01.05.2010 18:49 Access Max 4
MaDoKu
Město: Olomouc
IP:89.103.96.xxx
Offline 1/22
Access Max 5 400
Zdarec.
V nekterych obchodech se v posledni sobe obevil model Accessu MAX 5, ktery ma 360 ccm motor, asi stejny jako v Tomahawku 400. Vybiram svoji prvni 4kolku. Strop mam 100k, jezdit s ni budu prevazne po polnich cestach a horsich asfaltkach a chci novou ne jetou (nikdy nevite co s tim kdo vyvadel a u 4kolky to plati dvojnasob).
Rozhodoval sem se mezi Jumbem 300 a MAX 4, ale max 5 s cenou 100k je podle me jasna volba, po otevreni vykon 23 kW. Tak by to mohlo docela frcet.
Kdyby ste se na tom uz nekdo jel tak sem napiste sve dojmy, ale je to novinka.
01.05.2010 18:54 #1 Téma: Access Max 5 400
QuincyMax
Město: Alexovice
IP:85.71.126.xxx
Offline 1/135
02.05.2010 09:56 #2 Téma: Access Max 5 400
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
Já jezdil rok na Max 250 (zhruba 3000 km) a taky OK, až na známé problémy s řemenem, kyvkou a přerušovačem blinkrů - vše na záruku a rychle vyřešeno.
Ale divím se, když už je MAX 4x4, proč jej zrovna nenabízí a mají jen tu pětku bez předního náhonu. Osobně když už bych chtěl maxe, počkal bych až přivezou verzi se 4x4. Pokud tě to chytne, bude ti předek časem chybět a budeš zbytečně shánět jinou kolku.
Taky je divná ta hmotnost. 243 kg vážila už moje 250ka. Že by větší motor a nezávislej zadek nepřidali ani kilo navíc?
02.05.2010 17:04 #3 Téma: Access Max 5 400
QuincyMax
Město: Alexovice
IP:85.71.126.xxx
Offline 1/135
Na quadmanii vyšel test Tom 400, což by Ti mohlo pomoci udělat si nějakou představu o motoru
http://www.quadmania...wk-sp400r-12890.html
04.05.2010 09:07 #4 Téma: Access Max 5 400
Pedros22
Město: Rakovník II
IP:88.102.162.xxx
Offline 6/94
Taky už jsem se ptal po Max 5 4x4 a bohuzel dle distributora se Max 4x4 nebude do ČR dovážet...=( netušim proč, kdyby byl šel bych do něj... Jinak taky už jsem najel nějaký ten kilometr na Max 4 a bez problémů... Na novém Max 5 je pouze motor z tomahawka a nový variátor. Jinak vše zůstává při starém. ( jinak sice je MAx 5 do 100 tis. ale pozor je bez předního rámu, navijáku, koule , ALu kol ).
04.05.2010 09:34 #5 Téma: Access Max 5 400
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.51.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
U každé užitkové čtyřkolky ti bude časem chybět předek. Nevěřím nikomu, kdo tady říká, že bude jezdit jen po asfaltu nebo polních cestách. Pokud ano - tak za 100 tisíc už máš sice ojetou, ale krásnou motorku, která bude na asfalt mnohem vhodnější a taky spolehlivější než jakákoliv čtyřkolka. Také provozní náklady motorky budou mnohem nižší. Můžete mít třeba jiný názor, ale osobně si myslím, že pořizovat si užitkovou čtyřkolku na silnici s tím, že budu jezdit max 80 km/h se stejnou spotřebou jako SUV, dělat garančku po každých 1000 - 2000 km, měnit obutí po pár tisíci km...
04.05.2010 09:56 #6 Téma: Access Max 5 400
VácaDuchcov
Město: Duchcov
IP:90.180.187.xxx
Offline 6/272
Pedros22>Taky už jsem se ptal po Max 5 4x4 a bohuzel dle distributora se Max 4x4 nebude do ČR dovážet...=( netušim proč, kdyby byl šel bych do něj... Jinak taky už jsem najel nějaký ten kilometr na Max 4 a bez problémů... Na novém Max 5 je pouze motor z tomahawka a nový variátor. Jinak vše zůstává při starém. ( jinak sice je MAx 5 do 100 tis. ale pozor je bez předního rámu, navijáku, koule , ALu kol ).
04.05.2010 10:18 #7 Téma: Access Max 5 400
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.51.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
VácaDuchcov> Navíc Max 4x4 by byl asi skoro za stejnou cenu jako Blade. Z toho důvodu přestali dovážet i Blada 425, přestože se stále vyrábí. Asi v ASP tuší, že by se Maxů zase tak moc neprodalo, ostatně si myslím, že to s prodejem Maxů šlo dost z kopce, když začali mít v prodeji Blada. Já osobně jsem si taky původně šel pro Maxe a nakonec jsem koupil Blada.
04.05.2010 10:29 #8 Téma: Access Max 5 400
QuincyMax
Město: Alexovice
IP:194.228.62.xxx
Offline 1/135
04.05.2010 12:59 #11 Téma: Access Max 5 400
MaDoKu
Město: Olomouc
IP:89.103.96.xxx
Offline 1/22
Access Max 5 400
A co je pravdy na tom, ze zadni uchyceni kol u MAXe dela kraval, linou se z nej ruzne pazvuky atd. A ve srovnani treba s SMC Jumbo je MAX poruchovejsi?
Verte mi ze silnice na kterych budu jezdit ja (jsou to vlastne takove vyasfaltovane polnacky), tam bych vic jak 80 stejne nejel, ani na litrovej motorce
04.05.2010 13:10 #12 Téma: Access Max 5 400
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
PetrP>U každé užitkové čtyřkolky ti bude časem chybět předek. Nevěřím nikomu, kdo tady říká, že bude jezdit jen po asfaltu nebo polních cestách. Pokud ano - tak za 100 tisíc už máš sice ojetou, ale krásnou motorku, která bude na asfalt mnohem vhodnější a taky spolehlivější než jakákoliv čtyřkolka. Také provozní náklady motorky budou mnohem nižší. Můžete mít třeba jiný názor, ale osobně si myslím, že pořizovat si užitkovou čtyřkolku na silnici s tím, že budu jezdit max 80 km/h se stejnou spotřebou jako SUV, dělat garančku po každých 1000 - 2000 km, měnit obutí po pár tisíci km...
09.05.2010 07:45 #13 Téma: Access Max 5 400
tomkolka
Město: Praha
IP:78.111.124.xxx
Offline 1/72
masakr>A co je pravdy na tom, ze zadni uchyceni kol u MAXe dela kraval, linou se z nej ruzne pazvuky atd. A ve srovnani treba s SMC Jumbo je MAX poruchovejsi?
Verte mi ze silnice na kterych budu jezdit ja (jsou to vlastne takove vyasfaltovane polnacky), tam bych vic jak 80 stejne nejel, ani na litrovej motorce
09.05.2010 09:29 #14 Téma: Access Max 5 400
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
09.05.2010 17:12 #15 Téma: Access Max 5 400
tomkolka
Město: Praha
IP:78.111.124.xxx
Offline 1/72
Bonfire> Jak se to vezme. Já kopil kolku prakticky stejnou - 300 s kardanem. Byla to předváďečka s pár sty km. Při pěti tis. km - když jsem ji prodával., tak jsem mimo běžnýho servisu nemusel dát ani korunu. Ono dát 20000Kč, nebo nula je docela rozdíl
Jen jsem to před prodejem přezul, aby byla zase jako nová. To na tom SMC Jumbo musel dát gumy nový při 3000km a to byly horší, než na mý při 5tis.
Ale jasně že není problém do nový kolky nasypat 35tis hned po koupi, ale raději bych ty prachy přidal na novou a koupil něco lešího.
09.05.2010 18:58 #16 Téma: Access Max 5 400
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
tomkolka> Tak ono je to jak u který a jak u koho. Mám Jumbo najeto 4.300 Km Je pravda že řemen jsem už dělal asi při 2 tisících a dal jsem tam lepší zadní desky. Jinak běžná údržba oleje atd. Pláště přední jsou skoro 2 cm vzorku a na zadních je 15 mm. Takže se minimálně 6 tisíc musí dožít a ty přední snad 10 tisíc. S tím pérováním máš pravdu, zadek jsem trošku upravil, jinak to bylo tvrdý dost, předek je zase úplně v pohodě. Nikdy se mi nestalo že bych nenastartoval a nebo nedojel. Dnes jsem si dal trošku kochací vyjíždku 160 Km a zase žádný problém. Nejezdím jen pro zábavu, hodně s tím tahám vozík a pak když zbyde čas tak se projedu. Takže si myslím na to co stím vše odvozím, tak je to dost dobrý. Ještě připomenu že nikde není žádná vůle (přední ramena).
09.05.2010 19:53 #17 Téma: Access Max 5 400
MaDoKu
Město: Olomouc
IP:89.103.96.xxx
Offline 1/22
Access Max 5 400
xsob: tak to mas docela stesti, co sem cetl tak ty predni ramena dost zlobi. Kdyby soudruzi poresili ten remen a ramena byl by to dokonaly stroj, protoze na tohle si stezuje na netu temer kazdy majitel i nemajitel.
Ale co me osobne u Jumba se*e asi nejvic je ze maji vsude jen 3 barvy a vsechny jeste takovy co se me vubec nelibi pravda dela se i cerna, ale tu sem jeste nikde na prodejne nevidel. Tomu rikam "vyber" jak za komousu
09.05.2010 20:04 #18 Téma: Access Max 5 400
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
masakr> S tema ramenama máš pravdu. Hned na začátku jsem dal do těch misek 1mm silnou položku z plastu a 4 tisíce Km je pokoj. Ty futra v uložení nemají vyřešený zrovna dobře. Kdo na to neumí ani šáhnout tak se potom těch problémů oběví víc i na jiných strojích. řemeny praskyjí co tak čtu dost brzy i o několik tříd kvalitnější strojích a u Jumba ten origo nesnese vysokou teplotu a rozlepí se. Levná náhrada funguje perfektně a už dýl než origo. Jinak kolka je vždycky celkem drahá co se nákladů na servis týče. Proto příště asi půjdu do Kymka, servis po 5 pěti tisících je jak z říše snů. Za první rok ušetříš aspoň 12 tisíc, což je ranec.
10.05.2010 14:59 #20 Téma: Access Max 5 400
Tranďák
Město: Kralupy nad Vltavou
IP:78.31.25.xxx
Offline 0/1026
10.05.2010 15:03 #21 Téma: Access Max 5 400
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
10.05.2010 18:26 #22 Téma: Access Max 5 400
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Jirka-KTM> Ono je to bez předku, nižší váha, žádný odpor diferáku a poloos, menší stráta na řetězu, takže to pojede docela dobře. Moje 300 v pohodě stíhá plnohodnotným pětikylům 4x4 jak na rozjezd tak do kopce díky tomu co jsem napsal na začátku. Jasný na každej výkon si zvikneš hned a pak ti to nepříjde, ale ze zminovaných cenovích možností to není špatná volba.
10.05.2010 22:16 #24 Téma: Access Max 5 400
dominoPv
Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178
masakr>A co je pravdy na tom, ze zadni uchyceni kol u MAXe dela kraval, linou se z nej ruzne pazvuky atd. A ve srovnani treba s SMC Jumbo je MAX poruchovejsi?
Verte mi ze silnice na kterych budu jezdit ja (jsou to vlastne takove vyasfaltovane polnacky), tam bych vic jak 80 stejne nejel, ani na litrovej motorce
10.05.2010 22:19 #25 Téma: Access Max 5 400
dominoPv
Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178
10.05.2010 22:41 #26 Téma: Access Max 5 400
MaDoKu
Město: Olomouc
IP:89.103.96.xxx
Offline 1/22
Access Max 5 400
10.05.2010 23:05 #27 Téma: Access Max 5 400
dominoPv
Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178
11.05.2010 12:06 #28 Téma: Access Max 5 400
MaDoKu
Město: Olomouc
IP:89.103.96.xxx
Offline 1/22
Access Max 5 400
11.05.2010 14:42 #29 Téma: Access Max 5 400
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
xsob> Přirovnáváš 300 ccm3 k 500 ccm3. Jestli ti tento výkon postačuje, je to tvá věc. Mě osobně nepřipadne ani můj KQ 700 nikterak extra silný. Klidně bych si troufnul krotit ještě pár koníků navíc,proto s těmi 23 kW opatrně. Rozdíl je škrábat se někde po svahu, tam to asi stačí, ale jakmile začneš jezdit více ostřeji (sportovněji), tak rychle narazíš na limit těchto slabších mašin.
11.05.2010 18:34 #30 Téma: Access Max 5 400
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Jirka-KTM> Psal jsem přirovnání 300 ccm bez předku o váze 250 Kg a 500 ccm 4x4 o váze 340 Kg. Není to jen rozdíl váhy ale taky odporu předního difu, kardanu a poloos. 700 ccm má již na tolik velký výkon a krouťák že se to anuluje. Co se výkunu týče jezdím s autem který váží 550 Kg, má 250 Koní zhruba stejný krouťák. Ze začátku se mi to zdálo pecka a po pár závodech málo. Na kolce jezdím s pár klukama co mají různý 5tikyla a v pohodě jim stačím jak na rozjezdech tak do prudších kopců, do konce do zátočin jezdím víc šejdrem než většina z nich ale to je kyvkou, která se dřív utrhne, protože hůř kopíruje. Tým JM nesundal z Glada přední dif pro to že by se jim sral ale kvůli dinamice a váze. Proto jsem psal že na zadokolku to zase tak zle nepojede
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.79s