asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

26.08.2010   11:22 Access Max 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

Zdravim, jen se chci podelit o své zkusenosti a závady, treba nekomu pomuzou, které jsem měl na Maxovi 4 a snad se mi je ted jiz podarilo odstranit, nekteré jsem jiz zde psal problem s karburatorem a cukanim - nakonec po delsim zjistovani jsem zjistil ze problem je uplne nekde jinde.
Max najeto cca 1800km, posledních cca 200 ujetych km, mi prislo že ztrací výkon, nejede, nejprve jsem vše přiřazoval špatně seřízenému karburatoru, ale poté jsem měl dvě projiždky, kdy se mi najednou zacala stracet max rychlost - po rovine 65km - 70km, ale to uz byla nouze. Pri rozjezdech se tom rozjizdel az nekde v 3tis-4tis /ot. ,ale na to jsem nejak moc nebral zretel. Poté jsem jednou jel do vetsiho kopce, kdy najednou mi zacal jit z motoru zvuk ( kov na kov ), ale zas to nebylo nejak moc hlasite, jen tak obcas takove zacinkani. Domu to dojelo, laboroval jsem, a zjistil ze to jde jako z variatoru, rozebral, bral jsem za obe "remenice", ty byly jak privareny. Plech co kreje rucni tahani ve variatoru byl lehce obrousen,ale neprisel jsem nato proc. Tak jsem zadekloval j jel projet, zvuk se nachvili vytratil ale po par km zase prisel a ted uz trochu hlucnejsi. Proto jsem rozhodil cely variator. A zjištění ??! - miska u motoru, která roztací remen a která je nasazena na tisicihranu hridele, byla total !!! Bez zubu !!! sem tam nejaky zub byl , tak proto to obas jelo. Hned jsem vse vzal a jel do zebraku, tam meli vse skladem ( miska, rucni roztaceci trn, prit. talirek valecku, remen , voditka , matice ) - celkem 3.500,- Kč ( ovšem nejdraší řemen 1990,- ), tak že cena dílu celkem přijatelná, zalezí co to vydrzi. Když jsem se ptal jak je možné že se takhle protocí tisicihran, tak rikali, ze mozny tovarní kaz, nebo se mohl kousnout remen ( který jsem mel po bližší kontrole troch natrhly ), a ten pak silou utrhl tu misku a ta se protocila.
Poté s radostí prijedu dom, chci vse dat dohromady a zjistím že váleček, který je mezi miskami, je nejak dlouhý ( pritom original ), kdyz jsem ves nekolikrat kontroloval a jinak to tam dat neslo, tak stale valecek dost velkou casti prekrýval ozubenou cast hrídele motoru a poté se tam blbe vesla miska pro remen s roztacecim rucnim trnem, drzelo to jen na male casti tisicihranu. ( Tak to bylo tedy pred defektem ). Proto jsem vzal valecek a o cca 2-3 mm jsem ho zkratil. ( slo to velmi blbe je z tvrde oceli ). Poté vše sedlo naprosto krasne. Nasadil jsem remen, který mimochodem má zase jine oznacení než minuly a zadekloval. Kdyz jsem mel vse uz tak rozebrane tak jsem koukl i na karburator, kde me docela zarazilo, jestě jsem nevidel, kdyz jsem rozebral horni vicko, vyndal jsem membranu i s jehlou, chtel jsem kouknout jak je nastavena a prvni zarazení - jehla byla plastová a její vyska nejde nastavit ! je pevne namontovana a je na pruzince , tudiz nejaka samonastavitelná ?!? Poté jsem rovnou odstranil i EGR, kdy jsem se chtěl zeptat kdo z Vas ho odstranil jak jste resili toto - z EGRu jde hadice do sani a do casti mezi karbec a hlavu ( spolecne s jeste jednou hadickou od karbecu ( zrejme palivo ), kdyz jsem EGR odstranil tak kdyz toto usti kde hadicka byla ucpu , tak motor chcípne, kdyz necham tak jdem krasne. To je nejake prisavani vzduchu, nebo potlak ?! Chci na to dat maly flitrik a bude to !
Jinak poté jsem nastartoval motor jde krasne, je po zvuku kov na kov, a po zarazeni rychlosti se krasne jiz rozjizdi pri 2500tis /ot. Co se tyce rychlosti a jizdy, tak jsem nemel moznost jeste to poradne projet, snad dneska.
Díky a snad to nekomu pomuze...

pro orientaci prikladam foto.


Odpovědi: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

26.08.2010   11:23   #1 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

foto znicené misky

http://img831.imageshack.us/img831/909/miska.jpg

Citace | Odpovědět

26.08.2010   11:24   #2 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

znicene zuby v trnu

http://img715.imageshack.us/img715/1484/trnn.jpg

Citace | Odpovědět

26.08.2010   14:51   #3 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

No, to je moc hezký...
Mně se kolka taky rozjíždí až cca kolem 3500 - 4000 ot. Ale mám takovej pocit, že je to až po výměně válečků ve variatoru (dělal to servis, dávali lehčí asi 14g). Ale žádné kovové zvuky to nevydává. Jen to, že se mi to rozjíždí až kolem 4000 otáček, si myslim, že neni dobře. Nechá se s tim něco dělat?

Citace | Odpovědět

26.08.2010   15:09   #4 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

skvorfi> to jsou ty válečky, můžeš nakombinovat půl lehký, půl těžší anebop vrátit původní a pohrát si se stálým převodem. Já jsem nechal na Maxovi původni válečky a dopředu jsem dal o zub menší rozetku

Citace | Odpovědět

26.08.2010   15:16   #5 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

Mě se Maxík 250ka rozjíždí při pomalým přidávání plynu kolem 3100 otáček. Ale připisuju to opotřebení válečků. Má najeto přes 5000 km a jsou tam furt původní. Jinak rozetu vepředu dávalo o zub menší dost accessářů.

Citace | Odpovědět

26.08.2010   15:35   #6 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Já jsem dal dopředu zase větší kolečko o 1 zub , aby to jelo rychleji a v terénu jsem dal redukci a zvládaljse vše v pohodě. Kombinovat válečky dvou hmotností je blbost .
lehké válečky je taky neštěstí řve to furt jak motorová pila. Já měl variátor původní a najel jsem 12,000 km byla to asi fakt vada z výroby.
Já bych propojil hadičku karbec a filtr. u mé 250ky ten vývod u karbecu nebyl.
Překontroluj jestli nezůstala trubička v koleně výfuku , někdy je dost hluboko a brzdí vývod spalin.

PEDROS22 takhle se píší příspěvky !!

Citace | Odpovědět

26.08.2010   17:07   #7 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

Díky, jinak souhlasim s Leošem2 , taky jsem mel lehci valecky 17g a opravdu to porad rve, dle Access, jsou original 23g, já tam teď mam 21g a rovněž ve předu o zub vetsi rozetu, tedy 14z.

Jinak jsem to byl ted projet jen po silnici a jen kousek cca 4 km, nemel jsem cas a je to "doufam ze uz na porad " - supr. Do středního stoupání jsem valil pres 70km/h a po rovince jsem tam měl skoro hned 85km/h a ještě to jelo ale už byla zatačka =) . Jinak co jsem prijel, tak jsem koul jestě na svíčku, ( zajímalo mě jak bude vypadat po vyndani EGRu ) no a jsem vůl že jsem ho nevyndal hned ! Svíčka již nebyla vubec černa, ale vypalovala se do barvy. Akorat jsem jeste zjistitl, že jak jsem sundaval vyfuk, kvůli odrezani trubky, tak mi ted trochu odspod mezi prirubou a hlavou profukuje. Dotazeno na max. Neni tam klasicke tesneni, ale takovy specificky kovovy mezi krouzek. Takze do toho asi budu muset jeste zainvestovat jinak zatim spokojenost...

Citace | Odpovědět

26.08.2010   17:41   #8 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Jo, válečky chci dát jiný, protože s těmi, co mám teď, to dost ječí... Chtěl jsem 19g, nebo 21g. Ale čekám na ně už skoro 2 měsíce, z Žebráku mi odpovídají, že jsou stále na cestě, ale pořád ne skladem. Bylo by super, kdyby už konečně dorazily, nebo se daly sehnat jinde... Kdybyste někdo věděli, kdo by je mohl mít skladem, byl bych rád za informaci. Objednal bych je jinde, než u dovozce.
Kolečko mám teď 17 zubů a zátah je OK. Maximálka je cca 95 km/h. Když dám 16 zubů, ztratím maximálku a zátah bude větší, to vím...

Citace | Odpovědět

26.08.2010   17:54   #9 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Válečky jsem si objednal u firmy Scootland a přišly za 3 dny ale už nevím rozměr ale to si změř.
http://www.scootland...op/valecky/?prod=RMS

Citace | Odpovědět

26.08.2010   18:00   #10 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Leos2>
jj, díky. Ale to není origo... Krom toho, válečky nemám venku. Ideální stav by bylo objednat nové a rozebírat jen jednou.
Ale i tak děkuju.

Citace | Odpovědět

27.08.2010   13:30   #11 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.207.18.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Pedros22>Díky, jinak souhlasim s Leošem2 , taky jsem mel lehci valecky 17g a opravdu to porad rve, dle Access, jsou original 23g, já tam teď mam 21g a rovněž ve předu o zub vetsi rozetu, tedy 14z.

Jinak jsem to byl ted projet jen po silnici a jen kousek cca 4 km, nemel jsem cas a je to "doufam ze uz na porad " - supr. Do středního stoupání jsem valil pres 70km/h a po rovince jsem tam měl skoro hned 85km/h a ještě to jelo ale už byla zatačka =) . Jinak co jsem prijel, tak jsem koul jestě na svíčku, ( zajímalo mě jak bude vypadat po vyndani EGRu ) no a jsem vůl že jsem ho nevyndal hned ! Svíčka již nebyla vubec černa, ale vypalovala se do barvy. Akorat jsem jeste zjistitl, že jak jsem sundaval vyfuk, kvůli odrezani trubky, tak mi ted trochu odspod mezi prirubou a hlavou profukuje. Dotazeno na max. Neni tam klasicke tesneni, ale takovy specificky kovovy mezi krouzek. Takze do toho asi budu muset jeste zainvestovat jinak zatim spokojenost...



Prosim tě, k čemu tam ten EGR ventil tedy je, když to všichni vyndavaji??? Svíčku mám zasranou taky... Jinak mi na to nandavali laďák z Toma 300 limited. Předpokládám, že ten EGR, co se má uplně vyřadit, je toto na fotce, je to tak? Jsou k tomu 3 hadičky. 2 silnější a jedna slabší. Ta jedna silnější je stažená zdrhovačkou a ucpaná, druhá vede do AirBoxu a třetí - tenká, je nasazená mezi hlavu a karbec. Tak že tedy ty 2 tlusté hadice uplně pryč, zacpat díru do Airboxu a co s tou tenkou???
Děkuju moc za radu.



Naposledy editováno 27.08.2010 14:03:52

Citace | Odpovědět

27.08.2010   14:05   #12 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.207.18.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

skvorfi>

Jo, tady je ta fotka. Tohle je ten EGR??? Tohle vyndat???

http://img5.imageshack.us/img5/512/imag0006rr.jpg

Citace | Odpovědět

27.08.2010   14:47   #13 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:94.199.40.xxx
Offline 6/94

Presne tak, toje ono... No ten co tam mas tak uz stejne neplni svoji vlastnost, kdyz mas jinej svod, jelikož na starym svodu je navarena ta magicka mala trubicka, skrze kterou vedou ty splodiny zpet do airboxu a do karbecu. Urcite bych ho taky vyndal. Jinak já tu díru v airboxu zaslepil a na tu malou trubicku u karbecu jsem nasadil maly vzduch. filtr. Hodim jsem foto jak to vypada a je to OK.

Citace | Odpovědět

27.08.2010   14:59   #14 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.207.18.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Pedros22>

OK, díky moc.
To foto by bodlo...

Citace | Odpovědět

27.08.2010   18:05   #15 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Pedros22>

Teď mi odepisoval ještě CORT, že i tu tenkou hadičku nasazenou na tom ventilku u karbecu, zaslepil... Tak sem z toho jelen...

Citace | Odpovědět

29.08.2010   18:19   #16 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

Tak to nevím, ale já když jsem to vyndal a mel to nastartovane a ucpal jsem ten vývod - trubicku mezi karbecem a hlavou , tak to hned chcíplo. Jinak udelal jsem to takhle. Filtr (sice fuel, ale svou funkci plni i tak), stál u nás v krámu 25,- Kč a suprově tam padne. Jinak si myslim, že ucpat ne, i pred tim tam šel vzduch ( akorát v podobe "prefiltrovaných" splodin ) - si teda myslim, pochybuju že by to sálo vzduch =), vedle toho je jeste jeden privod a to by mel bít benzin, tudíž tady ta musí být přívod vzduchu. Ale jestli je to jinak tak mě opravte. Kazdopadne takhle jak to mam tak to jezdi suprove .

Jinak foto...

http://img831.imageshack.us/img831/3796/filtrinstal.jpg

Citace | Odpovědět

29.08.2010   18:19   #17 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

jinak filtr samostatne...

http://img831.imageshack.us/img831/8834/filtr.jpg

Citace | Odpovědět

29.08.2010   20:27   #18 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Pedros22>

Díky moc za foto.
O víkendu, kdy mi odepisovali lidi tady z fóra, jsem to ucpal, mají to tak prý všichni. Je fakt, že jsem to nezkoušel ucpat za běhu, ale hned. Tak že s ucpanou hadičkou jsem i startoval. Jede to taky OK a vše funguje. Ale díky ti moc za ty fotky.

Citace | Odpovědět

29.08.2010   23:38   #19 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

fofr77 fofr77 Město: Loděnice
IP:86.49.86.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250

Pedros22> koukám a divim se jak si vyřešil výjmutí a zaslepení EGRu.
na sacím potrubý jsou dva výstupy, ten blíž k hlavě je pro ovládání EGRu (při zátěži otevře a pustí část výfukových splodin do airboxu) slouží to na snížení emisí.
a ta druhá blíže ke karburátoru ovládá podavač paliva (podtlaková pumpa)
tudíš máš obohacenou směs kyslíkem a hrozíti podpálení ventylů, jak koukám na tu přiloženou fotku.

Citace | Odpovědět

30.08.2010   08:37   #20 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

Ja vim ( jinak si myslim, že alespon u mě, tam ty splodiny sli porad, jelikož jsem mel tak zasranou svičku, vyfuk...)- tak takhle tam jde cistej vzduch. Taky jsem slysel ze se to zaslepuje, ale kdyz jsem to zaslepil tak chod motoru sel uplne divne az ke chcípnutí. Takhle to jde krásně . Jinak to mam nastavený na bohatosti, když vyndam svíčku barva ok ! Tudíž si myslim že propaleni nehrozí. Kdyby byla chudá směs projeví se to na svíčce.

Citace | Odpovědět

30.08.2010   13:20   #21 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

Tak pro upresneni jsem psal klukum do accessu co s tim vývodem a rekli mi že se nejedná o "EGR" ale podtlak , který pouští výfuk splodiny do airboxu ( viz. fofr77 ) , a na vyjádření zaslepit či nikoliv ,odpovědeli že doporučují zaslepit. Takže asi pro klid duše také zaslepím...=)

Ale jinak si myslím, že takto jako to mám, pokud je dobre nastavená směs se nic nestane. Ale je asi lepsí, nebo zbytecne to takto mít ( dva přísuny vzduch do karbecu ).

Citace | Odpovědět

30.08.2010   16:41   #22 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Pedros22>...dva přísuny vzduch do karbecu.


Jenže to není do karbecu, ale už do válce, tudiž je pak zákonitě chudá směs. Pokud teda nemáš na karbecu schválně nastavenou bohatší, tím by se to ve finále zhruba vyrovnalo.

Citace | Odpovědět

30.08.2010   18:00   #23 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

Tak ted jsem prisel z garaze, zkousel jsem to jeste jednou ucpat a proste nejde to ! Jak to ucpu, tak okamzite motor zhasne. Kdyz to sesteluju, tak to bezi, ale kdyby jste to slyseli - hruza! jde to jak kdyby palila svicka na kazdy treti uvrati, z vyfuku cerny kour, a svícka po minute je cerna jak uhel. Bohatosti to sestelovat nejde, porad stejne, vzduch filtr novy. Naopak jak necham prisavani tak motor jde krasne, svícka se okamzite zacina hezky zabarvovat. Proste kdyz to necham ucpany tak tam musi jit malo vzduchu ..

Já nevim, co myslíte ?!

Můžu to zde nechat přisávat, když motor chod, barva svíčky - vše OK !

Citace | Odpovědět

30.08.2010   18:22   #24 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Pedros22>

Dneska jsem se byl podívat u nás v obchodě, kde prodávaji kolky. Koukal jsem, jak to má vymyšlený Tomahawk 300 limited. Je to zaslepený, tedy lépe řečeno, vůbec tam ten vývod nemá. On taky není potřeba, protože ta verze 300 Limited má laďák přímo z výroby...

Asi jsem ti tím moc nepomohl, ale i tak to píšu...

Citace | Odpovědět

30.08.2010   21:39   #25 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

Já vim, u laduku to neni... ale jsem z toho zoufalej. uz jen z principu. Vsichni písete, že zaslepite a nic nepozorujete, mozna trochu k lepsimu. Ja zaslepim a nejede to ! a nebo jede, ale motor chod hruza. Proste musi tam jit malo vzduchu a nevim proc. Mel jsem to cely rozebrany a nikde nic divnyho. Proto tim prisavanim je to ok!

Nevim no... za každou radu díky...

Citace | Odpovědět

31.08.2010   00:19   #26 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

fofr77 fofr77 Město: Loděnice
IP:86.49.86.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250

není mechanik jak mechanik, tim mysli tu odpověd na EGR. co to jíneho asi je, když to vrací výfukoví spolodiny zpět do sacího potrubý k novému zážehu. já snad vrátim výučák
co se týče seřízení tvé mašiny po zaslepení výstupu podtlaku pro EGR, seřizuješ to tou tryskou pro akceleraci (zespoda karburace u vstupu do hlavy) a pak doladění otáček tím bovdenem?

Citace | Odpovědět

31.08.2010   09:42   #27 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

Pedros22 Pedros22 Město: Rakovník II
IP:90.178.28.xxx
Offline 6/94

presne tak to serizuju...

Citace | Odpovědět

25.01.2011   19:31   #28 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

HEJCIkan HEJCIkan Město: Křenice
IP:90.181.43.xxx
Offline 2/10
Access Tomahawk 250

Zdravím.Mám tomahawk 250 a přávě jsem do něj dal nový motor motor 300tomahawk,tady co kolega předemnou dával fotku,vidíme na obrázku ty dvě(zlaté) tenké trubičky co vedou ze saní, mezi hlavou a karburátorem.Chci taky odendat EGR ventil.Tak já tam mám jen jednu zlatou trubičku, jak to tedy mám udělat v mojim případě,karbec je z 250tky a motor z 300.Navíc mi pri namontování motoru 300, z EGR ventilu čumí trubka. která když tam byl motor 250 byla využitá.Dělám to poprvé a jsem z toho trochu zmatenej.mOHL BY NĚKDO PORADIT....?

Citace | Odpovědět

25.01.2011   19:32   #29 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

HEJCIkan HEJCIkan Město: Křenice
IP:90.181.43.xxx
Offline 2/10
Access Tomahawk 250

Tady vidíte tu trubičku

Citace | Odpovědět

25.01.2011   19:36   #30 Téma: Zajímevé zkusenosti a závady na MAXovi 4

HEJCIkan HEJCIkan Město: Křenice
IP:90.181.43.xxx
Offline 2/10
Access Tomahawk 250

EGR ventil chci sundat...co mám udělat stěma dírama když ho vyndám...

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce