11.10.2010 14:28
Access Tomahawk 400
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
Ahoj všichni.
Už jsem slyšel, že pár lidem špatný benzín napáchal škody na 4kolce. Na internetu se objevila zpráva ČOIky o kvalitě benzínu - zde: http://www.novinky.c...y-kontrolou-coi.html
A objevil se i seznam nevyhovujících čerpacích stanic. Ten přikládám taky, snad to někomu ulehčí starosti... Minimálně stojí za to na seznam kouknout...
Každopádně je to seznam z loňského roku, letos může být vše jinak...
Naposledy editováno 11.10.2010 14:39:13
11.10.2010 14:55 #1 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
Nezkoušels stáhnot ten seznam všech stanic, které kontrolovali? Mě to nešlo a bylo by dobrý vědět, jestli v okolí vůbec něco kontrolovali a protože to vyhovělo, tak to na "černé listině" není.
Jinak já mám z auta zkušenost takovou, že když natankuju u PAPOilu nebo i Benziny, rozsvítí se časem žlutá kontrolka motoru a podle kódu z RJ jsou nevyhovující emise. Když pak natankuju u Shellky, tak se to časem napraví a kontrolka zhasne. Prostě šeláckej benzín oběma mým autům chutná o poznání líp.
Když jezdím do itálie tak v zahraničí nikde problém nebyl a i když jsem tankoval v kdejakým zapadákově, vše bylo OK.
11.10.2010 14:58 #2 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
11.10.2010 14:58 #3 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
11.10.2010 16:30 #4 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
Max500> Tak s benzínkou Shell pozor. Já do 4kolky natankoval v Praze na Průmyslový u Shellky a od tý doby se mi dusila, když jsem vzal za plyn. Po ujetí 60 km jsem natankoval u OMW a najednou všechno OK.
Další věc - když sem nechával čipovat auto, ten dotyčný říkal, že by bylo dobré tankovat slušná paliva. Tankoval jsem do té doby jen Shell. Tak se zasmál a řekl, abych začal jezdit jinam...
Shell má velkou reklamu, ale v Čechách lidem prodávaji sračky za nehorázný peníze... Vyšel test prémiových paliv (zde: http://auto.idnes.cz...45641_automoto_fdv), kde Shell nedopadl nejlíp - jeho prémiová paliva jsou dle testů na úrovni OMW - běžných paliv. Na prvním místě Benzina, na druhém OMW... K benzině ale taky nejezdím...
Ono, co benzínka, to asi případ od případu - prostě jsme v Čechách, kde nenažraní pumpaři přišli na to, že když to štrejchnou vodou, vydělaji víc... Ale k Shellu, již zásadně nejezdím. Zaprvé mi 4kolka z toho kuckala) a dusila se při prudké akceleraci, na autě jsem nepoznal od jiných benzínek rozdíl (tedy krom ceny. Dokud SHELL nebude kvalitou a cenou na úrovni okolníh států, neuvidí ode mě ani korunu, i kdyby mi před nima došla šťáva... Sračky za hodně peněz můžu koupit kdekoliv a nemusim k Shellu.
11.10.2010 16:39 #5 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
Saimon
Město: Hodonín
IP:81.19.1.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
11.10.2010 16:49 #6 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
oldgreen
Město: Olomouc
IP:178.17.80.xxx
Offline 5/6173
Journeyman Gladiator X8, Access Motor Tomahawk 300
11.10.2010 16:55 #7 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
Řezňa-
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.56.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH
11.10.2010 17:26 #8 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
Bonfire
Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
2 roky zpatky jsem porovnaval ve Swiftu 1.3 GTI (800kg, 74kw) kvalitu benzinu, a v tom se musim u Shellky zastat, na jeji V-Power 95 (pozor, neliju do motoru urceneho pro 95tku zadny vysokooktanovy benzin, to nemusi delat dobrotu) jsem pocitoval mnohem lepsi odezvu na plyn (u tak lehkeho auta to je opravdu poznat ze jede i kdyz clovek plyn polechta) a mnohem nizsi spotrebu nez u konkurencnich cerpacich stanic - oproti beznym 5-6 litrum jsem dokazal jet za 4-5 litru. Mozna to bude tim ze V-Power 95 asi neredi vodou nebo temi narizenymi ekosvinstvy, tak to ale funguje i u jinych "premiovych" paliv... S naftou bohuzel zkusenosti nemam. V soucasnosti mam v planu vyzkouset Vervu 95 a pak Carreru 95 a uvidim jak jsou na tom benzinky v soucasnosti
Nicmene nikdy netankuju u pochybnych no-name benzinek, mam nemalo zkusenosti s cukanim motoru pri jizde do kopce, spatnem startovani atd. proste nekteri pumpari jsou fakt svine
11.10.2010 17:26 #9 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
11.10.2010 17:29 #10 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
pumix
Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844
je to kus od kusu v případě lpg
1 - jsou to 4 roky co jsem dojel k pumpě TANK ONO Nýřany na plyn(to znamená , že 80l nádrž nebyla prázdná) a při možném plnění(80 procent což je 64 litrů) jsem do nádrže dostal 84 litrů. což mě rázem vyskočila spotřeba na 16/100... kdekoliv jinde se spotřeba pohybovala cca 10/100...
2 - dnes tankuji u stejné fa. jen v Plzni , při prázdné 42 litrů a 80 procentech 33,6litrů , natankoval jsem 32,5 litru a průměrná spotřeba se neliší od konkurence...
takže v případě lpg se TANK ONO o dost zlepšilo...
benzín po vynechávání motoru jsem musel dotankovat Benzinou ... neříkám ,že pokaždé , ale stalo se...
na naftu u nás jezdí 11 mixů , 1 nakladač (a všechny osobáky šoférů
)
ale ve směs jsou to všechno ještě staré klasické motory, do PD bych to nelil...
někde jsem slyšel ,že TANK ONO skupuje phm vyřazené z německé armády, ale to jen jedna paní povídala...
11.10.2010 17:47 #11 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
Jinak s tím Shellem jsem měl problém teď v létě i v Rakousku. Jeli jsme v Oktávce 1.9 TDi ve 4 lidech a plný kufr věcí. Natankoval jsem u Shellu a po ujetí cca 5 km jsem nemohl z auta dostat víc, jak 100 km/h, když jsem stál na podlaze (po rovině). Měl jsem strach, jestli neodešlo turbo, protože to vůbec nejelo. Spotřeba ukrutná, protože jsem jel pořád na dost plynu. Když jsem měl polovinu nádrže pryč, dotankoval jsem u benzínky, která měla ve znaku nějaké sluníčko (taky v Rakousku). Od té doby jelo auto uplně jinak. Trochu výkonu přeci jen chybělo, ale bez problémů jsem jel s lehce položenou nohou 130 km/h. Vyjel jsem nádrž, natankoval u OMW a vše OK...
Špatné zkušenosti s PHM od SHELLu jsem měl celkem 3 a opravdu mi to stačilo (to už není náhoda, 3x a dost). Jak říkám, tankuji u OMV a jsem spokojený (buď v Benešově, nebo v Praze v Hloubětíně). Do 4kolky jsem bral i u Benziny (Vlašim) a OK.
11.10.2010 18:53 #12 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
Mám P 807 2.0 HDI a asi víte, jak jsou tyhle motory citlivý na palivo. Minulou zimu mně to vyučilo, tankoval jsem ve Zlíně v Malenovicích a druhej den ráno jsem málem neodjel do práce. Špatný starty hlučnej a línej motor. O té doby kupuju VIF Super Diesel Aditiv, zímní i letní. Není to samozřejmě všespasitelný aditivum, ale rozhodně pomohlo a pomáhá. http://www.41.cz/vif/katalog.php?kid=1
Dělají i aditivace do benzinu. Zatím jsem je nevyzkoušel, ale chystám se. Člověk se tolik nemusí bát tankovat u no-name pumpy. Tím ale nechci říct, že by ty značkový byly bez chyby. V Auto Dieselu byl test značkových naft a nedopadly moc dobře. V Německu je to už o něčem jiném, ale jak tak čtu, můžeš na to natrefit i tam. Tady je něco k tomu testu http://auto.idnes.cz..._145641_automoto_fdv
Myslím, že v případě benzínů to bude hodně podobný
11.10.2010 19:03 #13 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
abul>
Super Diesel Aditiv od rakouského VIFu leju celoročně, už celkem dlouho a do všeho. Dokonce je prý lepší lejt zimní i v létě. Ale i tak - když jsem natankoval u té SHELLky v Rakousku - viz příspěvek výše, ani tak mi to prostě nejelo...
Ten Super Benzin Aditiv (VIF) jsem začal lejt do 4kolky, do normálního Natural 95 od OMW. Není to znát na výkonu, tady nezvyšuje oktanové číslo, jako u nafty cetanové, ale mělo by to udržovat čistý palivový systém...
Když to tedy smíchám s klasickým Natural 95, udělám si domácí CARRERU 95
11.10.2010 19:07 #14 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Ročně najezdím cca 70 tisíc Km. Služební auto mám vždy naftový. 2roky jsme měli Schell karty, takže jsme tankovali jenom tam a nebyl žádnej peoblém. Tet již třiroky musíme jezdit na Benzinu, první velky mrazy kolem -20 a na konferenci nemohlo 40 aut nastartovat. Od té doby se mi každou zimu stane že pokud zapomenu dolít aditiva a je kolem té -20, tak skončím na odtahovce. Pokaždeý je naftovej filtr plnej vody a zamrzlej. Bohužel vím že ze 160 služebních aut (osobních) co máme nejsem zcela jedinej. Vše od přechodu na Benzinu!
11.10.2010 19:12 #15 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
xsob> Tohle neni jen Benzina. Minulej rok v zimě to samý SHELL - v servisech (ale hromadně), když bylo přitažený zamrzlý auto, se ptali, zda natankováno u SHELLu...
Mně se to jednou stalo i u té OMW benzínky a to leju aditiva (bylo asi -27 stupňů). Známý automechanik mi doporučil do nafty na jednu nádrž dotankovat 3-4 litry Naturalu a prý budu jezdit pořád. Udělal jsem a jezdil
To je prostě česká mentalita, všechno vochcat, na všem vydělat, co jde, tak ukrást a druhý vokrást...
Pumpaři tedy lejou místo Aditiva vodu, svině jedny nenažraný... A bude to horší...
11.10.2010 19:18 #16 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
skvorfi>Max500> Tak s benzínkou Shell pozor. Já ....
11.10.2010 19:18 #17 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
skvorfi> Jasný, to pomáhá, ale moderní motory to nemají moc rádi, co se životnosti vstřiků a čerpadel týče. Pracují z moc vysokými tlaky! I když pro ně nejsou vlastě paliva u nás vhodná skoro žádný
Je v nich moc velký obsah síry díky bio složce a rozkládá to aditiva v loglaif olejích. Proto jsou výměny po 30 tisících malá smrt pro motor.
11.10.2010 19:20 #18 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.177.232.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
11.10.2010 19:23 #19 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
11.10.2010 19:25 #20 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
skvorfi>abul>
Super Diesel Aditiv od rakouského VIFu leju celoročně, už celkem dlouho a do všeho. Dokonce je prý lepší lejt zimní i v létě. Ale i tak - když jsem natankoval u té SHELLky v Rakousku - viz příspěvek výše, ani tak mi to prostě nejelo...
Ten Super Benzin Aditiv (VIF) jsem začal lejt do 4kolky, do normálního Natural 95 od OMW. Není to znát na výkonu, tady nezvyšuje oktanové číslo, jako u nafty cetanové, ale mělo by to udržovat čistý palivový systém...
Když to tedy smíchám s klasickým Natural 95, udělám si domácí CARRERU 95
11.10.2010 19:26 #21 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
xsob> Přesně tak. Výměna oleje po 30 000, co udává Škodovka, je holej nesmysl... U nafty výměna 15 000, nebo rok, u benzinu 12 500 km, nebo rok. A žádný LongLife oleje, ale normální kvalitní syntetika s normou, kterou požaduje výrobce pro dané vozidlo.
Jasně, neni to dobrý do nafty benzín. Ale pokud jsem takto nalil jednu nádrž v těch největších mrazech, myslím, že tomu neublížím
11.10.2010 19:28 #22 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
11.10.2010 19:31 #23 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
Saimon
Město: Hodonín
IP:95.173.87.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
11.10.2010 19:31 #24 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
11.10.2010 19:33 #25 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
11.10.2010 19:33 #26 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
11.10.2010 19:38 #27 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Max500> Jo už jsem to viděl před delším časem. Pak bych chtěl nekdy vidět ten mazut a zacpaný kanálky. Ale proti gustu žádnej dyškutát. Jednou jsem viděl že jeden ing. od nás najel v domění že má nový auto a to se srvisovat nemusí, 60 tisíc na první olej, no moc s toho motoru nezbylo.
11.10.2010 19:40 #28 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
skvorfi
Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400
19.02.2011 11:39 #29 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
Skili
Město: Chomutov 4
IP:93.91.150.xxx
Offline 1/55
TGB Target 525 4x4 Sniper
19.02.2011 12:50 #30 Téma: Kvalita benzínu v Čechách - nevyhovující stanice
Petr22
Město: Dražičky
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/392
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, CF Moto 510 RX - A
ono u kterého prodejce je kolikrát jedno protože to vozí z jednoho místa, je pravda že kvalita je vázaná na čištění nádrží. nový sistém motorů je supr ale ne na naše zoufalé paliva vlast skušenost za pár desítek tisíc. kvalita je poznat na filtru. oleje po 30 jo supr ale jestli to zvládnou malí filtříky
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.34s