asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

08.05.2011   09:30 Cectek 500 EFI Gladiator

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510

koumám a nějak nemůžu dokoumat.Měli sme nového cestáka a nebyl ničem omezen,to samé croska i endurko,sousedův scůtr taky ne tak proč kolka je přiškrcená?Ani auta nejsou.
nebylo by lepší ji otevřít rovnou a trochu odlehčit vyfuku at to dýchá a né že je vykon omezen a dusí se to akorát

Odpovědi: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

08.05.2011   15:12   #31 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

trloň>včera sem byl s jedním prodejcem,prodával akorát KQ a říkal že nikdy neprodal zavřenou ani jednu a žadny problem nenbyl.Na cecku to je nějaký čepík prej a šroubek.Stejně by se to po nekolika KM otevřelo.Míň vykonu tak to musím více hnát do otáček tak o jaký zaběh se jedná.Párkrát tomu dá plný at si to zvyká -- To já vím,ty pořád píšeš o vyšších otáčkých než umí motor.Sčím pojedeš stejnou rychlostí do kopce s 15kw nebo xxx kw,menší kw musíš točit víc přece ne?Ja se ptal co je lepší jestli to nebo to.



O otáčkách sem reagoval na tohle co píšeš, je to nesmysl. Prostě na půl nebo čtvrt plynu (takhle je řešených 90% omezení) to prostě vytočit do vysokých otáček jde leda tak z dlouhýho kopce. Svez se na Homologovaným výkonu a uvidíš že to jede, teda spíš nejede skoro vůbec, po odblokování to teprve točí a táhne. Jo a ještě je to jen kvůli papírům, tot vše, žádnej ohled na záběh. Pokud to budeš mít otevřený hned, což doporučuju, zajíždět aspoň 500 Km s rozumem.



Naposledy editováno 08.05.2011 15:13:30

Citace | Odpovědět

08.05.2011   16:38   #32 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510

někdo o voze a něko o koze.Moc tu toho nezbyde ale aspon se to bude dát číst tak to promažte!

Citace | Odpovědět

08.05.2011   16:55   #33 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

fernet fernet Město: Praha 9-Libeň
IP:89.102.143.xxx
Offline 9/306
New force 500 S FDL Hunter

s těmaotáčkama sem to myslel jinak a asi blbě napsal.: příklad dlouhý kopec slabý motor vs silný motor.Otáčky u obou stejné,aale rychlost u slabšího menší = delší doba jízdy ke zdolání kopce = větší zátěž motoru= větší zahřívání mototru - osobní zkušenost po které šel restriktor do kopřiv.

Citace | Odpovědět

08.05.2011   17:18   #34 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510

Já chápu.Nu asi to nechám zavřené tak na 300km a kouknu na vyfuk.Uvydíme co pude vylepšit

Citace | Odpovědět

08.05.2011   17:44   #35 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

trloň> Jen sem nějak přehlíd o jakej stroj se ti jedná? Nebo jakej jsi nakonec koupil?

Citace | Odpovědět

08.05.2011   17:46   #36 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

koncak koncak Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965

xsob>trloň> Jen sem nějak přehlíd o jakej stroj se ti jedná? Nebo jakej jsi nakonec koupil?



je to nahore, cectek

Citace | Odpovědět

08.05.2011   17:49   #37 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

koncak> Jo to jo, ale psal i něco i KQ tak mě to domotalo

Citace | Odpovědět

08.05.2011   17:50   #38 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

trloň> Už máš Cectek doma?

Citace | Odpovědět

08.05.2011   20:02   #39 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:188.244.53.xxx
Offline 5/1757

je dané že bílá SPZ může mít max 15 kw a žlutá bez omezení výkonu 40 km/hod, větší kw jsou pouze jako ofroad verze, tzn na ježdění mimo cestu, je jasné, že otevírat a zavírat třeba stříkačku je zásah do ŘJ a to stojí peníze, tak to prodejce prodá v plném výkonu a všichni jsou spokojení, jenom zákon trošku zapláče, být váma neřeším tu takové provokace a zajíždění na to logicky nemůže mít vliv. to by šly motorky a auta do šrotu

Citace | Odpovědět

08.05.2011   21:14   #40 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:85.71.126.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

Kolka je zavřená na 15kW kvůli homologaci. Technicky vzato je pro záběh lepší jí mít otevřenou, ale zbytečně nehonit, střídat režimy, nechávat ji vydechnout, hlavně ne plný plyn.



Naposledy editováno 08.05.2011 21:15:40

Citace | Odpovědět

09.05.2011   14:40   #41 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:212.111.11.xxx
Offline 11/2510

LeonKrkon> Tak uvidim co řekne ještě pulli kvuli zaruce třeba no.ja si myslim že by bylo lepší to nechat rovnou a pomalu at si to zvyká na to co to bude jezdit pak potom a ne polovinu -
Zvykne si to na určity vykon a pak to dostane několik více a pak by se muselo teoretycky zajíždět znova na to co tam zustane že.Tohle říká i náš motorář

Citace | Odpovědět

09.05.2011   14:59   #42 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

trloň> pro motor určitě, žádný motor se kvůli záběhu nezavárá

Citace | Odpovědět

09.05.2011   15:16   #43 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

trloň> když do motoru nebudeš dávat nic nového, jako ojnici, píst, pístní čep, pístní kroužky, šály, ventily, ventilová vodítka aj., tak proč bys to znova zajížděl.
Prostě, až na to bude ten správný čas viz. návod k obsluze cca 30-50 Mth, tak se tomu přidá (jedno už jak, odstraněním čehokoliv, přitažením čehokoliv) a bude to jezdit víc.
To máš jako u auta máš najeto 100000km, zdá se ti že to jede málo, zajedeš do servisu, servisman to čipne, nebo do ŘJ nahraje jinej program, ty do toho sedneš, a jedeš. Auto ti jede víc a nic zajíždět nemusíš.
Jestli máš potřebu jezdit už teď hned, tak si to otevři a jezdi. Dělá to tak spousta jiných, kreří se potřebují hned předvádět, tak poč by jsi to nemohl udělat taky. Uvědom si, že to co máš je taiwan a dá se předpokládat, že ten matroš z kterýho je to udělaný, nebude jak v BMW. Pak nebreč, nebo nepomlouvej Taiwanský stroj, že to žere olej, nebo že se to sere, Když jsi proto aby se to nesralo mohl něco málo udělat a neudělal. Ono 300KM nebo 30Mth zase není tak moc, to máš za víkend najetý.



Naposledy editováno 09.05.2011 15:19:07

Citace | Odpovědět

09.05.2011   15:32   #44 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

Zrzoun> masakr

Citace | Odpovědět

09.05.2011   15:41   #45 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

LeonKrkon> Jakej masakr???
To přesně vidím, má to nový, chce lítat. To ale každej, tak se snaží si to nějak zdůvodnit, aby lítat mohl hned. Já mu rozumím.
To zažil každý z nás už v mládí, dostal jsi fichtla, táta ti řekl ať ho nehoníš, že je novej, no to nemusel vůbec říkat žejo. Hned za vesnicí davaj co to dá, protože ty co to měli dýl, ti pochopitelně ujížděli a nečekali. No a pak si koukal, že celý prázdniny všichni jezdí a ty to máš v kůlně, protože tenkrát něco sehnat byl porod.



Naposledy editováno 09.05.2011 15:48:54

Citace | Odpovědět

09.05.2011   15:51   #46 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:212.111.11.xxx
Offline 11/2510

Tak asi teda to necháme tak.Ono nejde o lítání,já nemám problém si to vzít do práce a nahrkám to do týdne jak jezdím po městě,na díly a domů.Jen mě zajímaly vaše nazory na tohle když některé značky sou hned a některé sou až po určitých km

Citace | Odpovědět

09.05.2011   16:10   #47 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

trloň> nehádám se, jen jsem ti řekl, jak by se to mělo. Maxe mám také v oce 2007 to byla jedna z největších kolek a s nejdelším sedlem v cenové relaci do 120t.Kč. Proto jsem si jí pořídil.



Naposledy editováno 09.05.2011 16:11:55

Citace | Odpovědět

09.05.2011   18:43   #48 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

gigi301 gigi301 Město: Nepolisy
IP:212.67.86.xxx
Offline 1/13
Bombardier Traxter

Zdravím chci ze zeptat když se to tu rozebírá když má kolka ve VTP napsáno 30kw je přihlášena na bílé značky je to dobře ? Chtěl bych ji koupit, ale mám strach aby nebyl problém při přepisu píše se tu něco o 15kw tak se proto ptám

Citace | Odpovědět

09.05.2011   18:45   #49 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

gigi301> Jaká je tam psaná kategorie? Le nebo R?

Citace | Odpovědět

09.05.2011   18:47   #50 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

gigi301> do 15KW bílé, nad 15KW žluté + omezení na 40Km/h. Jak to máš v tom TP je záhada.

Citace | Odpovědět

09.05.2011   18:49   #51 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

gigi301 gigi301 Město: Nepolisy
IP:212.67.86.xxx
Offline 1/13
Bombardier Traxter

Zrzoun> jeto tam , taky jsem se divil je to dovoz kanada

Citace | Odpovědět

09.05.2011   20:11   #52 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:188.244.53.xxx
Offline 5/1757

na bílých dovoz z Kanady, radši bych se poohlídnul jinde, legálně to v podstatě ani nejde

Citace | Odpovědět

09.05.2011   20:23   #53 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

gigi301 gigi301 Město: Nepolisy
IP:212.67.86.xxx
Offline 1/13
Bombardier Traxter

byla kupována jako nová, dovezená do ČR a přihlášena tady na značky - tak ted jsem doopravdy z toho zmaten jak je možné , že byla vůbec u nás přihlášena

Citace | Odpovědět

09.05.2011   20:50   #54 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:188.244.53.xxx
Offline 5/1757

gigi301> taky mám dovoz z USA, ale pouze žluté, pochybuju, že jsi měnil světla, dělal emise, blinkry a co já vím ještě a ještě to přihlásil s 30kw, když to prostě na cestu nesmí mít víc jak 15 kw, to je švindl jak prase, už na žluté to bylo na hraně, tak bacha na to

Citace | Odpovědět

09.05.2011   21:06   #55 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

gigi301 gigi301 Město: Nepolisy
IP:212.67.86.xxx
Offline 1/13
Bombardier Traxter

Luboš> technickou to má tak nevím dík za info

Citace | Odpovědět

10.05.2011   09:19   #56 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

gigi301>Zdravím chci ze zeptat když se to tu rozebírá když má kolka ve VTP napsáno 30kw je přihlášena na bílé značky je to dobře ? Chtěl bych ji koupit, ale mám strach aby nebyl problém při přepisu píše se tu něco o 15kw tak se proto ptám



Jak to říkáš, tak to vypadá, že to v minulosti, někdo přivezl (z mimo EU), pak možná upravil, jak píše kolega Luboš.
Pak to muselo projít STK a nakonec do evidence. Jak to tak vypadá, tak mu to přihlášoval nějaký známý. Jestli po zrovna této kolce moc toužíš, řekni majiteli, že máš kamaráda na STK a že by sis u něj před koupí chtěl kolku nechat zkontrolovat, protože to si můžeš dneska oficiálně za poplatek nechat udělat nezavaznou STK (prostě deš na STK, zaplatíš něco okolo 700Kč a udělají Ti pouze technickou prohlídku bez jakéhokoli zápisu do TP).
Uvidíš, jak se pán prodávající zachová. No v tomhle případě, bych já na tu nezávislou prohlídku na STK před koupí na 100% jel. Abych pak při oficiální STK neplakal.

Citace | Odpovědět

10.05.2011   09:56   #57 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

SMAZANO SMAZANO Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058

Zrzoun> Jde videt ze uz jsi nejakej ten motor videl i zevnitr. Vsechno je o ridici.
Priklad: Udelanej novej vybrus na motoru na dodavce. Rekl jsem ridici ne ze to budes hnad na plny koule, je to nove udelany tak opatrne. No a na dalnici to otevrel na 170 a nepoznal ze to jede na tri tekl vstrik a podpalil pist. Motor KO....
Jsem pro po prodeji zrusit vsechny restrikce, ale tech 200-300km se s kolkou seznamit... Pokud nekdo sedne i na blby 300ccm a zene si to pod plnym plynem hazarduje se svym zivotem... Je dobre tu prvni euforii trosku zklidnit.....

Citace | Odpovědět

10.05.2011   10:44   #58 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

LTCar> Jo jo je to o lidech.

(napíšu to aby to pochopil i tupe...laik)
Ono to zabíhání motoru je asi stejný, jako když si koupíš nové boty. Než je vyšlápneš tak trochu tlačí, po čase když se vyšlápnou a sednou ti na nohu, jsou super a běhá se ti v nich dobře.
A to samé platí i o mechanických částí, jako jsou motory, převodovky, brzdy aj.

Když vyměníš třeba brzdový obložení, taky si to musí na sebe sednout(zabrousit se jak potřebuje), aby to pořádně brzdilo celou plochou destičky na kotouč. A to je znát tak po ujetí 30-100km, podle toho jak ty brzdy v tomto rozmezí (30-100KM) používáš.
A takových to příkladů je víc............. necháme to u těch bot!!!



Naposledy editováno 10.05.2011 11:04:17

Citace | Odpovědět

10.05.2011   12:29   #59 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.109.xxx
Offline 33/1009

"Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky" - odpoveď : NIE JE TO NUTNÉ. Mám už štvrtú kolku od Yamahy a ani jedna nebola priškrtená. Výrobca u G700 predpisuje zábeh v dvoch fázach:
I. 0 - 160 km alebo 0 - 10 Hod
II. 160 - 320 km alebo 10 - 20 Hod



Naposledy editováno 10.05.2011 12:33:59

Citace | Odpovědět

10.05.2011   14:07   #60 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

Grizzly660>"Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky" - odpoveď : NIE JE TO NUTNÉ. Mám už štvrtú kolku od Yamahy a ani jedna nebola priškrtená. Výrobca u G700 predpisuje zábeh v dvoch fázach:
I. 0 - 160 km alebo 0 - 10 Hod
II. 160 - 320 km alebo 10 - 20 Hod



A co je podle Tebe ZÁBĚH kolego????

On tam ten výrobce nepíše jenom;
zábeh v dvoch fázach:
I. 0 - 160 km alebo 0 - 10 Hod
II. 160 - 320 km alebo 10 - 20 Hod Ono si to chce přečíst celý!!

Tam zajisté bude;
co máš dělat a jak se k tomu máš chovat ve fázi I.,
co máš dělat a jak se k tomu máš chovat ve fázi II., a jiné další údaje.

A to je právě to důležité!!!!



Naposledy editováno 10.05.2011 14:22:36

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce