16.01.2009 05:48
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.254.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Všechno o čtyřkolce TGB Blade 550 ISR 4x4
Uzavřeno 31.01.2012 v 23:24 uživatelem 1Pegas
Otevřeno 01.02.2012 v 13:08 uživatelem 1Pegas
Naposledy editováno 02.08.2011 09:51:30
18.02.2013 20:49 #3841 Téma: Blade 550
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
19.02.2013 20:46 #3843 Téma: Blade 550
romeo74
Město: Hazlov
IP:89.24.205.xxx
Offline 0/10
zdar Hoši, scháním radu zkušených ,vlastní Blade 550 a při vypnutém LOCK a 4WD jsou kola stále "uzamčena" (točí se spolu ) ,čep na řazení LOCK je zpět v základní poloze, poraďte čim je to způsobeno v rozkreslení dílu jsem nenašel žádnou řadící vidlici ani kolík tak nevím co mohlo odejít?? Cvakal jsem stím sem a tam i trošku popojížděl a nic. Má někdo zkušenost ????
19.02.2013 22:05 #3845 Téma: Blade 550
tamas26
Město: Prostějov 1
IP:46.33.112.xxx
Offline 0/150
čtyřkolky jsou na prácí a navychutnávání jízdy krajínou ,vlese se nevyplácí zbrklost a rychlá jízda ,já používám čtyřkolku jen k práci kolem chalup ,dovist odvyz , nějaky ty kubyky toho dřeva a jednou začas nějaká odpolední vyjíždka do okolí jináč ,když chci cestovat tak si vezmu auto ve čtyřkolce a mužu si jezdit kam chci to je muj názor
20.02.2013 20:20 #3846 Téma: Blade 550
romeo74
Město: Hazlov
IP:89.24.205.xxx
Offline 0/10
tak rozebráno ,při rozborce bylo zjištěno ,že dif obsahuje dvě spojkové lamely s malým čerpadlem oleje.Toto vůbec není popsáno v rozkreslení dílů a znamená to ,že dif je částečně samosvorný a pro rozdílné točení kol se musí vyvinout větší síla.Jelikož moje kolka má skoro 14 tis km ,odešlo ložisko náhonu talíře, jinak vše v super stavu.
Tak děkuju za snahu pomoc.
24.02.2013 14:23 #3847 Téma: Blade 550
venca.-.
Město: Rožnov pod Radhoštěm
IP:31.47.96.xxx
Offline 1/69
24.02.2013 14:26 #3848 Téma: Blade 550
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
11.03.2013 18:40 #3850 Téma: Blade 550
chcapek
Město: Sedlčany
IP:90.182.53.xxx
Offline 3/629
TGB Blade 550
11.03.2013 21:46 #3851 Téma: Blade 550
Rengen
Město: Liptovský Mikuláš
IP:188.123.101.xxx
Offline 0/34
TGB Blade 550
modys> Ja som sa minulú zimu vydesil, keď som odhŕňal sneh a pri zdvihnutí radlice mi zhasol motor. Štartér moc motorom potom točiť nechcel a zostával len ručný štartér. Dobíjal som baterku, skoro rozoberal navijak. Studenú som v zime štartoval na káble s autobaterkou. Tak ma napadlo kúpiť novú baterku a stal sa zázrak - všetko je OK. Čo som sa bavil s inými štvorkolková baterka má životnosť cca 2 roky. Je to málo, ale asi realita ;o)
14.03.2013 07:04 #3853 Téma: Blade 550
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
14.03.2013 20:18 #3854 Téma: Blade 550
chcapek
Město: Sedlčany
IP:90.182.53.xxx
Offline 3/629
TGB Blade 550
Po zklamání z origo gelovky jsem dal do zadního kufru autobaterku 44Ah, samozřejmě, že něco zabere, ale není to tak hrozný, kolku mám na práci, takže furt startuju, naviják taky hojně používám - sklápěcí vlek, radlice. Letos v zimě jsem kupoval novou (Varta 12V/44Ah, 1.190,-), před tím jsem tam měl vyběhlou Bannerku z auta, už tam byla bídná a vydržela 3 další roky v kolce. Navíc si myslím, že je to šetrnější i k regulátoru nabíjení, větší kapacitou lépe vyrovnává proudový rázy a i dobíjecí charakteristika by měla být pozvolnější než u gelovky.
15.03.2013 10:45 #3855 Téma: Blade 550
lemricka
Město: Brno-Slatina
IP:89.103.120.xxx
Offline 1/354
Can-Am Renegade 500
1Pegas>Jestli parkuješ 4kolku venku a baterii nikdy navyndaváš, tak jsou ty dva roky někdy docela dost. Kdyby jsi jí denně používal, tak by vydržela dýl, ale když je venku -20°a kolka s baterií stojí bez používání 14 dnů nebo dýl bez provozu, tak tím její životnost 100% nezvýšíš
15.03.2013 19:28 #3857 Téma: Blade 550
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
19.03.2013 21:09 #3858 Téma: Blade 550
Wpalino
Město: Skalica
IP:78.98.54.xxx
Offline 0/129
TGB Blade 550
20.03.2013 14:01 #3859 Téma: Blade 550
koule
Město: Bělušice
IP:217.117.216.xxx
Offline 1/71
TGB Blade 550
20.03.2013 16:25 #3860 Téma: Blade 550
chcapek
Město: Sedlčany
IP:90.182.53.xxx
Offline 3/629
TGB Blade 550
koule> Koupil jsem dva sedmisegmentové nulové můstky na DIN lištu a kabely v nich napojil (mají je v v každém obchodu s elektroinstalačníma věcma a stojí kolem 10,- Kč), má to tu výhodu, že můžeš kdykoliv a cokoliv snadno dopojit - naviják, přídavný světla, alarm... Samotnou baterku jsem zapojil přes 70A pojistku novými svorkami. Jestli šli původní svorky z kabeli sundat, tak jsem je sundal, jestli ne, tak to vyřešily štípačky, už si to bohužel nepamatuju . Tady je k tomu nějaké foto
20.03.2013 22:24 #3861 Téma: Blade 550
koule
Město: Bělušice
IP:195.113.148.xxx
Offline 1/71
TGB Blade 550
21.03.2013 08:52 #3862 Téma: Blade 550
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
21.03.2013 12:10 #3863 Téma: Blade 550
PetrP
Město: Chrastava
IP:88.101.115.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Aligator.avs> Ta co vydrží otřesy, tak jde za 2 roky do kopru, což je i moje zkušenost, zatímco obyčejná 44 Ah do auta tam vydrží déle. Nehledě, že ta autobaterie stojí zpravidla i méně. Taky jsem už uvažoval o normální baterce z auta. U TGB myslím životnosti nepřidá i to, že origo baterka není nainstalovaná na stojáka.
21.03.2013 12:30 #3864 Téma: Blade 550
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
22.03.2013 17:34 #3865 Téma: Blade 550
chcapek
Město: Sedlčany
IP:90.182.53.xxx
Offline 3/629
TGB Blade 550
Aligator.avs> přirovnal bych to ke džbánu a sudu, pokud se z obou bude odebírat víc než přidávat džbán vyschne dříve a pokud to bude naopak (při delší jízdě), džbán se po nějaké době naplní a bude přetékat, kdežto sud toho pojme víc. Alespoň takhle mi to přijde logické. Samozřejmě, že pokud je dlouhodobě odebíráno více energie než dodáváno, musí se dobíjet i velká baterka
22.03.2013 18:03 #3866 Téma: Blade 550
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Ty vole kdyby pro provoz byla pořeba velká baterie, tak jí tam dá samotný výrobce, ale asi tam být nemusí a tak tam je malá. Rozumím tomu, že někdo potřebuje víc proudu (naviják je stále v provozu), nebo mu klekla a protože mu doma zbyla z auta tak jí prozatím využije, ale cíleně měnit origo (doporučenou výrobcem) za větší z auta je podle mě hloupost
22.03.2013 18:24 #3867 Téma: Blade 550
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
1Pegas> Když je ten výrobce tak dokonalej, tak proč u motorky, kterou mám už 6 let mám pořád origo baterku a u čtyřkolky, kterou mám 5 let mám už třetí baterku. Je pravda, že tu druhou jsem po roce a půl vyreklamoval. A jak to tak čtu, tak spousta lidí to má u čtyřkolek podobně. Můj brácha u stejného TGB má už taky třetí baterku. Taky tam jako čtvrtou baterku dám nějakou menší z auta. Když nic jinýho tak aspoň ušetřím.
22.03.2013 18:41 #3868 Téma: Blade 550
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
22.03.2013 19:10 #3869 Téma: Blade 550
chcapek
Město: Sedlčany
IP:90.182.53.xxx
Offline 3/629
TGB Blade 550
1Pegas> Asi čtyřkolku neprovozuju tím "správným" způsobem, mám jí jen na práci a tu je samý popojíždění. V zimě to je hlavně dříví, přičemž sem tam musím nějaký ten zavěšený srom tahat navyjákem, pak prohrnování a když za krátkých dnů musím něco dodělat, tak vyndám pracovní světlo a pracuju do tmy. V létě provoz kolem farmy - odvoz trávy, sena, zeminy atd... Ke všemu jsem si k ní dovolil postavit vlek s el. sklápěním. Nevím proč dávají tak malou baterku, když potřebuju tolik výkonu
22.03.2013 19:53 #3870 Téma: Blade 550
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s