16.04.2011 12:42 Access Max 5 400
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
Zdravím všechny, docela by mě zajímalo, zda už existují uživatelské zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700.
Díky za všechny konstruktivní odpovědi.
27.04.2011 16:25 #1 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Trololo
Město: Damašek
IP:89.102.128.xxx
Offline 0/1
27.04.2011 18:54 #2 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
fofr77
Město: Loděnice
IP:213.220.241.xxx
Offline 3/420
Access Motor Tomahawk 250
27.04.2011 18:59 #3 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Jediná zkušenost je zatím tady http://www.quadmania...&fid=6&fkid=&&pgr=13
05.10.2011 20:23 #4 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
05.10.2011 23:28 #5 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
06.10.2011 16:35 #6 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
06.10.2011 16:35 #7 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
06.10.2011 16:53 #8 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
06.10.2011 18:22 #9 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
06.10.2011 18:47 #10 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
06.10.2011 18:57 #11 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
06.10.2011 19:11 #12 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
06.10.2011 19:23 #13 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
06.10.2011 19:34 #14 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
kelly> To jsem se zase pustil do diskuse, že já radši nevyšívám
dají
http://www.super-cty..._atv-prodej_-63.html
Hele do roku 2008 bylo v silničním zákoně to že v zimním období by se měly používat zimní pneumatiky. Dnes už to silniční zákon nařizuje v období od-do.
Vždycky mě rozesmálo (do roku 2008), někdy i vytočilo, když nějaký reportér v zimě v TV vyřkl, že za ucpané, neprůjezdné, neošetřené a namrzlé silnice mohou neukáznění řidiči kamiónů a autobusů co nepřezuli na zimní pneumatiky. Do roku 2008 totiž na nákladní auta existovali pouze SILNIČNÍ a TERÉNÍ pneumatiky. I dneska se dá na náklaďáky sehnat jen pár pneu se statutem /zimní/M+S/.
V praxi se to dneska řeší tak, že v zimním období jsou akceptovány terení pneu jako zimní, tzn. hrubý vzorek s samočistící funkcí.
K tomu panu reportérovi, docela by mě zajímalo, jak by chtěl pan chytrý řešit u kamiónů co jezdí v zimě do Španělska pro ovoce a zeleninu (2500km), kde je okolo 15°C a u nás třeba -12°C. Na letních gumách mají tyto kamiony problémy v pohraničních oblastech, ale i ve vnitrozemí, díky neudržovaným a nesjízdným silnicím. Když ten kamión vybavíš zimními nebo teréními pneumatikami, které jsou z měkčí směsi, tak se mě podruhý vrátí na čáru se slajkama. Autobusy to mají shodné.
(kamión běžně 10+6+2 pneu)
To byl fakt jenom pro rozptýlení.
Tak že tam kde neexistují typově zimním pneu jsou akceptovány terení pneu jako zimní.
Není mě známo, že by někdo, někdy a někde řešil na kolce s tereními pneu zimu/léto.
Jsou tu ale šmajnekři co nazouvají z důvodu ježdění převážně po silnici a komfortu silniční pneu.
06.10.2011 19:45 #15 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
06.10.2011 19:51 #16 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
06.10.2011 19:57 #17 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
06.10.2011 20:01 #18 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
06.10.2011 20:09 #19 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
06.10.2011 20:10 #20 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Freelander1
Město: Žerčice
IP:77.78.82.xxx
Offline 1/13
06.10.2011 20:13 #21 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
06.10.2011 20:27 #22 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
Zrzoun> hele mě nic nenapadá jen to že na kamionu mám M+S jen na hnací nápravě a ve předu mám jen směrové řetězy mám taky ale neumím je nasadit a když to nejede tak to rozblikám a čumím na film Taky jsem řešil odpovědně jak to událám s pneu na kolce abych neporušil zákon o zimní výbavě a dospél jsem k tomu že budu jezdit tam kde se nebudu motat mezi učastníky silničního provozu kteří zimní pneu mají abych jim nepřekážel
06.10.2011 20:30 #23 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
06.10.2011 20:38 #24 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
Provoz vozidel v zimním období
Změnou Zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích, účinnou ke dni 01.08.2011 byla stanovena pro kategorii vozidel M a N povinnost použít v zimních měsících zimní pneumatiky.
§ 40a
Provoz vozidel v zimním období
(1) V období od 1. listopadu do 31. března, pokud
a) se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo
b) lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza,
lze užít motorové vozidlo kategorie M nebo N2) k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky použití zimních pneumatik18a), a to u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností nepřevyšující 3 500 kg na všech kolech a u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností převyšující 3 500 kg na všech kolech hnacích náprav s trvalým přenosem hnací síly. Zimní pneumatiky podle věty prvé musí mít hloubku dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 4 mm a u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg nejméně 6 mm.
(2) Ustanovení odstavce 1 se nepoužije pro náhradní pneumatiku použitou v případě nouzového dojetí
Co je to zimní pneumatika?
Za zimní pneumatiku je považována pneumatika na jejíž bočnici je vyznačeno označení M+S nebo M.S nebo M/S nebo MS či terénní pneumatiky.
Co musí dále splňovat tato zimní pneumatika?
Hloubka vzorku hlavních dezénových drážek nebo zářezů pneumatiky musí být nejméně 4 mm na všech kolech (u vozidel do 3 500 kg), nebo nejméně 6 mm na všech hnacích kolech (u vozidel nad 3 500 kg).
Proč právě 4 mm, případně 6 mm?
Podle průzkumů a také na základě zkušeností bylo zjištěno, že zimní pneumatika s hloubkou dezénu nižší než 4 mm (u vozidel do 3 500 kg) již ztrácí své vlastnosti na sněhové pokrývce, ztrácí tzv. samočistící efekt.
Mohu použít protektorované pneumatiky?
Ano, mohou, musí být označeny výše uvedeným značením tj. M+S nebo M.S nebo M/S nebo MS či terénní pneumatiky.
Jak je to s přívěsem?
Na vlastní přípojné vozidlo se povinnost vyplývající z této značky nevztahuje, povinnost je vztažena na motorové vozidlo kategorie M a N, které toto přípojné vozidlo táhne.
Datum poslední aktualizace: 07.09.2011 14:21
06.10.2011 20:41 #25 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
06.10.2011 21:20 #26 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
06.10.2011 21:31 #27 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
06.10.2011 21:39 #28 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
06.10.2011 21:49 #29 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
06.10.2011 21:50 #30 Téma: Praktické zkušenosti s Access Max 5 a Jumbo 700
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:178.17.94.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.35s