16.01.2009 05:48
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.254.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Všechno o čtyřkolce TGB Blade 550 ISR 4x4
Uzavřeno 31.01.2012 v 23:24 uživatelem 1Pegas
Otevřeno 01.02.2012 v 13:08 uživatelem 1Pegas
Naposledy editováno 02.08.2011 09:51:30
22.11.2014 07:54 #4111 Téma: Blade 550
Rengen
Město: Liptovský Mikuláš
IP:188.123.101.xxx
Offline 0/34
TGB Blade 550
chcapek> Tak to nik netuší ;o)
Tiež používam štvorkolku na prácu a tiež hodne ťahám. Mám dva kone vyhodené na 24 hodín von a pravidelne im zbieram výbeh kde sú na noc. No a za týždeň je toho tak na plný vozík čo odhadujem na nejakú tonu. A na hnojisko mám asi 3km do kopca po asfalte... Ako prvá mi odišla zadná rozvodovka, to bola štvorkolka ešte v záruke. Išiel som ku koňom a začalo to búchaním v rozvodovke - vylomený zub. Viac-menej na konci záruky mi odišiel predný diferák. Šiel som v pomerne hlbokom snehu popri koňoch,
keďže som hrabal mal som zapnutú úplnú uzávuierku 4x4 a aby som nezostal "na bruchu" trocha som si spustil snehovú radlicu. Občas siečo akoby "seklo" čo som si myslel, že som radlicou chytil nejký hrudu pod snehom. Až som zostal stáť a to mi chlapi z koňov kričali aby som si zapol predok lebo neťahá. No a to už bolo po prednom diferáku kde boli ihlodané zuby a bola na ňom vyrazená aj diera...
Odvtedy si dávam veľký pozor a predok pripájam naozaj len vtedy keď treba (nie je tam medzinápravocý diferenciál takže po tvrdom sa predná a zadná náprava "pretláčajú" a asi im to nerobí dobre).
Posledný zážitok bol, že som bol v Jasnej lepiť nápis na vrcholovej stanici sedačky. Šiel som zjazdovkou hore a mal som pripnutý aj predok. Nalepil som a keď som sa pohol smerom dole začalo čosi búchať v prednom diferáku. Keď som ho odpojil prestalo to tak som pomaly zišiel s tým, že to šlo bez problémov (ale inak by som ju dole aj tak nedostal). No a do servisu som ju odviezol s predpokladom vylámaných a chlapi mi oznámili, že zuby sú vpodiadku ale odtrhli sa úchyty ktoré držia diferák na ráme. Vraj sa to stáva a mal som šťastie, lebo niekedy sa vraj diferák posunie dopredu a vypadne z neho kardan, ktorý sa výprieči o zem a zohne... No neviem, dúfam že to nezažijem...
Ale na to, že sa snažím k mašine správať slušne aby vydržala... Oni diferáky u bladov podľa ohlasov na internete aj predajcov z ktorými som sa rozprával odchádzajú. Proste vo výrobe čosi nezvládli alebo poddimenzovali. Ale vraj každá štvorkolka má svoje muchy aby mali aj servisy príjem... ;o)
Ale inak na blada nedám dopustiť ;)
04.12.2014 21:10 #4112 Téma: Blade 550
chcapek
Město: Sedlčany
IP:94.199.40.xxx
Offline 3/629
TGB Blade 550
18.12.2014 23:33 #4114 Téma: Blade 550
Rengen
Město: Liptovský Mikuláš
IP:188.123.101.xxx
Offline 0/34
TGB Blade 550
19.12.2014 00:00 #4115 Téma: Blade 550
Slavan
Město: Železný Brod
IP:94.127.128.xxx
Offline 0/161
Kawasaki KVF 750
20.12.2014 18:31 #4116 Téma: Blade 550
Rengen
Město: Liptovský Mikuláš
IP:188.123.101.xxx
Offline 0/34
TGB Blade 550
Slavan> No možno za dva. Mám kone stále von 24/7 a na noc sú v menšom výbehu. Ten zbierame. Je to relatívne ako stíham, ale nejak som mal pocit, že je to raz cez víkend. Ale možno raz za dva týždne. Ono v zime sa to nedá lebo je to všetko zamrznuté (aj keď som raz na jar kopal kopu zmrznutých kobližkov pri senníku) a keď to na jar rozmrzne je to aj päť vozíkov naraz. Ale beriem, že možno tona za týždeň to nebude, ale za dva isto ;))
20.12.2014 20:02 #4117 Téma: Blade 550
Slavan
Město: Železný Brod
IP:94.127.128.xxx
Offline 0/161
Kawasaki KVF 750
27.12.2014 16:50 #4118 Téma: Blade 550
Zediczek
Město: Šitbořice
IP:86.49.174.xxx
Offline 0/4
TGB Blade 550
Borci, máte nějakou zkušenost s výměnou kulového čepu řízení na Bladovi? Mám vymlácenej na předním spodním ramenu čep, servisák mi řekl, že se vyměnit nedá, že se musí koupit celý rameno, ale myslím, že kecal, našel jsem něco na netu, stojí to kolem 1000 Kč, ale nevím, jestli to bude pasovat... :-/
27.12.2014 17:40 #4119 Téma: Blade 550
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:37.48.44.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
Zediczek> obávám se že čep na spodním ramenu se samostatně vyměnit nedá, jeho obal je vevařen do ramena, ale stačí trošku šikovnosti. ... důležitý je sehnat odpovídající čep stejného rozměru. Dej odkaz co si našel na tom netu, docela by mě to zajímalo.
Možná se origo čep uřízne tak aby zbyla ta silnostěná trubka a dovnitř se našroubuje čep se závitem jako na spojovačce, poté by si mohl seřizovat i odklon.
27.12.2014 18:57 #4120 Téma: Blade 550
Johny63
Město: Velké Březno
IP:185.61.86.xxx
Offline 0/2353
Can-Am Renegade 1000 X, TGB Target 525 4x4 Sniper, Shineray XY 250STIXE
Zediczek>Borci, máte nějakou zkušenost s výměnou kulového čepu řízení na Bladovi? Mám vymlácenej na předním spodním ramenu čep, servisák mi řekl, že se vyměnit nedá, že se musí koupit celý rameno, ale myslím, že kecal, našel jsem něco na netu, stojí to kolem 1000 Kč, ale nevím, jestli to bude pasovat... :-/
30.12.2014 16:44 #4121 Téma: Blade 550
Zediczek
Město: Šitbořice
IP:86.49.174.xxx
Offline 0/4
TGB Blade 550
30.12.2014 17:53 #4122 Téma: Blade 550
Johny63
Město: Velké Březno
IP:46.135.14.xxx
Offline 0/2353
Can-Am Renegade 1000 X, TGB Target 525 4x4 Sniper, Shineray XY 250STIXE
Zediczek>Johny63> Máš pravdu, sorry za špatnou terminologii. Na netu se prodává kulový čep řízení přímo na TGB, já vlastně potřebuju ten kulový kloub na spodním ramenu. Dneska jsem se nato díval a vypadá to, že to pouzdro je přímo odlitek v tom ramenu. No vypadá to na celý nový rameno
31.12.2014 12:09 #4124 Téma: Blade 550
Johny63
Město: Velké Březno
IP:185.61.86.xxx
Offline 0/2353
Can-Am Renegade 1000 X, TGB Target 525 4x4 Sniper, Shineray XY 250STIXE
Sobol>Johny63> Jakej je rozdíl mez kulovým kloubem a kulovým čepem??
31.12.2014 20:30 #4126 Téma: Blade 550
Johny63
Město: Velké Březno
IP:185.61.86.xxx
Offline 0/2353
Can-Am Renegade 1000 X, TGB Target 525 4x4 Sniper, Shineray XY 250STIXE
Sobol>Johny63> no dobrá no. Odjakživa je to buď svislej čep ramene nebo čep řízení.
31.12.2014 20:48 #4128 Téma: Blade 550
Johny63
Město: Velké Březno
IP:185.61.86.xxx
Offline 0/2353
Can-Am Renegade 1000 X, TGB Target 525 4x4 Sniper, Shineray XY 250STIXE
Sobol>Johny63> Já ti to odkoním, je to jedno s to samé A je jedno jakej to má pohon, Na škodárnách jsem vyrostl od tisícovky tak vím o čem zhruba mluvíš.
01.01.2015 15:21 #4129 Téma: Blade 550
B.O.B
Město: Křoví
IP:109.80.2.xxx
Offline 1/32
Zdar všichni.Včera jsem se chtel projet na mé kolce TGB blade 550 lt efi a nešla
nastartovat jen klapala.Tak sem zmeřil baterku a měla 12.43V.Dal sem ji na nabíječku a po nabití měla 13.2V.
Dneska jsem ji změřil a mela 12.8V.Zkusil sem nstartovat a zase jen cvakání.Tak sem ji nastartoval přes kabely a změřil sem že dává 14.19V bez svetel a se svetlama 13.69V.Tak kde je chyba?.Ono když se to stane doma,tak dám panáka a kaslu nato ale,ono me to takhle vyškolilo párkrát v terénu a sólo.To pak byla pekná procházka plná krásných slov.
Jinak kolka je ještě v záruce takže asi do servisu co?Jo a nevíte jestli se dá měnit baterka na záruku?Dik za rady.
01.01.2015 16:00 #4130 Téma: Blade 550
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
B.O.B> pokud baterka měla druhý den po nabití 12,8 V tak je nejspíš úplně v pořádku. Také naměřené hodnoty dobíjení jsou OK. Jen nevím co si mám představit pod tím "klapala". Jednou jsem se u auta setkal taky s tím, že baterka v klidu ukazovala 12,8 v a přitom nedávala potřebný startovací proud. Zkus změřit voltmetrem, jak moc klesne napětí na akumulátoru, když startuješ. Pokud klesne výrazně třeba i pod 10v, je aku po smrti.
01.01.2015 16:29 #4132 Téma: Blade 550
mik262
Město: Uherské Hradiště 1
IP:85.70.240.xxx
Offline 0/268
01.01.2015 16:39 #4134 Téma: Blade 550
mik262
Město: Uherské Hradiště 1
IP:85.70.240.xxx
Offline 0/268
01.01.2015 16:41 #4135 Téma: Blade 550
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
B.O.B> změř pokles napětí při startování. Když otočíš klíčkem je tento pokles normální. Ale když odebírá startér, tak ten pokles je o dost větší. Když se testuje baterka, tak se to dělá zátěžovým testem, což je simulace startování. Jo a nezapomeň vyloučit, zda to nedělá jenom startovací relé. Proklemuj to relé šroubovákem a uvidíš jestli se startér roztočí.
Edit : asi to teda bude baterkou. Ale schválně změř pokles napětí při tom startování.
BLADE 550 má taky baterku namontovanou na pololežato? Pokud ano, tak se připrav že tu baterku budeš měnit častěji.
01.01.2015 16:53 #4138 Téma: Blade 550
mik262
Město: Uherské Hradiště 1
IP:85.70.240.xxx
Offline 0/268
01.01.2015 16:58 #4140 Téma: Blade 550
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.42s