asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

16.04.2011   12:42 Access Max 5 400

Hašan Hašan Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300

Zdravím všechny, docela by mě zajímalo, zda už existují uživatelské zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700.

Díky za všechny konstruktivní odpovědi.

předchozínásledující 1 ... 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Odpovědi: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

21.12.2011   21:15   #211 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Petr_max500> Ty jo, to už je docela extrém.Dělali jste taky něco jinýho než se hrabali ve sněhu.Jen jsem se chtěl zeptat jestli používáte defekt sadu nebo jakou

Citace | Odpovědět

21.12.2011   22:11   #212 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kelly> Prostě do 20cm je to v pohodě, když pak sníh na povrchu udělá zmrzlou slupku, je to problém a stejně tak je problém když to pak taje. Jó není to sněžný skutr .

Já mám někalé 4 knoty + šídlo + zaváděč + ten vulkanizační gel, neznačkový asi za 100,-Kč a funguje.

Vzhledem k předepsanému tlaku v pneu se ale neboj, že bys v jednom na prázdný gumě někam nedojel .



Naposledy editováno 21.12.2011 22:13:45

Citace | Odpovědět

21.12.2011   22:17   #213 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> Co ty používáš defekt sadu a jakou poraď něco

Citace | Odpovědět

21.12.2011   22:22   #214 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kelly> Já mám někalé 4 knoty + šídlo(pilník) + zaváděč + ten vulkanizační gel,
neznačkový asi za 100,-Kč a funguje O.K..
Já to na své kolce naštěstí ještě nepoužil, ale pomohlo to lidem okolo mě a já s tím jednou lepil i kolo u Octávie a to bez sundání z auta a drželo to tam po celou její zbývající životnosti (cca2,5roku)



Naposledy editováno 21.12.2011 22:24:12

Citace | Odpovědět

21.12.2011   22:34   #215 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun>Taky jsem o tom uvažoval kdyby něco víš jak náhoda je blbec jinak jsem koukal na vlákno ohledně ježdění v lese nebo na lesních cestách.To je to tak špatný?Nemám zatím zkušenost nemám na sebe navlíct neprůstřelnou vestu až se pojedu projed.

Citace | Odpovědět

21.12.2011   22:59   #216 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kelly> To záleží na tom, na jak velkýho a jak moc zakomplexovanýho blbce narazíš.

V každém případě to chce jezdit pouze po spevněných cestách, znát podrobně silniční zákon, speciálně okolnosti týkající se pozemních a účelových komunikací, dodržovat případné zákazové značky a hlavně nedělat okolo sebe zbytečnej bordel. Pak se dá i leckde projet, bez větších komplikací.



Naposledy editováno 21.12.2011 23:05:23

Citace | Odpovědět

22.12.2011   08:21   #217 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Zrzoun>kelly> .....Vzhledem k předepsanému tlaku v pneu se ale neboj, že bys v jednom na prázdný gumě někam nedojel .


Tak to s tebou nesouhlasím. Mě jednou ušly obě přední gumy najednou, podotýkám že to bylo na asfaltové silnici ve městě a 4kolka byla naprosto neovladatelná. Ať jsem přiřadil předek, nebo jel jenom na zadek, jela si 4kolka kam chtěla a byl docela problém s ní zajet jenom na chodník pryč ze silnice. Dodneška nevím proč se to stalo, ani v pneuservisu nic nevydumali a tak se dalo nově lepidlo, nafoukly se gumy a všechno bylo OK. Já to typuju, že nízká teplota a k tomu průjezd ostrou zatáčkou způsobili, že se guma od ráfku odlepila.

Citace | Odpovědět

22.12.2011   08:45   #218 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

Co se týče sady s knoty, doporučuju vozit. Nestojí skoro nic a pokud píchneš v terénu, je to k nezaplacení.
Na druhou stranu na maxíkovi mám najeto přes 6000 km a nikdy jsem nepích. Ale na polárovi mám už 4 knoty v zadních gumách a najeto má jen o 1000 km víc. Hlavní rozdíl vidím v tom, že maxík má 6ti plátnový gumy, který něco vydržej. Polár má jen dvouplátna a to se píchne i o větší trn.

Další dobrá věc je malý kompresor na 12V. Mám takovej ten z Teska už 4 roky, foukal jsem s ním nesčetněkrát a funguje perfektně. Stál něco kolem 2 nebo 3 stovek.

Pokud na defekt příjdeš brzo a v kole je ještě tlak, stačí zacpat knotem a na dojetí nějakej tlak v pneu pořád je, aby se to nevyzulo.

Citace | Odpovědět

26.12.2011   22:26   #219 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> Dnes asi dalších 60km.Super výlet les,beton,město trochu deště oběd v hospodě skvěle užitý den.Tedˇbudu makat na fotkách.A jinak jezdit mám až do konce roku dovolenou

Citace | Odpovědět

27.12.2011   00:03   #220 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kelly>

Už jsi na mokrém asfaltě driftoval??

Citace | Odpovědět

27.12.2011   09:49   #221 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Hašan Hašan Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300

Grom>Jumbo má lepe vyřešené plasty. U Maxe vyčuhují kola cca 5 cm z blatníku, takže jakmile projedu blátem, mám bláto na blatníkách, na sobě a na kufru. Kámoš co má Jumbo s tím tolik problémů nemá. Zase Max má mnohem konfortnější odpružení. Pneumatiky má Jumbo lepší Duro vs Kenda u Maxe. Moje Kendy mizí před očima.Na druhou stranu se firma dovážející Maxe staví mnohem lépe k reklamacím. Mě uznali reklamaci poloos na Maxovi i po 3 letech. Garančka u Maxe stojí 2k a u Jumba 1700. Max má větší světlou výšku je celkově větší, má lepe krytý zadní brzdový kotouč. Ber Access



Tak s těmi pneumatikami mě udivuješ - já jsem teď sundával Kendy z maxe 4 po 15.000 km (!!!).

Citace | Odpovědět

27.12.2011   21:24   #222 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

tytyty Město: Bříství
IP:93.99.128.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS

1Pegas>Zrzoun>kelly> .....Vzhledem k předepsanému tlaku v pneu se ale neboj, že bys v jednom na prázdný gumě někam nedojel .
Tak to s tebou nesouhlasím. Mě jednou ušly obě přední gumy najednou, podotýkám že to bylo na asfaltové silnici ve městě a 4kolka byla naprosto neovladatelná. Ať jsem přiřadil předek, nebo jel jenom na zadek, jela si 4kolka kam chtěla a byl docela problém s ní zajet jenom na chodník pryč ze silnice. Dodneška nevím proč se to stalo, ani v pneuservisu nic nevydumali a tak se dalo nově lepidlo, nafoukly se gumy a všechno bylo OK. Já to typuju, že nízká teplota a k tomu průjezd ostrou zatáčkou způsobili, že se guma od ráfku odlepila.



take s tebou nesouhlasim
záleží co máš za gumy, jsou gumy na kterych ani pomalu nepoznas ze jsou deravy
jo a ještě ty lepíš gumy k ráfku? hmm to ještě neznám

Citace | Odpovědět

27.12.2011   21:44   #223 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

JARDAQUAD JARDAQUAD Město: Český Brod
IP:77.78.110.xxx
Offline 1/2376

ta sragora se menuje BITUMEN a je to tekuty těsnění hlavně když maš dojebany rafky

Citace | Odpovědět

27.12.2011   21:50   #224 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

tytyty> Nejsem v tom zběhlý, tak mi prosím řekni, jak se nazývá to, čím potírají okraje gumy před nafouknutím a proč to vůbec natírají? Jaký to má vliv, nebo funkci, nebo proč to tam v každym servisu patlají?

Citace | Odpovědět

27.12.2011   21:56   #225 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

tytyty Město: Bříství
IP:93.99.128.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS

1Pegas>tytyty> Nejsem v tom zběhlý, tak mi prosím řekni, jak se nazývá to, čím potírají okraje gumy před nafouknutím a proč to vůbec natírají? Jaký to má vliv, nebo funkci, nebo proč to tam v každym servisu patlají?



ti pisu, ze to neznam

Citace | Odpovědět

27.12.2011   22:02   #226 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

JARDAQUAD JARDAQUAD Město: Český Brod
IP:77.78.110.xxx
Offline 1/2376

patlaj to tam proto aby tě mohli víc skasnout
,
,
je to pro ně jednoduší něž potom zjistit že ti bezdušak utika podle rafku
funguje to mam ti na autě udělany všechny kola protože rafky sou stary gumy jetý a těsnost naní zaručena jako u novyho

Citace | Odpovědět

27.12.2011   22:03   #227 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

tytyty> Ty jsi napsal, že neznáš LEPENÍ. Co to teda je za sajrajt kterým matlaj gumu, když to není lepidlo?

Citace | Odpovědět

27.12.2011   22:07   #228 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

JARDAQUAD JARDAQUAD Město: Český Brod
IP:77.78.110.xxx
Offline 1/2376

dpověděl sem ti za tytyho a není to lepidlo

Citace | Odpovědět

27.12.2011   22:14   #229 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Prosím o trošku bližší vysvětlení co to je a jak to funguje, prostě jakou to má funkci. Se ptám, protože když to vezmu mezi prsty, tak to lepí.

Citace | Odpovědět

27.12.2011   22:18   #230 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> Nechtěně když jsem projížděl kruháč jinak jsem byl nadšenej jak malej kluk.Kolik mám foukat gumy nechci slyšet předepsané normy ale optimum pro vše (asfalt,bláto,hlína,tráva atd.)

Citace | Odpovědět

27.12.2011   22:21   #231 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

kelly> Od - do. Jednoznačná rada není. Každý fouká jiný tlak.

Citace | Odpovědět

27.12.2011   22:28   #232 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

1Pegas> Já jen abych je zbytečně neničil víš jak moc je blbě a málo taky jinak s tím roztokem na gumy jsem moc neuspěl mladé jsem tím natřel ráfek a stále to kolem něj unikalo vyřešila to až oprava (soustruh)

Citace | Odpovědět

27.12.2011   22:40   #233 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Já dávám 0,55 přes léto a 0,65 v zimě. Ale jak jsem psal, každý fouká jinak, určitě tady někdo napíše, že to co tam dávám já je moc, nebo naopak málo. Nafoukej, vyzkoušej, nafoukej, vyzkoušej, no uvidíš.

Citace | Odpovědět

27.12.2011   23:12   #234 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

tytyty Město: Bříství
IP:93.99.128.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS

1Pegas>tytyty> Ty jsi napsal, že neznáš LEPENÍ. Co to teda je za sajrajt kterým matlaj gumu, když to není lepidlo?



kdyz ti pisu ze to neznam tak to neznam
asi se to na poradny rafky s novejma gumama nedava
ne, ale opravdu to neznam co to je, videl jsem to , ale nevim ?

Citace | Odpovědět

27.12.2011   23:44   #235 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

UNCLE UNCLE Město: Znojmo 2
IP:78.156.128.xxx
Offline 3/220
Arctic Cat 700 TRV EFI

1Pegas>tytyty> Nejsem v tom zběhlý, tak mi prosím řekni, jak se nazývá to, čím potírají okraje gumy před nafouknutím a proč to vůbec natírají? Jaký to má vliv, nebo funkci, nebo proč to tam v každym servisu patlají?



je to obyčejný mazlavý mýdlo, aby to klouzalo a při demontáži a montáži nepoškodili gumu , taky aby řádně naskočila na ráfek při nafukování.....

Citace | Odpovědět

28.12.2011   01:46   #236 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kelly>Zrzoun> Nechtěně když jsem projížděl kruháč jinak jsem byl nadšenej jak malej kluk.Kolik mám foukat gumy nechci slyšet předepsané normy ale optimum pro vše (asfalt,bláto,hlína,tráva atd.)



, Já tu vždycky hlásal, že mám nafoukáno 0,3atm. ale sám tam mám teď 0.5atm. všude(př.+zdk), neboť se to lépe vodí po (asfalt,bláto,hlína,tráva).

Víc jak 0,5 tam nedávej, je to pak už tvrdý na pazoury a záda (ale zaleží na každém co komu vyhovuje).
Pod 0.3 se tomu zase nechce do zatáček a rveš se jak blbej.

Zlatej střed 0.4 , ale jestli jezdíš převážně ve dvou tak 0,5atm..
Také si myslím že 0,5atm je lepší i na nějakou tu delší turistiku



Naposledy editováno 28.12.2011 01:59:30

Citace | Odpovědět

28.12.2011   12:37   #237 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> Od nikoho jinýho jsem kvalitnější odpověd nečekal
Jdu se porvat s foto

Citace | Odpovědět

29.12.2011   01:47   #238 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

Ještě se podívej na to nastavení tvrdosti pérování, rozdíl mezi max. a min. je dost znatelný.

Doporučuji dát všude na nejměkčí možnost, ale ve dvou se tím a to hlavně na zadku sníží světlost kolky (s tím je pak v terénu nutno počítat).

Jsi se bál těch studenejch startů. Poreferuj prosím, jak ta 360 za chladného počasí chytá a jak za studena po nastartování běží. Věřím tomu, že už to mají v Accessu vymakaný s ohledem na rozdíl mezi 250 a 280(300) diky změně karbesu. Ta 360(AM5) má zase lepší karbes+CDI tak mě to zajímá jak se to chová.

Kde jsou ty fotky????? No a doufám že s nima trumfneš toho SVIZYHO



Naposledy editováno 29.12.2011 01:48:59

Citace | Odpovědět

29.12.2011   13:41   #239 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> Starty jsou úplně v pohodě občas se sytičem ale chytne to na drc a ševelí to mezi 1500 a 1650.Už mi to ani jednou nechcíplo jak jsem psal první den.Většinou to nakopnu a než se obleču tak se zahřeje a můžu vyrazit.
Vyjel jsem s tím i děravej kopec který byl namrzlý a válelo se tam pár zbytků sněhu a ve dvou s tím maxík neměl vyditelnej problém.Takže je to v pohodě stroj i když má hnanou jen zadní nápravu vše zatím zvládl nemluvím o nějakém extrému pač jsem teprve v začátcích a jedinej problém je v mlžení přilby.Jsem tedy moooooooooooooc spokojenej (DÍKY ZRZOUNE)

Citace | Odpovědět

29.12.2011   14:14   #240 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

Mlžení přilby je téma samo pro sebe. Zkoušel jsem na plexi-štít stříknout cosi proti mlžení předního skla na autě, ale efekt žádnej. Jestli má někdo tip na něco funkčního, dejte vědět...

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce