16.01.2009 05:48
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.254.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Všechno o čtyřkolce TGB Blade 550 ISR 4x4
Uzavřeno 31.01.2012 v 23:24 uživatelem 1Pegas
Otevřeno 01.02.2012 v 13:08 uživatelem 1Pegas
Naposledy editováno 02.08.2011 09:51:30
07.06.2010 17:49 #1381 Téma: Blade 550
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
cort> Co takhle válečky 23 gramů? Dříve se hodně tvrdilo, že TGB 425 má slabý motor, já si to nemyslím. Domnívám se, že je to následek použitých válečků.
Kouknul jsem do rozkresů. Do Targetů 425 se dávají válečky 13,5 nebo 17 gramu. Nemůže to být jako u mne? Válečky jsou podle balení 21 gramů, ale v reálu 23 gramů.
Třeba ty 17 gramové váží ve skutečnosti 21 gramů .
Teď vážně, jaký rozměr válečků tam máš?
07.06.2010 20:43 #1383 Téma: Blade 550
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
martinur> Máme v rodině dva stejné stroje blade 425, proto můžu porovnat výkon obou strojů ve stejném terénu, na jednom byly 14 origo válečky a na druhém 21g, při delším prutkém stoupání, ale i těžším terénu třeba sypký písek byl rychlejší a více vyjel stroj s 14g válečky, druhý stroj se choval jako kdyby měl daleko menší obsah motoru, ten rozdíl byl veliký, je pravda že 21g válečky se na silnici chovaly přijatelněji k motoru, motor se zbytečně nevytáčí a zrychluje jako skůtr pro toho kdo jezdí turistiku se asi lépe hodí 21g válečky, ale to není můj případ. Martine válečky jsem vždy vážil a váha byla shodná s udávanou výrobcem.
07.06.2010 21:01 #1384 Téma: Blade 550
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
Martine, nijak jsme to nepřevažovali, mechanik si prostě připravil nové válečky (deklarované jako 21 gramů) a při demontáži stávajících zjistil, že jsou totožné (přeměřením). Ale teď to nechám tak 200 km a uvidím co motor - jestli si sedne, už to je otevřené - a když to nebude vyhovující, ladil bych celý variátor formou některého řešení bez válečků.
07.06.2010 21:36 #1385 Téma: Blade 550
Soptik550
Město: Trutnov
IP:88.102.78.xxx
Offline 0/36
TGB Blade 550
Malý dotaz:Už vám někomu odešlo relé dobíjení (vlevo pod sedlem)?Přestala mi dobíjet,k tomu ještě odešla kontrolka dobíjení a na chalupu mě museli dotáhnout na laně,bo už ani baterka nevydržela (svítil jsem) .Výměna předpokládám v záruční opravě.Domů jsem po nabití baterky a bez světel dojel,tudíž předpokládám,že je to relé v pr....Dík za info.
07.06.2010 23:09 #1386 Téma: Blade 550
Rska
Město: Brno-Obřany
IP:89.102.20.xxx
Offline 1/1546
TGB Target 425 4x4
08.06.2010 13:51 #1388 Téma: Blade 550
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.49.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
08.06.2010 19:39 #1389 Téma: Blade 550
jakas
Město: Moravské Bránice
IP:212.4.151.xxx
Offline 0/13
TGB Blade 550
V pondělí půjdu na garančku, mám tam 185 km. Mám objednané 19g válečky tak pak dám vědět, jak to jede.
Koupil jsem si tenhle alarm
http://levnealarmy.c...r-s-lcd-pagerem.html
máte někdo zkušenosti s montáží?
J.
08.06.2010 19:52 #1390 Téma: Blade 550
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
Musím se pochválit dneska jsem úspěšně dolejval olej Ale nadával jsem jak špaček u benzínky jsem koupil flašku 10W 40 sundal ten kryt co je tam prakticky na 4 šroubky a že to tam naleju ... půlka šla ven takže mám zablencanej kryt .. tak hovadsky vyřešené nalejvání jsem neviděl bez trychtýře docela nemožný úkol
08.06.2010 20:53 #1391 Téma: Blade 550
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.71.22.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
mrtvolka> To máš pravdu. Taky by mě zajímalo, jak často kontrolujete olej, mně se osobně nechce pořád sundávat 4 šroubky a ten kryt, abych se dostal k měrce. Navíc to jsou samořezné šroubky, takže po opakovaném sundávání už moc nedrží. Přiznám se, že se spíš spoléhám na kontrolku. Tohle se opravdu moc nepovedlo.
08.06.2010 21:37 #1392 Téma: Blade 550
stejsky
Město: Koloměřice
IP:88.83.169.xxx
Offline 0/31
dneska sem měnil prasklou přírubu u karbece, najeto 860 kiláků, když sem mazal kříže tak sem koukal na olej a od výměny si to nevzalo ani kapku. Tepelná ochrana kolem výfuku se mi taky odloupla, hlavně v místě kastlíku baterky, oblepil sem to hliníkovou izolační samolepkou co nosí kámoš z letadel a je to jak víno ted
09.06.2010 02:37 #1393 Téma: Blade 550
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
PetrP>mrtvolka> To máš pravdu. Taky by mě zajímalo, jak často kontrolujete olej, mně se osobně nechce pořád sundávat 4 šroubky a ten kryt, abych se dostal k měrce. Navíc to jsou samořezné šroubky, takže po opakovaném sundávání už moc nedrží. Přiznám se, že se spíš spoléhám na kontrolku. Tohle se opravdu moc nepovedlo.
09.06.2010 08:12 #1394 Téma: Blade 550
desar
Město: Odranec
IP:80.188.13.xxx
Offline 0/449
Journeyman Gladiator X8, TGB Blade 550, SMC Jumbo 300
FIGURA> Tvoje slova můžu jen potvrdit, vlastní zušenost.
Ale znám jednoho co běžně trápí Ochcávii s rosvícenou kontrolkou třeba 50km na pumpu než kopí olej. A zatím vše v pohodě.
Jinak je to sice trochu "rukolomné", ale na tu měrku se dá dostat i od zadního kola.
Já ten deklík pro kontrolu vždy sundám, ale olej je stále na stejné úrovni.
Koukám jak Vám odcházejí ty příruby. To snad ani není možné, že to tak odchází. Ty nové co jste tam dali už jsou z jiného materiálu?
09.06.2010 22:59 #1396 Téma: Blade 550
chcapek
Město: Sedlčany
IP:213.194.207.xxx
Offline 3/629
TGB Blade 550
nechci přetrhnout myšlenku o přírubách ke karburátoru ale potřebuju se zeptat na věc která se tu už možná někde řešila, ale je normální, že při zabržděné "ručce" tedy před difem se při pohybu kolkou hýbou kardany co jdou k zadním kolům a přímo u skříně mají vůli a +/- 1 mm nohoru a dolů? mám těsně před první garančkou, tak jestli to mám nějak řešit, díky za pocopení
09.06.2010 23:26 #1398 Téma: Blade 550
chcapek
Město: Sedlčany
IP:213.194.207.xxx
Offline 3/629
TGB Blade 550
10.06.2010 07:33 #1399 Téma: Blade 550
dominoPv
Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178
PetrP>mrtvolka> To máš pravdu. Taky by mě zajímalo, jak často kontrolujete olej, mně se osobně nechce pořád sundávat 4 šroubky a ten kryt, abych se dostal k měrce. Navíc to jsou samořezné šroubky, takže po opakovaném sundávání už moc nedrží. Přiznám se, že se spíš spoléhám na kontrolku. Tohle se opravdu moc nepovedlo.
10.06.2010 07:39 #1400 Téma: Blade 550
Gargamel
Město: Kocourov
IP:62.201.18.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
10.06.2010 07:45 #1401 Téma: Blade 550
Gargamel
Město: Kocourov
IP:62.201.18.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
Já osobně doporučuji kontrolovat olej před každou jízdou !!!! není to zas tak moc velké zdržení a ten pocit že tam mám dost oleje je k NEZAPLACENI Spoléhat se na kontrolku se zrovna v tomto případě nemusí vyplatit už proto co když se rosvítí 50km od civilizace???? No na druhou stranu přece jen jsou to vaše stroje
10.06.2010 08:04 #1402 Téma: Blade 550
Gargamel
Město: Kocourov
IP:62.201.18.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
K těm válečkům Už je velkej rozdíl mezi 425 a 550 co se výkonu týče. Za mě doporučuji 21g motor se tak netočí a kolka jede A pokud příde těžší terén tak je na nádrži tzv. řadící páka a naní L stačí zařadit a kolka si troufne i na kopec a mnohem víc Pak je ještě 23g ale to je spíš už jen na silnici ale tam bych doporučoval i montáž tempomatu
10.06.2010 11:12 #1403 Téma: Blade 550
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
kolku trápím takže olej taky kontroluju ... ale to umístění pod krytem kdy člověk musí něco šroubovat atd mně prostě přijde na hovno a nalejt tam olej z flašky je taky síla .. kámoš má na jumbu sklíčko viditelné bez jakéhokoliv šroubování atd... to mně přijde praktičtější nic víc nic míň :)
Jinak u fábky jsem zažil že při prudkém zatáčení bliknul olej tak jsem vždycky věděl že je čas jí dokrmit :))
10.06.2010 11:29 #1404 Téma: Blade 550
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.51.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Já jsem se taky jenom pozastavil nad tím, že jestliže je opravdu tak často nutné kontrolovat olej, tak proč s tím výrobce už nepočítal a umístil měrku za dekl na 4 šroubkách. U motorky mám okýnko s ryskama a stačí na to občas kouknout bez nějakého šroubování. Jinak mi motorka ani auto olej nikdy nežrala a totéž tak nějak čekám i od 4kolky. Jinak koukám, že jste všichni svědomití a před každou jízdou děláte malou garančku. A když náhodou jedete někam autem, tak nejprve svědomitě zkontrolujete stav všech kapalin, kontrolujete tlak ve všech pneu včetně rezervy a zkontrolujete všechna světla - a pak, jestli vám tedy zbyde ještě nějaký čas, vyrazíte.
10.06.2010 13:12 #1406 Téma: Blade 550
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.210.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
PetrP> samozřejmě - svědomitě Auto, se kterým jezdím jen já, má najeto 500.000 km a vím, že olej nežere vytahuju něrku taky jen občas a hlavně si všímám, jestli pod ním není louže. Stejně to dělám u kolky
U strojů které "neznám" - Denně!!!
Ale jo, taky už mi jeden řidič říkal "ta kontrolka je od toho, abych věděl že mám dolít olej. Přece ji tam výrobce nedává jen tak"
Už naštěstí rozdává rozumy v jiné firmě (nebo na pracáku)
10.06.2010 13:59 #1407 Téma: Blade 550
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
12.06.2010 18:46 #1408 Téma: Blade 550
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
12.06.2010 18:58 #1410 Téma: Blade 550
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s