13.06.2010 00:01 Journeyman Gladiator X6 EFI
Raub
Město: Chlumec
IP:89.103.70.xxx
Offline 2/51
Můžete mi někdo prozradit, jak velký může být rozdíl u spotřeby čtyřkolky s karburátorem a stříkačkou? Stačí fundovaný odhad
Ještě pro upřesnění představy, mělo by se jednat o čtyřkolku s obsahem 500 Taiwanského původu.
Naposledy editováno 13.06.2010 00:10:25
14.06.2010 21:34 #91 Téma: Spotřeba u stříkačky
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
14.06.2010 22:14 #92 Téma: Spotřeba u stříkačky
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
14.06.2010 22:16 #93 Téma: Spotřeba u stříkačky
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
14.06.2010 22:39 #94 Téma: Spotřeba u stříkačky
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
15.06.2010 18:05 #95 Téma: Spotřeba u stříkačky
Raub
Město: Chlumec
IP:89.103.70.xxx
Offline 2/51
Tak jsem byl dnes v Mari Motu a nebudete věřit, kolik chtějí za Grizzlyho 700 EPS rok 2009. Chtějí za něj 239990 bez homologace. Za tu chtějí ještě k tomu 17500,-. Dále mne personál děsil, že všichni ostatní co to mají levnější tak jsou vlastně šedí dovozci a ti mi ani neudělají bílé SPZ, jen žluté. Že papíry k bílejm jsou různě falšované apod. Můžete mi doporučit nějakého prodejce Yamahy nejlépe ve středních čechách, kde mají rozumné ceny a garantují bílé SPZ při odběru? Ne do 4 měsíců? Začínám zvažovat, jestli by vážně nebyla lepší volba Polárka. Tam to mají údajně bez problémů.
15.06.2010 18:14 #97 Téma: Spotřeba u stříkačky
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
15.06.2010 18:29 #99 Téma: Spotřeba u stříkačky
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
Hele, nejlepší by bylo se vypravit do Humpolce na Quad víkend, pořádá ho firma která zastupuje jak AC, tak i Polárku a nakupují u nich lidi s druhých konců republiky (a jistě vědí proč).
http://www.rajctyrkolek.cz/
15.06.2010 18:45 #100 Téma: Spotřeba u stříkačky
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Raub> AC je defakto motor suza kq a jiná konstrukce a plasty
jinak nejsou to čechy ale normální ceny proti tomu co jsi psal i s homologací a SPZ http://eshop.vyberct...del-2010-p-7277.html
15.06.2010 18:48 #101 Téma: Spotřeba u stříkačky
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
15.06.2010 18:53 #103 Téma: Spotřeba u stříkačky
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
15.06.2010 19:10 #104 Téma: Spotřeba u stříkačky
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
15.06.2010 19:25 #106 Téma: Spotřeba u stříkačky
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.177.232.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
15.06.2010 19:25 #107 Téma: Spotřeba u stříkačky
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
15.06.2010 19:27 #108 Téma: Spotřeba u stříkačky
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
15.06.2010 19:28 #109 Téma: Spotřeba u stříkačky
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
15.06.2010 19:31 #110 Téma: Spotřeba u stříkačky
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Raub> tady je kolka co mám http://www.aligator....a/suzuki-lt-a-750-kq
15.06.2010 20:04 #112 Téma: Spotřeba u stříkačky
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
Raub>
1. Psal jsi, že děláš v marketingu. Takže asi víš, že věc která není tuctová neztrácí tolik na ceně postupem let.
2. Jedna věc je výkon, který uvádí prodejce, zcela jiná výkon skutečně změřený. U yamahy obzvlášť.
3. U čtyřkolky je potřeba i trakce a její přenos, nejen výkon.
15.06.2010 20:16 #114 Téma: Spotřeba u stříkačky
Raub
Město: Chlumec
IP:89.103.70.xxx
Offline 2/51
cort> S padáním ceny máš pravdu, ale hraje v tom svou roli i síla značky a její oblíbenost a kvalita. Příkladem toho je GSo od BMW. Docela mne zaujalo, že ač by to měl být stejně silný motor jako u suzuki(jesltiže je to tedy totožný motor) tak výkon je u CATu "jen" 31kw a u suzuki tuším 35 nebo dokonce 39KW.
15.06.2010 20:19 #115 Téma: Spotřeba u stříkačky
česil
Město: Třinec (Staré Město)
IP:193.85.151.xxx
Offline 7/1330
Raub> Grizzlyho , bez EPS , nového na bílých s homologací jde pořídit za 200 táců v základu.AC je to Suza, zámořská mašina, drahé díly atd. nebudu to tady zase vypisovat.
Je třeba hledat a najdeš.Pokud najdeš u ofiko dealera Yamahu na bílých a za takovou cenu co jsem napsal- tak není to levárna a nic šedého.Poptat se na nějakou firmu u které bys to chtěl kupovat není problém.Vím kde se prodává tato mašina za takové peníze takže pokud chceš tak mi napiš SZ.
15.06.2010 20:28 #116 Téma: Spotřeba u stříkačky
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
Raub> O to měření vím, že třeba Americká norma naměřené hodnoty přepočítává jinak, než ta "kontinentální", takže to nebude asi takový rozdíl. Ale opravdu přijeď do Humpolce a možnost se svézt (tím pádem utvořit si vlastní názor) asi bude. I japonce někdo jistě půjčí, nechci teď kecat jestli my Kinga budeme mít v partě.
15.06.2010 22:38 #117 Téma: Spotřeba u stříkačky
Jizva
Město: Dubnice
IP:85.71.125.xxx
Offline 1/1908
Honda TRX 680 Rincon FA
16.06.2010 07:50 #118 Téma: Spotřeba u stříkačky
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
Jizva> Yamaha jde dát na značky legálně díky zákonům i jako čtyřkolka pro dva a na bílé.
viz. popis z jednoho mého dřívějšího příspěvku:
je to vlastně přestavba čtyřkolky Yamaha (Suzuki), proto, když se podíváš do papírů máš výrobce Dressel a motor Yamaha nebo Suzuki ... nebo tak nějak to tam je
to že Yamaha i Suza to dělá jednomístné není v rozporu s tím, že to má Dressel dvoumístné, neboť Dressel provedl "přestavbu" na dvoumístné vozidlo vyhovující legislativě EU potažmo ČR, papírově je vše v pořádku a když je to v pořádku papírově tak na to nikdo nemůže, a to ani zpětně, protože v době vydání TP to splňovalo platnou legislativu a nebyl to podvod (neplatí pro falšované COC listy, kde na jeden VIN bylo třeba 20 přihlášených 4kulí)... pokud přijde nějaké legislativní omezení bude platit pro nové registrace, příp. přepisy daných čtyřkolek
16.06.2010 08:10 #119 Téma: Spotřeba u stříkačky
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Raub> Proč myslíš, že jsem Ti doporučoval Suzuki KQ? Výborný stroj a relativně příznivá cena.
Někdo tady vhodně poznamenal, že u tohoto (myslím zn. stroje), nepadá cena ojetiny tolik. To je do jisté míry pravda. Podívej se za kolik se prodávájí Suzuki,Yamaha apod. a potom se podívej, když se chce někdo zbavit (záměrně píšu zbavit),Čínské, nebo Thaiwanské kolky (nepíši značku, abych nebyl cortem oznacen za idiota), protože to už není normální prodej. Po pár měsících klidně i 50% sleva (v případě prodávajícího 50% ceny spláchnutých do hajzlu).
16.06.2010 10:54 #120 Téma: Spotřeba u stříkačky
prouky
Město: Praha 2-Vinohrady
IP:195.39.65.xxx
Offline 0/7
westik>Trochu nám to vlákno odbočilo jinam, než byl jeho původní záměr. Nicméněk probíranému. Arctic Cat obecně má jednu velkou výhodu, oproti ostatním strojům. ASP Group jako dovozce spolupracuje přímo s evropským zastoupením AC v Rakousku, kde se stroje továrně upravují tak, aby vyhovovali celoevropské homologaci. Tedy není nejmenší problém s jejich přihlášením na bílé značky (a také s dostupností dílů). V ASP Group dají přímo vyplněný techničák a dojdete si pouze pro číslo. Velice jednoduché a s jistotou bezproblémového ježdění na technické prohlídky.
K tomu jen jednu poznámku. Kamarád kdysi kupoval v tuzemsku Hummra. Od prodejce, který mu to dokázal dodat i s bílým číslem. Po letech, kdy musel na technickou se dozvěděl, že má vůz dovezený z USA, nehomologovaný pro Evropu. Papíry už mu neobnovili. A tím skončil s Hummrem.
Jinak ke spotřebě - je to vskutku obtížné říci, zda EFI nebo karbec. Je to vskutku typ od typu jiné. Ještě jen pro rozšíření obzorů. Měl jsem Land Rover Discovery I. i II. v dieslu. Verze I. byla s klasickým čerpadlem a II. měla Common Rail vstřikování. S jedničkou jsem jezdil s neuvěřitelným ročním průměrem 7,45 l/100km a s verzí II. to vyskočilo na 12,70 l/100km. U 4kulí si myslím, že snazší si bude pohrát s velikostí trysek a celkovým seřízením karburátoru, než s nastavováním vstřikování u EFI verzí. Pokud někdo chce snižovat spotřebu.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s