asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

16.04.2011   12:42 Access Max 5 400

Hašan Hašan Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300

Zdravím všechny, docela by mě zajímalo, zda už existují uživatelské zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700.

Díky za všechny konstruktivní odpovědi.

předchozínásledující 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Odpovědi: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

29.12.2011   15:11   #241 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

Mlžení přilby?? nefunět .

Né vážně, byly takový mejdlíčka, používalo se to do protichemickejch masek, nebov potřebách pro potápění sedají koupit takový kapky proti zamlžování potápěcích brýlí (dáš 4-5-kapek rozetřeš a docela to funguje).

A teď úplně nejlíp , mám kamaráda a ten používá obyčejnou hadici, má jí v ústech druhý konec vyvedený ven a přidělaný k helmě a dýchá přes ní, plexi se mu vůbec nemlží!!!!!!!
(takže šnorchl )
Vím že když byla velká zima říkal, že se dá konec zastrčit i pod bundu a nedýcháš prý ledový vzduch.

Já jezdím s pootevřeným plexi a to se docela dá, pochopitelně v kukle, aby mě huba neomrzla , trošíčku u toho slzím, ale to k tomu patří



Naposledy editováno 29.12.2011 15:34:53

Citace | Odpovědět

29.12.2011   15:13   #242 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Petr_max500> Jedině motokros helma s obyč brýlema, který trochu větraj, nezamrzá to ani při -10. Prvně sem měl klasiku a s prvním podzimem šla z domu a oprášil sem krosovou co sem měl na autokros, od tý doby není problém. Jasný, musí být ještě solidní kukla

Citace | Odpovědět

29.12.2011   15:14   #243 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Zrzoun> Když máš kuklu dýcháš vzduch teplej

Citace | Odpovědět

30.12.2011   14:01   #244 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> Já teda dýchám nosem,když funíš přes hubu tak se většinou nachladíš takže bych měl vymyslet nějaký nosní šnorchl pak si to nechám patentovat a budu bohatej .Jdu něco vymyslet

Citace | Odpovědět

02.01.2012   21:32   #245 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> Řešil jsi někdy na maxovi naklápění světel.Každej na mě bliká a dalkový zase svítí do nebe.Seřizuji jen parabolu nebo celý světlo, jak budeš mít čas písni.

Citace | Odpovědět

02.01.2012   21:39   #246 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

kelly> Taky mi připadá že tím někoho můžu oslńovat(nasírat)

Citace | Odpovědět

03.01.2012   03:55   #247 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kelly> Rosvícená světla u AccessMaxe vždycky u protijedoucích vozidel vzbuzují pocit oslnění. Ovšem je to pouze světelný efekt, který způsobují H7 žárovky v potkávacích světlech, které rozzařují celou parabolu. V praxi to znamená, že protijedoucí tupý řidič vidí zářit celá světla a né jenom jejich horní půlku a tak je přesvědčen, že jedeš na dálková(plná světla), proto na tebe výstražně bliká.
Stačí na 1-2sekundy přepenout z tlumených na dálková a zpět, chytrý řidič pochopí, že se mílil a je klid. Tupý řidič(a těch je v ČR víc) ti bliknutí začne negramotně opakovat až do doby vlastního průjezdu okolo Tebe (stejně by to dělal i kdyby jsi ho informativně neprobliknul).
Já v případě, že se protijedoucí po mém 1-2 sekundovém bliknutí nesmíří s tím, že bliká neoprávněně a oslňuje mě provokativně dál, pouštím po chvíli dálková(plná) světla až do jeho úplného projetí okolo mě.

Je zvláštní, že Max má H7čky v potkávacích světlech a H4rky ve světlech dálkových(využito pouze dálkové vlákno), ale je to tak schválené, označení danných světel je taky v pořádku, tak to tak prostě z Thaiwanu je .
Viděl jsem to předělané tak, že H4 byla zapojena na tlumené vlákno a majitel(kamarád) používal obráceně spínač tlumených a dálkových světel(při tlumených mu tedy svítilo modré na palubce). Kamarád při tomto svém zapojení měl v případě diskuse s chytřejším policistou připravenou verzi, že omylem jede na dálková a že se omlouvá.
Ještě by se v tomto případě daly paraboly prohodit(dálky ven/tlumená dovnitř), aby způsob osvětlení zůstal stejný, ale nesedělo by pak označení parabol na jejich použití.

Seřizování světel se dělá tak :

seřizuje se celé světlo.

Světla se dají seřizovat horizontálně (nahoru/dolu) a to tak, že každá parabola je držena dvěma šroubky (jako na osičce). K nim se dostaneš dírkami(cca8mm) v černém plastu hned vedle parabol křížovým šroubovákem. Vnitřní šroubky se dají povolit z podběhu a jsou protilehlé těm z vnějšku vždy k danné parabole, v praxi se tyto však nepovolují neboť na seřízení stačí povolit ty venkonvní.
Po seřízení se ale vždy preventivně dotahují všechny!!!
V případě rychlého nastavení se to dělá tak, že kolku postavíš proti zdi cca do 5timetrové vzdálenosti a na dannou parabolu palcem zatlačíš nahoře nebo dole, parabola se hne a je nastaveno i bez použití šroubováku (tak to seřizují ve značkových servisech školení mechanici )

Vertikální nastavení se většinou neprovádí, ale když bys to chtěl, tak se to dělá tak, že ty šroubky co jsou popsané v horizontálním nastavení povolíš (jsou v takových vidličkových držácích) a v těch s tím potřebně hneš (dopředu/dozadu) a zase dotáhneš a je to.



Naposledy editováno 03.01.2012 04:10:40

Citace | Odpovědět

03.01.2012   17:53   #248 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> Hm,text opravdu vyčerpávající ostatně jako vždy.Tak světlama to není ,ale tím pádem tady u nás jezdí spousty,mraky,kupy,hromady,mocmocně moc nechápavých(hloupých,.....,......,......,......) řidičů a tím pádem s tím nic nenadělám a ty a tvé drahé vyčerpávající rady a odpovědi taky ne.To je smutný ale každopádně díky

Citace | Odpovědět

06.01.2012   10:28   #249 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

kelly> Já třeba v rámci úspory batrie jezdím přez den jen na parkovačky a je pokoj

Citace | Odpovědět

06.01.2012   10:34   #250 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

xsob> Taky jezdím jen na parkovačky a je klid.
O víkendu sem byl pojezdit a zase sem dovezl dom hromady blata všude možně, jak to lítá od vysunutých předních kol. Kamoš co se mnou jezdil s KQ byl čistej a já jak hovado. Objednal jsem si rozšiřující lištu na přední blatníky, tak jak to příjde, namontuju to a dám vědět jestli to k něčemu je.

Citace | Odpovědět

06.01.2012   10:52   #251 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Petr_max500> Jo to je svinstvo. Já zaplať pánbůh dovezu vždycky tak metrák navíc, ale já sem čistej. Bordel je všude krom řidiče Stejně tomu bylo i malího Jumba.

Citace | Odpovědět

06.01.2012   14:03   #252 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

doctors doctors Město: České Budějovice 5
IP:88.103.219.xxx
Offline 0/189
SMC Jumbo 300

Hoši,tyhle dva by se vám vysmáli .....

Citace | Odpovědět

06.01.2012   14:06   #253 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

doctors> To je Peťa z Maňasem, to sou maséři. Za 14 dní jedu zase za nima na víkend. Jestě že je ta bažina tet tak studená

Citace | Odpovědět

06.01.2012   14:08   #254 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

doctors> Tady máš jednu ode mě z mobilu o pár minut dřív, to ještě vyjel, podruhé potřeboval asistenci

Citace | Odpovědět

06.01.2012   14:10   #255 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Když jsme tam jezdili na podzim, tak byla bažina poprvé vyschlá, tak tam pár lidí zůstalo aspoň v tom metrovým bahně

Citace | Odpovědět

06.01.2012   14:26   #256 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

doctors doctors Město: České Budějovice 5
IP:88.103.219.xxx
Offline 0/189
SMC Jumbo 300

Tak tohle jsou super záběry!!Když tohle ukazuješ nezasvěcenejm lidem,tak nechápou...

Citace | Odpovědět

06.01.2012   15:09   #257 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

doctors> No a to tam byl třeba takovej drtikol, kterej to z břehu vždycky rozpálil a přeplaval, a to doslova, na druhej břeh. Sme se mu smáli že má pod kolkou desku polistirenu, jinak to není možný No po sléze oba dělali motor (po delším čase) takže to zas tak supr pro kolku určitě není

Citace | Odpovědět

08.01.2012   14:57   #258 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

Že by se rýsovalo něco nového v Accessácké rodině???

http://www.accessmot...01-1detail.php?id=78



Naposledy editováno 08.01.2012 14:59:56

Citace | Odpovědět

08.01.2012   17:15   #259 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

4x4 není nic novýho, ale k nám se nedováží.

Citace | Odpovědět

08.01.2012   17:23   #260 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:85.163.3.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

Protoze by to byla prima konkurence TGB u jednoho dovozce. To samy je i naopak 4x2 TGB proti Accessu.

Citace | Odpovědět

08.01.2012   17:25   #261 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Lupíno> Jj, kdysi dávno jsem se jich ptal na TGB a odpovědí bylo, že u nás je moc malej trh na tolik modelů

Citace | Odpovědět

08.01.2012   18:21   #262 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

doctors doctors Město: České Budějovice 5
IP:92.62.224.xxx
Offline 0/189
SMC Jumbo 300

Vypadá to dobře,akorát možná by zasloužil lepší gumy.Zajímalo by mě,jak funguje to vstřikování na M5,nemáte nekdo nějaké ohlasy?

Citace | Odpovědět

08.01.2012   19:41   #263 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> Moooooooc pěkný

Citace | Odpovědět

15.01.2012   00:12   #264 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510

jaa bych si toho maxika 4x4 koupil hned,bral bych všema deseti.mě se líbí a jezdilo se naněm dobře pokud ma stejne vlastnosti jako náš 4 300

Citace | Odpovědět

15.01.2012   10:46   #265 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Trloň> Myslím že výkonmovej rozdíl by byl větší než u klasiky zadokolky. Ten obsah by ze skušenstí měl co dělat. Přecejenom ty odpory a váha jsou vetší, nemá to řetěz + přední kardan, dif a polosy. 5stovky jsou tak hraniční na 4x4 aby to mělo nějakou dinamiku.
A co Cecteka, ještě máš?

Citace | Odpovědět

23.01.2012   13:49   #266 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

Minulej týden mě došla lišta, takže dnes sem z ní udělal na maxíka rozšiřující lemy blatníků předních kol a namontoval to. Dal sem kousek i vodorovně podél stupaček. Jak budu mět čas to projet, dám vědět jestli už to bahno na kufr, sedačku, spolujezdce atd. tak nelítá.

Citace | Odpovědět

23.01.2012   14:12   #267 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

Petr_max500> No to je to co jsem psal. Okolo toho nášlapu to létá na ten zadek taky. Takhle jak to popisuješ, by to mělo být funkční .

Dej sem nějaký foto, jak to vypadá a jak jsi to přidělal (než se to zanese blátem )



Naposledy editováno 25.01.2012 10:07:06

Citace | Odpovědět

23.01.2012   14:15   #268 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

Tohle už néééééé (použito foto z profilu Petr_max500, bez souhlasu majitele)



Naposledy editováno 25.01.2012 10:09:01

Citace | Odpovědět

23.01.2012   19:11   #269 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

kelly kelly Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400

Zrzoun> to moc dobře znám

Citace | Odpovědět

26.01.2012   16:54   #270 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

kelly> přenesená odpověď z fotek a videí

GARANČNÍ prohlídka Tomahawk, Max

Doporučená cena prohlídky: 1800,- Kč bez DPH včetně oleje a práce

- zjistit stav tachometru a otáček (max.otáčky a rychlost), popř. zapsat do servisní knížky.
- přetažení matic na kolech a zkontrolovat tlak v pneumatikách (0,4-0,5)!! Silniční provoz 0,7
- přetažení šroubů na tlumičích, na ramenech, nášlapech, stupačkách.
- Změřit před zimou stav chladící kapaliny, dolévat pouze destilovanou vodou.
- mazání maznic na přepákování. 3ks maznic
- seřízení ventilů- výfukový 0,15, sací 0,10.
- kryt hlavy utahovací moment 10Nm.
- přetažení matic na hlavě motoru 25Nm.
- vyčistit vzduchový filtr ( vyprat a nastříkat impregnací ) popř. výměna
- montáž palivového filtru(MAN WK21) mezi nádrž a karburátor.
- napnutí řetězu (průvěs 2-3cm).
- vždy vyčistit a namazat řetěz
- výměna oleje
- motorový olej prvních 150km + každých 1000km(doporučujeme
Motorex ATV 10W40)
-převodový olej, prvních 150km + každých 2000km ( Motorex 80W90)
- kontrola kapaliny v expanzní nádržce
- kontrola variátoru (řemen minimum 22mm, válečky, vyčistit
prostor u variátoru )
- koncová matice na hřídeli se pokaždé musí dát nová!!!!!
- kontrola brzdové kapaliny(na řidítkách, pod sedačkou)
- kontrola kabelů k baterii (zamezit pohyb kabelů)
- zkontrolovat uchycení kostry na rámu popř. ošetřit
- kontrola sbíhavosti předních kol
- zkontrolovat destičky na brzdách
- seřídit ruční brzdu
- kontrola vůle plynu( musí být minimální vůle 2-3 mm )



Naposledy editováno 26.01.2012 16:54:58

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce