08.05.2011 09:30 Cectek 500 EFI Gladiator
Trloň
Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510
koumám a nějak nemůžu dokoumat.Měli sme nového cestáka a nebyl ničem omezen,to samé croska i endurko,sousedův scůtr taky ne tak proč kolka je přiškrcená?Ani auta nejsou.
nebylo by lepší ji otevřít rovnou a trochu odlehčit vyfuku at to dýchá a né že je vykon omezen a dusí se to akorát
10.05.2011 15:11 #61 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
10.05.2011 15:51 #62 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.110.xxx
Offline 33/1009
Zrzoun> Ja viem čo je zábeh, ale vyjadril som sa k názvu témy. Na G700 výrobca uvádza k zábehu 5 viet.
I. Fáza : Vyhnite sa dlhšej prevádzke nad 1/2 plynu. Mente plynule rýchlosť. Nejazdte s plynovou páčkou v rovnakej polohe.
II. Fáza : Vyhnite sa dlhšej prevádzke nad 3/4 plynu. Nepoužívajte plný plyn nepretržite.
Ako píše "abul", jazdiť s priškrteným motorom v žiadnom prípade neznamená ten najlepší zábeh. Správny zábeh má byť v celom rozsahu otáčok.. Akurát že pri zábehu plný plyn tam má byť iba chvíľu. 8 x som si už takto zábeh motorov Yamaha vyskúšal a vždy boli zabehnuté dobre...
10.05.2011 15:55 #63 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
abul> Žádný zhusta není!!
Píšu to polopatě a aby to bylo srozumitelné a pochopitelné pro všechny, a myslím tím úplně pro všechny!
On ten výrobce není žádnej /Pepík/ a moc dobře ví co s tím lidi dělaj, když to dostanou do ruky.
A proto, tam někteří výrobci dávají nějaké /odstranitelné elementy/, které zajistí, nebo by měly zajistit to, že v první fázi života toho stroje (motoru), nebude docházet k přetěžování, přetáčení atd.
Jiní výrobci třeba YAMAHA tam žádné /omezující elementy/ nedávají.
Napíší to všechno o záběhu do návodu a spoléhají na to, že provozovatel je tak svědomitý a chytrý, aby si celý návod na obsluhu před uvedením stroje do provozu přečetl a dodržoval ho.
Další, jiná věc je omezení výkonu z důvodu zákona a to tu snad už nemusíme rozebírat, bavíme se přece o ZÁBĚHU.
10.05.2011 15:58 #64 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
Grizzly660>Zrzoun> Ja viem čo je zábeh, ale vyjadril som sa k názvu témy. Na G700 výrobca uvádza k zábehu 5 viet.
I. Fáza : Vyhnite sa dlhšej prevádzke nad 1/2 plynu. Mente plynule rýchlosť. Nejazdte s plynovou páčkou v rovnakej polohe.
II. Fáza : Vyhnite sa dlhšej prevádzke nad 3/4 plynu. Nepoužívajte plný plyn nepretržite.
Ako píše "abul", jazdiť s priškrteným motorom v žiadnom prípade neznamená ten najlepší zábeh. Správny zábeh má byť v celom rozsahu otáčok.. Akurát že pri zábehu plný plyn tam má byť iba chvíľu. 8 x som si už takto zábeh motorov Yamaha vyskúšal a vždy boli zabehnuté dobre...
10.05.2011 16:27 #65 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
Zrzoun> Myslím, že jsme se všichni pochopili Určitě je lepší, když mají lidi bez citu pro motor v začátcích tyhle blbuvzdorný omezení. Osobně si jako ňouma nepřipadám a myslím, že bez nich se dá zajet mašina líp. Ale výrobce musí počítat s tím, že "lidé jsou různí" .
Něco jako: Nesušte kočku v mikrovlnce
10.05.2011 16:51 #66 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:46.135.52.xxx
Offline 28/2946
10.05.2011 16:56 #67 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
marek.sm
Město: Praha
IP:46.135.84.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
10.05.2011 16:58 #68 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:46.135.52.xxx
Offline 28/2946
10.05.2011 17:11 #69 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
10.05.2011 17:22 #70 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
marek.sm
Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
10.05.2011 17:24 #71 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:46.135.52.xxx
Offline 28/2946
Zrzoun> Taky mám ten dojem. Ono by některým neuškodilo číst při koupi pokyny výrobce, nebo alespoň poslechnout doporučení prodejce. Navíc některé věci opravdu není vhodné řešit na veřejně přístupném fóru. Pamatuju jak na web motorkari.cz lezl redaktor Novy, a dělal z toho co se občas dozvěděl vkusné reportáže.
10.05.2011 17:34 #72 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
10.05.2011 18:21 #73 Téma: Je nutné mít zaškrcený motor u nové kolky?
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
marek.sm>Zrzoun> bereš to moc vážně. Tohle vlákno je stejně úplně zbytečný, jednak se to tu už několikrát řešilo a druhak na tu otázku stačí jednoduchá věcná odpověď jako napsal třeba Grizzly660.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s