16.04.2011 12:42 Access Max 5 400
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
Zdravím všechny, docela by mě zajímalo, zda už existují uživatelské zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700.
Díky za všechny konstruktivní odpovědi.
16.12.2011 21:08 #181 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
16.12.2011 21:26 #182 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
kelly> Než to koupíš, projeď se na tom. Dej tam L a zkus to povodit v plným rejdu na obě strany. možná to bude v zadku mírně cvakat (to dělá skoro každý) nesmí to moc křupat !! Dělají to poloosy, spíš tedy kameny v tý parodii na homokinetický klouby. V případě hlučnosti tam stačí nacpat vazelínu a je klid. Dovozce to řešil u Maxů4 výměnou kamenů, za (údajně)lepší.
Max5 by měl mít tyhle problémy už vychytaný, stejnak to zkus, jestli je to v cajku .
16.12.2011 21:37 #183 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
17.12.2011 12:07 #184 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
17.12.2011 13:50 #185 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
17.12.2011 18:13 #186 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
Petr_max500> myslím, že v černý, záleží na vkusu.
Oni ty M5 snad dovezli jenom v černý a bílý, mě by se líbila zase černá, jakože moooc profipracák , ale kamarád má M4 bílou a taky dobrý, má svářený plasty a není to skoro vidět. Navíc bílá nešisuje .
Když vidím ty zelený i červený plasty, jak vypadaly už po dvou letech, tak bych brečel, no a teď po 4,5 se o tom už nemá cenu ani bavit, to uz není zelená, ale sepraná kamoverze (a to 95% života můj MAXik stojí v tmavý garáži)
18.12.2011 22:16 #187 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
Zrzoun> Je doma a je černý a hezky.A dnes prvních asi 20km necelý dvě hodiny zmrzlej úplně na kost nemohl jsem vůbec pohnout prsty ale nevadilo mi to protože nadšení bylo větší a silnější jak celá zima.Občas to pozlobí neplynulým zvukem ale myslím že je to tím že si motor sedá.Jel jsem max padesát jen tak zlehka ať se v klidu zajede mazlík jeden.Dostal na noc i peřinu.Jinak pár uvolněnejch šroubů předního rámu už ale je vše o.k .
JINAK BYCH CHTĚL MOOOOOOC PODĚKOVAT ZRZOUNOVI ZA OCHOTU A POMOC
Určitě pojedu na jaře do Prahy takže se určitě potkáme.
19.12.2011 00:03 #188 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
kelly> to víš že jóóó, prvních 150km ho netahej přes 6000ot/min. a nejezdi na plný plyn.
Pak do 300km měň pozvolna režim jízdy s tím, že sem tam ho rozjeď v plném plynu, ale nevytáčej ho přes 6500ot/min.
A od 300km už jezdi jak chceš .
Ještě malá rada, pokud budeš předvídat jízdu pod 30km/h (třeba polní cesta, ježdění v pískovně, atd.) vol rychlostní stupeň L (je to lepší pro spojku, vário, i motor).
Když budeš vědět, že pojedeš i rychlejš (pojedeš po silnici z pískovny domů) předpoklad je tedy jízda nad 30km/h vol H.
Řaď vždycky (cokoliv) jenom při stojící kolce se sešlápnutou nožní brzdou!!!
Kvůli spojce je lepší mírně ráznější rozjezd (dřív spojka zavře), než jí mazat pozvolňoučkým zozjížděníčkem.
Ta spojka začne tak ve 3000ot/min. zabírat a ve 3500ot/min. cejtíš že už je zavřená, pak začne makat vário a to už je jedno (to ať si dělá co umí )
A obráceně, když (třeba dojíždíš bez plynu), nebo by ti pomalou jízdou klesnou otáčky pod 3000ot/min. tak se spojka vypne rozpojí.
Lidé co to ještě moc neuměj, nebo se ještě bojej využívat motor (hnací soustavu) i při jízdě z kopce, s tím mívají problém.
Neboť oni při jízdě z kopce tu kolku tak přibrzdí, že se jim rozepne spojka, pak brzdy povolí a kolka se rozjede z kopce sama setrvačností bez motoru. Pak za jízdy dole pod kopcem, když už se tito méně vyježdění lidé cítí bezpečně přidají pro ně přirozeně plyn, že pojedou dál. No a to je šlupka jako sviňa, protože tím přidáním plynu a pozvolným roztočením motoru sepne nic netušící spojka ve 3500ot/min, ale rychlost kolky jízdou z kopce je tak na 5500ot. Tu šlupku udělá to, jak spojka na tvrdo sepně a motor se tím v mžiku přes neřipravené vário roztočí na otáčky danné rychlostí točících se kol kolky. (škodí to spojce, váriu, motoru, převodovce, řetězu, zadní ose).
Těm zkušenějším kolkařům se to většinou už nestává, neboť ti ze svých vlastních zkušeností vědí, kdy se jim spojka rozpíná a oni za jízdy většinou nedopustí, aby k tomu došlo i za cenu, že za pomalejší jízdy z kopce mírně přidají plyn, aby udrželi otáčky hnacích segmentů nad rozepinatelnou mezí spojky.
(zase sloh) prosím o ovace
19.12.2011 07:58 #189 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
19.12.2011 08:03 #190 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
19.12.2011 08:11 #191 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
19.12.2011 08:12 #192 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
19.12.2011 08:13 #193 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
1Pegas> Má, ale spojka se rozpojí už někde kolem 3000 ot/min, takže pak už to motorem nebrzdí. Já třeba když přešel na polára, tak jsem byl z jeho brždění motorem na začátku trochu v rozpacích. Tam to brzdí až do zastavení a tak je třeba jet pod plynem i z kopce. To maxík se slabším motorem tak nebrzdí a zhruba v rychlosti 17 km/h se spojka rozpojí a motor přestane brzdit.
19.12.2011 08:18 #194 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
Petr_max500> http://www.access-mo...ty/nahr_dily_MAX.xls
19.12.2011 09:11 #195 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
kelly> Hele to chce pořádně vyplnit profil a nějaký pořádný foto, aby vynikla celá mašina . Jako postavičky v bundě a helmě dobrý, ale to stačí jedna, zbytek už musí mít nějakou fazónu.
Třeba SVIZY to má zmáknutý na 1*
tady třeba nafotil maximální brodící výšku kyvné nápravy, při které nedochází k ponořování ložisek zadní osy a tím k možnosti jejich budoucího poškození
zde je zase profesionální detailní pohled na zadní část krásné kolky , kde jsou krásně vidět jak ramena tak i část propracovaného zadního podvozku
SVIZY to prostě umí a ví přesně co a jak nafotit
Pro inspiraci Ti doporučuji si jeho profil detailně prohlédnou.
http://www.quadmania...uzivatel/?muid=28531
19.12.2011 18:20 #196 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
19.12.2011 20:05 #197 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
19.12.2011 20:25 #198 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
19.12.2011 20:58 #199 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Dědek-Pepino
Město: Baška
IP:90.176.43.xxx
Offline 1/127
Access Motor Max 5 400
kelly> na poprve to nenatočim ani v garaži.sice to stoji někdy i 14 dni .jak to bylo nove tak se dvakrat přidřel sitič nešel vypnout byly tam špony s vyroby pak praskla gumova přiruba na karburatoru . no a pak to zase nechtělo jet jak ma no a byly to ventily prakticky bez vule.po 800 km mi začaly klepat poloosy . udělal jsem si prodlouženi s brzdove trubky s mazničkou odcvaknul jsem origo pasky co drži manžety a trubičku zasunul až k uloženi os a natlačil vazelinu grafitovou . od te doby klid . nožni brzda nebrzdi od novoty což je dobre při řazeni jde velmi blbě .jak pojedeš ve dvou tak si davej bacha brzdy jsou slabe.
20.12.2011 07:36 #200 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
kelly> Jestli máš v chladící kapalině nemrznoucí směs (měla by tam být od prodejce, poznáš to podle barvy kapaliny), tak není důvod, proč by to nevydržel. Jedině pokud bys neplánoval na tom přes zimu jezdit, odpoj baterku a schovej jí doma. Ale když na tom jezdit budeš, není to potřeba.
20.12.2011 07:51 #201 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
kelly>Zrzoun> Hele myslíš že to venku max dá bez problémů když je ze třech stran krytej cihlovou zdí se střechou a je zakrytej plachtou pro ATV?
20.12.2011 17:50 #202 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
20.12.2011 17:56 #203 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
20.12.2011 18:46 #204 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
kelly> Jezdit třeba půldenní vyjížďky se bez vyhřívání dá obstojně tak do -10 stupňů, když máš aspoň základní oblečení třeba jako pro lyžaře. Aspoň teda soudím podle sebe. Každej je ale na zimu jinak náchylnej. Mě zima až tak nevadí, spíš nemám rád teploty nad +25 st.
20.12.2011 19:26 #205 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
20.12.2011 19:29 #206 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
20.12.2011 19:45 #207 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
21.12.2011 08:35 #208 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
kelly> Jak píše xsob. Suchej sních, takovej co práší, ten se dá projet celkem dobře. Hodně taky dělaj gumy. Ale jak je to mokrý nebo zvrchu zledovatělí, tak je problém i pro 4x4 hlavně když se najede do závějě. Hned to sedne na břicho a pak někdy nepomůže ani rozkolíbat do stran. Takže buď navíják, lopata nebo silný paže.
Třeba na fotce níže, tam byl vrch sněhu asi 5 cm úplně ledovej že se po tom dalo skoro chodit. Ale projet se to dalo tak, že ses rozjel naplno a až se to zahrabalo, tak rozkolíbat a vycouvat. Pak zase rozjet naplno dopředu a prorazit cestu zas o kus dál. A tak furt dokola, až jsme těch zhruba 30 metrů prorazili i bez navijáku atd.
No a tady na tý fotce už bylo potřeba jak silný ruce, tak naviják a ještě další dvě kolky, který to vše táhly:
21.12.2011 10:54 #209 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
21.12.2011 16:37 #210 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.47s