08.05.2011 09:30 Cectek 500 EFI Gladiator
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
koumám a nějak nemůžu dokoumat.Měli sme nového cestáka a nebyl ničem omezen,to samé croska i endurko,sousedův scůtr taky ne tak proč kolka je přiškrcená?Ani auta nejsou.
nebylo by lepší ji otevřít rovnou a trochu odlehčit vyfuku at to dýchá a né že je vykon omezen a dusí se to akorát
08.05.2011 15:12 #31 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
trloň>včera sem byl s jedním prodejcem,prodával akorát KQ a říkal že nikdy neprodal zavřenou ani jednu a žadny problem nenbyl.Na cecku to je nějaký čepík prej a šroubek.Stejně by se to po nekolika KM otevřelo.Míň vykonu tak to musím více hnát do otáček tak o jaký zaběh se jedná.Párkrát tomu dá plný at si to zvyká -- To já vím,ty pořád píšeš o vyšších otáčkých než umí motor.Sčím pojedeš stejnou rychlostí do kopce s 15kw nebo xxx kw,menší kw musíš točit víc přece ne?Ja se ptal co je lepší jestli to nebo to.
08.05.2011 16:38 #32 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
08.05.2011 16:55 #33 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
fernet
Město: Praha 9-Libeň
IP:89.102.143.xxx
Offline 9/306
New force 500 S FDL Hunter
s těmaotáčkama sem to myslel jinak a asi blbě napsal.: příklad dlouhý kopec slabý motor vs silný motor.Otáčky u obou stejné,aale rychlost u slabšího menší = delší doba jízdy ke zdolání kopce = větší zátěž motoru= větší zahřívání mototru - osobní zkušenost po které šel restriktor do kopřiv.
08.05.2011 17:18 #34 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
08.05.2011 17:44 #35 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
08.05.2011 17:46 #36 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
08.05.2011 17:49 #37 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
08.05.2011 17:50 #38 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
08.05.2011 20:02 #39 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Luboš
Město: Slavičín
IP:188.244.53.xxx
Offline 5/1757
je dané že bílá SPZ může mít max 15 kw a žlutá bez omezení výkonu 40 km/hod, větší kw jsou pouze jako ofroad verze, tzn na ježdění mimo cestu, je jasné, že otevírat a zavírat třeba stříkačku je zásah do ŘJ a to stojí peníze, tak to prodejce prodá v plném výkonu a všichni jsou spokojení, jenom zákon trošku zapláče, být váma neřeším tu takové provokace a zajíždění na to logicky nemůže mít vliv. to by šly motorky a auta do šrotu
08.05.2011 21:14 #40 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:85.71.126.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
09.05.2011 14:40 #41 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Trloň
Město: Vsetín
IP:212.111.11.xxx
Offline 11/2510
LeonKrkon> Tak uvidim co řekne ještě pulli kvuli zaruce třeba no.ja si myslim že by bylo lepší to nechat rovnou a pomalu at si to zvyká na to co to bude jezdit pak potom a ne polovinu -
Zvykne si to na určity vykon a pak to dostane několik více a pak by se muselo teoretycky zajíždět znova na to co tam zustane že.Tohle říká i náš motorář
09.05.2011 14:59 #42 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
09.05.2011 15:16 #43 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
trloň> když do motoru nebudeš dávat nic nového, jako ojnici, píst, pístní čep, pístní kroužky, šály, ventily, ventilová vodítka aj., tak proč bys to znova zajížděl.
Prostě, až na to bude ten správný čas viz. návod k obsluze cca 30-50 Mth, tak se tomu přidá (jedno už jak, odstraněním čehokoliv, přitažením čehokoliv) a bude to jezdit víc.
To máš jako u auta máš najeto 100000km, zdá se ti že to jede málo, zajedeš do servisu, servisman to čipne, nebo do ŘJ nahraje jinej program, ty do toho sedneš, a jedeš. Auto ti jede víc a nic zajíždět nemusíš.
Jestli máš potřebu jezdit už teď hned, tak si to otevři a jezdi. Dělá to tak spousta jiných, kreří se potřebují hned předvádět, tak poč by jsi to nemohl udělat taky. Uvědom si, že to co máš je taiwan a dá se předpokládat, že ten matroš z kterýho je to udělaný, nebude jak v BMW. Pak nebreč, nebo nepomlouvej Taiwanský stroj, že to žere olej, nebo že se to sere, Když jsi proto aby se to nesralo mohl něco málo udělat a neudělal. Ono 300KM nebo 30Mth zase není tak moc, to máš za víkend najetý.
09.05.2011 15:32 #44 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
09.05.2011 15:41 #45 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
LeonKrkon> Jakej masakr???
To přesně vidím, má to nový, chce lítat. To ale každej, tak se snaží si to nějak zdůvodnit, aby lítat mohl hned. Já mu rozumím.
To zažil každý z nás už v mládí, dostal jsi fichtla, táta ti řekl ať ho nehoníš, že je novej, no to nemusel vůbec říkat žejo. Hned za vesnicí davaj co to dá, protože ty co to měli dýl, ti pochopitelně ujížděli a nečekali. No a pak si koukal, že celý prázdniny všichni jezdí a ty to máš v kůlně, protože tenkrát něco sehnat byl porod.
09.05.2011 15:51 #46 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Trloň
Město: Vsetín
IP:212.111.11.xxx
Offline 11/2510
09.05.2011 16:10 #47 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
09.05.2011 18:43 #48 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
gigi301
Město: Nepolisy
IP:212.67.86.xxx
Offline 1/13
Bombardier Traxter
09.05.2011 18:45 #49 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
09.05.2011 18:47 #50 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
09.05.2011 18:49 #51 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
gigi301
Město: Nepolisy
IP:212.67.86.xxx
Offline 1/13
Bombardier Traxter
09.05.2011 20:11 #52 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Luboš
Město: Slavičín
IP:188.244.53.xxx
Offline 5/1757
09.05.2011 20:23 #53 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
gigi301
Město: Nepolisy
IP:212.67.86.xxx
Offline 1/13
Bombardier Traxter
09.05.2011 20:50 #54 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Luboš
Město: Slavičín
IP:188.244.53.xxx
Offline 5/1757
09.05.2011 21:06 #55 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
gigi301
Město: Nepolisy
IP:212.67.86.xxx
Offline 1/13
Bombardier Traxter
10.05.2011 09:19 #56 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
gigi301>Zdravím chci ze zeptat když se to tu rozebírá když má kolka ve VTP napsáno 30kw je přihlášena na bílé značky je to dobře ? Chtěl bych ji koupit, ale mám strach aby nebyl problém při přepisu píše se tu něco o 15kw tak se proto ptám
10.05.2011 09:56 #57 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
SMAZANO
Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058
Zrzoun> Jde videt ze uz jsi nejakej ten motor videl i zevnitr. Vsechno je o ridici.
Priklad: Udelanej novej vybrus na motoru na dodavce. Rekl jsem ridici ne ze to budes hnad na plny koule, je to nove udelany tak opatrne. No a na dalnici to otevrel na 170 a nepoznal ze to jede na tri tekl vstrik a podpalil pist. Motor KO....
Jsem pro po prodeji zrusit vsechny restrikce, ale tech 200-300km se s kolkou seznamit... Pokud nekdo sedne i na blby 300ccm a zene si to pod plnym plynem hazarduje se svym zivotem... Je dobre tu prvni euforii trosku zklidnit.....
10.05.2011 10:44 #58 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
LTCar> Jo jo je to o lidech.
(napíšu to aby to pochopil i tupe...laik)
Ono to zabíhání motoru je asi stejný, jako když si koupíš nové boty. Než je vyšlápneš tak trochu tlačí, po čase když se vyšlápnou a sednou ti na nohu, jsou super a běhá se ti v nich dobře.
A to samé platí i o mechanických částí, jako jsou motory, převodovky, brzdy aj.
Když vyměníš třeba brzdový obložení, taky si to musí na sebe sednout(zabrousit se jak potřebuje), aby to pořádně brzdilo celou plochou destičky na kotouč. A to je znát tak po ujetí 30-100km, podle toho jak ty brzdy v tomto rozmezí (30-100KM) používáš.
A takových to příkladů je víc............. necháme to u těch bot!!!
10.05.2011 12:29 #59 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.109.xxx
Offline 33/1009
"Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky" - odpoveď : NIE JE TO NUTNÉ. Mám už štvrtú kolku od Yamahy a ani jedna nebola priškrtená. Výrobca u G700 predpisuje zábeh v dvoch fázach:
I. 0 - 160 km alebo 0 - 10 Hod
II. 160 - 320 km alebo 10 - 20 Hod
10.05.2011 14:07 #60 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
Grizzly660>"Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky" - odpoveď : NIE JE TO NUTNÉ. Mám už štvrtú kolku od Yamahy a ani jedna nebola priškrtená. Výrobca u G700 predpisuje zábeh v dvoch fázach:
I. 0 - 160 km alebo 0 - 10 Hod
II. 160 - 320 km alebo 10 - 20 Hod
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s