4x4


Citace | Odpovědět

06.03.2010   23:54   #32 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.209.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

caprighia>No pokud se kardan točí a kola stojí, tak už 100 % nemáš 4x4



To uš němá ani žuby na talíži a možňá ani ňa hrušče

Many23 zase to rychle smázni

Citace | Odpovědět

07.03.2010   00:53   #33 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

dominoPv dominoPv Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178

mrtvolka>Many23>martinur> nemá dualní systém mohu potvrdit pouze předek a zadek odděleně, jinak omluva za chybný název talíře za planetové kolo dík za toleranci, inženýr v názvosloví zrovna nejsem

aha no pak to bušení dělá opravdu jen prudké brždění zadní nápravy asi tím že motor stále točí kardanem ale kola jsou zablokované ??? pořád se mně nějak nezdá že nový stroj při brždění takhle bouchá... mám pocit že to ten kardan nemůže vydržet dlouho ale jak jsem psal zkusím brzdit jen na řidítkách předek a zadkem jen lehce..


Borci klid... Každy si to muže vyzkoušet sam... Když se zmáčke na místě zadní brzda(případně brzda ruční-parkovací), dá se se 4kolkou ještě pohnout cca 10cm tam a zpět... podívejte se na zadní kardan... Ten stojí a ani se nehne, přesto se zadní kola ještě pohybují. Je to způsobeno určitými vůlemi přes ozubená kola v zadním difu. Tím pádem když se prutce brzdí, k\ardan stojí a kola mají vůli ozývá se zvuk zpětného rázu. Neznám ani jeden případ, kdy to poškodilo zadní dif nebo cokoli jiného... Takže klid

Citace | Odpovědět

07.03.2010   07:39   #34 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Many23 Many23 Město: Humpolec
IP:90.176.187.xxx
Offline 2/110
TGB Blade 425

rád bych všechny upozornil že nebudu tolerovat příspěvky které jakkoliv ať už urážejí nebo vyzdvihují různé prodejce, nebo značky čtyřkolek, pokud se mi bude zdát Váš příspěvek jen trochu hrubý nebo ne k věci, vyhrazuji si právo ho smazat !!!!!!!!!!



Naposledy editováno 07.03.2010 07:43:12

Citace | Odpovědět

07.03.2010   07:42   #35 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Many23 Many23 Město: Humpolec
IP:90.176.187.xxx
Offline 2/110
TGB Blade 425

dominoPv> díky vysvětlil si to zcela přesně jinak v klidu jsme neboj vím že to je normální

Citace | Odpovědět

07.03.2010   08:18   #36 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

Many23> řešej se tu různý věci, píšou návody a doporučení. Nezlob se na mě, ale jezdit s předkem pomalu, nebo ho raději vůbec nezapínat? Tak to si koupím zadohrabku a nebudu se vláčet se spoustou železa navíc. Proto jsem napsal to co jsi smáznul. Naštvalo mě to, ikdyž TGB nevlastním.

Ten vylomenej zub na talíři, co jsem tu někde viděl je konstrukčí vada, to musej vyřešit Thai, ale povolování šroubů talíř - klec by měl na všech kolkách vyřešit prodejce ve svých servisech.

Zacvakání v zadku při prudkém brždění - zablokování - to udělá každá kolka která má kotouč na kardanu před dif. Klídek, trochu někdy zarachotí i ta moje mrcha. Nějaký vůle na cestě od kola přez poloosy, talíř a hrušku bejt musej a halt se to ozve.

CanAm by se bez vyriátoru TGB určitě nerozjel, ale asi by si poradili a podle své dokumentace zadali výrobu někomu jinému.

Plně srovnatelné TGB s japončíky je, bohužel, zatím pouze na parkovišti - pohledově.

Přeji majitelům TGB odstranění všech konstrukčních chyb, které se objevují častěji než je obvyklé v záruce a bez toho, aby se znovu opakovaly

Citace | Odpovědět

07.03.2010   08:53   #37 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Many23 Many23 Město: Humpolec
IP:90.176.187.xxx
Offline 2/110
TGB Blade 425

FIGURA> jasně super názor nechtěl jsem smazat celý tvůj příspěvek, ale nelíbí se mi když někdo šije do prodejců ( viz část tvého příspěvku), nebo do značky samozřejmě tento názor je zcela v pořádku a je tvůj. S podmínkami zapínání předního náhonu pouze reprodukuji vyjádření výrobce a dovozce.

Citace | Odpovědět

07.03.2010   08:58   #38 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

Many23>

Citace | Odpovědět

07.03.2010   09:24   #39 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

dominoPv dominoPv Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178

Plně srovnatelné TGB s japončíky je, bohužel, zatím pouze na parkovišti - pohledově.[/quote]

I když se v tomto případě nabízí jasná odpověd, nemůžu s tebou souhlasit... Podle mě jak ty píšeš TGB v mnoha případech ty "japončíky" předčí... Určitě ne kvalitou použitých materiálů, ale v kvalitě zpracování už to není takový rozdíl, jízdní vlastnosti nechám na posouzení každého, ale podle mě jednoznačně vede na poli reklamací a cen náhradních dílů... Nevím jestli jsi se někdy snažil reklamovat kakýkoli díl na "japončíka" a jak to dopadlo... Stejně tak pokud to nedopadlo a zákazník si díl musí koupit z vlastní kapsy (pokud chce dál jezdit) V tomto směru jsou Thajvanci velice silní hráči a podle mě to je věc, která v dnešní době zajímá spoustu zákazníků... Určitě bych tyto stroje nepodcenoval. Mají na trhu své místo, a každý se musí rozhodnout, zda je pro něj důležitá image nebo se vydá cestou rozumu, protože co si budeme říkat, 4kolky se kazí a kazit budou je to přece stroj...



Naposledy editováno 07.03.2010 09:26:19

Citace | Odpovědět

07.03.2010   12:50   #40 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

mrtvolka mrtvolka Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550

caprighia>No pokud se kardan točí a kola stojí, tak už 100 % nemáš 4x4



mluvím o stavu kdy mám zařazeno H ... nemám zaplé 4x4 jedu po silnici a prudce zabrzdím .. Při této konfiguraci není přední kardan připojen Tzn. Takže to se 4x4 nesouvisí ... Když píšu kardan se točí mám na mysli má snahu se točit a právě to dělá to bouchání.

Koukal jsem na zadní brzdu a ta je před rozvodovou skříní hned na kardanu tzn... když zadek zabrzdí a spojka se ještě točí tak klepe ten křížek na kardanu... občas se to podaří i pokud prudce přidám plyn a hned ho pustím ...

že je to divný že nová kolka bouchá o tom není sporu .. i přes vyjádření prodejce že je to normální mně to dost zaráží ale asi je to opravdu tak jelikož někteří zde mně potvrdili že Glad a TGB to prostě dělají ...



Naposledy editováno 07.03.2010 12:53:52

Citace | Odpovědět

07.03.2010   12:57   #41 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

mrtvolka> toto ti udělá i LTA takže můžeš být úplně v klidu

Citace | Odpovědět

07.03.2010   13:29   #42 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Jo jo dělá to i blade 425 a to má kotouče na kolech,takže to asi nebude tím kotoučem na kardanu.Prostě brzdou nezabrzdíš jen kola ale i motor a proto se ozvou veškeré vůle.

Citace | Odpovědět

07.03.2010   13:54   #43 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Many23 Many23 Město: Humpolec
IP:90.176.187.xxx
Offline 2/110
TGB Blade 425

Můj mazlík TGB Blade 425 taky a všechny Blady a Targety taky a to jsem jich řídil dost, jak je již psáno běžný jev, zkrátka řetěz to není



Naposledy editováno 07.03.2010 13:54:36

Citace | Odpovědět

07.03.2010   13:58   #44 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Many23 Many23 Město: Humpolec
IP:90.176.187.xxx
Offline 2/110
TGB Blade 425

Z jiného soudku, rád bych zrušil omezovač zpátečky na svém 425, modely 2009 to již mají vyřešeno vypínáním ale 08čky omezovač prostě mají, tak bych byl ochoten zrušit uplně, na své první 4kolce jsem ho neměl takže není pro mě nutností, ba naopak při vyhrabávání se na R se prostě zakucká a nic. Takže kde ho hledat a jak ho zrušit??

Citace | Odpovědět

07.03.2010   14:03   #45 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.103.58.xxx
Offline 3/784

dominoPv>mrtvolka>Many23>martinur> nemá dualní systém mohu potvrdit pouze předek a zadek odděleně, jinak omluva za chybný název talíře za planetové kolo dík za toleranci, inženýr v názvosloví zrovna nejsem

aha no pak to bušení dělá opravdu jen prudké brždění zadní nápravy asi tím že motor stále točí kardanem ale kola jsou zablokované ??? pořád se mně nějak nezdá že nový stroj při brždění takhle bouchá... mám pocit že to ten kardan nemůže vydržet dlouho ale jak jsem psal zkusím brzdit jen na řidítkách předek a zadkem jen lehce..
Borci klid... Každy si to muže vyzkoušet sam... Když se zmáčke na místě zadní brzda(případně brzda ruční-parkovací), dá se se 4kolkou ještě pohnout cca 10cm tam a zpět... podívejte se na zadní kardan... Ten stojí a ani se nehne, přesto se zadní kola ještě pohybují. Je to způsobeno určitými vůlemi přes ozubená kola v zadním difu. Tím pádem když se prutce brzdí, k\ardan stojí a kola mají vůli ozývá se zvuk zpětného rázu. Neznám ani jeden případ, kdy to poškodilo zadní dif nebo cokoli jiného... Takže klid


jasně v klidu,jen se mi rozsypal na targetu zadní diferák(foto nemám) a po pár týdnech se mi rozlítl zadní kříž a zbyli z něho jakési ohlodané dva kusi...

http://img696.imageshack.us/img696/7186/dsc02216qf.jpg

Citace | Odpovědět

07.03.2010   14:04   #46 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.103.58.xxx
Offline 3/784

a ještě jedna...

http://img696.imageshack.us/img696/7779/dsc02217j.jpg

Citace | Odpovědět

07.03.2010   14:18   #47 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Josejose Josejose Město: Hodonín
IP:62.240.178.xxx
Offline 0/3186
Kawasaki KVF 750 4x4

Many23> Tento problém mě taky dost trápí, takže jestli to někdo ví dejte info budu rád. Jinak ten zadní dif a kardan už mám Jarin009 za sebou dokonce mě měnili i přední dif a posledně mi uletěl přední homokyneták díky tomu že se mi pomalu rozpadli přední ložiska, tak jsem tam nechal dat naše české. Jinak můj názor je že stroj to není špatný až na výkon motoru, a jinak je to vše o kvalitě materiálu, který není moc ok. Příští kolka bude určo Can am a nic jiného .

Citace | Odpovědět

07.03.2010   14:23   #48 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.103.58.xxx
Offline 3/784

Josejose>Many23> Tento problém mě taky dost trápí, takže jestli to někdo ví dejte info budu rád. Jinak ten zadní dif a kardan už mám Jarin009 za sebou dokonce mě měnili i přední dif a posledně mi uletěl přední homokyneták díky tomu že se mi pomalu rozpadli přední ložiska, tak jsem tam nechal dat naše české. Jinak můj názor je že stroj to není špatný až na výkon motoru, a jinak je to vše o kvalitě materiálu, který není moc ok. Příští kolka bude určo Can am a nic jiného .


no já mám taky přední difu před smrtí jsem zvědav kdy se rozlítne

Citace | Odpovědět

07.03.2010   14:34   #49 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Josejose Josejose Město: Hodonín
IP:62.240.178.xxx
Offline 0/3186
Kawasaki KVF 750 4x4

Jarin009> Mě se přední nerozlít, ale v servisu jsem řek když jsem tam byl s tím zadním kde vevnitř uletěli zuby, že mě na předu tečou asi gufera a oni mi vyměnili celý předek to zas klobouk dolu nevím jak to mění jiným značkám.

Citace | Odpovědět

09.03.2010   09:44   #50 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Rska Rska Město: Brno-Obřany
IP:89.102.18.xxx
Offline 1/1546
TGB Target 425 4x4

Josejose> a kde to servisujes

Citace | Odpovědět

09.03.2010   12:39   #51 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

dominoPv> ale podle mě jednoznačně vede na poli reklamací a cen náhradních dílů... Nevím jestli jsi se někdy snažil reklamovat kakýkoli díl na "japončíka" a jak to dopadlo... Stejně tak pokud to nedopadlo a zákazník si díl musí koupit z vlastní kapsy (pokud chce dál jezdit)

S reklamování opravdu moc zkušeností nemám

Honda Lead 100 - najeto 20.000 km - jen oleje a filtry
Honda Dylan 125 - najeto 60.000 km - na 5.000 km reklamován únik oleje z motoru - zapůjčen náhradní motocykl po dobu opravy zdarma a závada se již neopakovala
Honda XR 125L - najeto 55:000 km - oleje a filtry
Honda XL 650 V Transalp 11.000 km - oleje a filtry
Honda XL 1000V Varadero 25.000 km - prodřené vodítko řetězu na vidlici (volný řetěz) - vyměněno na záruku!!!!!!
Honda TRX 680 FA 7.000 km, závody - Servis si dělám sám s náklady do 800 kč (filtr, olej) Vyměněn zadní brzd kotouč 1,500 kč

Honda TRX - 6 x údržba - 4.800,- , díly (kotouč) 1,500,- celkem 6.300,-

......... - 6 x údržba - 18.000,- díly zdarma, odpočinek od ježdění zdarma a transport kolky servis - domov má každej jinak. min 18.000,-

Jasně - servisovat v Hondě, tak jsme na stejnejch fi za servis, na poli reklamací bych na Tebe rozhodně neměl

Mám 3 syny - proto tolik strojů

A ceny nd si nejdřív ověř, než zas budeš něco "povídat"



Naposledy editováno 09.03.2010 12:43:23

Citace | Odpovědět

09.03.2010   13:21   #52 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

FIGURA> hele chlape nemáš náhodou hondí křidýlko vytetovaný i na vocasu
takovej seznam

Citace | Odpovědět

09.03.2010   14:01   #53 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

Xawerius> Mám 3 syny - proto tolik strojů

Bejt mladší, tak určitě. Teď už leda na pleš - image

Citace | Odpovědět

09.03.2010   14:06   #54 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

FIGURA> Kvalita japonských motorek je jasná , ale nelze ji porovnávat se čtyřkolkami. Zejména, pokud jezdili některé mimo terén.
Pokud je k dispozici dílenký manuál (nemyslím uživatelskou příručku), tak se dá většina úkonů udělat doma.
Jsou ale i úkony (několik málo), které doma prostě neuděláš nebo tě stojí moc peněz.
Například seřízení ventilových vůlí u hrníčkových zdvihátek. Transalp třeba no problem, Varadero nevím.
Sám si člověk múže dělat třeba také synchronizaci karburátorů, ale musí koupit měřák.
Měření hnutého rámu doma také nejde dělat, ale to se dělá spíše po poškození rámu.
S cenami originálních náhradních dílů souhlasím s DominoPV. Cokoliv jsem ze spotřebáku objednával u Hondy, tak chtěli hrozné ceny. Ale je fakt, že to bylo před mnoha lety. Po roce 2000 je k dostání vše za podstatně nižší ceny.

Citace | Odpovědět

09.03.2010   14:47   #55 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

mrtvolka mrtvolka Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550

Honda to je něco ... já si pořídil CRV předtím jsem pár aut vystřídal ... co píšeš o hondě a motorkách tak věřím to je fakt kvalita ... nebýt toho že jsem si jí sám vyválel tak jsem servis nepoznal ... takhle pojiš´tovna vyplácla 120 000 za ulomené kolečko ale to bych asi ulomil i u humera... ovšem ceny dílů a servisu jsou taky lehce jinde :) sevisku jsem teď horko težko usmlouval na 10 000 a to jsem škemral a prstíčkem hrabal :)



Naposledy editováno 09.03.2010 14:48:58

Citace | Odpovědět

09.03.2010   14:53   #56 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

martinur> mám zkušenost, že kvalita motorek je stejmá, jako kvalita 4 kolek - jízdu po silnici na kolce Honda nedovoluje - bezpečnost.

Např. vůle ventilů jsou v uživatelské příručce a na všech strojích se vždy jen kontrolovala (Šima na Varaderu 100.000 km bez nutnosti seřízení - u Varadera podložky)
Neodpovídal jsem na opravy po nehodě, ikdyž vše jde doma zněřit, když se chce. Před lety také neměly servisy vybavení jaké mají dnes - hlavně pro urychlení práce.

Dílenskou na Rincona mám. Je tam podrobně popsaná diagnostika např. elekroniky bez použití počítače.

Ceny nd. jsou plně srovnatelné např. s JM. Rozdíl vidím jen v tom, že zatímco na jap. musíš plast roztrhat, tak na jiných stačí cvrnknutí a už praskají. Kamarád s TGB něnil celou "karoserii" po jednom kotoulu. Hromada trsátek a na záruku to asi nebylo. Koupil nové TGB, za půl roku do něj investoval 40.000 za levné díly, pak se nasr a prodal. Výhodou je, že všechny plasty vypadaly jak nové - byly nové.
V neděli měl ošklivou bouračku kamarád na Yamaze. Kolka zkrácená ze všech stran. Všechny plasty jen zprohýbané a max vytržené z držáků. Neněl jsem náladu to fotit, páč mu zrovna nebylo dobře po těle. Vyrovná držáky a nosiče, plasty znovu napasuje a bez investic jede dál (taky až ho přestane bolet člověk)
Uvažuje někdo, kdo vidí jen image taky o tom, že záruka jednou zkončí????
Jste tak bohatí, že můžete kolku měnit každej rok????
Já ne. Chci nasednout a celý den si užívat ježdění bez PAD v zádech. Celý týden makám Strašně nerad něco spravuju a šteluju, tzn po týdnu ji najít, nasednout a jezdit - to je můj relax.
Mám rád vyzkoušené a spolehlivé stroje.

Jeděte opatrně
Jen hezké a příjemné chvíle na kolkách Vám přeje FIGURA

edit.: servis - Rincon - všechny oleje a filtry, kntrola el. atd.- Honda Mladá Boleslav 3.000 kč



Naposledy editováno 09.03.2010 15:09:37

Citace | Odpovědět

09.03.2010   15:17   #57 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

FIGURA> Je bez debat, že Honda je špička (měl jsem 3 Hondy a na každé najel vždy 20000 km a bez závad). Že čínské a taiwanské plasty praskají více než ty japonské je také zřejmé .
Několikrát se zde uvádělo, že Taiwanci jsou rekreační stroje (plně s tím souhlasím) na turistiku a když se s nimi začnou dělat kousky jako s japonskými čtyřkolkami, tak to Taiwancům nesvědčí.
Mám na mysli závodění s taiwanskými užitkovými modely, stálá jízda se 4x4 na plný výkon nebo hluboké brodění, apod.
Dílenské příručky si distributoři hlídají, aby nepřišli o dobře zaplacenou práci, mnohdy za málo .
Kdyby se za poslední 3 roky neprodali tisíce TW čtyřkolek, tak by ceny japonských nešly tolik dolů.
Zatím je bohužel rozdíl mezi japonci a TW dost velký. Třeba Honda Rincon 500 je za 230 000 KČ. To je zhruba o 70 tisíc dražší než TW stroje v podobné kategorii. KQ od Suzuki již srovnatelnou cenu má, ale rozhodně nenabízí to co Honda.

Citace | Odpovědět

09.03.2010   15:30   #58 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

martinur> plnej souhlas.
Jen maličkost - Rincon 680 z Hondy Čr nějakejch 216.000,- - nevím přesně - mrkni na reklamu tady na hl. stránce. Bohužel, bez homologace

Suzuki je hodně dobrá a celkově srovnatelná. Jen Ta líp umí to a Tamta zas ono

Mrzí mě, že jsi nereagoval na zkradku PAD, která byla spešl pro Tebe



Naposledy editováno 09.03.2010 15:38:31

Citace | Odpovědět

09.03.2010   15:41   #59 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

FIGURA> Ostatní by to nemuseli pochopit . My jim totiž říkáme i PDZ nebo ASKD . Ale v podstatě je to totéž co doprovodné vozidlo při závodech čtyřkolek. Idyž pojízdné dílny mají soustruhy, centrály a svářecí agregáty. Někdy by se takový doprovod, třeba v Rumunsku šiknul .
V pátek jedu do Brna na Motosalon, tak jsem zvědavý na novinky na prezentaci dovozců.

Citace | Odpovědět

09.03.2010   20:48   #60 Téma: TGB Blade a Target závady, servis, opravy....

.Blade .Blade Město: Zábřeh
IP:90.178.133.xxx
Offline 0/2936
Can-Am Renegade 800, Kawasaki KVF 750

Prosím vás netušíte zda se dá někde zehnat nějakej návod na Oplechování podvozku čtyřkolky TGB Blade 550?A jakej plech na to dát.Předem všem děkuji!!!!

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 69

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce