16.04.2011 12:42 Access Max 5 400
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
Zdravím všechny, docela by mě zajímalo, zda už existují uživatelské zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700.
Díky za všechny konstruktivní odpovědi.
29.12.2011 15:11 #241 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
Mlžení přilby?? nefunět .
Né vážně, byly takový mejdlíčka, používalo se to do protichemickejch masek, nebov potřebách pro potápění sedají koupit takový kapky proti zamlžování potápěcích brýlí (dáš 4-5-kapek rozetřeš a docela to funguje).
A teď úplně nejlíp , mám kamaráda a ten používá obyčejnou hadici, má jí v ústech druhý konec vyvedený ven a přidělaný k helmě a dýchá přes ní, plexi se mu vůbec nemlží!!!!!!!
(takže šnorchl )
Vím že když byla velká zima říkal, že se dá konec zastrčit i pod bundu a nedýcháš prý ledový vzduch.
Já jezdím s pootevřeným plexi a to se docela dá, pochopitelně v kukle, aby mě huba neomrzla , trošíčku u toho slzím, ale to k tomu patří
29.12.2011 15:13 #242 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
29.12.2011 15:14 #243 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
30.12.2011 14:01 #244 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
02.01.2012 21:32 #245 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
02.01.2012 21:39 #246 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
03.01.2012 03:55 #247 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
kelly> Rosvícená světla u AccessMaxe vždycky u protijedoucích vozidel vzbuzují pocit oslnění. Ovšem je to pouze světelný efekt, který způsobují H7 žárovky v potkávacích světlech, které rozzařují celou parabolu. V praxi to znamená, že protijedoucí tupý řidič vidí zářit celá světla a né jenom jejich horní půlku a tak je přesvědčen, že jedeš na dálková(plná světla), proto na tebe výstražně bliká.
Stačí na 1-2sekundy přepenout z tlumených na dálková a zpět, chytrý řidič pochopí, že se mílil a je klid. Tupý řidič(a těch je v ČR víc) ti bliknutí začne negramotně opakovat až do doby vlastního průjezdu okolo Tebe (stejně by to dělal i kdyby jsi ho informativně neprobliknul).
Já v případě, že se protijedoucí po mém 1-2 sekundovém bliknutí nesmíří s tím, že bliká neoprávněně a oslňuje mě provokativně dál, pouštím po chvíli dálková(plná) světla až do jeho úplného projetí okolo mě.
Je zvláštní, že Max má H7čky v potkávacích světlech a H4rky ve světlech dálkových(využito pouze dálkové vlákno), ale je to tak schválené, označení danných světel je taky v pořádku, tak to tak prostě z Thaiwanu je .
Viděl jsem to předělané tak, že H4 byla zapojena na tlumené vlákno a majitel(kamarád) používal obráceně spínač tlumených a dálkových světel(při tlumených mu tedy svítilo modré na palubce). Kamarád při tomto svém zapojení měl v případě diskuse s chytřejším policistou připravenou verzi, že omylem jede na dálková a že se omlouvá.
Ještě by se v tomto případě daly paraboly prohodit(dálky ven/tlumená dovnitř), aby způsob osvětlení zůstal stejný, ale nesedělo by pak označení parabol na jejich použití.
Seřizování světel se dělá tak :
seřizuje se celé světlo.
Světla se dají seřizovat horizontálně (nahoru/dolu) a to tak, že každá parabola je držena dvěma šroubky (jako na osičce). K nim se dostaneš dírkami(cca8mm) v černém plastu hned vedle parabol křížovým šroubovákem. Vnitřní šroubky se dají povolit z podběhu a jsou protilehlé těm z vnějšku vždy k danné parabole, v praxi se tyto však nepovolují neboť na seřízení stačí povolit ty venkonvní.
Po seřízení se ale vždy preventivně dotahují všechny!!!
V případě rychlého nastavení se to dělá tak, že kolku postavíš proti zdi cca do 5timetrové vzdálenosti a na dannou parabolu palcem zatlačíš nahoře nebo dole, parabola se hne a je nastaveno i bez použití šroubováku (tak to seřizují ve značkových servisech školení mechanici )
Vertikální nastavení se většinou neprovádí, ale když bys to chtěl, tak se to dělá tak, že ty šroubky co jsou popsané v horizontálním nastavení povolíš (jsou v takových vidličkových držácích) a v těch s tím potřebně hneš (dopředu/dozadu) a zase dotáhneš a je to.
03.01.2012 17:53 #248 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
Zrzoun> Hm,text opravdu vyčerpávající ostatně jako vždy.Tak světlama to není ,ale tím pádem tady u nás jezdí spousty,mraky,kupy,hromady,mocmocně moc nechápavých(hloupých,.....,......,......,......) řidičů a tím pádem s tím nic nenadělám a ty a tvé drahé vyčerpávající rady a odpovědi taky ne.To je smutný ale každopádně díky
06.01.2012 10:28 #249 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
06.01.2012 10:34 #250 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
xsob> Taky jezdím jen na parkovačky a je klid.
O víkendu sem byl pojezdit a zase sem dovezl dom hromady blata všude možně, jak to lítá od vysunutých předních kol. Kamoš co se mnou jezdil s KQ byl čistej a já jak hovado. Objednal jsem si rozšiřující lištu na přední blatníky, tak jak to příjde, namontuju to a dám vědět jestli to k něčemu je.
06.01.2012 10:52 #251 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
06.01.2012 14:03 #252 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
doctors
Město: České Budějovice 5
IP:88.103.219.xxx
Offline 0/189
SMC Jumbo 300
06.01.2012 14:06 #253 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
06.01.2012 14:08 #254 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
06.01.2012 14:10 #255 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
06.01.2012 14:26 #256 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
doctors
Město: České Budějovice 5
IP:88.103.219.xxx
Offline 0/189
SMC Jumbo 300
06.01.2012 15:09 #257 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
doctors> No a to tam byl třeba takovej drtikol, kterej to z břehu vždycky rozpálil a přeplaval, a to doslova, na druhej břeh. Sme se mu smáli že má pod kolkou desku polistirenu, jinak to není možný No po sléze oba dělali motor (po delším čase) takže to zas tak supr pro kolku určitě není
08.01.2012 14:57 #258 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
Že by se rýsovalo něco nového v Accessácké rodině???
http://www.accessmot...01-1detail.php?id=78
08.01.2012 17:15 #259 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
08.01.2012 17:23 #260 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Lupíno
Město: Čestlice
IP:85.163.3.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
08.01.2012 17:25 #261 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
08.01.2012 18:21 #262 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
doctors
Město: České Budějovice 5
IP:92.62.224.xxx
Offline 0/189
SMC Jumbo 300
08.01.2012 19:41 #263 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
15.01.2012 00:12 #264 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
15.01.2012 10:46 #265 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Trloň> Myslím že výkonmovej rozdíl by byl větší než u klasiky zadokolky. Ten obsah by ze skušenstí měl co dělat. Přecejenom ty odpory a váha jsou vetší, nemá to řetěz + přední kardan, dif a polosy. 5stovky jsou tak hraniční na 4x4 aby to mělo nějakou dinamiku.
A co Cecteka, ještě máš?
23.01.2012 13:49 #266 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
23.01.2012 14:12 #267 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
23.01.2012 14:15 #268 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
23.01.2012 19:11 #269 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
26.01.2012 16:54 #270 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
kelly> přenesená odpověď z fotek a videí
GARANČNÍ prohlídka Tomahawk, Max
Doporučená cena prohlídky: 1800,- Kč bez DPH včetně oleje a práce
- zjistit stav tachometru a otáček (max.otáčky a rychlost), popř. zapsat do servisní knížky.
- přetažení matic na kolech a zkontrolovat tlak v pneumatikách (0,4-0,5)!! Silniční provoz 0,7
- přetažení šroubů na tlumičích, na ramenech, nášlapech, stupačkách.
- Změřit před zimou stav chladící kapaliny, dolévat pouze destilovanou vodou.
- mazání maznic na přepákování. 3ks maznic
- seřízení ventilů- výfukový 0,15, sací 0,10.
- kryt hlavy utahovací moment 10Nm.
- přetažení matic na hlavě motoru 25Nm.
- vyčistit vzduchový filtr ( vyprat a nastříkat impregnací ) popř. výměna
- montáž palivového filtru(MAN WK21) mezi nádrž a karburátor.
- napnutí řetězu (průvěs 2-3cm).
- vždy vyčistit a namazat řetěz
- výměna oleje
- motorový olej prvních 150km + každých 1000km(doporučujeme
Motorex ATV 10W40)
-převodový olej, prvních 150km + každých 2000km ( Motorex 80W90)
- kontrola kapaliny v expanzní nádržce
- kontrola variátoru (řemen minimum 22mm, válečky, vyčistit
prostor u variátoru )
- koncová matice na hřídeli se pokaždé musí dát nová!!!!!
- kontrola brzdové kapaliny(na řidítkách, pod sedačkou)
- kontrola kabelů k baterii (zamezit pohyb kabelů)
- zkontrolovat uchycení kostry na rámu popř. ošetřit
- kontrola sbíhavosti předních kol
- zkontrolovat destičky na brzdách
- seřídit ruční brzdu
- kontrola vůle plynu( musí být minimální vůle 2-3 mm )
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s