asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Blade 550

16.01.2009   05:48

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.254.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Všechno o čtyřkolce TGB Blade 550 ISR 4x4

Uzavřeno 31.01.2012 v 23:24 uživatelem 1Pegas

Otevřeno 01.02.2012 v 13:08 uživatelem 1Pegas

Naposledy editováno 02.08.2011 09:51:30

předchozínásledující 1 ... 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 ... 148

Odpovědi: Blade 550

23.05.2010   20:45   #1291 Téma: Blade 550

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

jakas> Já ji také nepoužívám. Ale doporučuji snížit volnoběh na 1500, půjde lépe řadit.

Citace | Odpovědět

23.05.2010   20:53   #1292 Téma: Blade 550

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:62.201.18.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Za mě bych nožní brzdu nepoužíval a ruzhodně ne v terénu. V noze není ten správný cit, pokud se naučíš používat páček tak budeš mít větší kontrolu nad strojem při sjezdu z kopce. Ruční brzdu bych vynechal uplně

Citace | Odpovědět

24.05.2010   09:02   #1293 Téma: Blade 550

desar desar Město: Odranec
IP:80.188.13.xxx
Offline 0/449
Journeyman Gladiator X8, TGB Blade 550, SMC Jumbo 300

Blade13>jakas>........... Je to ale dost na nepříjemné.

To mi dělalo, když jsem měl vysoké volnoběžné otáčky (a když už jsem byl v jednu chvíli hodně zoufalej, tak jsem prostě vypnul motor, hodil neutrál, nastartoval, a pak dal háčko )


Taky mi jde občas hůře vyřadit zpátečka. Zhoupnu se vždy na kolce aby se malinko pohnula a pak vyřadím. Většinou nejde vyřadit právě v takové situaci jak popisuješ, když jsi někde v kopci atd. Nemyslím si, že to souvisí z otáčkama.



Naposledy editováno 24.05.2010 09:06:36

Citace | Odpovědět

24.05.2010   09:34   #1294 Téma: Blade 550

Blade.Max Blade.Max Město: Praha
IP:85.160.56.xxx
Offline 0/59
TGB Blade 550

desar> Já od té doby co mám otáčky tak, jak mají být, tak nemám problém s vyřazováním ani v kopci (předtím - když si "postavila hlavu" jsem mohl skákat, houpat a nic) Ale možná záleží i na prudkosti kopce. A dost možný je, protože má ještě tu kolku relativně čerstvou, že to řazení nemá tak vyběhaný.

Ale asi jo, může to být i tím kopcem.

Citace | Odpovědět

24.05.2010   10:47   #1295 Téma: Blade 550

mrtvolka mrtvolka Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550

Kucí dotaz .. zase jsem začal kolkovat a narazil jsem na takovou podivnost ... když zastavím třeba v mírném kopci na silnici přeřadím na H a chci se rozject tak mně něco zakvílí ... dost hnusně jako když by proklouznul řemen nebo tak něco ... je to možné ?? že by to byl řemen ?? pak už to neudělá ... perfektně to nasimuluju když nechám kolku aby samovolně couvla a v tom se rozjedu tak to taky udělá ..

Kolik vám vydržel řemen variátoru ? ... tedy vám co nejezdíte jen silnici ale občas i terén ...

jinak k tomu řazení rozhodně otáčky dělají hodně ... původně jsem je měl docela vysoko a řadilo se fakt na hovno ... teď mám poladěno 1500 otáček a řadit jde lépe ... i tak si ale občas musím popojet bo přeřadit nejde ( lehce a nervu to).

K brzdám mám taky několik poznatků v podstatě brzdím jen přední brzdou ( pravá páčka ) páčto motor brzdí jako kráva a na tlučení kardanu jsem si tak nějak nezvykl ... takže zadek brzdím jen když je nejhůř .. v lehkém terénu to stačí ... v drsnějším mám přiřazenej předek a pak se motorová brzda rozloží na všechny čtyři kola a opět skoro nemusím brzdit ...

uvítám radu s tím prokluzem a kvičením ... díkes

Citace | Odpovědět

24.05.2010   11:40   #1296 Téma: Blade 550

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.51.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

mrtvolka> Mně taky občas zakvílí řemen, ale stane se to, když prudce zastavím (kola do blokace) a pak se chci znovu rozjet. Bráchovi kvičel mnohem častěji, ale po výměně válečků to řekl bych ustalo. Nemáš tam náhodou jiné válečky? Jinak bych řekl, že tento jev je celkem normální. Jednou jsem si všiml, že kolegovi, co měl glada, ječel variátor při jakémkoliv rozjezdu.
Jinak teď jsem měnil olej v diferenciálech a nemile jsem byl překvapen šedočernostříbrným zabarvením oleje, který vytekl ze zadního difu. Z předního vytekl pro změnu černý olej, jako když měním motorový olej u TDíčka. Skoro mám pocit, že při garančce do diferenciálů nalejou vyjetý motorový olej.

Citace | Odpovědět

24.05.2010   12:32   #1297 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

PetrP má pravdu, všem doporučuji měnit olej v difu častěji než doporučuje výrobce, to co vyteklo z difu se dá použít jako stříbrná barva na plot, od poslední garance se nenajelo ani tis.km.

Citace | Odpovědět

24.05.2010   13:09   #1298 Téma: Blade 550

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

Příruba mezi karburátor a hlavu válce má objednací číslo D9900005 a stojí 215 KČ.

Divná barva oleje z rozvodovek je nepříjemná. Doufám, že neznamená vyšší opotřebení rozvodovek z důvodu nevhodné povrchové úpravy materiálu ozubení nebo měkkým materiálem?

Citace | Odpovědět

24.05.2010   16:04   #1299 Téma: Blade 550

mrtvolka mrtvolka Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550

PetrP> Válečky mám origoš ... na servisu mně nabízeli výměnu ale spíš do terénu ... vzhledem k tomu že jezdím hodně silnici tak jsem nechal původní.... stává se to zcela mimořádně takže díky za info ... pro jistotu to nechám zkouknou na servisce ale asi to moc řešit nebudu ..

Citace | Odpovědět

24.05.2010   16:17   #1300 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

mrtvolka> origoš jsou do terénu, protože váží méně(14g), mně to dělalo s válečkama 21g protože se nestačí včas vrátit do výchozí pozice.

Citace | Odpovědět

24.05.2010   17:22   #1301 Téma: Blade 550

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

Honza73> Našel jsem fotografii z 1. garanční prohlídky po 200 km, olej vypadá čistě. Zadní rozvodovka.http://img8.imageshack.us/img8/1187/img0209yd.jpg



Naposledy editováno 24.05.2010 17:24:42

Citace | Odpovědět

24.05.2010   19:46   #1302 Téma: Blade 550

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.71.22.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

martinur> Koukám, že olej je krásně hnědý. (ale na druhé straně je to na pouhých 200 km při první garanci - to by bylo hodně smutné, kdyby olej byl hodně znečištěný).Já a Honza73 máme oba najeto cca 3 tis. a olej pěknej humus. Ono je ale taky otázka, jestli ho vůbec někdy měnili. Já jsem byl na gar. prohlídkách cca 4x, ale nikdy jsem nebyl u ní. Teď si na kolce budu dělat sám. Počkám pár set km, a znovu to vypustím a uvidím, jak bude olej vypadat.

Citace | Odpovědět

24.05.2010   19:53   #1303 Téma: Blade 550

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

PetrP> Při příští garančce budou fotky.

Citace | Odpovědět

24.05.2010   19:57   #1304 Téma: Blade 550

Dan204 Dan204 Město: Starovičky
IP:77.48.250.xxx
Offline 0/1059
Can-Am Outlander 800R X xc, TGB Blade 550

Tak mě to potkalo taky , 70km od domu
http://img194.imageshack.us/img194/1520/p5242963.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/8935/p5242965.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/138/p5242966.jpg



Naposledy editováno 24.05.2010 20:00:11

Citace | Odpovědět

24.05.2010   20:38   #1305 Téma: Blade 550

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:62.201.18.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

PetrP> Věř mi že olej v difech se mění každou garanci a nevyplatí se ho neměnit. Muj názor je že už 2 tis km je už tak dost Ani tak nejde o olej ale ty šupinky v něm se nemají rádi s ložiskama A při ceně garančky by byla drzost zrovna na tom šetřit

Citace | Odpovědět

24.05.2010   20:46   #1306 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

nebu> Ty šupinky by řešil magnet na výpusném šroubu,ale bohužel tam není,asi se nevešel do ceny kolky

Citace | Odpovědět

24.05.2010   20:56   #1307 Téma: Blade 550

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:62.201.18.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Honza73> Jenže ty šupinky nejsou magnetické a ani by se tam magnet nevešel a ikyby jo tak by hrozilo že ozubené kolo si naloží větší množství šupinek a je problém. Většinou je víc špinavej olej v zádu a je to i tím že tam přeskakujou kola kvuli brždění, a to se zadek snad nikdy neopravoval ani neměnil

Citace | Odpovědět

24.05.2010   21:07   #1308 Téma: Blade 550

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.71.22.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

nebu> Já ti to věřím, jen mi je divný, že jsem na garance chodil každého půl roku, jak jsem měl předepsáno v servisním listě a mezi garancemi bylo určitě míň jak 1 tis. km. Takže se mi nezdá, aby olej vypadal takto - rozhodně to není normální. Konkrétně teď neměl mnou vypuštěný olej víc jak 600 km, protože jsem přes zimu tolik km nenajezdil. V předním difu bych řekl, že žádný šupiny nebyly, ale olej byl hodně černý (jak motorový olej z naftového motoru) a zadní byl až moc do šedostříbrna - takže tam dochází k nějakému "nezdravému" opotřebení.

Citace | Odpovědět

25.05.2010   23:15   #1309 Téma: Blade 550

karpis karpis Město: Benešov
IP:90.181.114.xxx
Offline 0/74

Tak jsem si dnes přivezl kolku.Jsem začátečník, mám najeto cca 300 km na polárce 800 a tak srovnávám.
Blaďour dost topí, v létě je asi pravá noha vařená,manuál nic moc, šroubek na seřízení volnoběhu je utopenej a podle manuálu se najít nedá. V servisu byl volnoběh 1400, po ujetí cca 20km už byl 2000.Asi jak se motor rozbíhá.Líbí se mi řazení-takto řešená kulisa je blbuvzdorná a oproti polárce určitě lepší.
Motor mám uškrcenej a tak to není nic moc.Nevím jak zajíždět, když na to, abych se vůbec rozjel musím mít skoro 3000.Rád bych časem šel do težších válečků. Neublížím tomu, když točím 7000? Zadní brzdu se snažím nepoužívat, protože ty rány ze zadní rozvodovky, když se bloknou kola a zas se roztočí nejsou moc k poslouchání.Celkově mám dobrej dojem a těším se, jak jí zařadím do pracovního procesu.

Citace | Odpovědět

26.05.2010   07:30   #1310 Téma: Blade 550

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

Dan204> Možná stojí za úvahu, aby byla příruba během garanční prohlídky ošetřena konzervačním materiálem na pryž ... .

Citace | Odpovědět

26.05.2010   08:51   #1311 Téma: Blade 550

Dan204 Dan204 Město: Starovičky
IP:80.87.176.xxx
Offline 0/1059
Can-Am Outlander 800R X xc, TGB Blade 550

martinur> No nevím jestli by to pomohlo.Tady jde spíš o to, že příruba je evidentně hodně mech. namáhána.Na prostředním snímku je vidět jak dochází k postupnému trhání.Doporučil bych výrobci pryž vyztužit tkaninou

Citace | Odpovědět

26.05.2010   09:09   #1312 Téma: Blade 550

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.51.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Zajímalo by mě, na kolika km tak ta příruba praská. Mně teda ještě nepraskla, ale jednou se uvolnila a začalo to sát falešný vzduch. Navíc při mým štěstí i kdybych ji měl koupenou jako náhradní, tak by praskla ta druhá, co vede od sání.

Citace | Odpovědět

26.05.2010   09:16   #1313 Téma: Blade 550

Blade.Max Blade.Max Město: Praha
IP:85.160.10.xxx
Offline 0/59
TGB Blade 550

karpis> Gratuluji k novému stroji. Určitě budeš i nadále spokojený. Ty otáčky bych asi radši snížil (potřebuješ dlouhý šroubovák). Anebo počkej do první garančky, nic by se dít nemělo. Jen ti pude húř řadit a možná vyšší spotřeba.

S tím "topením"... mám to samé. Někdy je to nepříjemné (hlavně když 4kolka stojí a na ní sedím). Tím bych rád vznesl dotaz jestli je to běžné i u ostatních Bladů, nebo je problém někde u nás?

Citace | Odpovědět

26.05.2010   10:50   #1314 Téma: Blade 550

Dan204 Dan204 Město: Starovičky
IP:80.87.176.xxx
Offline 0/1059
Can-Am Outlander 800R X xc, TGB Blade 550

PetrP> praskla po 4000 km

Citace | Odpovědět

26.05.2010   10:53   #1315 Téma: Blade 550

Dan204 Dan204 Město: Starovičky
IP:80.87.176.xxx
Offline 0/1059
Can-Am Outlander 800R X xc, TGB Blade 550

Blade13>karpis> Gratuluji k novému stroji. Určitě budeš i nadále spokojený. Ty otáčky bych asi radši snížil (potřebuješ dlouhý šroubovák). Anebo počkej do první garančky, nic by se dít nemělo. Jen ti pude húř řadit a možná vyšší spotřeba.

S tím "topením"... mám to samé. Někdy je to nepříjemné (hlavně když 4kolka stojí a na ní sedím). Tím bych rád vznesl dotaz jestli je to běžné i u ostatních Bladů, nebo je problém někde u nás?



Dělá to každej

Citace | Odpovědět

26.05.2010   11:10   #1316 Téma: Blade 550

Blade.Max Blade.Max Město: Praha
IP:85.160.62.xxx
Offline 0/59
TGB Blade 550

Dan204> Díky.

Citace | Odpovědět

26.05.2010   11:17   #1317 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Tak mně nepraskla jenom strašně změkla, na záruku vyměněno při 2tis km, jinak topí taky,ale v zimě by mohl ještě více

Citace | Odpovědět

26.05.2010   11:26   #1318 Téma: Blade 550

Blade.Max Blade.Max Město: Praha
IP:85.160.62.xxx
Offline 0/59
TGB Blade 550

Asi budu muset zainvestovat do těch čtyřkolkářskejch kalhot co mají kůži na vnitřní straně.

Citace | Odpovědět

26.05.2010   17:57   #1319 Téma: Blade 550

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:85.160.112.xxx
Offline 4/3072

Víte z jakého materiálu jsou plasty na Bladovi? Chci přilepit Pattexem tepelnou ochranu výfuku. Návod na lepidle vylučuje použití na polyetylen a polypropylen.

Citace | Odpovědět

26.05.2010   18:02   #1320 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

martinur> Martine řešil jsem plast na nádrži a byl to PP

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 ... 148

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.16s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce